gbras Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, Stathis1095 είπε Όσο και να πέσει η τιμη δεν ειναι για την τσέπη του μεσου Έλληνα... Σιγουρα οχι αλλα κανει για την τσεπη πολλων περισσοτερων απο πριν. 3 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε Να δούμε αν θα ακολουθήσουν και οι ανταγωνιστές στην πτώση τιμών. Δυσκολο, δεν εχουν τετοια περιθωρια. 2
themis_17 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Geoisis είπε Ε επιτελους ρε γμτ ! Λοιπον μοιραζω απο 2 ΤΕΣΛΑ σε ολους εδω μεσα, ξεροσφύρι τα δινει. Μηπως εννοεις κοψοχρονια?
imr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, gbras είπε Δυσκολο, δεν εχουν τετοια περιθωρια. Γιαυτο θα συνεχισει να ειναι νουμερο1 η τεσλα στα evs. Εχει τεραστια περιθωρια, ενω οι υπολοιποι μπορει να μπαινουν και μεσα για καθε ev που πουλανε Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από imr 2
gbras Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, imr είπε Γιαυτο θα συνεχισει να ειναι νουμερο1 η τεσλα στα evs. Εχει τεραστια περιθωρια, ενω οι υπολοιποι μπορει να μπαινουν και μεσα για καθε ev που πουλανε Δεν μπαινουν μεσα αλλα εχουν πολυ μικρο περιθωριο κερδους. Αν μειωσουν τις τιμες θα εχουν προβλημα. Απο την αλλη επειδη πρεπει κανουν πωλησεις αλλιως τρωνε προστιμο.
Geoisis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 12 λεπτά πριν, themis_17 είπε Μηπως εννοεις κοψοχρονια? Το αφεντικο τρελαθηκε κ λεει οτι ναναι
plasTOST Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 27 λεπτά πριν, Stathis1095 είπε Όσο και να πέσει η τιμη δεν ειναι για την τσέπη του μεσου Έλληνα... Ποιο εύρος τιμής πιστεύεις ότι είναι γενικά για αυτοκίνητο. υ.γ. με τις τιμές που έχουν πάει γενικά τα αυτοκίνητα, πιστεύω ότι τπτ δεν αξίζει να πάρεις την δεδομένη στιγμή 4 1
Fabbyyy Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dompred είπε Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται πάντα, ο μεσάζοντας/έμπορος/εισαγωγέας θα το αγοράζει με την έκπτωση, ο πελάτης στην ίδια τιμή με πριν κρίμα που η tesla πουλάει απευθείας και δεν έχει ούτε εμπόρους ούτε εισαγωγείς ούτε μεσάζοντες Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από Fabbyyy
liberostelios Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Stathis1095 είπε Όσο και να πέσει η τιμη δεν ειναι για την τσέπη του μεσου Έλληνα... Όχι, αλλά είναι ευκαιρία στην Ελλάδα να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους, αντί να πωλούνται απλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το ID.3 σε εξωφρενικές τιμές για την αξία τους! 2
klaftop Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1. "Για να λάβουν ολόκληρη την έκπτωση των 7.500 δολαρίων" ελεος ειπαμε το βαζουμε στο google translate αλλα δε θελει πανω απο 5-10 λεπτα να βρεις ποσο ειναι η επιδοτηση στην ελλαδα. 2. Η ζήτηση εχει μειωθεί δραστικά μετά τις αισχρες κινησεις του στο τουιτερ , και τις ακροδεξιες ιδεες του γιατι ενα μεγαλο κομματι των πελατων βασίζονταν στην εικονα που πουλαγε ο μασκ και τωρα ψαχνουν να μαζεψουν την ζημια. 3. Παραμένει μια επιλογή που δε βγάζει τα λεφτά της ειδικά με τις αυξήσεις στο ρευμα, και οταν σε λιγα χρόνια θα πρέπει να σκάσεις για αλλαγή μπαταριών όσο ενα αυτοκίνητο θα χτυπάει ο καθε πελάτης το κεφάλι του στο τοίχο. Καλό ειναι να δει πρώτα πόσο κοστίζει η αλλαγή . 2
demis_n Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, liberostelios είπε Όχι, αλλά είναι ευκαιρία στην Ελλάδα να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους, αντί να πωλούνται απλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το ID.3 σε εξωφρενικές τιμές για την αξία τους! Είναι κρίμα πάντως η τεχνολογια αυτη να ειναι προνομιο των λιγων, που ετσι κ αλλιως δεν εχουν καμια αναγκη να κανουν οικονομια πχ στο καυσιμο.. 5
basilis_k6 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 19 λεπτά πριν, klaftop είπε 1. "Για να λάβουν ολόκληρη την έκπτωση των 7.500 δολαρίων" ελεος ειπαμε το βαζουμε στο google translate αλλα δε θελει πανω απο 5-10 λεπτα να βρεις ποσο ειναι η επιδοτηση στην ελλαδα. 2. Η ζήτηση εχει μειωθεί δραστικά μετά τις αισχρες κινησεις του στο τουιτερ , και τις ακροδεξιες ιδεες του γιατι ενα μεγαλο κομματι των πελατων βασίζονταν στην εικονα που πουλαγε ο μασκ και τωρα ψαχνουν να μαζεψουν την ζημια. 3. Παραμένει μια επιλογή που δε βγάζει τα λεφτά της ειδικά με τις αυξήσεις στο ρευμα, και οταν σε λιγα χρόνια θα πρέπει να σκάσεις για αλλαγή μπαταριών όσο ενα αυτοκίνητο θα χτυπάει ο καθε πελάτης το κεφάλι του στο τοίχο. Καλό ειναι να δει πρώτα πόσο κοστίζει η αλλαγή . δεν ειναι θεμα ζητησης, εχει αρκετη ζητηση μονιμα. πουλαει απιστευτα πολλα αυτοκινητα και πλεον μπορει να κανει μειωση τιμης. επισης την συμφαιρει να δειξει γρηγορα μια αυξηση πωλησεων για να ανεβει η μετοχη που επεσε για τελειως ασχετους λογους. ακροδεξιες ιδεες, απλα λολ αλλαγη μπαταριας δεν θα σκεφτει κανενας μεσος αμερικανος η ευρωπαιος. παιρνουν τεσλα πλεον με 10 μηνιάτικα, σιγα μην κολλησουν στην μπαταρια. αν εκανε στην ελλαδα 15κ που ειναι περιπου η αναλογια με τον μισθο αμερικης η γερμανιας ουτε εμεις θα σκεφτομασταν την μπαταρια. 7 2
liberostelios Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 36 λεπτά πριν, demis_n είπε Είναι κρίμα πάντως η τεχνολογια αυτη να ειναι προνομιο των λιγων, που ετσι κ αλλιως δεν εχουν καμια αναγκη να κανουν οικονομια πχ στο καυσιμο.. Καλώς ή κακώς, οι νέες τεχνολογίες συνήθως ξεκινούν από τους early adopters που συνήθως είναι οι προνομιούχοι, μέχρι να φτάσει μία κρίσιμη μάζα παραγωγής που να τις κάνει οικονομικά βιώσιμες και για το ευρύτερο κοινό. Πάντως, για τα ηλεκτικά αυτοκίνητα, φαίνεται ότι η είσοδος των κινέζων θα ρίξει τις τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και, λογικά, σε 3-4 χρόνια θα υπάρχει εξομοίωση των τιμών με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Ας μη συγκρίνουμε τα Tesla, όμως, με αμάξια για τον μέσο καταναλωτή. Όταν μιλάμε για αμάξι με τέτοιες ανέσεις και επιδόσεις, η τιμή στην πραγματικότητα είναι αρκετά φθηνή σε σχέση με αντίστοιχα συμβατικά αυτοκίνητα. 4
klaftop Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 20 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δεν ειναι θεμα ζητησης, εχει αρκετη ζητηση μονιμα. πουλαει απιστευτα πολλα αυτοκινητα και πλεον μπορει να κανει μειωση τιμης. επισης την συμφαιρει να δειξει γρηγορα μια αυξηση πωλησεων για να ανεβει η μετοχη που επεσε για τελειως ασχετους λογους. ακροδεξιες ιδεες, απλα λολ αλλαγη μπαταριας δεν θα σκεφτει κανενας μεσος αμερικανος η ευρωπαιος. παιρνουν τεσλα πλεον με 10 μηνιάτικα, σιγα μην κολλησουν στην μπαταρια. αν εκανε στην ελλαδα 15κ που ειναι περιπου η αναλογια με τον μισθο αμερικης η γερμανιας ουτε εμεις θα σκεφτομασταν την μπαταρια. google it εχει πεσει η εικονα και η ζητηση. ναι οκ το προηγουμενο τετραμηνο που ανακοινωσαν πριν μια εβδομαδα ειχε φανταστικες πωλησεις αλλα κοπηκε αυτο το trend, οι περισσοτεροι πελατες ειναι δημοκρατικοι και ο ελον εχει εκφρασει ακροδεξιες θεσεις
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 3 ώρες πριν, dompred είπε Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται πάντα, ο μεσάζοντας/έμπορος/εισαγωγέας θα το αγοράζει με την έκπτωση, ο πελάτης στην ίδια τιμή με πριν Ο μεσάζοντας/έμπορος/εισαγωγέας/λεχριτης/λαμογιο έμαθε και τον πληθωρισμό/ακρίβεια τώρα, οπότε εκεί που δύσκολα θα βλέπαμε τη μείωση της τιμής εμείς ως καταναλωτές τώρα δεν θα τη δούμε ούτε σε όνειρο θερινής νυκτός
unforgiven Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, klaftop είπε και οταν σε λιγα χρόνια θα πρέπει να σκάσεις για αλλαγή μπαταριών όσο ενα αυτοκίνητο θα χτυπάει ο καθε πελάτης το κεφάλι του στο τοίχο. Καλό ειναι να δει πρώτα πόσο κοστίζει η αλλαγή . Αυτό από πού προκύπτει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα