Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, klaftop είπε

8 Χρονια είναι τα διαφημιζόμενα απο τον Μασκ στα peugeot που πήρε ένας φίλος του είπαν μπορεί και σε 5 χρόνια και το κοστος ειναι 15.000 και νομιζω στα τεσλα 22.000. Πες μου εσυ ποιο αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης πρεπει στα πλαίσια συντήρησης και όχι βλάβης να σκασεις τετοια λεφτα; ΚΑΝΕΝΑ και αν διαφωνεις απλώς δεν ξερεις ή δεν εχεις αυτοκινήτο. 8 και 10 χρονών αυτοκίνητο ειδικά στην ελλάδα που κυκλοφορούν 20ετίας θεωρείται "καινούργιο" ή ο μέσος όρος. Ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο 6-8 χρονών όταν ξέρει οτι πρέπει να σκάσει τόσα λεφτά σε λιγο. Επισης σε τρακάρισμά σε υποχρεώνουν να αλλαξεις τις μπαταρίες γιατι μια φθαρμένη εινια αρκετή για να πιάσει φωτιά . Αυτά ειναι πράγματα που δεν μαθαίνεις στο "ψαξιμο" στις 5 πρώτες σελιδες του google. Θα κλαίνε σε λίγα χρόνια όσοι αγοράσαν πρόσφατα και θα τα μάθουν από πρώτο χέρι.   

8 χρόνια δίνουν κ τα Peugeot αφού αγάπας το γκοογλε είσαι ένα κλικ μακριά.

Ημαρτον αν σε κάθε τρακάρισμα άλλαζες μπαταρία. Το σε υποχρεώνουν που γράφεις είναι λίγο δραματικο.

Αν κάποιος φοβάται τρακαρίσματα ιστορίες χοντρές κάνει μικτή ασφάλιση που τα καλύπτει. Λύσεις υπάρχουν.

Όσο για την μακροοικονομική σου μελέτη σε πιο αμάξι εσωτερικής καύσης θα σκάσεις τόσα λευτα η απάντηση είναι σε όλα.

Σε model 3 στα 10000km θες 300 ευρώ κόστος κίνησης ,μικτή χρήση με φουλ θέρμανση ψύξη sentry συναγερμούς, με 0.15 τη κιλοβατώρα. Να πούμε χαριστηκα 6 λτ/100 με 1.7 τη βενζίνη; 1000 ευρώ για τα ίδια (που είμαι large με θέρμανση ψύξη πας 8λτ/100) 700 ε το έτος λοιπόν κ πρόσθεσε Σερβισε κ σήματα. Φαντάζομαι σε μικρότερα ηλεκτρικά είναι ακόμα μικρότερη η κατανάλωση. Να πούμε πάλι χαριστηκα 1000 ευρώ το έτος (και λίγα λέω καθώς στα μεγάλα Σερβισε τα σκας για τα καλα) στη τσέπη συγκριτικά με ένα εσωτερικής καύσης παρόμοιου κυβισμού; Μπορεί να λέω κ λίγα. 1000*8 έτη=8000 ευρώ; Τσέπη;

Όσο για τη μπαταρία σε model 3, εδώ Ελλάδα, πριν 1 έτος ήθελες 12000 ε για ολοκαίνουριο σύστημα που περιλαμβάνει και τη μπαταρία. Πριν 3 χρόνια ήθελες στην Ολλανδία για το ίδιο 16000. Σε 8 χρόνια πιστεύεις θα νε ίδια κόστοι; Επιπλέον για κάποιο λόγο εσύ νομίζεις ότι οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά βγαίνουν τελείως οφφ. Απλά αντί να πηγαίνεις 400.κμ αυτονομία σε 8 έτη ίσως θα έχεις 320κμ. 

Όπως μάλλον έχεις την ιδεα ότι στρεσαρονται το ίδιο με τα κινητα κ τις άλλες συσκευές. Καμία σχέση ηλεκτρολόγε μηχανικέ το υλικό μπορεί  είναι ίδιο αλλά είναι κάτι που λέγετε κύκλος φόρτισης κ ένταση με βάση το 1c. Έχουν ηλεκτρονικά που αποτρέπουν τη κακομεταχείριση κ γι'αυτό δε βγαίνουν οφφ όπως φαντάζεσαι στη 10ετια.

Σταμάτα να πιστεύεις ότι τα ξέρεις όλα επειδή googlareis, δυστυχώς είσαι πολύ παραπληροφοριμενος. 

Σίγουρα δεν είναι το ιδεατό ακόμα αλλά καμία σχέση με τα τραγικά που διαβάζεις κ αναπαράγεις 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 5
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, sndev είπε

8 χρόνια δίνουν κ τα Peugeot αφού αγάπας το γκοογλε είσαι ένα κλικ μακριά.

Ημαρτον αν σε κάθε τρακάρισμα άλλαζες μπαταρία. Το σε υποχρεώνουν που γράφεις είναι λίγο δραματικο.

Αν κάποιος φοβάται τρακαρίσματα ιστορίες χοντρές κάνει μικτή ασφάλιση που τα καλύπτει. Λύσεις υπάρχουν.

Όσο για την μακροοικονομική σου μελέτη σε πιο αμάξι εσωτερικής καύσης θα σκάσεις τόσα λευτα η απάντηση είναι σε όλα.

Σε model 3 στα 10000km θες 300 ευρώ κόστος κίνησης ,μικτή χρήση με φουλ θέρμανση ψύξη sentry συναγερμούς, με 0.15 τη κιλοβατώρα. Να πούμε χαριστηκα 6 λτ/100 με 1.7 τη βενζίνη; 1000 ευρώ για τα ίδια (που είμαι large με θέρμανση ψύξη πας 8λτ/100) 700 ε το έτος λοιπόν κ πρόσθεσε Σερβισε κ σήματα. Φαντάζομαι σε μικρότερα ηλεκτρικά είναι ακόμα μικρότερη η κατανάλωση. Να πούμε πάλι χαριστηκα 1000 ευρώ το έτος (και λίγα λέω καθώς στα μεγάλα Σερβισε τα σκας για τα καλα) στη τσέπη συγκριτικά με ένα εσωτερικής καύσης παρόμοιου κυβισμού; Μπορεί να λέω κ λίγα. 1000*8 έτη=8000 ευρώ; Τσέπη;

Όσο για τη μπαταρία σε model 3, εδώ Ελλάδα, πριν 1 έτος ήθελες 12000 ε για ολοκαίνουριο σύστημα που περιλαμβάνει και τη μπαταρία. Πριν 3 χρόνια ήθελες στην Ολλανδία για το ίδιο 16000. Σε 8 χρόνια πιστεύεις θα νε ίδια κόστοι; Επιπλέον για κάποιο λόγο εσύ νομίζεις ότι οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά βγαίνουν τελείως οφφ. Απλά αντί να πηγαίνεις 400.κμ αυτονομία σε 8 έτη ίσως θα έχεις 320κμ. 

Όπως μάλλον έχεις την ιδεα ότι στρεσαρονται το ίδιο με τα κινητα κ τις άλλες συσκευές. Καμία σχέση ηλεκτρολόγε μηχανικέ το υλικό μπορεί  είναι ίδιο αλλά είναι κάτι που λέγετε κύκλος φόρτισης κ ένταση με βάση το 1c. Έχουν ηλεκτρονικά που αποτρέπουν τη κακομεταχείριση κ γι'αυτό δε βγαίνουν οφφ όπως φαντάζεσαι στη 10ετια.

Σταμάτα να πιστεύεις ότι τα ξέρεις όλα επειδή googlareis, δυστυχώς είσαι πολύ παραπληροφοριμενος. 

Σίγουρα δεν είναι το ιδεατό ακόμα αλλά καμία σχέση με τα τραγικά που διαβάζεις κ αναπαράγεις

Επειδή δε googlarw απλά ξέρω ότι τα 8 χρόνια που δίνουν μπορεί να γίνουν 5 από υπάλληλο. Είμαι φανατικός της Τέσλα από το μοντέλο της λοτους. Δεν έχεις ιδέα με ποιον μιλας. Εσύ που βασίζεσαι στο διαφημιστικό και στην φαντασία των πωλητών καθώς μιλάμε για νέα τεχνολογία και μοντελα που δεν έχει δοκιμαστεί στον χρόνο , 3 χρόνια πριν η Τέσλα έπαιζε μόνη της πάρε αγόρι μου πάρε. Παρε 2 μάλιστα. Εγώ θα περιμένω την δεύτερη φουρνιά που δεν θα είναι με μπαταρίες λιθίου γιατί ήδη βγήκε η 2η φουρνια. Πάρτε όλη την πρώτη φουρνιά να αδειάσει το στοκ. Για ψάξτε στην Νορβηγία τι έγινε που πρωτοπορησαν τι πάθανε. Κλαίνε σε κάθε γέμισμα πλεον. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, klaftop είπε

Εγώ θα περιμένω την δεύτερη φουρνιά που δεν θα είναι με μπαταρίες λιθίου γιατί ήδη βγήκε η 2η φουρνια

Και με τι θα είναι;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, klaftop είπε

Επειδή δε googlarw απλά ξέρω ότι τα 8 χρόνια που δίνουν μπορεί να γίνουν 5 από υπάλληλο. Είμαι φανατικός της Τέσλα από το μοντέλο της λοτους. Δεν έχεις ιδέα με ποιον μιλας. Εσύ που βασίζεσαι στο διαφημιστικό και στην φαντασία των πωλητών καθώς μιλάμε για νέα τεχνολογία και μοντελα που δεν έχει δοκιμαστεί στον χρόνο , 3 χρόνια πριν η Τέσλα έπαιζε μόνη της πάρε αγόρι μου πάρε. Παρε 2 μάλιστα. Εγώ θα περιμένω την δεύτερη φουρνιά που δεν θα είναι με μπαταρίες λιθίου γιατί ήδη βγήκε η 2η φουρνια. Πάρτε όλη την πρώτη φουρνιά να αδειάσει το στοκ. Για ψάξτε στην Νορβηγία τι έγινε που πρωτοπορησαν τι πάθανε. Κλαίνε σε κάθε γέμισμα πλεον. 

Είσαι έτοιμος να γυρίσεις τη μπιφτέκα.

Εγώ αντίθετα με εσενα φανατικός δεν είμαι με καμία εταιρεία,  ούτε μετοχές έχω για να τη στηρίζω απλά δε μπορώ τη στρέβλωση της πραγματικότητας και εσύ τη κάνεις κατακορον.

Τώρα τα 8 γίνανε 5 κ το ξέρεις από υπάλληλο. εντάξει. Μου θυμίζεις δημόσιο υπάλληλο σε δημαρχείο που του τα σφυραει ο κουτσομπολης καφετζής κ τα πιστεύει. Δλδ , θα πάω εγώ με   εγγύηση και θα την βγάλουν οφφ κ δε θα τρέξει μια πιστεύεις; Και ότι τα κάνουν αυτά σε ανθρώπους που σκάνε 60-150κ; Δλδ κοινό που για να τα έχει να τα δώσει , θα χει από πίσω κ άλλους 10 δικηγόρους όταν θελήσει; Ρε συ σίγουρα ζεις στο πλανήτη γη; 

Καλά για τους Νορβηγούς άλλο ανέκδοτο αλλά κούρασες για να σε βγάλω οφφ κ σε αυτό το επιχείρημα 

επειδή όντως δε ξέρω με ποιον μιλάω αρχίζει να γίνεται τρομακτικό το ότι εν έτη 2023 συνεχίζετε να καταπίνετε αμασητο ότι σας σερβίρουν οι τίτλοι των κλικμπαιτ και το ακόμα χειρότερο ότι φανατιζεστε με μια εταιρία. 

Να περιμένεις κ τη τρίτη κ την Τεταρτη φουρνιά να σε σίγουρος ότι θα σου αντέξει μέχρι τα βαθιά γεράματα όμως σε παρακαλώ σταμάτα να αναπαράγεις ότι σαχλαμάρα ακούς.

Δημοσ.
Στις 13/1/2023 στις 8:39 ΜΜ, fsbmaniac είπε

Απο το χαμό που γίνεται με προπαραγγελίες στα υβρυδικά toyota με 32-35 χιλιάδες θα πουλήσει μιά χαρά

Δεν είναι προνόμιο των λίγων είναι προνόμιο συνήθως εκείνων που έχουν κοπιάσει και κυνηγούν στόχους...Γίνε προγραμματιστής λοιπόν  καλός και δεν είναι τίποτα να το πάρεις πχ

Μα πως δεν το ειχα σκεφτει πιο πριν ρε φιλε μου? Σε ευχαριστώ για τη συμβουλη μου ελυσες το προβλημα,,,

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...