Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχε παραγγείλει γνωστός μου εδώ και διομυσι μήνες από Κωτσοβολο το 14αρι iphone το μεγάλο. 

Πήγε σε Κωτσοβολος Μεταμόρφωσης και είπαν άγνωστη ημερομηνία παραλαβής. Ζήτησε ακύρωση παραγγελίας και του είπαν να πάει στο κατάστημα στο Mall που είχε γίνει η παραγγελία. 

Πήγε και ξαφνικά βρέθηκε iphone να παραλάβει αύριο από ακυρωμένη παραγγελία ή κάτι τέτοιο 

Προφανως η δεύτερη υπάλληλος έψαξε πιο καλά αφού νομίζω ότι αυτά τα βλέπουν συστημικα

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ που πήγα να παραλάβω στον Κωτσοβολο Νέας Σμύρνης (αφού είχα κάνει online παραγγελία και πληρωμή στο κατάστημα, με κάλεσαν οι ίδιοι από το υποκατάστημα και μου είπαν "ελάτε, σας περιμένει"), το έφεραν μπροστά μου (το έβλεπα και με έβλεπε), πλήρωσα και μέσα σε δέκα λεπτά με υποχρέωσαν σε ακύρωση πληρωμής, τι να πω δηλαδή; 

(Όσο για την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε... Απλώς Ε.Π.Ε.)

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Εγώ που πήγα να παραλάβω στον Κωτσοβολο Νέας Σμύρνης (αφού είχα κάνει online παραγγελία και πληρωμή στο κατάστημα, με κάλεσαν οι ίδιοι από το υποκατάστημα και μου είπαν "ελάτε, σας περιμένει"), το έφεραν μπροστά μου (το έβλεπα και με έβλεπε), πλήρωσα και μέσα σε δέκα λεπτά με υποχρέωσαν σε ακύρωση πληρωμής, τι να πω δηλαδή; 

(Όσο για την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε... Απλώς Ε.Π.Ε.)

Με ποια αιτιολογία σε υποχρέωσαν σε ακύρωση; 

Τι ήταν να πάρεις; 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

τι να πω δηλαδή; 

Επρεπε να ανοιξεις το αναλογο νημα,να μας πεις τον πονο σου :P

Y.Γ Tι σημαινει το Ε.Π.Ε;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Με ποια αιτιολογία σε υποχρέωσαν σε ακύρωση; 

Τι ήταν να πάρεις; 

Ενα αη φον (από τον Αη Βασίλη). Είπαν λέει, ότι το σύστημα μετά την αγορά, τους βγάζει -1 στα υπόλοιπα τεμάχια και δεν ξέρουν πώς να το φτιάξουν. Εν τέλει, είπαν - χωρίς συγγνώμη μάλιστα, αλλά με ύφος - ότι είναι για άλλον και όχι για τα μούτρα μου (το τελευταίο είναι δική μου διατύπωση, αυτοί είπαν επί λέξει "για άλλον πελάτη"). Το γιατί με πήραν τηλέφωνο δύο φορές βέβαια, για να επιβεβαιώσουν τη διαθεσιμότητα, παραμένει ένα άλυτο μυστήριο.

5 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Επρεπε να ανοιξεις το αναλογο νημα,να μας πεις τον πονο σου :P

Y.Γ Tι σημαινει το Ε.Π.Ε;

Τι να κάνω κύριε Σταμο μου, υπακούω στις προτροπές των διαχειριστών, περί οικονομίας χώρου.

Ε.Π.Ε. = Περιορισμένης Ευθύνης.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Εγώ που πήγα να παραλάβω στον Κωτσοβολο Νέας Σμύρνης (αφού είχα κάνει online παραγγελία και πληρωμή στο κατάστημα, με κάλεσαν οι ίδιοι από το υποκατάστημα και μου είπαν "ελάτε, σας περιμένει"), το έφεραν μπροστά μου (το έβλεπα και με έβλεπε), πλήρωσα και μέσα σε δέκα λεπτά με υποχρέωσαν σε ακύρωση πληρωμής, τι να πω δηλαδή; 

(Όσο για την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε... Απλώς Ε.Π.Ε.)

Περαστικά 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Εγώ που πήγα να παραλάβω στον Κωτσοβολο Νέας Σμύρνης (αφού είχα κάνει online παραγγελία και πληρωμή στο κατάστημα, με κάλεσαν οι ίδιοι από το υποκατάστημα και μου είπαν "ελάτε, σας περιμένει"), το έφεραν μπροστά μου (το έβλεπα και με έβλεπε), πλήρωσα και μέσα σε δέκα λεπτά με υποχρέωσαν σε ακύρωση πληρωμής, τι να πω δηλαδή; 

(Όσο για την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε... Απλώς Ε.Π.Ε.)

Μια αναφορα στον Συνηγορο του καναλωτη παντως επιβαλλεται 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Είχε παραγγείλει γνωστός μου εδώ και διομυσι μήνες από Κωτσοβολο το 14αρι iphone το μεγάλο. 

Πήγε σε Κωτσοβολος Μεταμόρφωσης και είπαν άγνωστη ημερομηνία παραλαβής. Ζήτησε ακύρωση παραγγελίας και του είπαν να πάει στο κατάστημα στο Mall που είχε γίνει η παραγγελία. 

Πήγε και ξαφνικά βρέθηκε iphone να παραλάβει αύριο από ακυρωμένη παραγγελία ή κάτι τέτοιο 

Προφανως η δεύτερη υπάλληλος έψαξε πιο καλά αφού νομίζω ότι αυτά τα βλέπουν συστημικα

θα σου λεγα καλυτερα που βρεθηκε εμποδιο να μην το παρουν αλλα αφου το πηραν καλοριζικο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tounion είπε

Περαστικά

Ηταν, δεν είναι πια.

53 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Μια αναφορα στον Συνηγορο του καναλωτη παντως επιβαλλεται 

Είναι απαράδεκτοι και αυτοί, για αυτό και τα γέλια πιο πάνω (έχω άποψη από άλλη πρόσφατη υπόθεση). Χαμένος χρόνος. Ουδέποτε κατάλαβα τον λόγο ύπαρξης τους. Είναι κάτι μεταξύ κομιστών αλληλογραφίας μεταξύ καταναλωτή - εταιρείας και διεκπεραιωτών (με το ζόρι να κλείνουν υποθέσεις, προφανώς για να παρουσιάζουν έργο και να μην τους κλείσουν/αντικαταστήσουν).

Καλύτερα σε κάτι πιο ιδιωτικό (τύπου ΙΝ.ΚΑ., που με είχε βοηθήσει πριν περίπου 20 χρόνια).

11 λεπτά πριν, Bubs είπε

Plot twist, ο Κωτσος έδωσε το ακυρωμένο σου κινητό στον ts 

Καλό! Δυστυχώς όμως, δεν βγαίνουν τα κουκιά (αη φον δεκατριο large το δικό μου, αη φον δεκατέσσερο extra large το δικό του / χρώμα δεν αναφέρθηκε, οπότε και δεν το σχολιάζουμε).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Είχε παραγγείλει γνωστός μου εδώ και διομυσι μήνες από Κωτσοβολο το 14αρι iphone το μεγάλο. 

Πήγε σε Κωτσοβολος Μεταμόρφωσης και είπαν άγνωστη ημερομηνία παραλαβής. Ζήτησε ακύρωση παραγγελίας και του είπαν να πάει στο κατάστημα στο Mall που είχε γίνει η παραγγελία. 

Πήγε και ξαφνικά βρέθηκε iphone να παραλάβει αύριο από ακυρωμένη παραγγελία ή κάτι τέτοιο 

Προφανως η δεύτερη υπάλληλος έψαξε πιο καλά αφού νομίζω ότι αυτά τα βλέπουν συστημικα

Μπα συμβαίνουν συχνά κάτι τέτοια και ειδικά αν η/ο υπάλληλος δεν έχει καμιά λίστα δικών τους ''πελατών'' το δίνει άμεσα αν ακυρωθεί

Δημοσ.

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται ανάλογα με την ημερομηνία που έχουν καταχωρηθεί. Ειδικά αν το απόθεμα είναι περιορισμένο και οι παραγγελίες πολλές τότε σίγουρα πάνε κατά αύξουσα ημερομηνία. ΟΚ μέχρι εδώ? Τώρα υπάρχουν και παραθυράκια.. Αν υπάρχει κανένας πολύ καλός πελάτης που κάνει τρελά νούμερα κάθε μήνα ή κάνει κάνα τεράστιο νούμερο στο κατάστημα, μπορεί ο υπεύθυνος να παρακάμψει την σειρά προτεραιότητας. Και όταν λέω καλός πελάτης εννοώ μηνιαίως να ακουμπάει χρήμα. Όχι σαν κάτι τύπους που πάνε μια δυο φορές τον χρόνο και λένε είμαι καλός πελάτης κάνε μου έκπτωση.. γιατί το έχω δει και αυτό. Δηλαδή αυτός που κάθε μήνα παίρνει 5-6 λάπτοπ τι πρέπει να ζητήσει. Όλα αυτά τα έχω δει να συμβαίνουν.

Δημοσ.

πολλά μπορεί να συμβούν. Μπορεί ο υπεύθυνος του mall να παρέκαμψε τη σειρά για να μη δυσαρεστήσει τον πελάτη, μπορεί να υπήρξε στο ενδιάμεσο κάποια ακύρωση και ενα σωρό ακόμη +/- . 
Είναι να μη σου τύχει η γκαντεμιά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...