Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάτοχος Opel Astra J (2011) diesel 1.3 cdti με 145K χλμ στο κοντέρ.

Το αμαξι κινείται εντός πόλης 90% και σε μικρά δρομολόγια. 

Τελευταια μυρίζει αρκετά,  μια απροσδιόριστη μυρωδια, νομίζω ειναι το φίλτρο DPF. Τι αυτοκίνητο κάνει αναγεννήσεις καθε 180-200χλμ όταν δε βγει σε λιγο πιο ανοιχτό δρόμο.

Τελευταια φορα που το συνδεσα με odb2 scanner, μου έδειχνε πως μετά τον καθαρισμό, το DPF απο 100% πήγαινε στο 40-41%. Για κάποιο λόγο το Bluetooth adapter με το νεο μου κινητό δεν συνδέεται οπότε έχω και 6-7 μήνες δεν έχω εικόνα. 

Ολα τα diesel εχουν αυτη την μυρωδια; Με βαση τα παραπάνω, φαινεται να μην πηγαίνει σωστα κατι; 

Εκτος απο πρόσθετα καυσίμου, τι επιλογες υπάρχουν για καθαρισμό DPF χωρις αυτο να βγει να καθαριστεί γιατι απ οτι είδα, ειναι αρκετα ακριβή διαδικασια;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bikey77 είπε

Κάτοχος Opel Astra J (2011) diesel 1.3 cdti με 145K χλμ στο κοντέρ.

Το αμαξι κινείται εντός πόλης 90% και σε μικρά δρομολόγια. 

Τελευταια μυρίζει αρκετά,  μια απροσδιόριστη μυρωδια, νομίζω ειναι το φίλτρο DPF. Τι αυτοκίνητο κάνει αναγεννήσεις καθε 180-200χλμ όταν δε βγει σε λιγο πιο ανοιχτό δρόμο.

Τελευταια φορα που το συνδεσα με odb2 scanner, μου έδειχνε πως μετά τον καθαρισμό, το DPF απο 100% πήγαινε στο 40-41%. Για κάποιο λόγο το Bluetooth adapter με το νεο μου κινητό δεν συνδέεται οπότε έχω και 6-7 μήνες δεν έχω εικόνα. 

Ολα τα diesel εχουν αυτη την μυρωδια; Με βαση τα παραπάνω, φαινεται να μην πηγαίνει σωστα κατι; 

Εκτος απο πρόσθετα καυσίμου, τι επιλογες υπάρχουν για καθαρισμό DPF χωρις αυτο να βγει να καθαριστεί γιατι απ οτι είδα, ειναι αρκετα ακριβή διαδικασια;

Αν ήταν στο 40% και δεν το οδηγείς σε ανοιχτό δρόμο για συχνη αναγέννηση + πρόσθετα , τώρα θα ειναι τελειωμένο.. Βγάλσιμο και καθάρισμα για σιγουριά- γιατι ειναι ακριβή διαδικασία ομως? 100-120 euro έχω δει να ζητάνε σε διάφορα συνεργεία.
Το dpf έκανε περισσότερο κακο -κυρίως γιατι οι αντιπροσωπείες ΔΕΝ ενημερώνουν για το τρόπο χρήσης τους οτι το @@μημένο ΔΕΝ κανει για πόλη ... να μου πεις εδω δεν ενημερώνουν για το σωστό χειρισμό του υπερσυμπιεστή - τουρμπο.. Ναι σωστό και αυτο..

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Αν ήταν στο 40% και δεν το οδηγείς σε ανοιχτό δρόμο για συχνη αναγέννηση + πρόσθετα , τώρα θα ειναι τελειωμένο.. Βγάλσιμο και καθάρισμα για σιγουριά- γιατι ειναι ακριβή διαδικασία ομως? 100-120 euro έχω δει να ζητάνε σε διάφορα συνεργεία.
Το dpf έκανε περισσότερο κακο -κυρίως γιατι οι αντιπροσωπείες ΔΕΝ ενημερώνουν για το τρόπο χρήσης τους οτι το @@μημένο ΔΕΝ κανει για πόλη ... να μου πεις εδω δεν ενημερώνουν για το σωστό χειρισμό του υπερσυμπιεστή - τουρμπο.. Ναι σωστό και αυτο..

 

Έχεις κάποια πληροφορία να μοιραστείς σχετικά με τον καθαρισμό στην τιμή που αναφέρεις; Με ενδιαφέρει

Δημοσ.

Αν έχουμε ένα dpf που έχει μπουκώσει αρκετά, υπάρχει κάποιο πρότυπο για πως θα στρώσει?

Πχ μου είπε ένας γνωστός ότι αν τρέξεις το αμάξι στα 120 για 15-20 λεπτά συνεχόμενα θα είναι αρκετό για να γίνει μια χαρά. Αλλά δεν ξέρω.

Ισχύει αυτό έστω στο περίπου ή πρέπει να το πας με πχ 140-150 για να είναι πιο μεγάλες οι θερμοκρασίες?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζεστανε το καλα και πιασε Αττικη οδο  για αεροδρομιο (Αθηνα γαρ)βραδακι χωρίς κινηση,δεξια 2500  στροφες ΣΤΑΘΕΡΑ χωρίς σταματα ξεκινα για κανα 15 λεπτο και εγινε μπερκετι.Σημασια δεν εχουν τα χιλιομετρα αλλα οι στροφες.Βαλε μια ποιο χαμηλη σχεση για να κρατάς θερμοκρασια με τα χιλομετρακια που σου δινει χαλαρα 70-80.Το μυστικο ειναι να πας σταθερα χωρίς σταματα ξεκινα για καν 15- 20 λεπτα

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Αν έχουμε ένα dpf που έχει μπουκώσει αρκετά, υπάρχει κάποιο πρότυπο για πως θα στρώσει?

Πχ μου είπε ένας γνωστός ότι αν τρέξεις το αμάξι στα 120 για 15-20 λεπτά συνεχόμενα θα είναι αρκετό για να γίνει μια χαρά. Αλλά δεν ξέρω.

Ισχύει αυτό έστω στο περίπου ή πρέπει να το πας με πχ 140-150 για να είναι πιο μεγάλες οι θερμοκρασίες?

Η αναγέννηση του φίλτρου DPF γίνετε με 2 τρόπους. Εξαναγκασμένη (την κάνουμε όποτε θέλουμε και ενεργοποιείτε με πρόγραμμα) ή και φυσική (όταν απλά κουνούμαστε)…

Όταν «γεμίσει» με αιθάλη το φίλτρο, ψεκάζετε λίγο πετρέλαιο  αυτόματα στην εξαγωγή ώστε αυτό το καύσιμο να πάει μέσα στο φίλτρο οπού θα γίνει ανάφλεξη για να ανεβάσει την θερμοκρασία…

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μια «πυρπόληση» της αιθάλης και με συνδιασμο αυξημένων στροφών του κινητήρα (+2500rpm) ώστε τα καπναέρια και να συμβάλουν στην ακόμα μεγαλύτερη άνοδο θερμοκρασίας στο φίλτρο αλλά και στο να δημιουργηθεί πίεση από τα καπναέρια και να διώξουν έξω από το φίλτρο – εξάτμιση την αιθάλη που παράχθηκε από την παραπάνω πυρπόληση.

Εάν τώρα ο οδηγός ΔΕΝ γνωρίζει την παραπάνω διαδικασία, και δεν εκτελεί σωστά την διαδικασία ή την διακόπτη σβήνοντας τον κινητήρα, τότε το φίλτρο σιγά σιγά βουλώνει και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επανέλθει, παρά μόνο με επαγγελματικό καθαρισμό ή αντικατάσταση.

Επεξ/σία από andreas1gr
Δημοσ.

Τα γνωριζω ολα αυτα, ευχαριστώ που τα επισημαινετε για να μαθαίνουν και οι υπόλοιποι. 

Η ερώτηση αφορά την μυρωδια, όσοι έχετε diesel, σας μυρίζει το αυτοκίνητο σε ρελαντί; Αν ναι, πολύ; Λίγο; Δεν έχω μέτρο σύγκρισης για να κρίνω μόνος μου. Έχει τύχει να περάσω δίπλα από άλλο ντιζελάκι και να μυρίζει αλλά δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό η αν είχε κι εκείνο πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το DPF ειναι καθαρο  τοτε η μυρωδιά οφειλεται στα μπεκ όπου δεν ψεκαζουν σωστη ποσότητα καυσιμου και θελουν επισκευη ,αν παιρνουν.Αν σου καιει το λαιμο υπαρχει προβλημα οχι μονο η μυρωδια.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
2 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Εάν τώρα ο οδηγός ΔΕΝ γνωρίζει την παραπάνω διαδικασία, και δεν εκτελεί σωστά την διαδικασία ή την διακόπτη σβήνοντας τον κινητήρα, τότε το φίλτρο σιγά σιγά βουλώνει και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επανέλθει, παρά μόνο με επαγγελματικό καθαρισμό ή αντικατάσταση.

Άμα το φίλτρο φτάσει σε αυτή την κατάσταση θα ανάψει λογικά και προειδοποιητικό λαμπάκι ε;

Δημοσ.
11 ώρες πριν, filipprin είπε

Αν το DPF ειναι καθαρο  τοτε η μυρωδιά οφειλεται στα μπεκ όπου δεν ψεκαζουν σωστη ποσότητα καυσιμου και θελουν επισκευη ,αν παιρνουν.Αν σου καιει το λαιμο υπαρχει προβλημα οχι μονο η μυρωδια.

Χμ, ενδιαφέρον. Πως συνδέονται η μυρωδια με τα μπεκ;

Δημοσ.
16 ώρες πριν, bikey77 είπε

Κάτοχος Opel Astra J (2011) diesel 1.3 cdti με 145K χλμ στο κοντέρ.

Το αμαξι κινείται εντός πόλης 90% και σε μικρά δρομολόγια. 

Τελευταια μυρίζει αρκετά,  μια απροσδιόριστη μυρωδια, νομίζω ειναι το φίλτρο DPF. Τι αυτοκίνητο κάνει αναγεννήσεις καθε 180-200χλμ όταν δε βγει σε λιγο πιο ανοιχτό δρόμο.

Τελευταια φορα που το συνδεσα με odb2 scanner, μου έδειχνε πως μετά τον καθαρισμό, το DPF απο 100% πήγαινε στο 40-41%. Για κάποιο λόγο το Bluetooth adapter με το νεο μου κινητό δεν συνδέεται οπότε έχω και 6-7 μήνες δεν έχω εικόνα. 

Ολα τα diesel εχουν αυτη την μυρωδια; Με βαση τα παραπάνω, φαινεται να μην πηγαίνει σωστα κατι; 

Εκτος απο πρόσθετα καυσίμου, τι επιλογες υπάρχουν για καθαρισμό DPF χωρις αυτο να βγει να καθαριστεί γιατι απ οτι είδα, ειναι αρκετα ακριβή διαδικασια;

Αρχικά να το βγάζεις για 20 λεπτά σε ανοικτό δρόμο με πάνω από 2000 στροφές . Σε αυτά τα χιλιόμετρα καθάρισε και τη βαλβίδα egr εάν δε το έχεις κάνεις στο service . 

Πρέπει να βρεις διαγνωστικό opcom ή tech2 που είναι για Opel και να δεις περισσότερες λεπτομέρειες .

Τα χημικά εάν αποφασίσεις να βγάλεις το dpf κυμαίνονται γύρω στα 50-80€ .

Να παρακολουθείς και τη στάθμη των λάδι ν μη δουν τη ανεβάσει .

Με χρήση διαγνωστικού μπορείς να κάνεις και παθητική αναγέννηση αλλά μετά θα χρειαστείς αλλαγή λαδιών και φίλτρου .

13 ώρες πριν, bikey77 είπε

Τα γνωριζω ολα αυτα, ευχαριστώ που τα επισημαινετε για να μαθαίνουν και οι υπόλοιποι. 

Η ερώτηση αφορά την μυρωδια, όσοι έχετε diesel, σας μυρίζει το αυτοκίνητο σε ρελαντί; Αν ναι, πολύ; Λίγο; Δεν έχω μέτρο σύγκρισης για να κρίνω μόνος μου. Έχει τύχει να περάσω δίπλα από άλλο ντιζελάκι και να μυρίζει αλλά δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό η αν είχε κι εκείνο πρόβλημα.

Όταν είναι κρύο ναι μυρίζει , για τα πρώτα λεπτά , το έχω παρατηρήσει σε Volvo V40 d2 .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, meletis_m είπε

Με χρήση διαγνωστικού μπορείς να κάνεις και παθητική αναγέννηση αλλά μετά θα χρειαστείς αλλαγή λαδιών και φίλτρου .

Μας εξηγείς λίγο γιατί θα χρειαστεί αλλαγή λαδιών και φίλτρου αν επιλέξει να κάνει παθητική αναγέννηση μέσω OBD;

Επεξ/σία από merkon
Δημοσ.
3 ώρες πριν, merkon είπε

Μας εξηγείς λίγο γιατί θα χρειαστεί αλλαγή λαδιών και φίλτρου αν επιλέξει να κάμει παθητική αναγέννηση μέσω OBD;

Σε αντιπροσωπεία λόγω του επίσημου διαγνωστικού  που πήγαμε γνωστού ένα Yaris του 2014 με πρόβλημα στο dpf παρόλο που είχε αλλάχτει ο αισθητήρας διαφορικής πίεσης . Το έβαλε σε διαγνωστικό και έδωσε εντολή για αναγέννηση δούλευε για μισή ώρα στις 2500 στροφές . 

Αποτέλεσμα όλου αυτού ήταν να ανέβει η στάθμη των λαδιών λόγω της επιπλέον ποσότητας καυσίμου που ψεκάσε. Τουλάχιστον εστί το δικαιολόγησε αλλά επειδή πάλι έμπαινε σε safe mode τελικά πήγαμε σε συνεργείο για κατέβασμα και πλύσιμο του dpf .

Το αμάξι ελληνικό με πραγματικά χιλιόμετρα -150,000 και το 80% εκτός αστικού κύκλου . 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, bikey77 είπε

xμ, ενδιαφέρον. Πως συνδέονται η μυρωδια με τα μπεκ;

Ολη η λειτουργία ενός συνχρονου πετρελαιοκινητήρα ειναι τα μπεκ και ο ψεκασμός τούς.Ανεβαζοντας ποσοτητα  ανεβαζει και στροφες .Δεν λειτουργει σαν τον βενζινοκινητηρα που ολη την δουλεια την κανει η πεταλουδα.Οταν μυριζει η κροταλιζει ο κινητηρας μετα το DPF παμε στα μπεκ για ογκομετρηση και αναταξινομιση.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, bikey77 είπε

Τα γνωριζω ολα αυτα, ευχαριστώ που τα επισημαινετε για να μαθαίνουν και οι υπόλοιποι. 

Η ερώτηση αφορά την μυρωδια, όσοι έχετε diesel, σας μυρίζει το αυτοκίνητο σε ρελαντί; Αν ναι, πολύ; Λίγο; Δεν έχω μέτρο σύγκρισης για να κρίνω μόνος μου. Έχει τύχει να περάσω δίπλα από άλλο ντιζελάκι και να μυρίζει αλλά δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό η αν είχε κι εκείνο πρόβλημα.

Στο ρελαντί δεν κάθεσαι μέσα στο αμάξι. 36.000 χιλιόμετρα μοντέλο του 2020 με adblue

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...