DoctorWho Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Επειδή το παλιό αμάξι τα έφτυσε και δεν αξίζει να δώσεις 1.500 ευρώ για να επισκευάσεις αμάξι που κοντεύει τα 30α του γενέθλια, ψάχνουμε για καινούργιο και είμαστε ανάμεσα σε Yaris Active και Mazda 2. Και τα 2 αυτοκίνητα είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο, όπως μου φαίνεται εμένα του μη-ειδικού τουλάχιστον. Το πρόβλημα με το Yaris και την Toyota γενικότερα είναι πώς σου δίνουν ανοιχτή τιμή, δηλαδή δεν ξέρεις όταν υπογράψεις πόσο θα πληρώσεις ΟΤΑΝ έρθει το αμάξι μετά από μήνες. Αντιθέτως, η Mazda δίνει κλειδωμένη τιμή (τίμιο). Επίσης η βασική έκδοση του Yaris Active που ξεκινάει από 16.000 δεν έχει βασικά πράγματα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω (έχει μόνο μπροστά). Τέλος, η βασική είναι το 1000άρι με 72 μόνο ίππους, αλλιώς δίνεις 2 χιλιάρικα παραπάνω (18.000) για να πας στην έκδοση με τα 1.500 κυβικά και 125 ίππους (που έχει και άλλα έξτρα σε σχέση με την απλή 1000άρα έκδοση). Δηλαδή είσαι ανάμεσα σε 72 ίππους και 125 (τα 2 άκρα), δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο. Το Mazda 2 είναι καλύτερη περίπτωση αφού η πιο απλή του έκδοση έχει πολλά καλούδια (όπως ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω) αλλά κι αυτό έχει μόνο 75 ίππους, παρόλο που έχει 1.500 κυβικά. Αν θες δίνεις 1.300 παραπάνω και πας στην έκδοση με τους 90 ίππους αλλά ο κινητήρας είναι ο ίδιος. Δηλαδή η Mazda σου έχει κλειδώσει την ιπποδύναμη και σου λέει δώσε παραπάνω χρήματα να σου δώσω 15 επιπλέον ίππους... Η διαφορά των 2 εκδόσεων είναι μόνο οι ίπποι και το cruise control. Ξέχασα να αναφέρω ότι, για κάποιο περίεργο λόγο, η πίσω πόρτα του Yaris δεν ανοίγει πολύ. Δεν είναι και Aygo όπου ανοίγει ελάχιστα, αλλά ανοίγει λιγότερο από όλα τα άλλα αυτοκίνητα. Αυτό που μας απασχολεί είναι το κατά πόσον θα τραβάει το αυτοκίνητο με μόνο 72 ή 75 ίππους, ή αν πρέπει να πας σώνει και καλά στην ακριβότερη έκδοση. Ευπρόσδεκτη η κάθε άποψη & σχόλιο!
gerrybezhani Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Σε αυτά τα χρήματα ρίξε και μια ματιά στο i10 (1620 ευρώ για έκδοση premium με 84hp/1.200cc) και i20 στην βασική έκδοση αν θες μεγαλύτερους χώρους. Απο τα 2 που λες εγώ θα έπαιρνα το mazda κυρίως λόγο κλειδώματος τιμής. Έχω φίλη που έχει παραγείλει yaris εδώ και 13 μήνες και ακόμα να έρθει ευτυχώς με κλειδωμένη τιμή η οποία έχει πάρει +2 χιλιάρικα από τότε
Maurikycli Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Mazda Μπορεί να φαίνεται μικρή η ιπποδύναμη αλλά έχει καλύτερη ροπή στους 75. Αν σε παίρνει πήγαινε στους 90. Από οδική συμπεριφορά κλάσεις ανώτερο. Προσωπικά το βρίσκω πιο ωραίο αλλά αυτό έρχεται τελευταίο
Fordakias7 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Yaris 125 και δεν θα το μετανιώσεις καθόλου τα 75 άλογα είναι νοχελικά 1
Haldol Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Τα 75 άλογα ανήκουν στο 1990, άντε στο 2000. Βρισκόμαστε στο 2023. Μη πάρεις κάτω από 100.
minus_gr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 H mazda βγάζει το 2 και το 2 Hybrid που είναι ένα Yaris. Οπότε τυχερός είσαι 1
tutuyo Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Εχω το Κορσακι με τους 90hp τους οποιους του θεωρω απολυτα ικανοποιητικους για ενα αμαξακι πολης, ακομη και αν το φορτωσεις οσο παει. Εχω οδηγησει για καποιο διαστημα και την εκδοση του με του 75 (λογω αντικαταστασης) και οφειλω να ομολογησω οτι η απουσια δυναμης ηταν αισθητη. Μενω σε περιοχη με μεγαλες ανηφορες. Η αποψη μου ειναι οτιδηποτε κατω απο 90 εισαι εντελως οριακα, σε ενα ενδεχομενο ταξιδι που θα χρειαστει πχ σε επαρχιακο δρομο να προσπερασεις, απλα δεν θα μπορεις. Για αποκλειστικα μεσα στην πολη ειναι ισως οκ. Γενικα θα οσο καλυτερη αναλογια βαρος/ιππο εχει τοσο το καλυτερο απο ολες τις αποψεις (καταναλωση/ασφαλεια)
toyo73 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Στις 16/1/2023 στις 3:45 ΜΜ, DoctorWho είπε Επίσης η βασική έκδοση του Yaris Active που ξεκινάει από 16.000 δεν έχει βασικά πράγματα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω (έχει μόνο μπροστά). Τέλος, η βασική είναι το 1000άρι με 72 μόνο ίππους, αλλιώς δίνεις 2 χιλιάρικα παραπάνω (18.000) για να πας στην έκδοση με τα 1.500 κυβικά και 125 ίππους (που έχει και άλλα έξτρα σε σχέση με την απλή 1000άρα έκδοση). Δηλαδή είσαι ανάμεσα σε 72 ίππους και 125 (τα 2 άκρα), δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο. Θα ειναι τα πιο ευχαριστα 2 χιλιαρικα που θα δωσεις.Καταπληκτικο μοτερακι πιο συνχρονο με μεγαλη διαφορα αποδοσης, 6αρι σασμαν και πιο οικονομικο απο το 1000αρι.
sphinxgr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Yaris 1.5 έκδοση Active με 18.000€. Η Χρυσή τομή.
dtk-386 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Και μόλις αποφασίσεις και έχεις πορωθεί θα σου πετάξουν στην toyota ένα "κύριε θα πρέπει να περιμένετε 10 μήνες χωρίς κλειδωμένη τιμή" και θα ξενερώσεις και θα πας αλλού. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2023 από dtk-386 1 1
sphinxgr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 22 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Και μόλις αποφασίσεις και έχεις πορωθεί θα σου πετάξουν στην toyota ένα "κύριε θα πρέπει να περιμένετε 10 μήνες χωρίς κλειδωμένη τιμή" και θα ξενερώσεις και θα πας αλλού. Μόνο 10 είναι η αναμονή τωρα? 3 λεπτά πριν, adi32 είπε 20000 για γιαρις.... Εδω οι σάπιες φθηνές σειρές ξεκινάνε απο 15.000 τύπου Aygo / i 10 / kia picanto
dtk-386 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Μόνο 10 είναι η αναμονή τωρα? Παραπάνω? 😮
sphinxgr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Παραπάνω? 😮 Για παραπάνω το έχω. Θα ρωτήσω αύριο και θα ενημερώσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα