Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

έχω ένα θέμα με την κοσμοτε και παρόλο που έχω επικοινωνήσει μαζί τους αρκετές φορές τηλεφωνικώς και με διαβεβαιώνουν ότι θα επιλυθεί, εδώ και περίπου 1 μήνα δεν γίνεται κάτι. Γι’ αυτό το λόγο προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω της γραπτής φόρμας στο σάιτ τους, όμως όταν πατάω υποβολή μου φορτώνει μια σελίδα και εμφανίζεται το εικονίδιο loading, χωρίς να γίνεται τίποτα. Προσπάθησα με άλλους browser αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Σε εσάς λειτουργεί ;

Ευχαριστώ 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

έχω ένα θέμα με την κοσμοτε και παρόλο που έχω επικοινωνήσει μαζί τους αρκετές φορές τηλεφωνικώς και με διαβεβαιώνουν ότι θα επιλυθεί, εδώ και περίπου 1 μήνα δεν γίνεται κάτι. Γι’ αυτό το λόγο προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω της γραπτής φόρμας στο σάιτ τους, όμως όταν πατάω υποβολή μου φορτώνει μια σελίδα και εμφανίζεται το εικονίδιο loading, χωρίς να γίνεται τίποτα. Προσπάθησα με άλλους browser αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Σε εσάς λειτουργεί ;

Ευχαριστώ 

πριν από λίγες ημέρες έστειλα μήνυμα, δεν με έχουν καλέσει ακόμη.

Κάνε καθαρισμό cookies, τα πάντα και ξαναδοκίμασε.

Για να βεβαιωθείς ότι έχεις όντως στείλει επιτυχώς το μήνυμα, έρχεται επιβεβαίωση στο email που δήλωσες. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε

Τι θεμα ακριβως?

Στην εφαρμογή μου εμφανίζει 0 λεπτά ομιλίας διαθέσιμα κάθε φορά που είμαι σε περιαγωγή και μετά από 2 μέρες σταματάω να μπορώ να πάρω τηλέφωνα. Μόλις έρχομαι Ελλάδα ξαναλειτουργεί. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω τσατ γιατί δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο και με διαβεβαίωναν πως έχω λεπτά ομιλίας. 

1 ώρα πριν, valadsk είπε

πριν από λίγες ημέρες έστειλα μήνυμα, δεν με έχουν καλέσει ακόμη.

Κάνε καθαρισμό cookies, τα πάντα και ξαναδοκίμασε.

Για να βεβαιωθείς ότι έχεις όντως στείλει επιτυχώς το μήνυμα, έρχεται επιβεβαίωση στο email που δήλωσες. 

Τα έχω κάνει όλα δεν μου έρχεται κάποιο επιβεβαιωτικό email. Έχω δοκιμάσει με άλλον browser χωρίς Adblock κτλ. Τίποτα. Από κινητό και υπολογιστή. 

Δημοσ.

Δεν ενδιαφερονται να επιλυθει, οποτε κανε και μια γραπτη επικοινωνια να υπαρχει ωστε να μπορεις να την εκμεταλλευτεις οταν με το καλο αποφασισεις να αλλαξεις εταιρεια αν σου ζητησουν τα ρεστα.

 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, lector είπε

Δεν ενδιαφερονται να επιλυθει, οποτε κανε και μια γραπτη επικοινωνια να υπαρχει ωστε να μπορεις να την εκμεταλλευτεις οταν με το καλο αποφασισεις να αλλαξεις εταιρεια αν σου ζητησουν τα ρεστα.

 

Ακόμα και με συστημένο να στείλει κάτι, δε θα έχει αποδεικτικό του περιεχομένου... απλά θα έχει έναν αριθμό tracking ότι απέστειλε ένα φάκελο. Και στη φόρμα επικοινωνίας πάλι δεν έχει αποδεκτικού περιεχομένου του απεσταλμένου.  Όσο για το [email protected] δε λειτουργεί, στέλνει πίσω αυτοματοποιημένο mail.

@Nikos3648 Πάρε τηλέφωνο και ζήτα το εσωτερικό email του εκπροσώπου ή fax.

Δημοσ.

εγώ κράτησα screenshots απο chat για ΣτΚ , αλλά τελικά δε χρειάστηκε

ίσως στο chat να ζητήσει να του στείλουν τη συνομιλία (ή πλέον μπορεί και να τη στέλνουν αυτόματα) σε email

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

εγώ κράτησα screenshots απο chat για ΣτΚ , αλλά τελικά δε χρειάστηκε

ίσως στο chat να ζητήσει να του στείλουν τη συνομιλία (ή πλέον μπορεί και να τη στέλνουν αυτόματα) σε email

αυτό είναι το σκεπτικό να σου πω την αλήθεια γι’ αυτό προσπαθώ να το κάνω έτσι 

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ακόμα και με συστημένο να στείλει κάτι, δε θα έχει αποδεικτικό του περιεχομένου... απλά θα έχει έναν αριθμό tracking ότι απέστειλε ένα φάκελο. Και στη φόρμα επικοινωνίας πάλι δεν έχει αποδεκτικού περιεχομένου του απεσταλμένου.  Όσο για το [email protected] δε λειτουργεί, στέλνει πίσω αυτοματοποιημένο mail.

@Nikos3648 Πάρε τηλέφωνο και ζήτα το εσωτερικό email του εκπροσώπου ή fax.

θα κάνω και μια τέτοια προσπάθεια και θα δείξει. ευχαριστώ παντως

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ακόμα και με συστημένο να στείλει κάτι, δε θα έχει αποδεικτικό του περιεχομένου... απλά θα έχει έναν αριθμό tracking ότι απέστειλε ένα φάκελο. Και στη φόρμα επικοινωνίας πάλι δεν έχει αποδεκτικού περιεχομένου του απεσταλμένου.  Όσο για το [email protected] δε λειτουργεί, στέλνει πίσω αυτοματοποιημένο mail.

@Nikos3648 Πάρε τηλέφωνο και ζήτα το εσωτερικό email του εκπροσώπου ή fax.

Αν στείλει μέσω της φόρμας επικοινωνίας, έρχεται πίσω αυτοματοποιημένο e-mail με κωδικό υπόθεσης, ενώ περιέχει και το απεσταλμένο μήνυμα.

Όσον αφορά το [email protected], στέλνει πίσω αυτοματοποιημένο email, γράφοντας απλά στον τίτλο τον κωδικό υπόθεσης. Προσωπικά, όποτε έχω στείλει εκεί, το έχουν δει και μου έχουν απαντήσει κι ας αποτελεί "ανεπίσημο" τρόπο επικοινωνίας. Πάντως, με αυτόν τον τρόπο μού απαντούν πάντοτε τηλεφωνικώς και ποτέ γραπτώς, και μου έχουν πει πως αν θέλω γραπτώς την απάντηση, τότε θα πρέπει να τους στείλω μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

10 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

έχω ένα θέμα με την κοσμοτε και παρόλο που έχω επικοινωνήσει μαζί τους αρκετές φορές τηλεφωνικώς και με διαβεβαιώνουν ότι θα επιλυθεί, εδώ και περίπου 1 μήνα δεν γίνεται κάτι. Γι’ αυτό το λόγο προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω της γραπτής φόρμας στο σάιτ τους, όμως όταν πατάω υποβολή μου φορτώνει μια σελίδα και εμφανίζεται το εικονίδιο loading, χωρίς να γίνεται τίποτα. Προσπάθησα με άλλους browser αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Σε εσάς λειτουργεί ;

Ευχαριστώ 

Τα ίδια χάλια αντιμετώπισα κι εγώ πριν από ένα μήνα και ακόμα να το φτιάξουν απ' ό,τι βλέπω. Ακριβώς εκεί κολλούσε η φόρμα επικοινωνίας και σε μένα και έκανα άπειρες δοκιμές και προσπάθειες, νομίζοντας πως ήταν δικό μου το πρόβλημα. Ωστόσο, στην πράξη διαπίστωσα πως, ενώ μπορείς να γράψεις υποτίθεται έως 2999 χαρακτήρες στη φόρμα επικοινωνίας, στην πραγματικότητα κολλάει αν το μήνυμά σου περιέχει περισσότερους από 600-700 χαρακτήρες. Επομένως, εφόσον μπορείς να συμπυκνώσεις αυτό που θες να πεις, τότε λογικά θα σταλεί το μήνυμά σου επιτυχώς.

Επεξ/σία από pluss
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, pluss είπε

Αν στείλει μέσω της φόρμας επικοινωνίας, έρχεται πίσω αυτοματοποιημένο e-mail με κωδικό υπόθεσης, ενώ περιέχει και το απεσταλμένο μήνυμα.

Όσον αφορά το [email protected], στέλνει πίσω αυτοματοποιημένο email, γράφοντας απλά στον τίτλο τον κωδικό υπόθεσης. Προσωπικά, όποτε έχω στείλει εκεί, το έχουν δει και μου έχουν απαντήσει κι ας αποτελεί "ανεπίσημο" τρόπο επικοινωνίας. Πάντως, το κουφό είναι ότι με αυτόν τον τρόπο μου απαντούν πάντοτε τηλεφωνικώς και ποτέ γραπτώς, και μου έχουν πει πως αν θέλω γραπτώς την απάντηση, τότε θα πρέπει να τους στείλω μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Τα ίδια χάλια αντιμετώπισα κι εγώ πριν από ένα μήνα και ακόμα να το φτιάξουν απ' ό,τι βλέπω. Ακριβώς εκεί κολλούσε η φόρμα επικοινωνίας και σε μένα και έκανα άπειρες δοκιμές και προσπάθειες, νομίζοντας πως ήταν δικό μου το πρόβλημα. Ωστόσο, στην πράξη διαπίστωσα πως, ενώ μπορείς να γράψεις υποτίθεται έως 2999 χαρακτήρες στη φόρμα επικοινωνίας, στην πραγματικότητα κολλάει αν το μήνυμά σου περιέχει περισσότερους από 600-700 χαρακτήρες. Επομένως, εφόσον μπορείς να συμπυκνώσεις αυτό που θες να πεις, τότε λογικά θα σταλεί το μήνυμά σου επιτυχώς.

Αυτό ακριβώς θέλω γραπτή απάντηση για να έχω κάτι απτό. Θα δοκιμάσω από κάποιον άλλο υπολογιστή φίλου άμα είναι. 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...