bikey77 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά εδώ και 18 χρόνια (από εποχής HOL) και έχω σταθερό και VDSL50 στα 27.04 ευρώ. Η τιμή αυτή υποτίθεται πως είναι τιμη προσφοράς -50% από παλιά, πράγμα πλασματικό αφού οι τιμές πλέον έχουν πέσει ενώ παράλληλα έχουν αυξηθεί και οι ταχύτητες στα ίδια χρήματα. Σε 2 εβδομάδες λήγει το διετές συμβόλαιο που έχω. Δε με ενδιαφέρει η αναβάθμιση ταχυτητας (αν ειναι δωρεαν οκ, ειδάλλως ειμαι μια χαρα με την 50αρα). Εχω ζητησει να με καλεσουν απο το τμήμα προσφορών 2-3 φορές και δεν με εχουν παρει, προφανώς για να αποφυγουν να μπουν στη διαδικασία εκπτωσης. Αυτο που θέλω είναι να ανανεωσω στην τιμη που δινουν στους νέους πελάτες που σαν πάγια τακτική αλλαζουν καθε 2 χρόνια και πάνε στον εκάστοτε φθηνότερο. Μιλησα με Nova και μου εστειλαν προσφορα 26 ευρώ για 100αρα η οποία όμως περιεχει και την αποποίηση υπαναχωρησης. Εν ολιγοις, αν δεχθω την προσφορά και ξεκινησει η φορτητοτητα, δεν εχω πλεον δικαιωμα να δεχθω πιθανη αντιπροταση απο Vodafone. Υπαρχει κάποιος που μπορεί να συμβουλέψει πως να κινηθώ από δική του εμπειρία (οχι βασει υποθεσεων και εικασιών). Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Από το 2018 και εντεύθεν το "παιχνίδι" των αντιπροσφορών έχει αλλάξει. Όταν κάνουμε αίτημα φορητότητας αυτή εκτελείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους (ανάλογα την επιλογή που θα κάνουμε): Κανονική φορητότητα, όπου το αίτημα παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 μέρες, διάστημα κατά το οποίο έχουμε δυνατότητα υπαναχώρησης. Την 15η μέρα το αίτημα προχωρά προς τον παλιό πάροχο, οπότε όπως καταλαβαίνεις "παιχνίδι" αντιπροσφοράς δεν παίζει. Άμεση φορητότητα, όπου ξεκινά αμέσως η διαδικασία και παίζει θεωρητικά "παιχνίδι" αντιπροσφοράς. Εδώ χάνουμε την δυνατότητα υπαναχώρησης αλλά διατηρούμε στο ακέραιο επιλογή ακύρωσης έως την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (όποτε κι αν γίνει αυτή) και έως 14 μέρες από το αίτημα. Αν δηλαδή ολοκληρωθεί η φορητότητα σε 3-4 μέρες, χάνεται η όποια επιλογή. Στην περίπτωση αυτή όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα διότι ποτέ δεν είσαι σίγουρος πότε θα ολοκληρωθεί. Άλλη περίπτωση είναι να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το τμήμα διακοπών συνδέσεων κι εκεί να αναφέρεις ότι προχωράς σε αυτή την ενέργεια διότι έχεις καλύτερη προσφορά από άλλον πάροχο και δεν σε καλύπτει η δική τους. Ωστόσο συνήθως για να σε προωθήσουν σε αυτό το τμήμα, ζητούν πρώτα να κάνεις σχετικό αίτημα διακοπής και σε καλούν σε μετέπειτα χρόνο. Αλλά και πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο και κανείς δεν σ' εξασφαλίζει ότι θα γίνει αυτό. Υπάρχουν περιπτώσεις που η εταιρεία ήταν αδιάφορη και προχώρησε κανονικά η διακοπή της σύνδεσης. Υπόψη ότι δεν δίνουν σε όλους του πελάτες την ίδια προσφορά. Εξαρτάται το πρόγραμμα του καθενός, τις συνολικές υπηρεσίες που έχει στην ίδια εταιρεία και την χρήση που κάνει. Είναι άλλο πράγμα να έχεις μόνο την σταθερή σύνδεση και εντελώς διαφορετικό παράλληλα με ένα ή περισσότερα συμβόλαια κινητής, όπου εδώ δίνουν συνήθως καλύτερες προσφορές. Και αυτό είναι κάτι που ισχύει σε όλους τους παρόχους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lucidsteve Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, bikey77 είπε Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά εδώ και 18 χρόνια (από εποχής HOL) και έχω σταθερό και VDSL50 στα 27.04 ευρώ. Η τιμή αυτή υποτίθεται πως είναι τιμη προσφοράς -50% από παλιά, πράγμα πλασματικό αφού οι τιμές πλέον έχουν πέσει ενώ παράλληλα έχουν αυξηθεί και οι ταχύτητες στα ίδια χρήματα. Σε 2 εβδομάδες λήγει το διετές συμβόλαιο που έχω. Δε με ενδιαφέρει η αναβάθμιση ταχυτητας (αν ειναι δωρεαν οκ, ειδάλλως ειμαι μια χαρα με την 50αρα). Εχω ζητησει να με καλεσουν απο το τμήμα προσφορών 2-3 φορές και δεν με εχουν παρει, προφανώς για να αποφυγουν να μπουν στη διαδικασία εκπτωσης. Αυτο που θέλω είναι να ανανεωσω στην τιμη που δινουν στους νέους πελάτες που σαν πάγια τακτική αλλαζουν καθε 2 χρόνια και πάνε στον εκάστοτε φθηνότερο. Μιλησα με Nova και μου εστειλαν προσφορα 26 ευρώ για 100αρα η οποία όμως περιεχει και την αποποίηση υπαναχωρησης. Εν ολιγοις, αν δεχθω την προσφορά και ξεκινησει η φορτητοτητα, δεν εχω πλεον δικαιωμα να δεχθω πιθανη αντιπροταση απο Vodafone. Υπαρχει κάποιος που μπορεί να συμβουλέψει πως να κινηθώ από δική του εμπειρία (οχι βασει υποθεσεων και εικασιών). Ευχαριστώ. Ο παραπάνω φίλος είναι γνώστης προφανώς. Εγώ αυτό που μπορώ να σου πω ,ειναι οτι ως συνδρομητής voda (με ebill + συνδυαστική προσφορα κινητής) , μου πρότειναν vdsl 100e + vodafone TV στα 26ευρώ. Συνεπώς, θα έλεγα να μην δεχτείς τίποτα παρακάτω απ'ότι αυτό και προχώρα προς άλλο πάροχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Παραπάνω εννοείς, διότι παρακάτω αν του δώσουν να το αρνηθεί; Εγώ σε σύνδεση στην επαρχία έχω από Vodafone (στο όνομα της συζύγου) VDSL100 (απεριόριστα σταθερά + 360' κινητά) στα 19,60€ με eBill, συνδυαστικά με 2 συνδέσεις σταθερής (εταιρική και προσωπική). πως ανέφερα παραπάνω, η προσφορές που δίδουν είναι ανάλογα το προφίλ του κάθε πελάτη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
razkal Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 3 ώρες πριν, jkoukos είπε Άλλη περίπτωση είναι να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το τμήμα διακοπών συνδέσεων κι εκεί να αναφέρεις ότι προχωράς σε αυτή την ενέργεια διότι έχεις καλύτερη προσφορά από άλλον πάροχο και δεν σε καλύπτει η δική τους. Ωστόσο συνήθως για να σε προωθήσουν σε αυτό το τμήμα, ζητούν πρώτα να κάνεις σχετικό αίτημα διακοπής και σε καλούν σε μετέπειτα χρόνο. Αλλά και πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο και κανείς δεν σ' εξασφαλίζει ότι θα γίνει αυτό. Υπάρχουν περιπτώσεις που η εταιρεία ήταν αδιάφορη και προχώρησε κανονικά η διακοπή της σύνδεσης. σε αυτο το τμημα ειχα καλεσει μονος μου το καλοκαιρι. μου εκαναν προσφορα τo adsl double play στα 17 ε/μηνα, τιμη αρκετα χαμηλοτερη απο τις τοτε προσφορες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bikey77 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Η μόνη λύση που βρισκω είναι να κάνω διακοπή, και όταν ολοκληρωθεί η διαδικασια, τοτε να κάνω νέα αίτηση για να επωφεληθω των νεων τιμων. Ίσως είναι χρονοβορο αλλα δεν έχω δει αλλη εναλλακτική. Ξερει κάποιος να μου πει αν οι τιμες που ισχύουν για νεα συνδεση ειναι διαφορετικες απο εκεινες για φορητοτητα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lucidsteve Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 2 ώρες πριν, jkoukos είπε , η προσφορές που δίδουν είναι ανάλογα το προφίλ του κάθε πελάτη. Συμφωνώ. Ανα τα χρόνια παρατήρησα, πως όλες οι προσφορές αφορούν πάντα πακέτα που κοστίζουν παραπάνω απο αυτά που ήδη πλήρωνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
razkal Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, bikey77 είπε Η μόνη λύση που βρισκω είναι να κάνω διακοπή, και όταν ολοκληρωθεί η διαδικασια, τοτε να κάνω νέα αίτηση για να επωφεληθω των νεων τιμων. Ίσως είναι χρονοβορο αλλα δεν έχω δει αλλη εναλλακτική. Ξερει κάποιος να μου πει αν οι τιμες που ισχύουν για νεα συνδεση ειναι διαφορετικες απο εκεινες για φορητοτητα; δυστυχως δεν εχω κρατησει το τηλ. του τμηματος διακοπων (νομιζω στο ινσομνια το ειχα βρει παλιοτερα). εγω στη θεση σου θα επαιρνα κατευθειαν σε αυτο το τμημα και θα τους ελεγα οτι θα διακοψω οταν ληξει το συμβολαιο. αν εκει σου δωσουν τιμη που σε συμφερει, παραμενεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, razkal είπε δυστυχως δεν εχω κρατησει το τηλ. του τμηματος διακοπων (νομιζω στο ινσομνια το ειχα βρει παλιοτερα). εγω στη θεση σου θα επαιρνα κατευθειαν σε αυτο το τμημα και θα τους ελεγα οτι θα διακοψω οταν ληξει το συμβολαιο. αν εκει σου δωσουν τιμη που σε συμφερει, παραμενεις. Είμαι ακριβώς στην ίδια φάση, έκανα αίτηση διακοπής και με κάλεσαν την επόμενη ημέρα από το 2104276862. Αν θέλεις δοκίμασε σε αυτό το νούμερο. Στην περίπτωσή μου βέβαια δεν απέδωσε το τηλεφώνημα, σε αντίθεση με τα (πολλά) προηγούμενα χρόνια. (Λάθος παράθεση, απευθύνομαι στον TS βασικά, αν τυχόν θέλει να κάνει αυτό που προτείνει ο razkal μπορεί να δοκιμάσει αυτό το νούμερο.) Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από Giama 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bikey77 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 55 λεπτά πριν, Giama είπε Είμαι ακριβώς στην ίδια φάση, έκανα αίτηση διακοπής και με κάλεσαν την επόμενη ημέρα από το 2104276862. Αν θέλεις δοκίμασε σε αυτό το νούμερο. Στην περίπτωσή μου βέβαια δεν απέδωσε το τηλεφώνημα, σε αντίθεση με τα (πολλά) προηγούμενα χρόνια. Πως προχώρησες τελικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratos362 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, jkoukos είπε Από το 2018 και εντεύθεν το "παιχνίδι" των αντιπροσφορών έχει αλλάξει. Όταν κάνουμε αίτημα φορητότητας αυτή εκτελείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους (ανάλογα την επιλογή που θα κάνουμε): Κανονική φορητότητα, όπου το αίτημα παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 μέρες, διάστημα κατά το οποίο έχουμε δυνατότητα υπαναχώρησης. Την 15η μέρα το αίτημα προχωρά προς τον παλιό πάροχο, οπότε όπως καταλαβαίνεις "παιχνίδι" αντιπροσφοράς δεν παίζει. Άμεση φορητότητα, όπου ξεκινά αμέσως η διαδικασία και παίζει θεωρητικά "παιχνίδι" αντιπροσφοράς. Εδώ χάνουμε την δυνατότητα υπαναχώρησης αλλά διατηρούμε στο ακέραιο επιλογή ακύρωσης έως την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (όποτε κι αν γίνει αυτή) και έως 14 μέρες από το αίτημα. Αν δηλαδή ολοκληρωθεί η φορητότητα σε 3-4 μέρες, χάνεται η όποια επιλογή. Στην περίπτωση αυτή όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα διότι ποτέ δεν είσαι σίγουρος πότε θα ολοκληρωθεί. Άλλη περίπτωση είναι να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το τμήμα διακοπών συνδέσεων κι εκεί να αναφέρεις ότι προχωράς σε αυτή την ενέργεια διότι έχεις καλύτερη προσφορά από άλλον πάροχο και δεν σε καλύπτει η δική τους. Ωστόσο συνήθως για να σε προωθήσουν σε αυτό το τμήμα, ζητούν πρώτα να κάνεις σχετικό αίτημα διακοπής και σε καλούν σε μετέπειτα χρόνο. Αλλά και πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο και κανείς δεν σ' εξασφαλίζει ότι θα γίνει αυτό. Υπάρχουν περιπτώσεις που η εταιρεία ήταν αδιάφορη και προχώρησε κανονικά η διακοπή της σύνδεσης. Υπόψη ότι δεν δίνουν σε όλους του πελάτες την ίδια προσφορά. Εξαρτάται το πρόγραμμα του καθενός, τις συνολικές υπηρεσίες που έχει στην ίδια εταιρεία και την χρήση που κάνει. Είναι άλλο πράγμα να έχεις μόνο την σταθερή σύνδεση και εντελώς διαφορετικό παράλληλα με ένα ή περισσότερα συμβόλαια κινητής, όπου εδώ δίνουν συνήθως καλύτερες προσφορές. Και αυτό είναι κάτι που ισχύει σε όλους τους παρόχους. Καλησπέρα. Επειδή είμαι άσχετος επί του θέματος και θα ήθελα να το καταλάβω, με ποιά λογική στην περίπτωση «1. Κανονική φορητότητα» το παιχνίδι αντιπροσφοράς δεν παίζει τη 15η μέρα; Αφού και στις δύο περιπτώσεις το ίδιο αίτημα πάει προς τον παλιό πάροχο με τον ίδιο τρόπο. Η μόνη διαφορά είναι το 14ήμερο: εκεί που στην πρώτη περίπτωση το αίτημα πάει τη 15η μέρα και ειδοποιείται ο παλιός πάροχος, στην δεύτερη περίπτωση το αίτημα πάει την 1η μέρα και ειδοποιείται ο παλιός πάροχος. Γιατί να μην μπορούσε στην πρώτη περίπτωση το παιχνίδι της αντιπροσφοράς να παίξει τη 15η μέρα εκεί που στη δεύτερη παίζει την 1η; Με την ενεργοποίηση του αιτήματος, χρόνος μεταβασης απαιτείται στη μια περίπτωση, παρομοίως και στην άλλη. Προσπαθώ να καταλάβω τη λογική που λειτουργεί το σύστημα. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από stratos362 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, stratos362 είπε Καλησπέρα. Επειδή είμαι άσχετος επί του θέματος και θα ήθελα να το καταλάβω, με ποιά λογική στην περίπτωση «1. Κανονική φορητότητα» το παιχνίδι αντιπροσφοράς δεν παίζει τη 15η μέρα; Αφού και στις δύο περιπτώσεις το ίδιο αίτημα πάει προς τον παλιό πάροχο με τον ίδιο τρόπο. Η διαφορά είναι ότι το αίτημα στην πρώτη περίπτωση παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 μέρες, περίοδο που έχουμε δυνατότητα υπαναχώρησης. Την 15η μέρα την χάνουμε διαπαντός και τότε θα μάθει για το αίτημα ο παλιός πάροχος. Ακόμη και αν μας κάνει αντιπροσφορά και την αποδεχθούμε, θα πληρώσουμε στον νέο πάροχο το νόμιμο τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από jkoukos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratos362 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, jkoukos είπε Η διαφορά είναι ότι το αίτημα στην πρώτη περίπτωση παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 μέρες, περίοδο που έχουμε δυνατότητα υπαναχώρησης. Την 15η μέρα την χάνουμε διαπαντός και τότε θα μάθει για το αίτημα ο παλιός πάροχος. Ακόμη και αν μας κάνει αντιπροσφορά και την αποδεχθούμε, θα πληρώσουμε στον νέο πάροχο το νόμιμο τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τη διαφορά. Από όσα λες, δεν βλέπω και να προκύπτει κάτι. Εσύ ο ίδιος λες ότι άλλο το δικαίωμα υπαναχώρησης και άλλο της ακύρωσης. Το «συρτάρι» αφορά το δικαίωμα υπαναχώρησης. Αφού τη 15η μέρα ξεκινά η διαδικασία μετάβασης, με τον ίδιο τρόπο που στην άλλη περίπτωση η διαδικασία ξεκινά την 1η μέρα. Και στις δυο περιπτώσεις η διαδικασία μετάβασης θέλει μέρες να ολοκληρωθεί. Σε αυτές τις μέρες που θέλει η μετάβαση, γιατί να μην μπορείς να ενεργοποιήσεις την ακύρωση (όχι την υπαναχώρηση) στη μια περίπτωση και να μπορείς στην άλλη; Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω όπως το λες. Ποιό τέλος πρόωρης διακοπής θα πληρώσεις στην πρώτη περίπτωση, αν ακυρώσεις προτού κάνεις μετάβαση και ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο και αυτό δε θα το πλήρωνες με τον ίδιο τρόπο στη δεύτερη περίπτωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
simos_s Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 12 ώρες πριν, bikey77 είπε Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά εδώ και 18 χρόνια (από εποχής HOL) και έχω σταθερό και VDSL50 στα 27.04 ευρώ. Η τιμή αυτή υποτίθεται πως είναι τιμη προσφοράς -50% από παλιά, πράγμα πλασματικό αφού οι τιμές πλέον έχουν πέσει ενώ παράλληλα έχουν αυξηθεί και οι ταχύτητες στα ίδια χρήματα. Σε 2 εβδομάδες λήγει το διετές συμβόλαιο που έχω. Δε με ενδιαφέρει η αναβάθμιση ταχυτητας (αν ειναι δωρεαν οκ, ειδάλλως ειμαι μια χαρα με την 50αρα). Εχω ζητησει να με καλεσουν απο το τμήμα προσφορών 2-3 φορές και δεν με εχουν παρει, προφανώς για να αποφυγουν να μπουν στη διαδικασία εκπτωσης. Αυτο που θέλω είναι να ανανεωσω στην τιμη που δινουν στους νέους πελάτες που σαν πάγια τακτική αλλαζουν καθε 2 χρόνια και πάνε στον εκάστοτε φθηνότερο. Μιλησα με Nova και μου εστειλαν προσφορα 26 ευρώ για 100αρα η οποία όμως περιεχει και την αποποίηση υπαναχωρησης. Εν ολιγοις, αν δεχθω την προσφορά και ξεκινησει η φορτητοτητα, δεν εχω πλεον δικαιωμα να δεχθω πιθανη αντιπροταση απο Vodafone. Υπαρχει κάποιος που μπορεί να συμβουλέψει πως να κινηθώ από δική του εμπειρία (οχι βασει υποθεσεων και εικασιών). Ευχαριστώ. Εγώ ανανέωσα σήμερα το σταθερό στην ίδια τιμή 28,66 με 100 VDSL και με δώρο επιπλέον των παροχών του προγράμματος 4 ώρες προς κινητά. Είναι το ίδιο συμβόλαιο που είχα υπογράψει πριν 2 χρόνια στην ίδια τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bikey77 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 9 λεπτά πριν, simos_s είπε Εγώ ανανέωσα σήμερα το σταθερό στην ίδια τιμή 28,66 με 100 VDSL και με δώρο επιπλέον των παροχών του προγράμματος 4 ώρες προς κινητά. Είναι το ίδιο συμβόλαιο που είχα υπογράψει πριν 2 χρόνια στην ίδια τιμή. Απλα εκανες ανανεωση στην ίδια τιμή που είχες, δεν είναι ίδια περίπτωση. Επιβεβαιωνεται πάντως πως πληρώνω πολλά για αυτά που έχει το πρόγραμμά μου... Εσύ με 1 ευρώ παραπάνω έχεις πολύ παραπάνω πράγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα