PETROS13 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Καλημέρα, Έχω το κινητό Huawei nova 9, ως συσκευή είμαι ικανοποιημένος αν εξαιρέσουμε την απουσία google play σαν αυτούσια εφαρμογή. Αυτό που έχω παρατηρήσει από την αρχή (που μου σπάει τα νεύρα κάθε φορά) Είναι ότι κάνει από μόνο του επανεκκίνηση τουλάχιστον 2-3 φορές τη μέρα. Άλλες φορές πάνω στη χρήση και άλλες φορές απλά βλέπω ότι ζητάει κωδικό πάλι. Με αναζήτηση βρήκα ότι πρέπει να του κάνεις reset ή restore system με εφαρμογές HiSuite ή erecovery Έχει ξαναδοκιμάσει κάποιος τις εφαρμογές αυτές; τα δεδομένα θα μείνουν ως έχουν ή θα πρέπει να κάνω install τα πάντα από την αρχή; Ευχαριστώ
Xristaras12 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Για να κάνει επανεκκινήσεις απο μόνο του, πιθανότατα αυτό υποδηλώνει πρόβλημα στην πλακέτα και εφόσον το έκανε εξαρχής κακώς δεν το επέστρεψες. Reset μπορείς να κάνεις και απο τις ρυθμίσεις της συσκευής ,θα γράφει για επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων η κάτι αντίστοιχο.
GATE123 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Εάν υπάρχει ακόμα υπόλοιπο εγγύησης τότε πήγαινε το στο service. 1
PETROS13 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2023 Έχουν περάσει 6 μήνες από την αγορά οπότε υπάρχει χρόνος για την εγγύηση. Απλά ξεκίνησα το θέμα επειδή είδα από το site της huawei το troubleshooting που αναφέρεται στο παρακάτω site https://consumer.huawei.com/eg-en/support/content/en-gb00766339/
GATE123 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Αφού έχουν περάσει 6 μήνες από την αγορα το πηγαίνεις στο service και τέλος. 2
PETROS13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 37 λεπτά πριν, GATE123 είπε Αφού έχουν περάσει 6 μήνες από την αγορα το πηγαίνεις στο service και τέλος. Οκ θα το πάω όπως προτείνεις ευχαριστώ
GATE123 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 3 ώρες πριν, PETROS13 είπε Οκ θα το πάω όπως προτείνεις ευχαριστώ Το επίσημο service τις Huawei Huawei Exclusive Service Center Μιχαλακοπούλου 178, στους Αμπελόκηπους. +30 217 0007575 1
Xristaras12 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 αλλιώς μπορείς και να τους το στείλεις, εμένα σε Watch GT για αλλαγή οθόνης και μπαταρίας εντός εγγύησης έκαναν 1 εβδομάδα (απο τη μέρα που το έστειλα με acs μέχρι να το παραλάβω με acs πάλι) Αν είναι και πας, πιθανότατα θα υπάρχει και κάποιο διαγνωστικό για τις συσκευές τους και να τους εμφανίσει και την βλαβη εκει πέρα σαν καταγραφή.
PETROS13 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 9 ώρες πριν, Xristaras12 είπε αλλιώς μπορείς και να τους το στείλεις, εμένα σε Watch GT για αλλαγή οθόνης και μπαταρίας εντός εγγύησης έκαναν 1 εβδομάδα (απο τη μέρα που το έστειλα με acs μέχρι να το παραλάβω με acs πάλι) Αν είναι και πας, πιθανότατα θα υπάρχει και κάποιο διαγνωστικό για τις συσκευές τους και να τους εμφανίσει και την βλαβη εκει πέρα σαν καταγραφή. Πάντως μίλησα με 2 γνωστούς που μου είπαν αν είναι να το κάνω μόνος μου μήπως διορθωθεί έτσι το πρόβλημα από το να το τρέχω στο service. Θα δω και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση τι θα πει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα