atheatos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, Paul opc είπε Το πλαίσιο σήκωσε τα χέρια του ψηλά. είμαστε λέει μεσολαβητές τίποτα παραπάνω Δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν γιατί δεν έβγαλα ούτε μια φωτό ούτε έλεγξα ο ίδιος ότι όντως δεν δουλεύει το τρίτο. εκανα λάθος κινήσεις και θα μου γίνει μάθημα. Μπορεί και το πλαίσιο να έκανε λάθος παίρνοντας την κάρτα την δεύτερη φορά χωρίς να την τσεκάρει καθόλου και να την έστειλε κατευθείαν στην msi.
Pwpwpw Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, atheatos είπε Μπορεί και το πλαίσιο να έκανε λάθος παίρνοντας την κάρτα την δεύτερη φορά χωρίς να την τσεκάρει καθόλου και να την έστειλε κατευθείαν στην msi. Η απόδειξη αγοράς δεν γράφει το serial number της κάρτας; Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2023 από Pwpwpw
atheatos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε Η απόδειξη αγοράς δεν γράφει το serial number της κάρτας; Η απόδειξη αγορά δεν γράφει το serial number της κάρτας; Δεν το ξέρω. Μπορεί την δεύτερη φορά το πλαίσιο να σήκωσε στην κυριολεξία τα χέρια ψηλά χωρίς να τσεκάρει το SN. Μια ερώτηση στο πλαίσιο από τον TS για επιβεβαίωση δεν βλάπτει….
Paul opc Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Και την δεύτερη φορά πήγε πρώτα στο service τους και μετά την στείλανε msi. Έτσι μου είπαν τουλάχιστον
Pwpwpw Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, Paul opc είπε Ναι το γράφει Ε άμα το γράφει είναι πανεύκολο τσεκαροντας το να διαπιστώσεις εάν η καρτα που έχουν αυτή την στιγμή εκεί και λένε ότι είναι πειραγμένη είναι η ίδια καρτα που είχες αγοράσει εσυ. Απλά τσεκάρεις το serial number της και βλέπεις αν είναι το ίδιο με το serial της απόδειξης.
thetiesthatbind Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Ρε συ για να στειλουν την καρτα στην MSI έχουν σίγουρα το σειριακό αριθμό. Δεν είναι κόπος να στείλεις ένα e-mail να ζητήσεις το σειριακό και το Support Ticket number για να κάνεις τον έλεγχο με την MSI και την απόδειξη. 2
atheatos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δεν χάνεις τίποτα να τους ρωτήσεις ευγενικά αν είναι η ίδια κάρτα με αυτή της απόδειξης. Μπορεί το service να μην ασχολήθηκε με το serial number πιστεύοντας ότι του δόθηκε η αρχική κάρτα προς επισκευή. Σου είπα μπορεί το πλαίσιο να έκανε και αυτό λάθος.
Paul opc Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Περιμένω την τελική απάντηση τους και μετά θα ζητήσω και επίσημο χαρτί από την ίδια την msi με την έκθεση που θα-έχουν γράψει και θα τσεκάρω ότι μπορώ να τσεκάρω.
thetiesthatbind Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Οχι, να μη ρωτησει αν ειναι το ιδιο. Να ζητησει το ticket και τα στοιχεια αποστολης, μπορει πχ αν το ζητησει να τα μπαλώσουν καπως το θεμα ειναι οτι αν εχει κανει λαδια υπάλληλος να τους αιφνιδιάσει. 2
Son^Goku Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Στις 19/1/2023 στις 2:27 ΜΜ, Paul opc είπε η κάρτα ήτανε άθικτη δίχως το παραμικρό ψεγάδι γιατί ειμαι και ψυχαναγκαστικός και έχω δώσει κάρτα πίσω γιατί ήτανε λίγο σκισμένο το κουτι της. Τα λες αυτά αλλά μετά που την παίρνεις πίσω από το πλαίσιο που την είχες δώσει για βλάβη δεν ελέγχεις τίποτα, την σπρώχνεις και μετά που στη γυρίζει και το άλλο παλικάρι πίσω την επόμενη πάλι την πας στο πλαίσιο χωρίς να ελέγξεις τίποτα. Και όταν ξαναγυρνάει από το πλαίσιο εκεί προσέχεις τις γρατσουνιές. Κάτι δε μου κολλάει. 2
thetiesthatbind Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, Paul opc είπε Περιμένω την τελική απάντηση τους και μετά θα ζητήσω και επίσημο χαρτί από την ίδια την msi με την έκθεση που θα-έχουν γράψει και θα τσεκάρω ότι μπορώ να τσεκάρω. Μπορείς να ζητήσεις το e-mail της πρώτηςφορας με το πορισμα. Δηλαδη ειναι παράλογο να μην κανεις τιποτα. Δε βγαζει νοημα.
Paul opc Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Έχω είδη ζητήσει της φωτογραφίες και σε συνέχεια την έκθεση Παιδιά ας το αφήσουμε εκεί το θέμα γιατί πραγματικά κουραστικά να απολογούμαι στον καθένα που είναι πολύ πονηρός. κατι δεν σας κολλάει κάτι σας βρομάει. οταν λοιπόν θα ξέρω το τι θα γίνει στο τέλος ίσως σας ενημερώσω. ας κλείσει κάποιος διαχειριστής το θέμα αυτό να τελειώνουμε. ευχαριστω και πάλι 1
atheatos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Πάντως όπως καταλαβαίνεις είναι λίγο δύσκολο το πλαίσιο να κάνει τέτοια μοντα να επισκευάσει (αποτυχημένα) κάρτα και να στην δώσει σφραγισμένη και μετά να την ξαναπάρει και να την στείλει στην MSI. Θα μπορούσε να το κάνει από την αρχή και να ξεμπέρδευε και αυτό και εσυ. Όποτε μένουν ο αρχικός πωλητής και ο τελευταίος αγοραστής , αφού εσυ είσαι καθαρός. 1
SabotazNic Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 26 λεπτά πριν, Paul opc είπε Έχω είδη ζητήσει της φωτογραφίες και σε συνέχεια την έκθεση Παιδιά ας το αφήσουμε εκεί το θέμα γιατί πραγματικά κουραστικά να απολογούμαι στον καθένα που είναι πολύ πονηρός. κατι δεν σας κολλάει κάτι σας βρομάει. οταν λοιπόν θα ξέρω το τι θα γίνει στο τέλος ίσως σας ενημερώσω. ας κλείσει κάποιος διαχειριστής το θέμα αυτό να τελειώνουμε. ευχαριστω και πάλι Απο την αρχη δεν ειπες ολα τα δεδομενα Ειπες οτι εισαι ψυχαναγκαστικος και ελεγξες την καρτα οταν την παρελαβες, αλλα τελικα δεν ξερεις αν το 3ο φαν δεν δουλευε απο πριν ή μετα την 1η επισκεψη στο Πλαισιο. Επισης, για τον ιδιο λογο, δεν λες αν ελεγξες τα αυτοκολλητα πριν και μετα που την εδωσες στον δικο σου αγοραστη Το πλαισιο δεν εχει τιποτα να κερδισει με το να πειραξει το ιδιο την καρτα. Ισα ισα, αν δεν μεινεις ευχαριστημενος απο το service τους, πολυ πιθανων να μην αγορασεις και αλλη καρτα απο αυτους. Μια ερωτηση για το αν το S/N της καρτας και αν αντιστοιχει στην αποδειξη δεν βλαπτει. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις