Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με το Corolla του 2021 που έχω πάντως έχω πολύ μικρότερο κύκλο στροφής από ότι με το clk του 1998,όπου κάνω άνετα αναστροφή απο στάση ενώ με το Corolla όχι.Σε ίδιο δρόμο.Και το Corolla είναι και πιο μικρό.Γενικά στρίβει πολύ παραπάνω.

Οποτε υπάρχουν και εξαιρέσεις όπου ένα παλιό στρίβει πιο πολύ από ένα καινούριο.Δεν ξέρω βέβαια ποσο πολύ έστριβε το αντίστοιχο Corolla του 1998 σε σχέση με το τωρινό και ένα c-coupe ή e-coupe σημερινό σε σχέση με το παλιό που έχω.

 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
12 ώρες πριν, tasoe είπε

Από το κέντρο. Είναι ουσιαστικά μία πλήρης περιστροφή και ένα τέταρτο περίπου, ας πούμε 1,25. Νομίζω θα έπρεπε να είναι 1,5 έστω.

Βρήκα ένα άρθρο των 4τροχών για Almera 1,4 και 1,6 από το 1995, σε αυτό γράφει πως και για τα δύο οι στροφές τιμονιού είναι 3,1 και η διάμετρος στροφής 9,6 μέτρα. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβές αυτό, ούτε αν αλλάζει ανάλογα με την έκδοση, απλά το παραθέτω:

https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1995&month=11&issue=74&cat=Δοκιμές&number=1649

Πάντως σε Primera του 2000 που ξέρω στα σίγουρα οι στροφές τιμονιού είναι κάτω από 3.

Δημοσ.

Έχουμε 2 ίδια almera n15 Facelift το ένα του 98 το άλλο του 99. Τα τιμόνια τους δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, όχι στο θέμα στροφών που μάλλον είναι ίδια αλλά σε θέμα σκληρότητας. Το δικό μου είναι πιο σκληρό απ'ότι του πατέρα μου. Ίσως έχει να κάνει με την υδραυλική αντλία.

Υγ. Καλύτερα να έχω Αλμερα και να ξεχνάω τι θα πει βλάβη παρά γκολφ και να είμαι κολλητάρι με το συνεργείο .

Υγ2 Στην Ελλάδα είστε, ξεκολλήστε μερικοί.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, jmmys είπε

Με το Corolla του 2021 που έχω πάντως έχω πολύ μικρότερο κύκλο στροφής από ότι με το clk του 1998,όπου κάνω άνετα αναστροφή απο στάση ενώ με το Corolla όχι.Σε ίδιο δρόμο.Και το Corolla είναι και πιο μικρό.Γενικά στρίβει πολύ παραπάνω.

Οποτε υπάρχουν και εξαιρέσεις όπου ένα παλιό στρίβει πιο πολύ από ένα καινούριο.Δεν ξέρω βέβαια ποσο πολύ έστριβε το αντίστοιχο Corolla του 1998 σε σχέση με το τωρινό και ένα c-coupe ή e-coupe σημερινό σε σχέση με το παλιό που έχω.

Μάλλον έχεις την hatchback έκδοση της corolla, η sedan έχει λίιιγο μεγαλύτερο μήκος από την w208.

Η διάμετρος στροφής πάντως δεν έχει και πολύ σχέση με το μήκος, έχει να κάνει με το μεταξόνιο και κυρίως με το πόσο στρίβουν οι τροχοί και τη γεωμετρία τους.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

Υγ. Καλύτερα να έχω Αλμερα και να ξεχνάω τι θα πει βλάβη παρά γκολφ και να είμαι κολλητάρι με το συνεργείο .

Είχα το N15 για 6 μήνες στο στρατό,οδηγός ταξίαρχου.Το πόσες φορές πήγα συνεργείο επειδή συνέχεια έβγαζε κάτι,αστο καλύτερα.

 

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον έχεις την hatchback έκδοση της corolla, η sedan έχει λίιιγο μεγαλύτερο μήκος από την w208.

Η διάμετρος στροφής πάντως δεν έχει και πολύ σχέση με το μήκος, έχει να κάνει με το μεταξόνιο και κυρίως με το πόσο στρίβουν οι τροχοί και τη γεωμετρία τους.

Ναι το hatchback,απλά μου έκανε εντύπωση η πολύ μικρή διάμετρος στροφής σε σχέση με το clk.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, jmmys είπε

Είχα το N15 για 6 μήνες στο στρατό,οδηγός ταξίαρχου.Το πόσες φορές πήγα συνεργείο επειδή συνέχεια έβγαζε κάτι,αστο καλύτερα.

Το συγκεκριμένο ήταν εξαίρεση, γενικότερα ως μοντέλο ήταν από τα κορυφαία σε αξιοπιστία για την εποχή του. Ακόμα και σήμερα κυκλοφορούν πάρα πολλά, ενώ κάποια άλλα της ίδιας εποχής έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από τους δρόμους.

24 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ναι το hatchback,απλά μου έκανε εντύπωση η πολύ μικρή διάμετρος στροφής σε σχέση με το clk.

Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση, γενικότερα τα mercedes από πάντα είχαν μικρή σχετικά διάμετρο στροφής.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Είχα το N15 για 6 μήνες στο στρατό,οδηγός ταξίαρχου.Το πόσες φορές πήγα συνεργείο επειδή συνέχεια έβγαζε κάτι,αστο καλύτερα.

 

ναι γιατι ειναι γνωστο οτι τα οχηματα του στρατου ειναι καλοσυντηρημενα...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ναι γιατι ειναι γνωστο οτι τα οχηματα του στρατου ειναι καλοσυντηρημενα...

Το συγκεκριμένο ήταν.Σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία στην ώρα του.Δεν έκανε και πολλά χλμ επειδή κυκλοφορούσε σχεδόν πάντα με τον ταξίαρχο μέσα όποτε ήρεμη πάντα οδήγηση.

Μετα έμαθα ότι πήραν Octavia και ησύχασαν από βλάβες.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το συγκεκριμένο ήταν.Σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία στην ώρα του.Δεν έκανε και πολλά χλμ επειδή κυκλοφορούσε σχεδόν πάντα με τον ταξίαρχο μέσα όποτε ήρεμη πάντα οδήγηση.

 

Εντυπωση μου κανει. Μιας και ειχα ειδικοτητα οδηγος και εγω στον στρατο και ημουν οδηγος υποστρατηγου, η κατασταση με τα αυτοκινητα ηταν αισχρη. Παμπαλαια, κακοσυντηρημενα που απλα τους ενοιαζε να βγαλουμε την μερα και αυριο βλεπουμε. Και εννοειται μιλαμε για πολυ παλια αυτοκινητα.  Αυτο ισχυε και για τα "πολιτικα" των στρατηγων-ταξιαρχων και για καναδεζες τζιπ που ειχαν οι μοναδες στην διαθεση τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εντυπωση μου κανει. Μιας και ειχα ειδικοτητα οδηγος και εγω στον στρατο και ημουν οδηγος υποστρατηγου, η κατασταση με τα αυτοκινητα ηταν αισχρη. Παμπαλαια, κακοσυντηρημενα που απλα τους ενοιαζε να βγαλουμε την μερα και αυριο βλεπουμε. Και εννοειται μιλαμε για πολυ παλια αυτοκινητα.  Αυτο ισχυε και για τα "πολιτικα" των στρατηγων-ταξιαρχων και για καναδεζες τζιπ που ειχαν οι μοναδες στην διαθεση τους.

Τι να σου πω.Εγώ ήμουν στην 23 ΕΜΑ Λιτοχώρου και το σέρβις γινόταν στην αντιπροσωπεία στην Κατερινη.
Σε άλλες μονάδες τι γινόταν δεν ξέρω.

Εννοείται ότι όλα τα τζιπ και καναδεζες ήταν παλιά αλλά κακοσυντηρημένα δεν θα τα έλεγα.Εξαίρεση τα Ρεο που ήταν όντως μαύρο χαλι.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Εννοείται ότι όλα τα τζιπ και καναδεζες ήταν παλιά αλλά κακοσυντηρημένα δεν θα τα έλεγα.Εξαίρεση τα Ρεο που ήταν όντως μαύρο χαλι.

Εγώ θα έλεγα πως πιο κακοσυντηρημένα δεν γίνεται, τουλάχιστον από το κέντρο και από όσες μονάδες πέρασα (ΣΕΜ) η συντήρηση που προβλεπόταν ήταν υποτυπώδης, και γινόταν από τους οδηγούς (απλοί φαντάροι με 2 μήνες εκπαίδευση σε θεωρία και οδηγήση) με ότι συνεπάγεται αυτό. Άσε το ξέσκισμα, σε κάθε ευκαιρία κάναμε drift με τα Steyer κλειδώνοντας το πίσω διαφορικό.

Όσο για το Almera, σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα από ένα μόνο παράδειγμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως (λέω μήπως) το οχήματα ειχε φάει κάνα γερό τράκο, μπήκε συνεργείο και προσαρμόστηκε καμία μη Nissan; (σενάριο)

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μιας και ειχα ειδικοτητα οδηγος και εγω στον στρατο και ημουν οδηγος υποστρατηγου, η κατασταση με τα αυτοκινητα ηταν αισχρη. Παμπαλαια, κακοσυντηρημενα

Οδηγός υποναύαρχου, έχοντας rommel (είχε βίτσιο με το συγκεκριμένο μοντέλο / κάτι σαν το PONY της Citroën να φανταστεί κανείς). Πρέπει να κυκλοφορούσαν 5-6 σε όλο το Πι Νι.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

 

Οδηγός υποναύαρχου, έχοντας rommel (είχε βίτσιο με το συγκεκριμένο μοντέλο). Πρέπει να κυκλοφορούσαν 5-6 σε όλο το Πι Νι.

Αεροπορία που ήμουν το 96 τέτοιο είχε ο υποδικας για μέσα στην πτέρυγα.Για επισημο είχε seat 124  

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αεροπορία που ήμουν το 96 τέτοιο είχε ο υποδικας για μέσα στην πτέρυγα.Για επισημο είχε seat 124  

Είναι καταπληκτικό όχημα για το κέντρο της Αθήνας και μάλιστα με 40C, το δίχως άλλο!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...