Προς το περιεχόμενο

Η BMW ανακαλεί πάνω από 14.000 ηλεκτρικά οχήματα iX, i4 και i7 για ελαττωματικό λογισμικό μπαταρίας


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Chocobo είπε

Βασική έκδοση id4 με επιδότηση και βασική tiguan έχουν 10κ διαφορά.

Πέραν αυτού η τιμή ρεύματος στο μέλλον με μαθηματική ακρίβεια θα αυξηθεί.Οπότε αυτή η απόσβεση είναι 50-50 αν θα γίνει ποτέ ακόμα και με τα 20.000 χλμ  το χρόνο τα οποία είναι πολλά.

Μη μιλήσουμε για το κόστος μπαταρίας στη 10ετία.

Γιαυτό έγραψα ίδιων επιδόσεων. Ένα ID4 με τη μεγάλη μπαταρία έχει 204 άλογα και βγαίνει κοντά στα 44χιλ, ένα Tiguan 190 αλόγων πάει στα 42χιλ. Ένα ID4 με τη μικρή μπαταρία (150 άλογα) έχει 35χιλ, ενώ το βασικό Tiguan (130 αλογα) ξεκινά από τα 30χιλ

Και επιτέλους αυτή η καραμέλα με την μπαταρία έχει κουράσει. Η μπαταρία είναι εφόρου ζωής, δεν αλλάζει εάν δεν το θέλεις ο ίδιος, γιατί π.χ ίσως στο μέλλον να θες να βάλεις μεγαλύτερη εάν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Θρήνος στην Ελλάδα ιδιαίτερα.

Ψωμί, ελιά και τη μπέμπα αγκαλιά.

Ο φτωχότερος λαός με τις περισσότερες κατά κεφαλήν στον κόσμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, nikosjc είπε

Ναι αλλά στο υπόλοιπο μήνυμα είναι η απάντηση μου προς την ερώτηση σου για "έναν λόγο που αξίζει κάποιος να πάρει ηλεκτρικό σήμερα". Αυτό που παραθέτεις είναι απλά η προσωπική μου γνώμη μετά από 2+ χρόνια χρήσης ηλεκτρικού. Δεν είδα κάποια ερώτηση για το περιβάλλον;

Παρόλα αυτά και σε αυτό απάντησα λιτά και περιεκτικά. Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για το αν είναι καλύτερα για το περιβάλλον τα ηλεκτρικά και πίστεψε με είναι! Και για τις πόλεις που είναι μαζεμένη η ρύπανση (αέρος και ήχου) αλλά και γενικά. Κατά πολύ μάλιστα! Δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία να στο αποδείξω, στο google, αλλά και το ελληνικό forum της ηλεκτροκίνησης στο fb υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές και επίσημες μελέτες αναρτημένες. Καλώς ή κακώς, είτε είναι θηριωδες πολυτελές τζιπ, είτε είναι supercar με 0-100 σε 2'', είτε είναι το δικό μου φτωχό renault, τα ηλεκτρικά έχουν κατά πολύ μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα από οποιοδήποτε θερμικό σήμερα οποιασδήποτε τεχνολογίας.

Δεν το έβαλα όλο λόγω μεγέθους, όχι για άλλο λόγο. Όπως και να χει, ο στόχος μου ήταν να δείξω ότι ο κύριος λόγος που προτιμάει τα ηλεκτρικά ο καθένας έχει άμεση ή έμμεση σχέση με την οικονομική πολιτική του κράτους προς τα ηλεκτρικά, που κατά τη γνώμη μου είναι λάθος. Τα χρήματα των επιδοτήσεων έπρεπε να πάνε σε επιδοτήσεις σε ΜΜΜ, ποδηλατοδρομους, φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας, τέτοια πράγματα. Πρώτα πρασινιζεις και μειώνεις την κατανάλωση στο ρεύμα σου και μετά στρίβεις στην ηλεκτροκινηση.

Και εύχομαι να βγω λάθος προς όσους συγκρίνετε καταναλωσεις, αλλά όποιος έκανε επένδυση που η απόσβεση της στηρίχθηκε στην μακροχρόνια ενίσχυση του Ελληνικού κράτους, εκτός αν έχει διόδια ή αεροδρόμια έφαγε το κεφάλι του.

Επεξ/σία από anonymous999
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Eloy είπε

1) Δεν βάζω ούτως ή άλλως.

2) Μπα ? Και ο φορτιστής ότι θέλει ο ηλεκτροπώλης θα σου δείξει...

3)Κακό αυτό... Εχω γλυτώσει άπειρα δικαστήρια απο βλήματα  που κατέβηκαν απο το πεζοδρόμιο σκυμμένα πάνω απο το κινητό, άκουσαν το αυτοκίνητο και τραβήχτηκαν.

4)Το κόστος συντήρησης το πληρώνεις μαζεμένο όταν έρθει η ώρα αλλαγής μπαταρίας.

Υπάρχει αρκετός κόσμος που βάζει νοθευμένο καύσιμο ή λιγότερο. 

Να σε κλέψουν στο ρεύμα δύσκολο... Να πληρώσεις ακριβή κιλοβατώρα ίσως. 

Η αλήθεια είναι πως με την ηχορύπανση που έχει η Αθήνα, ούτε συμβατικό δεν ακούς. 

Κόστος αλλαγής μετά τα 8 χρόνια θα είναι στα 2.500€ αν δεν έχεις πρόβλημα με την αυτονομία. 

Τότε θα είναι και το μεγαλύτερο μέρος των αυτοκινήτων πλέον ηλεκτρικά. 

Πάντως σίγουρα πρέπει να κάνεις χιλιόμετρα για να καταλάβεις διαφορά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Α) Το ότι μπορώ δεν σημαίνει ότι γίνεται. Το να φορτίζω το ηλεκτρικό μου με ρεύμα που βγαίνει από λιγνίτη συγγνώμη αλλά είναι κοροϊδία

Β) Ναι, δεν έχω δει (εγώ, δεν λέω ότι δεν υπάρχει) μια εμπεριστατωμενη μελέτη σχετικά με το όφελος για το περιβάλλον όχι μόνο από τη χρήση, αλλά και την κατασκευή και απόσυρση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και μάλιστα τύπου SUV.

Γ) εγώ γιατί να το κάνω; Δεν μοίραζω εγώ τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου σε επιδοτήσεις ηλεκτρικων αντί να φτιάξω ΜΜΜ. Δικαιουμαι όμως ως φορολογουμενος να ρωτησω αν θα χρειαστεί αναβάθμιση συνολικά του grid των πόλεων λόγω υπερφόρτωσης (γιατί εμείς πάλι θα το πληρώσουμε),  και πόσο προβλέπεται να αυξηθεί το κόστος του ρεύματος λόγω κατανάλωσης από τα ηλεκτρικά. Οι μελέτες για αυτά που είναι;

 

Η πιο εμπεριστατωμενη απάντηση (δεν παρέθεσα πάλι όλο το μήνυμα). Αλλά...το περιβάλλον που είναι; Και γιατί να επιδοτείται η άνεση, το κέρδος κλπ που ωφελούν αποκλειστικά εσένα;

Διευκρινίζω, δεν είμαι εναντίον των ηλεκτρικών ως ιδέα γενικά. Αλλά το να πλασάρονται θηριώδη πολυτελή τζιπ ως οικολογικές και υπευθυνες λύσεις για την υπερθέρμανση του πλανήτη αρκεί να το πει κανείς δυνατά για να καταλάβει πόσο γελοίο είναι.

Α) Έχουμε ξεπεράσει το 35% παραγωγής ρεύματος από ΑΠΕ έτσι πληροφοριακά και ανεβαίνουμε.Το περιβάλλον επίσης δεν εξαρτάτε μόνο απ' την Ελλάδα, αλλού τα έχουν καταφέρει καλύτερα από εμάς, όχι ότι εμείς δεν τα έχουμε πάει ήδη καλά. 

Αν το πρόβλημα σου είναι τα εργοστάσια που δεν υπάρχουν, έχεις απαντήσει μόνος σου ότι φταίει ο τρόπος παραγωγής ρεύματος και όχι τα αυτοκίνητα, που έχουν την δυνατότητα να κινούνται με ηλιακή, πυρηνική, αιολική, μέχρι και με τα κύματα της θάλασσας. Με τα εσωτερικής καύσης δεν την έχεις την επιλογή αυτή!

Β) Εμένα μου φαίνεται αυτονόητο, εσύ έψαξες και δεν βρήκες τίποτα; https://scholar.google.gr/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&as_vis=1&q=battery+recycling&btnG=

Γ) Νομίζω ότι αναζητάς πολύ μασιμένη τροφή. Έρευνες υπάρχουν και από το 2010 αν ψάξεις και μπορείς να βρεις τις νεότερες σε αυτό το link. Σίγουρα τα δύκτια θέλουν αλλαγές και ειδικά στο να γίνουν πιο έξυπνα, αλλά αν σκεφτόμασταν έτσι θα είχαμε μείνει σε ταχύτητες dial - up ακόμα.

Τα θηριώδη πολυτελή SUV(φαντάζομαι εννοείς) είναι πιο εύκολα στην κατασκευή, έτσι ώστε να χωρέσουν οι μπαταρίες και να επιτευχθούν μεγαλύτερες αποστάσεις. Απ' την άλλη είναι και η στρατηγική εταιρειών όπως η Tesla έτσι ώστε να βάλει τους λεφτάδες να επενδύσουν πάνω σε ηλεκτρικά και να χρησιμοποιήσει τα χρήματα έτσι ώστε να αναπτύξει καλύτερες υποδομές και να φέρει και οικονομικότερα μοντέλα.

6 ώρες πριν, nikosjc είπε

Οι αερολογίες πήγαιναν στο ότι αναφέρεις ότι σε 10 χρόνια πρέπει κάποιος να αλλάξει τη μπαταρία!

Γιατί πρέπει σε 10 χρόνια να αλλάξεις την μπαταρία; Το χεις δει κάπου γραμμένο;

1 ώρα πριν, anonymous999 είπε

Τα χρήματα των επιδοτήσεων έπρεπε να πάνε σε επιδοτήσεις σε ΜΜΜ, ποδηλατοδρομους, φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας, τέτοια πράγματα. Πρώτα πρασινιζεις και μειώνεις την κατανάλωση στο ρεύμα σου και μετά στρίβεις στην ηλεκτροκινηση.

 

Υπάρχουν άλλα κονδύλια που πάνε προς τις ΑΠΕ και είναι αρκετά πιο χοντά και καλά κάνουν !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, BertaJourdan είπε

Δηλαδη?

Ποσα BMW ειχες στην κατοχη σου και ΔΕΝ ειχανε ποιοτητα?

Ξέρω γω, όλες σχεδόν, και φίλων μου επίσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα ηλεκτρικα ειναι ακομα σε beta testing

Η καλυτερη λυση για ολους αυτη τη στιγμη ειναι τα plug in hybrid.

Φουλ ηλεκτρικο θα παρει καποιος σιγουρα για δευτερο αμαξι, καποιο μικρο για μεσα στη πολη, τα μεγαλα τυπου tesla θελουν αλλα 15 χρονια για να γινουν mainstream

Οχι δεν ειναι σε beta testing. Ειναι ηδη εδω. Υπαρχουν προτασεις απο σχεδον ολους τους κατασκευαστες και απο εδω και στο εξης θα πληθαινουν για να μην μιλησουμε για ποιοτικους Κινεζους που ερχονται με αγριες διαθεσεις και βαθιες τσεπες. Επισης η Tesla ειναι ηδη στο παιχνιδι εδω και μια 10ετια και σε λιγους μηνες θα λανσαρει και ηλεκτρικο τυπου Corsa/Polo.

Τα Plug In Hybrid (PHEV) ειναι μια ενδιαμεση λυση αλλα εχουν αρκετα μειονεκτηματα οπως αυξημενη φθορα της μικρης μπαταριας αφου φορτιζεται συνεχως. Επισης ο κατοχος εχει να "ανησυχει" για την συντηρηση σε 2 κυρια συστηματα αντι για ενα και μαλιστα εχοντας μειωμενες δυνατοτητες αμοιγους ηλεκτροκινησης. Ερευνες εχουν επισης δειξει οτι μεγαλο ποσοστο κατοχων PHEV δεν τα φορτιζουν, καταληγοντας να τα χρησιμοποιουν σαν θερμικα ουσιαστικα καταργοντας τα οφελη και την εξοικονομηση της ηλεκτροκινησης. Επιπλεον η διαφορα στο κοστος κτησης ενος PHEV σε σχεση με ενα BEV ειναι πολυ μικρη και με την τρεχουσα κρατικη επιδοτηση δεν εχει νοημα η αγορα ενος PHEV ειδικα για χρηση εντος πολης. Αν δε καποιος διαθετει δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι, ενα μικρο BEV ειναι μονοδρομος. 

Οι υποδομες φορτισης στο εθνικο δικτυο βελτιωνοται συνεχως και συντομα θα ειναι σε καλο επιπεδο. Ωστοσο υπαρχει ακομα δρομος αφου ειδαμε εικονες στην Αγγλια με μεγαλες ουρες BEV να περιμενουν φορτιση τις γιορτες.

Προσωπικα ενα μικρο BEV για εντος πολης μετακινησεις και ενα μεγαλυτερο PHEV για ταξιδια, ειναι ο ιδανικος συνδυσμος για οποιον εχει range anxiety. Αν ωστοσο καποιος δεν φοβαται το γεγονος οτι στο ταξιδι θα πρεπει να κανει εναν μικρο σχεδιασμο με 1 η 2 στασεις φορτισης, τοτε και εκει το BEV ειναι η καλυτερη επιλογη εφοσον υπαρχει το budget.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/1/2023 στις 10:58 ΜΜ, azuli είπε

ο κληρος θα πεσει παλι στους early adopters..To ολο electric/smart car concept θα αργησει να ειναι αξιοπιστο.Σε καμια 15αρια χρονια θα ειμαστε οκ νομιζω,οχι νωριτερα

Ενημερωτικά η ηλεκτροκίνηση υπάρχει εδώ και πάνω από έναν αιώνα, απλώς δεν έπιασε ποτέ. Μια χαρά ώριμη είναι και σταθερή, το θέμα είναι η κλασική έλλειψη ποιότητας της BMW.

Στις 11/1/2023 στις 12:40 ΠΜ, Just_travel_everywhere είπε

Το κάνεις τόσα χρόνια αγοράζοντας Android οποτε δεν θα καταλάβεις διαφορά 😂😂😂

Το γράφεις αυτό από το iPad σου που όλως τυχαίως κάθε Σεπτέμβρη κλαταρει;

Στις 11/1/2023 στις 12:28 ΜΜ, Ntinaras είπε

Δεν εχουν ολοι την ιδια οικονομικη δυνατοτητα, ουτε διπλοπαρκαρουν πανω στο πεζοδρομιο στο παγκρατι γιατι "δεν εχει αλλου"

Καιρος λοιπον να αποσυμφορηθει αυτη η σκατοπολη απο τα αχρηστα ρυπογονα ερειπια που μονο προβληματα δημιουργουν στην κυκλοφορια

νόημα θα είχε να αποσυμφορηθεί και από τους ανθρώπους που τα οδηγούν αυτά... Αλλά 🤷‍♂️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Losraio είπε

Ενημερωτικά η ηλεκτροκίνηση υπάρχει εδώ και πάνω από έναν αιώνα, απλώς δεν έπιασε ποτέ. Μια χαρά ώριμη είναι και σταθερή, το θέμα είναι η κλασική έλλειψη ποιότητας της BMW.

Το γράφεις αυτό από το iPad σου που όλως τυχαίως κάθε Σεπτέμβρη κλαταρει;

νόημα θα είχε να αποσυμφορηθεί και από τους ανθρώπους που τα οδηγούν αυτά... Αλλά 🤷‍♂️

Έτσι θες να πιστεύεις ;;; Κάλε μου !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Losraio είπε

Ενημερωτικά η ηλεκτροκίνηση υπάρχει εδώ και πάνω από έναν αιώνα, απλώς δεν έπιασε ποτέ. Μια χαρά ώριμη είναι και σταθερή, το θέμα είναι η κλασική έλλειψη ποιότητας της BMW.

Το γράφεις αυτό από το iPad σου που όλως τυχαίως κάθε Σεπτέμβρη κλαταρει;

νόημα θα είχε να αποσυμφορηθεί και από τους ανθρώπους που τα οδηγούν αυτά... Αλλά 🤷‍♂️

Ο Πειραιας απο την μερα που ξεκινησε το μετρο, εχει κατω απο το 1/3 των οχηματων που ειχε παλια

just sayin'...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 11/01/2023 at 12:25, svartevarg said:

Το OTA σε αυτοκίνητο θα ήταν επικίνδυνο, μιας και θα λειτουργούσε ως backdoor για χακάρισμα. 

σιγουρα απο την αλλη δεν ειναι λυση αν θελεις να αναβαθμισεις 1000000 αμαξια να πεις πηγαιντε τα στο συνεργειο να γινει. επισης  και ota να μην γινεται αυτος που θελει να βρει τροπο θα βρει. το λεω γιατι ηξερα ατομα που με σπασμενο software αλλαζε προγραμματα σε εγκεφαλους και γενικως εκανε διαφορα(ειχε και καταστημα κανονικα).

καλως ή κακως το ota ειναι γενικως αναγκαιο σε οτιδηποτε.ειτε λεγεται κινητο ειτε pc ειτε αυτοκινητο. το να βαζω usb stick για να κανει κατι Update και βρες stick να το υποστηριζει και βρες τα αρχεια κτλ δεν βοηθαει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...