tomtomtom Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στο forum. Εχώ σοβαρο θέμα με την σύνδεση ίντερνετ στο σπίτι μου. Σαν εταιρεία έχω την vodafone στην οποία ξεκίνησα με μια 50αρα γραμμή. Κάποια στιγμή που έληξε το αρχικό συμβόλαιο μου πρότειναν να κάνω ανανέωση και μου πρόσφεραν την 100αρα γραμμή στα ίδια χρήματα και φυσικά δέχτηκα. Απο τότε και μέχρι σήμερα έχω καθημερινά αποσυνδέσεις σε σημείο απελπιστικό. Δεν μπορώ να κάνω μια δουλειά, κοβόνται οι τηλεδιασκέψεις κτλ κτλ. Έχουν κάνει παρέλαση εδώ καμια 10ρια τεχνικοι οι οποίοι δεν διαπιστώνουν κανένα πρόβλημα αλλά το πρόβλημα φυσικά παραμένει. Καποια στιγμή μου πέταξαν ότι μάλλον έχω θέμα εσωτερικής καλωδίωσης της οικοδομής και μου πρότειναν να φέρω ηλεκτρολόγο. ΈΦερα και ηλεκτρολόγο ο οποίος με τις μετρήσεις που έκανε μου είπε ότι δεν διαπιστώνει κάποιο πρόβλημα στο καλώδιο που έρχεται απο τον πίνακα αλλά αλλάξαμε ζεύγος μήπως και κάτι του ξεφυγε. Οι αποσυνδέσεις εννοείται συνεχίζονται, άλλαξα μπρίζες εσωτερικά στο σπίτι μήπως και χάλασαν με τον καιρό αλλά τίποτα. Σαν τελευταία λύση ζήτησα να επιστρέψω στην 50αρα γραμμή και περιμένω απάντηση. Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί μπορώ να ζητήσω μεταφορά της γραμμής σε άλλη εταιρεία χωρίς πέναλτι, λόγω των συνεχών αποσυνδέσεων; Υπάρχει κάτι άλλο που μου προτείνετε να κάνω; Επίσης γνωρίζετε κάτι σχετικά με το κόστος εγκατάστασης Fiber to the Home? Το ΚΑΦΑΟ ειναι στα 20 μέτρα απο το σπίτι μου. Τις εργασίες για το ρίξιμο του καλωδίου μέχρι την οικοδομή τα χρεώνομαι εγώ ατομικά που θα ζητήσω πχ την σύνδεση; Ευχαριστώ πολύ. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2023 από tomtomtom
NikosKallithea Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, tomtomtom είπε Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί μπορώ να ζητήσω μεταφορά της γραμμής σε άλλη εταιρεία χωρίς πέναλτι, λόγω των συνεχών αποσυνδέσεων Οχι δεν μπορεις. Προφανώς η γραμμη σου δεν μπορει να παει σε 100αρα, αυτο που θα κανεις ειναι να ζητήσει υποβάθμιση σε 50αρα απο την βονταφον 1
VonLoutsos Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 1 hour ago, tomtomtom said: Καλησπέρα στο forum. Εχώ σοβαρο θέμα με την σύνδεση ίντερνετ στο σπίτι μου. Σαν εταιρεία έχω την vodafone στην οποία ξεκίνησα με μια 50αρα γραμμή. Κάποια στιγμή που έληξε το αρχικό συμβόλαιο μου πρότειναν να κάνω ανανέωση και μου πρόσφεραν την 100αρα γραμμή στα ίδια χρήματα και φυσικά δέχτηκα. Απο τότε και μέχρι σήμερα έχω καθημερινά αποσυνδέσεις σε σημείο απελπιστικό. Δεν μπορώ να κάνω μια δουλειά, κοβόνται οι τηλεδιασκέψεις κτλ κτλ. Έχουν κάνει παρέλαση εδώ καμια 10ρια τεχνικοι οι οποίοι δεν διαπιστώνουν κανένα πρόβλημα αλλά το πρόβλημα φυσικά παραμένει. Καποια στιγμή μου πέταξαν ότι μάλλον έχω θέμα εσωτερικής καλωδίωσης της οικοδομής και μου πρότειναν να φέρω ηλεκτρολόγο. ΈΦερα και ηλεκτρολόγο ο οποίος με τις μετρήσεις που έκανε μου είπε ότι δεν διαπιστώνει κάποιο πρόβλημα στο καλώδιο που έρχεται απο τον πίνακα αλλά αλλάξαμε ζεύγος μήπως και κάτι του ξεφυγε. Οι αποσυνδέσεις εννοείται συνεχίζονται, άλλαξα μπρίζες εσωτερικά στο σπίτι μήπως και χάλασαν με τον καιρό αλλά τίποτα. Σαν τελευταία λύση ζήτησα να επιστρέψω στην 50αρα γραμμή και περιμένω απάντηση. Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί μπορώ να ζητήσω μεταφορά της γραμμής σε άλλη εταιρεία χωρίς πέναλτι, λόγω των συνεχών αποσυνδέσεων; Υπάρχει κάτι άλλο που μου προτείνετε να κάνω; Επίσης γνωρίζετε κάτι σχετικά με το κόστος εγκατάστασης Fiber to the Home? Το ΚΑΦΑΟ ειναι στα 20 μέτρα απο το σπίτι μου. Τις εργασίες για το ρίξιμο του καλωδίου μέχρι την οικοδομή τα χρεώνομαι εγώ ατομικά που θα ζητήσω πχ την σύνδεση; Ευχαριστώ πολύ. Από την στιγμή που έχουν έρθει τόσοι τεχνικοί στο σπίτι και δεν έχει βρεθεί λύση προφανώς θα πρέπει να τους πιέσεις να χαρακτηριστεί ως μη επιλύσιμο (το αναφέρω αν συνεχιστεί η κατάσταση και στην 50άρα). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να σου προσφέρουν είτε έκπτωση, είτε να αποχωρήσεις από την εταιρεία χωρίς να πληρώσεις για το σπάσιμο συμβολαίου. Αν βλέπεις πως συνεχίζουν τα προβλήματα και δεν κάνουν κάτι από τα δύο, καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα ασχοληθούν όπως πρέπει. 1
tomtomtom Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο για να ρίξουμε την γραμμή στα 50mbps και θα ενημερώσω για την εξέλιξη.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Ξεκινά με τα απλά, άνοιξε την κεντρική μπριζα και βγάλε τα έξτρα καλώδια κράτησε μόνο αυτά που έρχονται από έξω από το σπίτι, βάλε εκεί το μόντεμ και δες τι γίνεται, όπως τα γράφεις ο ηλεκτρολόγος που ήρθε μάλλον δεν είναι τόσο σχετικός, οι μετρήσεις είναι μετρήσεις αν της έκανε σωστά δεν θα έπρεπε να μπει στη διαδικασία να αλλάξει ζευγάρι Όσο για το ftth που ρωτάς αν είναι διαθέσιμο στην περιοχή σου, πληρώνεις τελοι σύνδεσης (αν δεν κάνω λάθος είναι γύρω στο 50 αρικο, ρώτα την εταιρία σου για να σου πει ακριβώς)
nikoskola Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 βρες 1 χωριό σε βουνό και πες στην voda οτι μετακόμισες εκεί.Ζητά τους να σου μεταφέρουν την γραμμή.Αν δεν μπορούν το συμβόλαιο κόβεται από δικιά τους υπαιτιότητα :-)
Moderators Inuyasha Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, nikoskola είπε βρες 1 χωριό σε βουνό και πες στην voda οτι μετακόμισες εκεί.Ζητά τους να σου μεταφέρουν την γραμμή.Αν δεν μπορούν το συμβόλαιο κόβεται από δικιά τους υπαιτιότητα Από ποτέ? Δικό σου πρόβλημα είναι, το συμβόλαιο που υπέγραψες λέει ότι αυτοί θα σου προσφέρουν τηλέφωνο και ίντερνετ στην συγκεκριμένη διεύθυνση που δήλωσες, αν εσύ αποφασίσεις να μετακομίσεις πριν από αυτό δεν είναι λόγος να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς χρέωση, να φροντίζες το συμβόλαιο σου να είναι ανάλογη διάρκεια με τη διάρκεια μίσθωσης
nikoskola Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Από ποτέ? Δικό σου πρόβλημα είναι, το συμβόλαιο που υπέγραψες λέει ότι αυτοί θα σου προσφέρουν τηλέφωνο και ίντερνετ στην συγκεκριμένη διεύθυνση που δήλωσες, αν εσύ αποφασίσεις να μετακομίσεις πριν από αυτό δεν είναι λόγος να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς χρέωση, να φροντίζες το συμβόλαιο σου να είναι ανάλογη διάρκεια με τη διάρκεια μίσθωσης δυστυχώς η αλλαγή κατοικίας και εργασίας δεν καθορίζεται πάντα από εμάς.προσωπικά δεν το ελέγχω σε μεγάλο βαθμό και ζηλεύω αυτούς που μπορούν
NikosKallithea Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, nikoskola είπε βρες 1 χωριό σε βουνό και πες στην voda οτι μετακόμισες εκεί.Ζητά τους να σου μεταφέρουν την γραμμή.Αν δεν μπορούν το συμβόλαιο κόβεται από δικιά τους υπαιτιότητα Νομίζεις
Moderators Inuyasha Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 2 ώρες πριν, nikoskola είπε δυστυχώς η αλλαγή κατοικίας και εργασίας δεν καθορίζεται πάντα από εμάς.προσωπικά δεν το ελέγχω σε μεγάλο βαθμό και ζηλεύω αυτούς που μπορούν Toτε φρόντισε να κάνεις μικρότερα συμβόλαια ,αν πάλι χρειαστεί να φύγεις νωρίτερα και εκεί που πας δεν υπάρχει κάλυψη θα πρέπει να πληρώσεις τέλος πρόωρης διακοπής
Andresalonika Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Δεν μας ανέβασες όμως ένα screenshot μέσα απο το ρούτερ για να δούμε στατιστικά της γραμμής.
tomtomtom Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 17 ώρες πριν, Inuyasha είπε Ξεκινά με τα απλά, άνοιξε την κεντρική μπριζα και βγάλε τα έξτρα καλώδια κράτησε μόνο αυτά που έρχονται από έξω από το σπίτι, βάλε εκεί το μόντεμ και δες τι γίνεται, όπως τα γράφεις ο ηλεκτρολόγος που ήρθε μάλλον δεν είναι τόσο σχετικός, οι μετρήσεις είναι μετρήσεις αν της έκανε σωστά δεν θα έπρεπε να μπει στη διαδικασία να αλλάξει ζευγάρι Όσο για το ftth που ρωτάς αν είναι διαθέσιμο στην περιοχή σου, πληρώνεις τελοι σύνδεσης (αν δεν κάνω λάθος είναι γύρω στο 50 αρικο, ρώτα την εταιρία σου για να σου πει ακριβώς) Το έχω κανει και αυτο με τα εξτρα καλωδια. Πλεον εχω μονο την κεντρικη μπριζα που ερχεται απο τον πινακα χωρις αλλα καλωδια πανω. Η αλλαγη εγινε καθαρα για να μας φυγει η ιδεα που λεμε. Ριξαμε εξωτετικα και καινουριο καλωδιο δοκιμαστικα κατηγοριας cat 6 και παλι δεν συγχρονιζε με τιποτα. Προφανως δεν σηκωνει 100αρα γραμμη γιατι και αλλος γειτονας αντιμετωπιζει το ιδιο θεμα με μενα. 14 ώρες πριν, Andresalonika είπε Δεν μας ανέβασες όμως ένα screenshot μέσα απο το ρούτερ για να δούμε στατιστικά της γραμμής. Αυτό εννοείς; https://drive.google.com/file/d/14xcAvvfMvvHRq-u4cBW-k93pOL_IwLOS/view?usp=share_link Εδώ ειναι το log_file απο το ρουτερ. Η κατασταση ειναι τραγικη...
Andresalonika Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 47 λεπτά πριν, tomtomtom είπε Αυτό εννοείς; Ναι! Καλά το φαντάστηκα! Παίρνεις υπηρεσία απο μια απο τις πολλές προβληματικές καμπίνες της Vodafone. Το χειρότερο είναι οτι είσαι και πελάτης τους και δεν βρίσκουν τίποτα. Αρχικά φροντίζεις να απομονώσεις τα υπόλοιπα πριζάκια του σπιτιού και κάθε παράλληλη σύνδεση/διακλάδωση και να έχεις τη γραμμή του οτε απευθείας στην υποδοχή DSL του ρούτερ. https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf Δεύτερον, κυνήγησε τους για να λυθεί το πρόβλημα. Και στην 50άρα θα έχεις θέμα. Εφόσον η καμπίνα έχει πρόβλημα θα έχεις θέμα σε όποιον πάροχο κι αν πας. Κάνε και καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
tomtomtom Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Andresalonika είπε Ναι! Καλά το φαντάστηκα! Παίρνεις υπηρεσία απο μια απο τις πολλές προβληματικές καμπίνες της Vodafone. Το χειρότερο είναι οτι είσαι και πελάτης τους και δεν βρίσκουν τίποτα. Αρχικά φροντίζεις να απομονώσεις τα υπόλοιπα πριζάκια του σπιτιού και κάθε παράλληλη σύνδεση/διακλάδωση και να έχεις τη γραμμή του οτε απευθείας στην υποδοχή DSL του ρούτερ. https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf Δεύτερον, κυνήγησε τους για να λυθεί το πρόβλημα. Και στην 50άρα θα έχεις θέμα. Εφόσον η καμπίνα έχει πρόβλημα θα έχεις θέμα σε όποιον πάροχο κι αν πας. Κάνε και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Με την 50αρα δεν ειχα θεματα ομως. Απομονωσα την μπριζα, τηλεφωνο σταθερο δεν ειχα ποτε, το μοντεμ ειναι συνδεδεμενο απευθειας στην μπριζα που ερχονται τα καλωδια του κεντρικου πινακα και εχω βγαλει τις διακλαδωσεις. Εκανα και καταγγελία στην ΕΕΤΤ και περιμενω να με καλεσουν για να ριξω την ταχυτητα. Αν επιτρεπεται απο που καταλαβες οτι η καμπινα ειναι προβληματικη και πως μπορω εγω να πω στον τεχνικο που θα ερθει πχ οτι ξες φιλε το προβλημα ειναι δικο σας; Δεν υπαρχει σωτηρια δλδ. Πρεπει να πουλησω το σπίτι και να παω σε αλλο 😂 Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2023 από tomtomtom
Andresalonika Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Αυτά τα φαινόμενα/προβλήματα της γραμμής που αναφέρεις είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά μια προβληματικής καμπίνας της Vodafone. Αν δεις τεχνικό πες του οτι το ξαφνικά και σε τυχαία χρονικά σημεία το SNR πέφτει απότομα στο 0 dB και κάτω από το μηδέν π.χ -1 dB, -2 dB. Και εννοείται ότι έχεις τόσες αποσυνδέσεις που πρακτικά δεν έχεις υπηρεσία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα