Προς το περιεχόμενο

Rtx 3080 msi suprim x


Paul opc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είπα ότι η msi λέει ψέματα απλά πραγματικά δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό μου το ότι από το πουθενά μου λένε ότι η κάρτα ανοίχτηκε.

ναι μπορεί να το χειρίζομαι λάθος και δεν είπα εγώ να την στείλουν πίσω ήτανε δίκη τους απόφαση ότι αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε.

τι να κρύψω βρε παιδιά προσπαθώ να βγάλω μια άκρη για να μην μείνω χωρίς κάρτα από το πουθενά.

οπως και να έχει ευχαριστω τους πάντες για τον χρόνο που αφιερώσατε και θα ενημερώσω σε άλλο ποστ για το αποτέλεσμα.

Η κάρτα έχει φύγει ήδη όποτε δεν μπορώ να τσεκάρω κάτι από αυτά που μου είπατε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου θύμισε ένα θέμα  που είχα διαβάσει εδώ πάλι με την MSI και το Msystems Thread

Δεν έφταιγε κάπου το Msystems και πρόσφατα μου κάνανε και επιστροφή απο κάρτα που πήγα για εγγύηση όχι πιστωτικό Επιστροφή! (από άλλο όνομα της απόδειξης και κατόπιν συνεννόησης) είναι σπαθί το κατάστημα.

Αυτό πάντως πάλι με την MSI το θέμα.. εκεί κόλλησα όταν διάβασα το θέμα του ts, το πλαίσιο γιατί κάποιος να κάτσει να βάλει χέρι αντί να την στείλει πίσω δε νομίζω να ασχολούνται μόνο σε PC να την συνδέουν να δουν το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Paul opc είπε

Δεν είπα ότι η msi λέει ψέματα απλά πραγματικά δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό μου το ότι από το πουθενά μου λένε ότι η κάρτα ανοίχτηκε.

ναι μπορεί να το χειρίζομαι λάθος και δεν είπα εγώ να την στείλουν πίσω ήτανε δίκη τους απόφαση ότι αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε.

τι να κρύψω βρε παιδιά προσπαθώ να βγάλω μια άκρη για να μην μείνω χωρίς κάρτα από το πουθενά.

οπως και να έχει ευχαριστω τους πάντες για τον χρόνο που αφιερώσατε και θα ενημερώσω σε άλλο ποστ για το αποτέλεσμα.

Η κάρτα έχει φύγει ήδη όποτε δεν μπορώ να τσεκάρω κάτι από αυτά που μου είπατε.

Τότε καλό θα ήταν να ετοιμαστείς για αγορά νέας κάρτας. Αυτή τη στιγμή τα πράγματα δεν είναι υπέρ σου όπως καταλαβαίνεις. Μακάρι να αλλάξει κάτι γιατι δεν ειναι λίγα τα λεφτα και έμπλεξες απο το πουθενα για 1 φανακι. 

7 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Μου θύμισε ένα θέμα  που είχα διαβάσει εδώ πάλι με την MSI και το Msystems Thread

Δεν έφταιγε κάπου το Msystems και πρόσφατα μου κάνανε και επιστροφή απο κάρτα που πήγα για εγγύηση όχι πιστωτικό Επιστροφή! (από άλλο όνομα της απόδειξης και κατόπιν συνεννόησης) είναι σπαθί το κατάστημα.

Αυτό πάντως πάλι με την MSI το θέμα.. εκεί κόλλησα όταν διάβασα το θέμα του ts, το πλαίσιο γιατί κάποιος να κάτσει να βάλει χέρι αντί να την στείλει πίσω δε νομίζω να ασχολούνται μόνο σε PC να την συνδέουν να δουν το πρόβλημα.

Μόνο που σε εκείνη την περίπτωση ο TS τα ανέφερε όπως τον βόλευε... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μόνο που βρήκα σχετικά με παράπονα για την MSI:

image.png.3de2f3d79ea806d703c7954bb53a6a15.png

Το πρόβλημά σου ξεκινάει και τελειώνει στο ότι δεν έχεις φωτογραφίες. Αν είχες φωτογραφίες θα μπορούσες να κυνηγήσεις το Πλαίσιο και ας τα βρει το Πλαίσιο με τον προμηθευτή του.

Το Πλαίσιο, βάση λογικής, δε στέλνει στην MSI. Στέλνει στον προμηθευτή του και ο προμηθευτης κανει τον ελεγχο και αποφασίζει αν θα πάει στην MSI το προϊόν. Το συζητούσα σήμερα με υπάλληλο καταστήματος που βρίσκεται στη λίστα επίσημων μεταπωλητών της MSI για το πως διαχειρίζονται αυτοί ως επίσημοι μεταπωλητές μια ανάγκη αν προκύψει και μου είπε το παραπάνω (γιατι και εγω θελω να αγοράσω μια μητρικη της MSI). Μάλιστα μου είπε ότι ο προμηθευτής μόλις 1 φορά έχει τύχει να στείλει το προϊόν/εξάρτημα στην MSI για παραπάνω έλεγχο. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι έχει ανοιχτεί η κάρτα μπορούνε να το δούνε εύκολα απ'την πάστα να ξέρετε ακόμα και αν βάλετε ξανά το αυτοκόλλητο. Εκτός και αν έχετε ακριβώς αυτές που χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία που δύσκολο.

Το sticker ακόμα και στην Ευρώπη που είναι πιο χαλαρή η νομοθεσία, γιατί Αμερική δεν έχει καμία ισχύ, δεν σημαίνει ότι σου ακυρώνει απαραίτητα την εγγύηση, απλά θα ελέγξουν πιο προσεκτικά το pcb. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που είχε ανοιχτεί η κάρτα και η εγγύηση υπήρξε κανονικά.

Τώρα στην συγκεκριμένη περίπτωση τι να πω, καλά ξεμπερδέματα και να μας γράψεις για την εξέλιξη.

Αν είχες περισσότερα στοιχεία θα σου έλεγα να ποστάρεις σε κάνα reddit να πάρει περισσότερη δημοσιότητα το θέμα γιατί μόνο έτσι βάζουν μυαλό οι εταιρείες.

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Jts είπε

Το ότι έχει ανοιχτεί η κάρτα μπορούνε να το δούνε εύκολα απ'την πάστα να ξέρετε ακόμα και αν βάλετε ξανά το αυτοκόλλητο. Εκτός και αν έχετε ακριβώς αυτές που χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία που δύσκολο.

Το sticker ακόμα και στην Ευρώπη που είναι πιο χαλαρή η νομοθεσία, γιατί Αμερική δεν έχει καμία ισχύ, δεν σημαίνει ότι σου ακυρώνει απαραίτητα την εγγύηση, απλά θα ελέγξουν πιο προσεκτικά το pcb. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που είχε ανοιχτεί η κάρτα και η εγγύηση υπήρξε κανονικά.

Τώρα στην συγκεκριμένη περίπτωση τι να πω, καλά ξεμπερδέματα και να μας γράψεις για την εξέλιξη.

 

Το πρόβλημα νομίζω δεν είναι ότι απλά βρήκαν ότι λύθηκε η ψύξη της κάρτας, αν ήταν μόνο  αυτό πιθανον να  μην δημιουργούσε θέμα στην εγγύηση,  το πρόβλημα ειναι ότι  βρήκαν ταρζανιές πάνω στο pcb της κάρτας.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Pwpwpw είπε

Το πρόβλημα νομίζω δεν είναι ότι απλά βρέθηκε βρήκαν ότι λύθηκε η ψύξη της κάρτας αυτό μπορεί μα μην δημιουργούσε θέμα,  το πρόβλημα ειναι ότι  βρήκαν ταρζανιές πάνω στο pcb της κάρτας.

Ναι το κατάλαβα γι'αυτό του είπα δεν μπορώ να πω κάτι για την περίπτωση του γιατί δεν έχει αρκετά στοιχεία να το αποδείξει. Παρ'το αυγό και κουρευτο δηλαδή. Δυστυχώς με τέτοια που ακούω αν μου τύχει κάτι εγώ μάλλον θα στείλω κατευθείαν στην εταιρεία, ποτέ σε κατάστημα, πλην Amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Jts είπε

Ναι το κατάλαβα γι'αυτό του είπα δεν μπορώ να πω κάτι για την περίπτωση του γιατί δεν έχει αρκετά στοιχεία να το αποδείξει. Παρ'το αυγό και κουρευτο δηλαδή. Δυστυχώς με τέτοια που ακούω αν μου τύχει κάτι εγώ μάλλον θα στείλω κατευθείαν στην εταιρεία, ποτέ σε κατάστημα, πλην Amazon.

https://imgbb.com/JdCrMhp

image.png.807b491b74a2c7fd229cbc52005bb3d9.png

Και στην εταιρια να το στειλεις πιθανον να μπλεξεις. Πιο πιθανο να στην αλλαξει αμεσα το καταστημα ή να σου δωσει τα λεφτα αναλογα το ποτε αγορασες παρα να μπλεκεις με εταιρια (παντα αναλογα την εταιρια). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


φίλε, η κάρτα που πήρες είχε πειραχτεί από αυτόν που σου την έδωσε, τελεία
το αν το κατάλαβες ή όχι, δεν έχει σχέση
δεν ξέρω γιατί κανείς δε στο λέει ευθέως και σε ταλαιπωρούν

δηλαδή προσπαθούν να βρούν ποιος φταίει από οποιονδήποτε άλλο εκτός από εκείνον που σου φόρτωσε την πειραγμένη κάρτα
που αν ξέραμε το username του βάζω στοίχημα ότι θα βρίσκαμε ότι ανεβάζει βιντεάκια που ανοίγει κάρτες
ναι, ίσως να μπορείς να τους πιέσεις και τελικά να καταφέρεις και να στην αλλάξουν τη κάρτα, δεν το ξέρω και δεν ξέρω αν θα το κανα εγώ
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγνώμη αλλά και εγώ αυτό που σκέφτηκα αμέσως είναι ότι την πείραξε αυτός που την αγόρασες, τα αυτοκόλλητα δεν λένε τίποτα, πχ 15 χρόνια πριν το πρώτο που μάθαινε κάποιος για να πειράζει Xbox 360 είναι πως να τα αφαιρεί και τα ξαναπροσθέτει

 

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από μένα, αρχικά να συμφωνήσω με τους συμφορουμιτες πως πριν αποστείλουμε οτιδήποτε σε οποιονδήποτε τραβούμε φωτογραφίες από κάθε πλευρά το προϊόν και τη συσκευασία του. Οπωσδήποτε και τους σειριακους αριθμούς σε προϊόν, συσκευασία, απόδειξη. Όχι ότι αυτό απαραίτητα εξασφαλίζει ότι δεν θα συμβεί κάτι αλλά θα έχεις κάτι στα χέρια σου να κινηθείς.

Διαβάζοντας το νήμα αφενός στεναχωρέθηκα, γιατί μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο στον καθένα, και τα χρήματα είναι πολλά, αφετέρου όμως έχω να σχολιάσω τα εξής.

Αφού η κάρτα ήταν αρχικά εντός εγγύησης ακόμα και αυτός που σου την πούλησε δεν είχε λόγο να την ανοίξει και να την πειράξει εκτός κι αν ήταν εντελώς αδαής.

Το σενάριο να έλαβε η MSI κάρτα και να ισχυρίστηκε ότι πειράχτηκε δεν θα μου έκανε εντύπωση να είχε συμβεί οτιδήποτε, ειτε να πειράχτηκε από αυτούς και να χάθηκε το ιστορικό επισκευής, ειτε να κάνανε λάθος, ειτε να ίσχυε πραγματικά.

Το γεγονός κάποιος από το πλαίσιο να ξεφορτώθηκε μια άλλη κάρτα, απίθανο πάλι μεν αλλά όχι αδύνατο. Αλλά γιατί να το κάνει όμως από τη στιγμή που εσυ ενδεχομένως να είχες τραβήξει φωτογραφίες και να μπορουσες να αποδριξεις κάτι και να μπει σε μπελάδες;

Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σου, αλλά αυτή στιγμή δεν έχεις τίποτα στα χέρια σου. Ούτε κάρτα, ούτε στοιχεία ούτε τίποτα. προσωπικά από όλα τα σενάρια που προανέφερα το πιο πιθανό είναι αυτός που σου την πούλησε να έκανε ματσακονια..

Αυτό που μου κάνει εμενα εντύπωση είναι το εξής.. άντε και δεν το καλύπτει η κάθε εγγύηση, καλά δε μπορεί η κάθε msi να επιδιορθώσει μια κάρτα με κάποιο κόστος; Ας μην το καλύψει η ίδια αλλά να πληρωθεί για την επισκευή.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφέρθηκε και από τον Χρήστο σε προηγούμενο ποστ  περί πλαισίου και καινούριες δήθεν κάρτες ,που όπως είδαμε υπάρχει  και πρόσφατη αναφορά για suprim με σκόνη από πλαίσιο.(την πούλησαν για καινούρια σκατά στα μούτρα τους)

Κάτ εμέ δύο είναι τα τινά.

1)Ο προηγούμενος κάτοχος την είχε ανοίξει και την είχε γλεντήσει και ήταν γνώστης ώστε να την κλείσει μετά τόσο προσεκτικά χωρίς να φαίνεται κάτι ..

Η

2)Το πλαίσιο μιας και είχε απόθεμα από κάρτες που σκάβανε η τρέχανε benchακια η ήταν "δανικές " μεταξύ συγκεκριμένων υπαλλήλων για να κάνουν το κέφι τους.

Πήραν μια την οποία ξέρανε ότι είχε θέμα στην φορτώσανε και η δική σου κάλυψε το κενό που είχε δημιουργηθεί από τις μαλακίες που κάνουν ,οπότε και η αποθήκη δεν παρουσιάζει έλλειμμα.(το είχαν έννοια)

Βάλανε άλλο στικερ εγγύησης από ali express ,(και αυτό αναφέρθηκε πιο πριν) γιατί έπρεπε να βγάλουν το backplate σου (νομίζω εκεί έχει το serial η κάρτα)επάνω στην δική τους προβληματική ώστε να την στείλουν πίσω ,να φας εσύ το άκυρο και αυτοί να είναι καλυμμένοι με κομπλέ Καρτα.

*Την κάρτα μπορεί να μην την έστειλαν πουθενά και ποτέ μιας και ξέρανε το ιστορικό της και ξέρανε το άκυρο που θα φάνε.Σε αυτή την περίπτωση μόνοι τους βγάλανε το πόρισμα.Το πλαίσιο με τις εγγυήσεις κάνει θαύματα εάν έχεις γνωστό και θέλει να σε βοηθήσει.

Τα παραπάνω είναι δικές μου σκέψεις αλλά ξέρω ότι μπορούν να γίνουν εάν ο άλλος είναι μαστορακι πονηρό και το πλαίσιο έχει μερικούς τέτοιους μάγκες .

Τον προηγούμενο κάτοχο τον γνωρίζεις ?

Γιατί οκ εξέφρασα την xfile σκέψη μου παραπάνω περί πλαισίου αλλά μπορεί να την μαγκιά να την είχε κάνει και ο προηγούμενος.

Όπως και να έχει ελπίζω να ξεμπλέξεις όσο πιο άμεσα και ανώδυνα γίνεται και να βρεθείς με καινούρια κάρτα χωρίς να δώσεις σεντς από την τσέπη σου.

 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν στέλνεις απευθείας μαιλ στην msi να ρωτήσεις εκεί τι παίζει?

Δεν έχεις τα serial της κάρτας σου για να γίνει διασταύρωση με αυτή που τους έστειλαν?

Τουλάχιστον θα αποκλίσεις το σενάριο ότι άλλαξαν την κάρτα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...