Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, The_Judas είπε

Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία παίζει ρόλο δηλαδή αυτός που φτιάχνει τις προδιαγραφές όχι αυτός που κολλάει τις λαμαρίνες.

Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου που πλέον γίνεται οπουδήποτε (Τουρκία Ινδία κλπ).

παλιότερα και η Ελλάδα είχε εργοστάσιο για opel και Nissan αλλά η τεχνογνωσία ανήκε στις εταιρείες. Γι' αυτό και με την αποχώρηση τους δεν έμεινε τίποτα.

Αρχηγέ τα credits πουλάει η TESLA (γιατί οι άλλες εταιρίες έχουν υψηλότερο ρυπογόνο αποτύπωμα και τα αγοράζουν για να μην τρώνε πρόστιμα) και όχι τις τεχνολογίες της.

Στην πραγματικότητα τις τεχνολογίες της TESLA τις έχουν χεσμένες, μιας και μπορούν να φτιάξουν 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καλύτερα από την TESLA. Πρέπει όμως οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να επιβιώσουν μέσω της πώλησης αυτοκινήτων  και όχι από πάρε δώσε με το δημόσιο των ΗΠΑ, όπως ο φιλαράκος μας ο Elon, και η τεχνολογία με τις μπαταρίες δεν είναι ώριμη/αξιόπιστη  για να απευθυνθεί σε ευρύ κοινό (ούτε ποτέ θα είναι καθώς τα οχήματα κυψελών υδρογόνου θα αφήσουν την τεχνολογία μπαταριών στο χρονοντούλαπο).

Τα εύσημα που μπορεί να δώσει κάποιος στην TESLA είναι ότι με τα concept car που έβγαλε, πιέσε τις υπόλοιπες βιομηχανίες να κινηθούν πιο γρήγορα στην ηλεκτροκίνηση, λόγω νομοθεσίας.

Επεξ/σία από panospeter
  • Like 1
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, panospeter είπε

Στην πραγματικότητα τις τεχνολογίες της TESLA τις έχουν χεσμένες, μιας και μπορούν να φτιάξουν 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καλύτερα από την TESLA

Που το στηρίζεις ότι τις έχουν χεσμένες; Από πότε οι άλλες εταιρείες βγάζουν καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

 

11 ώρες πριν, panospeter είπε

Πρέπει όμως οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να επιβιώσουν μέσω της πώλησης αυτοκινήτων  και όχι από πάρε δώσε με το δημόσιο των ΗΠΑ, όπως ο φιλαράκος μας ο Elon,

Εγώ βλέπω ότι μια χαρά κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να βγάλουν ένα ηλεκτρικό εκεί έξω σχεδόν όλες οι εταιρείες και ένας λόγος είναι κρατικές επιδοτήσεις, γιατί έτσι μπορούν να ανεβάσουν και την τιμή του προϊόντος.

 

11 ώρες πριν, panospeter είπε

η τεχνολογία με τις μπαταρίες δεν είναι ώριμη/αξιόπιστη  για να απευθυνθεί σε ευρύ κοινό (ούτε ποτέ θα είναι καθώς τα οχήματα κυψελών υδρογόνου θα αφήσουν την τεχνολογία μπαταριών στο χρονοντούλαπο).

Η αναξιοπιστία των μπαταριών που στηρίζεται; Είναι εφεύρεση χιλιετιών αλλά χρησιμοποιείτε και αναπτύσσεται κατά κύριο λόγο τα τελευταία 300 χρόνια περίπου και υπάρχει μέσα σχεδόν σε όλες σου της ηλεκτρονικές συσκευές. Τώρα μετά από τόσα χρόνια τις βλέπουμε να κινούν οχήματα και να έχουν εγγύηση σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά 7+ έτη και των 150Κ+ χιλιομέτρων! Τέτοιες εγγυήσεις δεν δίνουν οι πολλές εταιρείες ούτε καν για ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης!

Μια καλύτερη τεχνολογία μπαταριών όταν θα έρθει και είναι αποτελεσματικότερη θα την αγαπήσουμε και αυτή! Για όποια τεχνολογία βέβαια με υδρογόνο έχω τις αμφιβολίες μου καθώς χρειάζεται τεράστιο όγκο και η παραγωγή και διανομή του δεν είναι αρκετά οικονομική όσο είναι το ρεύμα σήμερα, καθώς με περισσότερες ΑΠΕ και την δημιουργία πυρηνικών το ρεύμα του αύριο θα είναι ακόμη πιο οικονομικό.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Neural_handshake είπε

αν ειμασταν γενικοτερα σοβαροι που δεν ειμαστε ,τετοια ειδηση με αποδειξεις βεβαιως θα ηταν λογος για σκαμνι

ήδη δεν είναι ;

Δημοσ.

Περιμένουμε να γίνει δοκιμή στην χώρα μας, αν είναι όντως αλήθεια αυτά που λέει ο μηχανικός, το αμάξι θα γίνει σμπαράλια μετά από μερικά χιλιόμετρα από τις λακούβες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...