Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

Ο εν λόγω φακός μια μέρα εμφάνισε error οταν τον κουμπωσα στο σωμα Z6 2 : lens initialization error και οτι και εαν εκανα δεν αναβε με την μηχανή.

Αφού προσπάθησα με όλους τους τρόπους που είδα στο Internet τον έστειλα στο επίσημο service για την Ελλάδα Δαμκαλιδη.

Ο φακος έχει αγοραστεί απο ευρωπαϊκό Amazon το 03/21 , όλο αυτό το διάστημα τον προσεχα δεν εχει πέσει ποτέ.

Πριν τον στείλω μάλιστα τους κάλεσα στο τηλέφωνο και του ρώτησα εαν καλύπτεται απο εγγύηση.

Κατά λέξη μου είπαν έχουνε 2 χρόνια εγγύηση εαν έχει αγοραστεί στην Ευρώπη και θέλουμε το εντυπο εγγύησης που ειναι η τελευταία σελίδα του manual μαζί με την απόδειξη αγοράς.

 

Τα έβαλα λοιπόν ολα αυτα μαζι με την απόδειξη στο κουτί του φακού και τα έστειλα.

 

Δύο μέρες μετα λαμβάνω ενα μαιλ ότι ο φακός έχει πρόβλημα στο μοτερ εστίασης και διαφράγματος και το κόστος ειναι 450 ευρώ συν ΦΠΑ.

 

Έχει κανείς καμια εμπειρία παρόμοια, τι ισχύει με τους φακους? Ειναι μονο ενα ετος οπως λεει η παγκοσμια Nikon η αυτο έρχεται σε αντίθεση με την ελληνική νομοθεσία που δίνει 2 χρόνια μίνιμουμ?

Θα προσπαθήσω να συνεννοηθούμε αλλά είναι απαράδεκτο να ζητάνε χρήματα εντός εγγύησης απο τη στιγμή που δεν οφείλεται σε δική μου υποτιοτητα (π.χ πέσιμο) και έχει βουηξει το internet με παρόμοια θεματα ποιότητας των φακών Z .

Οποιοδήποτε σχόλιο καλοδεχουμενο

Δημοσ.

Γιατί εκεί ηταν σαφές ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση και είναι πιο εύκολο να το στειλω στο Φάληρο απο το να μπλέκω με Αμαζον , απο τη στιγμή που τηλεφωνικά μου ανέφεραν οτι καλύπτεται απο την εγγύηση όταν τους είπα ότι είναι αγορασμένο από ευρωπαϊκό Amazon.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, vill_la είπε

Καλημέρα σας,

Ο εν λόγω φακός μια μέρα εμφάνισε error οταν τον κουμπωσα στο σωμα Z6 2 : lens initialization error και οτι και εαν εκανα δεν αναβε με την μηχανή.

Αφού προσπάθησα με όλους τους τρόπους που είδα στο Internet τον έστειλα στο επίσημο service για την Ελλάδα Δαμκαλιδη.

Ο φακος έχει αγοραστεί απο ευρωπαϊκό Amazon το 03/21 , όλο αυτό το διάστημα τον προσεχα δεν εχει πέσει ποτέ.

Πριν τον στείλω μάλιστα τους κάλεσα στο τηλέφωνο και του ρώτησα εαν καλύπτεται απο εγγύηση.

Κατά λέξη μου είπαν έχουνε 2 χρόνια εγγύηση εαν έχει αγοραστεί στην Ευρώπη και θέλουμε το εντυπο εγγύησης που ειναι η τελευταία σελίδα του manual μαζί με την απόδειξη αγοράς.

 

Τα έβαλα λοιπόν ολα αυτα μαζι με την απόδειξη στο κουτί του φακού και τα έστειλα.

 

Δύο μέρες μετα λαμβάνω ενα μαιλ ότι ο φακός έχει πρόβλημα στο μοτερ εστίασης και διαφράγματος και το κόστος ειναι 450 ευρώ συν ΦΠΑ.

 

Έχει κανείς καμια εμπειρία παρόμοια, τι ισχύει με τους φακους? Ειναι μονο ενα ετος οπως λεει η παγκοσμια Nikon η αυτο έρχεται σε αντίθεση με την ελληνική νομοθεσία που δίνει 2 χρόνια μίνιμουμ?

Θα προσπαθήσω να συνεννοηθούμε αλλά είναι απαράδεκτο να ζητάνε χρήματα εντός εγγύησης απο τη στιγμή που δεν οφείλεται σε δική μου υποτιοτητα (π.χ πέσιμο) και έχει βουηξει το internet με παρόμοια θεματα ποιότητας των φακών Z .

Οποιοδήποτε σχόλιο καλοδεχουμενο

Πως δικαιολόγησαν το ότι άλλο σου είπαν στο τηλέφωνο και άλλο μετά τον έλεγχο του φακού ;

Δημοσ.

Όταν τον αγόρασες, δεν έδινε δυνατότητα το amazon για εγγραφή στη σελίδα της νικον με εγγύηση 5 ετών ; Καλοκαίρι 2019 , έτσι έκανε με ένα afs 16-35 f/4 vr που είχα πάρει από το γερμανικό άμαζον .

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, pifilos είπε

Πως δικαιολόγησαν το ότι άλλο σου είπαν στο τηλέφωνο και άλλο μετά τον έλεγχο του φακού ;

Ότι δεν κατάλαβα καλά και αφορά μόνο προιόντα που έχουν αγοραστεί μέσω επίσημου αντιπροσώπου Δαμκαλίδη ο +1 χρόνος (σύνολο 2).

Ουσιαστικά επικαλούνται ότι η επίσημη εγγύηση είναι 1 χρόνο και τον 1 ακόμα τον δίνει μόνο ο συγκεκριμένος για αγορές που γίνονται μέσω αυτού.

Το κατά πόσο είναι νόμιμο αυτό δεν το ξέρω.

Σε περίπτωση προβολέα αντίστοιχα από Amazon το επίσημο service κανονικά αναγνώρισε 2 χρόνια και δεν είχε κανένα θέμα για την δωρεάν παροχή υποστήριξης και ανταλακτικών.

Όλο αυτό η κακή τακτική είναι απλά επειδή δεν θέλουν να χάνουν μερίδιο αγοράς οι επίσημοι αντιπρόσωποι.

48 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Όταν τον αγόρασες, δεν έδινε δυνατότητα το amazon για εγγραφή στη σελίδα της νικον με εγγύηση 5 ετών ; Καλοκαίρι 2019 , έτσι έκανε με ένα afs 16-35 f/4 vr που είχα πάρει από το γερμανικό άμαζον .

Δεν μπορώ να πω ότι βοηθάς κάποιον πέρα από ένα μελλοντικό πιθανό αγοραστή να προετοιμαστεί για τις ανήθικες τακτικές των ελληνικών και ξένων εταιρείων .

Πολύ εύκολα θα μπορούσαν να το καλύψουν απλά σου λένε δεν το πήρες από εμάς με τιμή Ελλάδας, οπότε πλήρωνε τώρα.

Ακόμα και η Apple στο επίσημο site της δίνει 2 χρόνια ως οφείλει στην ελληνική αγορά εφόσον αγοραστεί ευρώπη. 

 

Και μιλάμε για προφανώς ελλατωματικό προιόν απλά κάντε μια αναζήτηση για lens initialization error Nikon, μέχρι και 3 διαφορετικοί φακοί σε έναν γνωστό youtuber έχουν χαλάσει χωρίς καμία πτώση.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, vill_la είπε

Ότι δεν κατάλαβα καλά και αφορά μόνο προιόντα που έχουν αγοραστεί μέσω επίσημου αντιπροσώπου Δαμκαλίδη ο +1 χρόνος (σύνολο 2).

Ουσιαστικά επικαλούνται ότι η επίσημη εγγύηση είναι 1 χρόνο και τον 1 ακόμα τον δίνει μόνο ο συγκεκριμένος για αγορές που γίνονται μέσω αυτού.

Το κατά πόσο είναι νόμιμο αυτό δεν το ξέρω.

Σε περίπτωση προβολέα αντίστοιχα από Amazon το επίσημο service κανονικά αναγνώρισε 2 χρόνια και δεν είχε κανένα θέμα για την δωρεάν παροχή υποστήριξης και ανταλακτικών.

Όλο αυτό η κακή τακτική είναι απλά επειδή δεν θέλουν να χάνουν μερίδιο αγοράς οι επίσημοι αντιπρόσωποι.

Δεν μπορώ να πω ότι βοηθάς κάποιον πέρα από ένα μελλοντικό πιθανό αγοραστή να προετοιμαστεί για τις ανήθικες τακτικές των ελληνικών και ξένων εταιρείων .

Πολύ εύκολα θα μπορούσαν να το καλύψουν απλά σου λένε δεν το πήρες από εμάς με τιμή Ελλάδας, οπότε πλήρωνε τώρα.

Ακόμα και η Apple στο επίσημο site της δίνει 2 χρόνια ως οφείλει στην ελληνική αγορά εφόσον αγοραστεί ευρώπη. 

 

Και μιλάμε για προφανώς ελλατωματικό προιόν απλά κάντε μια αναζήτηση για lens initialization error Nikon, μέχρι και 3 διαφορετικοί φακοί σε έναν γνωστό youtuber έχουν χαλάσει χωρίς καμία πτώση.

Δε διαφωνώ σε κάτι δυστυχώς. Βέβαια από την άλλη θα κλείσουν και τα εγχώρια καταστήματα έτσι. Η μόνη λύση που μπορώ να σου προτείνω αν δεν βγάλεις άκρη είναι να πας σε τρίτο επισκευαστη. Μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί για μένα ευτυχώς οπότε δεν έχω να σου συστήσω κάποιον. Έχω δει σε Facebook posts να αναφέρουν Άρη καραμπα και κάποιον άλλον που δεν μου έρχεται τώρα θα το κοιτάξω πιο βράδυ και θα απαντήσω ξανά. Αν δεν το αναλαμβάνει κάποιος τρίτος δεν ξέρω τι άλλο μπορείς να κάνεις. 

Δημοσ.

Τελικώς amazon καθάρισε , δέχθηκε 2 ετή εγγύηση , πληρωμένη αποστολή πίσω και πλήρες refund.

Το μόνο μείον ότι δεν στέλνει φακό καπάκια πίσω πρέπει να ξαναπαραγγείλεις. 

Και φυσικά μόνο πλέον από τέτοια μαγαζιά θα ψωνίζω και δεν με ενδιαφέρει καθόλου εαν θα κλείσουν τέτοιοι "επαγγελματίες" στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

  • Like 6
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, vill_la είπε

Τελικώς amazon καθάρισε , δέχθηκε 2 ετή εγγύηση , πληρωμένη αποστολή πίσω και πλήρες refund.

Το μόνο μείον ότι δεν στέλνει φακό καπάκια πίσω πρέπει να ξαναπαραγγείλεις. 

Και φυσικά μόνο πλέον από τέτοια μαγαζιά θα ψωνίζω και δεν με ενδιαφέρει καθόλου εαν θα κλείσουν τέτοιοι "επαγγελματίες" στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

     Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από προηγούμενη συνεργασία με την εδώ αντιπροσωπεία της Nikon . 

    Μάλιστα σε πολύ δύσκολη περίπτωση φάνηκαν ιδιαίτερα πρόθυμοι να με εξυπηρετήσουν και να με βοηθήσουν και οικονομικά αλλά και τεχνικά .

    Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να κλείσει ένα σημείο χάριν προσωπικών εντυπώσεων . 

   Παρόλαυτα χαίρομαι που είχε αίσιο τέλος η υπόθεση με τον φακό σας .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...