Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Paul opc είπε

Το πλαίσιο σήκωσε τα χέρια του ψηλά.

είμαστε λέει μεσολαβητές τίποτα παραπάνω 

Δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν γιατί δεν έβγαλα ούτε μια φωτό ούτε έλεγξα ο ίδιος ότι όντως δεν δουλεύει το τρίτο.

εκανα λάθος κινήσεις και θα μου γίνει μάθημα.

Μπορεί και το πλαίσιο να έκανε λάθος παίρνοντας την κάρτα την δεύτερη φορά χωρίς να την τσεκάρει καθόλου και να την έστειλε κατευθείαν στην msi.

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 λεπτά πριν, atheatos είπε

Μπορεί και το πλαίσιο να έκανε λάθος παίρνοντας την κάρτα την δεύτερη φορά χωρίς να την τσεκάρει καθόλου και να την έστειλε κατευθείαν στην msi.

Η απόδειξη αγοράς δεν γράφει το serial number της κάρτας;

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Η απόδειξη αγοράς δεν γράφει το serial number της κάρτας;

Η απόδειξη αγορά δεν γράφει το serial number της κάρτας;

Δεν το ξέρω. Μπορεί την δεύτερη φορά το πλαίσιο να σήκωσε στην κυριολεξία τα χέρια ψηλά χωρίς να τσεκάρει το SN. Μια ερώτηση στο πλαίσιο από τον TS για επιβεβαίωση δεν βλάπτει….

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Paul opc είπε

Ναι το γράφει 

Ε άμα το γράφει είναι πανεύκολο τσεκαροντας το να διαπιστώσεις εάν η καρτα που έχουν αυτή την στιγμή εκεί και  λένε ότι είναι πειραγμένη είναι η ίδια  καρτα  που είχες αγοράσει εσυ. Απλά τσεκάρεις το serial number της και βλέπεις αν είναι το ίδιο με το serial της απόδειξης.

Δημοσ.

Ρε συ για να στειλουν την καρτα στην MSI έχουν σίγουρα το σειριακό αριθμό. Δεν είναι κόπος να στείλεις ένα e-mail να ζητήσεις το σειριακό και το Support Ticket number για να κάνεις τον έλεγχο με την MSI και την απόδειξη. 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν χάνεις τίποτα να τους ρωτήσεις ευγενικά αν είναι η ίδια κάρτα με αυτή της απόδειξης. Μπορεί το service να μην ασχολήθηκε με το serial number πιστεύοντας ότι του δόθηκε η αρχική κάρτα προς επισκευή. Σου είπα μπορεί το πλαίσιο να έκανε και αυτό λάθος.

Δημοσ.

Περιμένω την τελική απάντηση τους και μετά θα ζητήσω και επίσημο χαρτί από την ίδια την msi με την έκθεση που θα-έχουν γράψει και θα τσεκάρω ότι μπορώ να τσεκάρω.

Δημοσ.

Οχι, να μη ρωτησει αν ειναι το ιδιο. Να ζητησει το ticket και τα στοιχεια αποστολης, μπορει πχ αν το ζητησει να τα μπαλώσουν καπως το θεμα ειναι οτι αν εχει κανει λαδια υπάλληλος να τους αιφνιδιάσει. 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 19/1/2023 στις 2:27 ΜΜ, Paul opc είπε

η κάρτα ήτανε άθικτη δίχως το παραμικρό ψεγάδι γιατί ειμαι και ψυχαναγκαστικός και έχω δώσει κάρτα πίσω γιατί ήτανε λίγο σκισμένο το κουτι της.

Τα λες αυτά αλλά μετά που την παίρνεις πίσω από το πλαίσιο που την είχες δώσει για βλάβη δεν ελέγχεις τίποτα, την σπρώχνεις και μετά που στη γυρίζει και το άλλο παλικάρι πίσω την επόμενη πάλι την πας στο πλαίσιο χωρίς να ελέγξεις τίποτα. Και όταν ξαναγυρνάει από το πλαίσιο εκεί προσέχεις τις γρατσουνιές. Κάτι δε μου κολλάει.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Paul opc είπε

Περιμένω την τελική απάντηση τους και μετά θα ζητήσω και επίσημο χαρτί από την ίδια την msi με την έκθεση που θα-έχουν γράψει και θα τσεκάρω ότι μπορώ να τσεκάρω.

Μπορείς να ζητήσεις το e-mail της πρώτηςφορας με το πορισμα. Δηλαδη ειναι παράλογο να μην κανεις τιποτα. Δε βγαζει νοημα. 

Δημοσ.

Έχω είδη  ζητήσει της φωτογραφίες και σε συνέχεια την έκθεση 

Παιδιά ας το αφήσουμε εκεί το θέμα γιατί πραγματικά κουραστικά να απολογούμαι στον καθένα που είναι πολύ πονηρός.

κατι δεν σας κολλάει κάτι σας βρομάει.

οταν λοιπόν θα ξέρω το τι θα γίνει στο τέλος ίσως σας ενημερώσω.

ας κλείσει κάποιος διαχειριστής το θέμα αυτό να τελειώνουμε.

ευχαριστω και πάλι 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως όπως καταλαβαίνεις είναι λίγο δύσκολο το πλαίσιο να κάνει τέτοια μοντα να επισκευάσει (αποτυχημένα) κάρτα και να στην δώσει σφραγισμένη και μετά να την ξαναπάρει και να την στείλει στην MSI. Θα μπορούσε να το κάνει από την αρχή και να ξεμπέρδευε και αυτό και εσυ. Όποτε μένουν ο αρχικός πωλητής και ο τελευταίος αγοραστής , αφού εσυ είσαι καθαρός.

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Paul opc είπε

Έχω είδη  ζητήσει της φωτογραφίες και σε συνέχεια την έκθεση 

Παιδιά ας το αφήσουμε εκεί το θέμα γιατί πραγματικά κουραστικά να απολογούμαι στον καθένα που είναι πολύ πονηρός.

κατι δεν σας κολλάει κάτι σας βρομάει.

οταν λοιπόν θα ξέρω το τι θα γίνει στο τέλος ίσως σας ενημερώσω.

ας κλείσει κάποιος διαχειριστής το θέμα αυτό να τελειώνουμε.

ευχαριστω και πάλι 

Απο την αρχη δεν ειπες ολα τα δεδομενα

Ειπες οτι εισαι ψυχαναγκαστικος και ελεγξες την καρτα οταν την παρελαβες, αλλα τελικα δεν ξερεις αν το 3ο φαν δεν δουλευε απο πριν ή μετα την 1η επισκεψη στο Πλαισιο.

Επισης, για τον ιδιο λογο, δεν λες αν ελεγξες τα αυτοκολλητα πριν και μετα που την εδωσες στον δικο σου αγοραστη

Το πλαισιο δεν εχει τιποτα να κερδισει με το να πειραξει το ιδιο την καρτα. Ισα ισα, αν δεν μεινεις ευχαριστημενος απο το service τους, πολυ πιθανων να μην αγορασεις και αλλη καρτα απο αυτους.

Μια ερωτηση για το αν το S/N της καρτας και αν αντιστοιχει στην αποδειξη δεν βλαπτει.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...