Προς το περιεχόμενο

Yaris vs Mazda 2


DoctorWho

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πω πω, που φτάσαμε, 18000 για i10! Που μια χαρά αμαξάκι ειναι , για την κατηγορία του, αλλά όχι τόσα λεφτά ρε συ. Καταλαβαίνω τη νοοτροπία του να πάρει κάποιος ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αλλά  σε αυτά περίπου τα λεφτά μπορεί να βρεθούν πολύ καλές περιπτώσεις μεταχειρισμένων μεγαλύτερης κατηγορίας, με τον σχετικό ελέγχό τους βέβαια.

Από τα δυο της αρχικής ανάρτησης, πάντως, θα προτιμούσα το mazda

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Πω πω, που φτάσαμε, 18000 για i10! Που μια χαρά αμαξάκι ειναι , για την κατηγορία του, αλλά όχι τόσα λεφτά ρε συ. Καταλαβαίνω τη νοοτροπία του να πάρει κάποιος ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αλλά  σε αυτά περίπου τα λεφτά μπορεί να βρεθούν πολύ καλές περιπτώσεις μεταχειρισμένων μεγαλύτερης κατηγορίας, με τον σχετικό ελέγχό τους βέβαια.

Από τα δυο της αρχικής ανάρτησης, πάντως, θα προτιμούσα το mazda

Μάλλον δεν έχεις δει που έχουν φτάσει και τα μεταχειρισμένα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Μάλλον δεν έχεις δει που έχουν φτάσει και τα μεταχειρισμένα!!!

Ακριβώς. Η αγορά έχει πάρει την ανιούσα και δεν θα υπάρξει επιστροφή. Και δυστυχώς τα εισοδήματα μας δεν θα μπορούν στο μέλλον να το υποστηρίξουν. Δεν είμαστε και δυτικοευρωπαίοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ακριβώς. Η αγορά έχει πάρει την ανιούσα και δεν θα υπάρξει επιστροφή. Και δυστυχώς τα εισοδήματα μας δεν θα μπορούν στο μέλλον να το υποστηρίξουν. Δεν είμαστε και δυτικοευρωπαίοι.

Εχει πάρει την ανιούσα σε όλη την Ευρώπη. Και οι Δυτικοευρωπαίοι επαναστατούν να ξέρεις, γιατί σε ολόκληρη την ΕΕ μειώνεται το βιοτικό επίπεδο όλων των κατοίκων της. Προφανώς άλλα πράγματα χάνει ο κάθε άνθρωπος. Ο καθένας όμως κοιτάει τι χάνει αυτός κ όχι τι έχει και τι δεν έχει σε σχέση με τους άλλους. 

Σε κάθε περίπτωση τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν για τουλάχιστον 1-2 χρόνια και μειώσεις δεν θα υπάρξουν ποτέ ξανά. 

Προσωπικά βλέπω το στόλο οχημάτων τις Ελλάδας να παγώνει σε οχήματα κατασκευής μέχρι το 2010 και να μην ανανεώνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Πω πω, που φτάσαμε, 18000 για i10! Που μια χαρά αμαξάκι ειναι , για την κατηγορία του, αλλά όχι τόσα λεφτά ρε συ. Καταλαβαίνω τη νοοτροπία του να πάρει κάποιος ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αλλά  σε αυτά περίπου τα λεφτά μπορεί να βρεθούν πολύ καλές περιπτώσεις μεταχειρισμένων μεγαλύτερης κατηγορίας, με τον σχετικό ελέγχό τους βέβαια.

Από τα δυο της αρχικής ανάρτησης, πάντως, θα προτιμούσα το mazda

18000 είναι για full extra στην πιο ακριβή έκδοση. Γύρω στα 14 είναι η τιμή καταλόγου (όπου και πάλι ακριβό είναι). Πριν από 10 χρόνια περίπου έπαιρνες opel astra με 14χιλ...

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Εχει πάρει την ανιούσα σε όλη την Ευρώπη. Και οι Δυτικοευρωπαίοι επαναστατούν να ξέρεις, γιατί σε ολόκληρη την ΕΕ μειώνεται το βιοτικό επίπεδο όλων των κατοίκων της. Προφανώς άλλα πράγματα χάνει ο κάθε άνθρωπος. Ο καθένας όμως κοιτάει τι χάνει αυτός κ όχι τι έχει και τι δεν έχει σε σχέση με τους άλλους. 

Σε κάθε περίπτωση τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν για τουλάχιστον 1-2 χρόνια και μειώσεις δεν θα υπάρξουν ποτέ ξανά. 

Προσωπικά βλέπω το στόλο οχημάτων τις Ελλάδας να παγώνει σε οχήματα κατασκευής μέχρι το 2010 και να μην ανανεώνεται. 

Προφανώς. Αλλά έχουν άλλα εισοδήματα για να υποστηρίξουν τις αυξήσεις. Εμείς όπως το είπες θα μείνουμε με παλαιό στόλο. Το βλέπεις άλλωστε στους δρόμους. 7 στα 10 είναι παλαιά, 2 στα 10 λιζιγκ και 1 καινούργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με το μεταχειρισμένο ειναι ότι δεν είσαι ποτέ σίγουρος για την αξιοπιστία του πωλητή/προηγούμενου κατόχου, δηλαδή τι βλάβες έχει βγάλει ή αν είχε τρακάρισμα, τι συντήρηση του έχει κάνει, κλπ. Μεταχειρισμένο έχω αγοράσει παλιότερα από Γερμανία, που και πάλι 100% σίγουρος δεν ήμουν, αλλά το αυτοκίνητο βγήκε μια χαρά. Βέβαια και σε καινούριο, του κουτιού, έφαγα βλάβη στα 3 χρονιά στα ηλεκτρονικά του συστήματος πέδησης και πλήρωσα κάτι χιλιαρικάκια, ενώ ακόμα θυμάμαι έναν φουκαρά που είχε πάρει ένα από τα πρωτα tt κι έτρεχε από την 1η βδομάδα συνέχεια στο συνεργείο. Πάντως, ένα σημαντικό μειονέκτημα στα καινούρια ειναι και οι αναμονές, που έχουν ξεφύγει, δηλαδή οκ μέχρι 6μηνο θα το δεχόμουνα, αλλά ακούω κάτι για 1,5 χρόνο και βάλε και με ανοιχτές τιμές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, PSYHAS είπε

  Βέβαια και σε καινούριο, του κουτιού, έφαγα βλάβη στα 3 χρονιά στα ηλεκτρονικά του συστήματος πέδησης και πλήρωσα κάτι χιλιαρικάκια, ενώ ακόμα θυμάμαι έναν φουκαρά που είχε πάρει ένα από τα πρωτα tt κι έτρεχε από την 1η βδομάδα συνέχεια στο συνεργείο.  

Με TOYOTA όμως έχεις 6 χρόνια εγγύηση 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Με TOYOTA όμως έχεις 6 χρόνια εγγύηση 😛

Και με ΚΙΑ 7 χρόνια εργοστασιακή και με Hyundai 5 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Και μόλις αποφασίσεις και έχεις πορωθεί θα σου πετάξουν στην toyota ένα

"κύριε θα πρέπει να περιμένετε 10 μήνες χωρίς κλειδωμένη τιμή"

και θα ξενερώσεις και θα πας αλλού.

 

19 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Μόνο 10 είναι η αναμονή τωρα?

 

19 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Παραπάνω? 😮

 

17 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Για παραπάνω το έχω. Θα ρωτήσω αύριο και θα ενημερώσω. 

Ρώτησα. Για σημερινή παραγγελία σε Yaris, παράδοση γίνεται σε 11 μήνες (Δεκέμβριο 23), χωρίς κλειδωμένη τιμή. Την τιμή που θα πληρώσεις τη μαθαίνεις κανα μήνα πριν. Προκαταβολή δίνεις ότι θες.  Δεν ξέρω όμως αν ακυρώσεις την παραγγελία, τι γίνεται η προκαταβολή.

Έχει κανείς ιδεα?

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Ρώτησα. Για σημερινή παραγγελία σε Yaris, παράδοση γίνεται σε 11 μήνες (Δεκέμβριο 23), χωρίς κλειδωμένη τιμή. Προκαταβολή δίνεις ότι θες.  Δεν ξέρω όμως αν ακυρώσεις την παραγγελία, τι γίνεται η προκαταβολή.

Έχει κανείς ιδεα?

:o:ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/1/2023 στις 3:45 ΜΜ, DoctorWho είπε

Επειδή το παλιό αμάξι τα έφτυσε και δεν αξίζει να δώσεις 1.500 ευρώ για να επισκευάσεις αμάξι που κοντεύει τα 30α του γενέθλια, ψάχνουμε για καινούργιο και είμαστε ανάμεσα σε Yaris Active και Mazda 2. Και τα 2 αυτοκίνητα είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο, όπως μου φαίνεται εμένα του μη-ειδικού τουλάχιστον.

Το πρόβλημα με το Yaris και την Toyota γενικότερα είναι πώς σου δίνουν ανοιχτή τιμή, δηλαδή δεν ξέρεις όταν υπογράψεις πόσο θα πληρώσεις ΟΤΑΝ έρθει το αμάξι μετά από μήνες. Αντιθέτως, η Mazda δίνει κλειδωμένη τιμή (τίμιο). Επίσης η βασική έκδοση του Yaris Active που ξεκινάει από 16.000 δεν έχει βασικά πράγματα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω (έχει μόνο μπροστά). Τέλος, η βασική είναι το 1000άρι με 72 μόνο ίππους, αλλιώς δίνεις 2 χιλιάρικα παραπάνω (18.000) για να πας στην έκδοση με τα 1.500 κυβικά και 125 ίππους (που έχει και άλλα έξτρα σε σχέση με την απλή 1000άρα έκδοση). Δηλαδή είσαι ανάμεσα σε 72 ίππους και 125 (τα 2 άκρα), δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.

Το Mazda 2 είναι καλύτερη περίπτωση αφού η πιο απλή του έκδοση έχει πολλά καλούδια (όπως ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω) αλλά κι αυτό έχει μόνο 75 ίππους, παρόλο που έχει 1.500 κυβικά. Αν θες δίνεις 1.300 παραπάνω και πας στην έκδοση με τους 90 ίππους αλλά ο κινητήρας είναι ο ίδιος. Δηλαδή η Mazda σου έχει κλειδώσει την ιπποδύναμη και σου λέει δώσε παραπάνω χρήματα να σου δώσω 15 επιπλέον ίππους... Η διαφορά των 2 εκδόσεων είναι μόνο οι ίπποι και το cruise control.

Ξέχασα να αναφέρω ότι, για κάποιο περίεργο λόγο, η πίσω πόρτα του Yaris δεν ανοίγει πολύ. Δεν είναι και Aygo όπου ανοίγει ελάχιστα, αλλά ανοίγει λιγότερο από όλα τα άλλα αυτοκίνητα.

Αυτό που μας απασχολεί είναι το κατά πόσον θα τραβάει το αυτοκίνητο με μόνο 72 ή 75 ίππους, ή αν πρέπει να πας σώνει και καλά στην ακριβότερη έκδοση. Ευπρόσδεκτη η κάθε άποψη & σχόλιο!

δε ρωτας μηπως ξεκλειδωνει με προγραμμα και γινει 125 και το mazda το 1500 απο 75;

εγω εχω παρει ενα aygo 1000 με 70 αλογα και πηγα λαμια με 4 ατομα και οτι χωραγε πισω.

οταν ηταν στον ανοιχτο πηγαινε σφαιρα με 150.

στις στροφες του δομοκου ανεβαινε μια χαρα απλα θελει να εισαι λιγο γενναιος με το γκαζι και τις στροφες του δρομου.

στα 1500 με 75 αλογα δεν θα κερδισεις τιποτα εκτος απο καταναλωση σε σχεση με το 1000 με 70.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, ff7lucas είπε

δε ρωτας μηπως ξεκλειδωνει με προγραμμα και γινει 125 και το mazda το 1500 απο 75;

εγω εχω παρει ενα aygo 1000 με 70 αλογα και πηγα λαμια με 4 ατομα και οτι χωραγε πισω.

οταν ηταν στον ανοιχτο πηγαινε σφαιρα με 150.

στις στροφες του δομοκου ανεβαινε μια χαρα απλα θελει να εισαι λιγο γενναιος με το γκαζι και τις στροφες του δρομου.

στα 1500 με 75 αλογα δεν θα κερδισεις τιποτα εκτος απο καταναλωση σε σχεση με το 1000 με 70.

 

Από 75 δεν πάει 125 ότι και να κανείς 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...