Προς το περιεχόμενο

Η Tesla μειώνει δραστικά τις τιμές των EV στις ΗΠΑ και την Ευρώπη


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Stathis1095 είπε

Όσο και να πέσει η τιμη δεν ειναι για την τσέπη του μεσου Έλληνα...

Σιγουρα οχι αλλα κανει για την τσεπη πολλων περισσοτερων απο πριν.

3 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε

Να δούμε αν θα ακολουθήσουν και οι ανταγωνιστές στην πτώση τιμών.

Δυσκολο, δεν εχουν τετοια περιθωρια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Geoisis είπε

Ε επιτελους ρε γμτ ! Λοιπον μοιραζω απο 2 ΤΕΣΛΑ σε ολους εδω μεσα, ξεροσφύρι τα δινει.

image.jpeg.38752f7371281e73e8a1d4f32a32b704.jpeg

Μηπως εννοεις κοψοχρονια? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, gbras είπε

 

Δυσκολο, δεν εχουν τετοια περιθωρια.

Γιαυτο θα συνεχισει να ειναι νουμερο1 η τεσλα στα evs.

Εχει τεραστια περιθωρια, ενω οι υπολοιποι μπορει να μπαινουν και μεσα για καθε ev που πουλανε

 

Επεξ/σία από imr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, imr είπε

Γιαυτο θα συνεχισει να ειναι νουμερο1 η τεσλα στα evs.

Εχει τεραστια περιθωρια, ενω οι υπολοιποι μπορει να μπαινουν και μεσα για καθε ev που πουλανε

 

Δεν μπαινουν μεσα αλλα εχουν πολυ μικρο περιθωριο κερδους. Αν μειωσουν τις τιμες θα εχουν προβλημα. Απο την αλλη επειδη πρεπει κανουν πωλησεις αλλιως τρωνε προστιμο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Stathis1095 είπε

Όσο και να πέσει η τιμη δεν ειναι για την τσέπη του μεσου Έλληνα...

Ποιο εύρος τιμής πιστεύεις ότι είναι γενικά για αυτοκίνητο.

υ.γ. με τις τιμές που έχουν πάει γενικά τα αυτοκίνητα, πιστεύω ότι τπτ δεν αξίζει να πάρεις την δεδομένη στιγμή

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dompred είπε

Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται πάντα, ο μεσάζοντας/έμπορος/εισαγωγέας θα το αγοράζει με την έκπτωση, ο πελάτης στην ίδια τιμή με πριν

κρίμα που η tesla πουλάει απευθείας και δεν έχει ούτε εμπόρους ούτε εισαγωγείς ούτε μεσάζοντες

Επεξ/σία από Fabbyyy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Stathis1095 είπε

Όσο και να πέσει η τιμη δεν ειναι για την τσέπη του μεσου Έλληνα...

Όχι, αλλά είναι ευκαιρία στην Ελλάδα να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους, αντί να πωλούνται απλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το ID.3 σε εξωφρενικές τιμές για την αξία τους!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. "Για να λάβουν ολόκληρη την έκπτωση των 7.500 δολαρίων" ελεος ειπαμε το βαζουμε στο google translate αλλα δε θελει πανω απο 5-10 λεπτα να βρεις ποσο ειναι η επιδοτηση στην ελλαδα.

2. Η ζήτηση εχει μειωθεί δραστικά μετά τις αισχρες κινησεις του στο τουιτερ , και τις ακροδεξιες ιδεες του γιατι ενα μεγαλο κομματι των πελατων βασίζονταν στην εικονα που πουλαγε ο μασκ και τωρα ψαχνουν να μαζεψουν την ζημια.

3. Παραμένει μια επιλογή που δε βγάζει τα λεφτά της ειδικά με τις αυξήσεις στο ρευμα, και οταν σε λιγα χρόνια θα πρέπει να σκάσεις για αλλαγή μπαταριών όσο ενα αυτοκίνητο θα χτυπάει ο καθε πελάτης το κεφάλι του στο τοίχο. Καλό ειναι να δει πρώτα πόσο κοστίζει η αλλαγή . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Όχι, αλλά είναι ευκαιρία στην Ελλάδα να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους, αντί να πωλούνται απλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το ID.3 σε εξωφρενικές τιμές για την αξία τους!

Είναι κρίμα πάντως η τεχνολογια αυτη να ειναι προνομιο των λιγων, που ετσι κ αλλιως δεν εχουν καμια αναγκη να κανουν οικονομια πχ στο καυσιμο..

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, klaftop είπε

1. "Για να λάβουν ολόκληρη την έκπτωση των 7.500 δολαρίων" ελεος ειπαμε το βαζουμε στο google translate αλλα δε θελει πανω απο 5-10 λεπτα να βρεις ποσο ειναι η επιδοτηση στην ελλαδα.

2. Η ζήτηση εχει μειωθεί δραστικά μετά τις αισχρες κινησεις του στο τουιτερ , και τις ακροδεξιες ιδεες του γιατι ενα μεγαλο κομματι των πελατων βασίζονταν στην εικονα που πουλαγε ο μασκ και τωρα ψαχνουν να μαζεψουν την ζημια.

3. Παραμένει μια επιλογή που δε βγάζει τα λεφτά της ειδικά με τις αυξήσεις στο ρευμα, και οταν σε λιγα χρόνια θα πρέπει να σκάσεις για αλλαγή μπαταριών όσο ενα αυτοκίνητο θα χτυπάει ο καθε πελάτης το κεφάλι του στο τοίχο. Καλό ειναι να δει πρώτα πόσο κοστίζει η αλλαγή . 

δεν ειναι θεμα ζητησης, εχει αρκετη ζητηση μονιμα. πουλαει απιστευτα πολλα αυτοκινητα και πλεον μπορει να κανει μειωση τιμης. επισης την συμφαιρει να δειξει γρηγορα μια αυξηση πωλησεων για να ανεβει η μετοχη που επεσε για τελειως ασχετους λογους.

ακροδεξιες ιδεες, απλα λολ

αλλαγη μπαταριας δεν θα σκεφτει κανενας μεσος αμερικανος η ευρωπαιος. παιρνουν τεσλα πλεον με 10 μηνιάτικα, σιγα μην κολλησουν στην μπαταρια. αν εκανε στην ελλαδα 15κ που ειναι περιπου η αναλογια με τον μισθο αμερικης η γερμανιας ουτε εμεις θα σκεφτομασταν την μπαταρια.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, demis_n είπε

Είναι κρίμα πάντως η τεχνολογια αυτη να ειναι προνομιο των λιγων, που ετσι κ αλλιως δεν εχουν καμια αναγκη να κανουν οικονομια πχ στο καυσιμο..

Καλώς ή κακώς, οι νέες τεχνολογίες συνήθως ξεκινούν από τους early adopters που συνήθως είναι οι προνομιούχοι, μέχρι να φτάσει μία κρίσιμη μάζα παραγωγής που να τις κάνει οικονομικά βιώσιμες και για το ευρύτερο κοινό.

Πάντως, για τα ηλεκτικά αυτοκίνητα, φαίνεται ότι η είσοδος των κινέζων θα ρίξει τις τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και, λογικά, σε 3-4 χρόνια θα υπάρχει εξομοίωση των τιμών με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Ας μη συγκρίνουμε τα Tesla, όμως, με αμάξια για τον μέσο καταναλωτή. Όταν μιλάμε για αμάξι με τέτοιες ανέσεις και επιδόσεις, η τιμή στην πραγματικότητα είναι αρκετά φθηνή σε σχέση με αντίστοιχα συμβατικά αυτοκίνητα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν ειναι θεμα ζητησης, εχει αρκετη ζητηση μονιμα. πουλαει απιστευτα πολλα αυτοκινητα και πλεον μπορει να κανει μειωση τιμης. επισης την συμφαιρει να δειξει γρηγορα μια αυξηση πωλησεων για να ανεβει η μετοχη που επεσε για τελειως ασχετους λογους.

ακροδεξιες ιδεες, απλα λολ

αλλαγη μπαταριας δεν θα σκεφτει κανενας μεσος αμερικανος η ευρωπαιος. παιρνουν τεσλα πλεον με 10 μηνιάτικα, σιγα μην κολλησουν στην μπαταρια. αν εκανε στην ελλαδα 15κ που ειναι περιπου η αναλογια με τον μισθο αμερικης η γερμανιας ουτε εμεις θα σκεφτομασταν την μπαταρια.

google it εχει πεσει η εικονα και η ζητηση. ναι οκ το προηγουμενο τετραμηνο που ανακοινωσαν πριν μια εβδομαδα ειχε φανταστικες πωλησεις αλλα κοπηκε αυτο το trend, οι περισσοτεροι πελατες ειναι δημοκρατικοι και ο ελον εχει εκφρασει ακροδεξιες θεσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dompred είπε

Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται πάντα, ο μεσάζοντας/έμπορος/εισαγωγέας θα το αγοράζει με την έκπτωση, ο πελάτης στην ίδια τιμή με πριν

Ο μεσάζοντας/έμπορος/εισαγωγέας/λεχριτης/λαμογιο έμαθε και τον πληθωρισμό/ακρίβεια τώρα, οπότε εκεί που δύσκολα θα βλέπαμε τη μείωση της τιμής εμείς ως καταναλωτές τώρα δεν θα τη δούμε ούτε σε όνειρο θερινής νυκτός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, klaftop είπε

 και οταν σε λιγα χρόνια θα πρέπει να σκάσεις για αλλαγή μπαταριών όσο ενα αυτοκίνητο θα χτυπάει ο καθε πελάτης το κεφάλι του στο τοίχο. Καλό ειναι να δει πρώτα πόσο κοστίζει η αλλαγή . 

Αυτό από πού προκύπτει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...