Christtoss Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Καλησπέρα, Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται στη περίπτωση που ένας προμηθευτής δε κάνει έκδοση τιμολογίων ενώ έχει πάρει κανονικά την προκαταβολή; Έχει πληρωθεί κανονικά από εμένα και απλά έχει εξαφανιστεί. Επίσης δεν έχει ολοκληρώσει τις εργασίες με αποτέλεσμα να πληρώνω ξανά άλλον τεχνητή. Η προκαταβολή στην περίπτωση επιστροφής πρέπει να γίνει από το λογαριασμό του προμηθευτή ή μπορεί να γίνει με κατάθεση σε κάποια τράπεζα; Ρωτάω για να δω τι μπορεί να γίνει για να προχωρήσει το πρόγραμμα. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση. Ευχαριστώ πολύ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα