Apos540 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Γεια σας Μόλις αγόρασα το Samsung Active2 LTE απο skroutz και αντιμετωπίζω πρόβλημα συνδεσιμότητας με την ESIM. (Ο μόνος λόγος που αγόρασα το συγκεκριμένο ρολόι είναι γιατί θέλω να είναι αυτόνομο στη λειτουργία των κλήσεων και να μην εξαρτάται από την σύνδεση με το κινητό) Αγόρασα από το Γερμανό ένα καινούργιο νούμερο esim. Mου έστειλαν e-mail ότι ενεργοποιήθηκε και το manual που πρέπει να ακολουθήσω ώστε να ενεργοποιήσω τη σύνδεση στο κινητό. Κατέβασα στο κινητό μου Note 9 την εφαρμογή Galaxy wearable. Στην διαδικασία συνδεσιμότητας του ρολογιού με το κινητό στο βήμα 5. δεν μου εμφανίζει να επιλέξω στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας με τη χρήση Σάρωση με QR . Μου εμφανίζει αυτόματα το δίκτυο του κινητού. Η συμβουλή από υπάλληλο στο Γερμανό Cosmote είναι ότι πρέπει να αγοράζω μόνο προϊόντα από κατάστημα τους που είναι συμβατά.. και ότι εμείς δεν υποστηρίζουμε τη συγκεκριμένη συσκευή!!!!! Μήπως μπορεί να μοιραστεί κάποιος την εμπειρία του μαζί μου, να με βοηθήσει και να με καθοδηγήσει με ποιον τρόπο μπορώ να ενεργοποιήσω την esim στο ρολόι? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. (και καλή χρονιά) Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2023 από Apos540
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα