Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ με τα παραπάνω και εννοείται πάντα τον πρώτο λόγο τον έχει ο φακός. Απλώς αρνούμαι να πιστέψω πως κάποιος δεν παίρνει καλά αποτελέσματα εξαιτίας ενός μέτριου κιτ φακού. Δηλαδή να είναι χειρότεροι οι σημερινοί κιτ από τους τυπικούς helios 58mm που κυκλοφορούν κατά κόρον και προφανώς παράγουν πολύ τίμια αποτελέσματα ; Απορία είναι αυτή δεν έχω τεχνικές γνώσεις πάνω στους φακούς.

Πιστεύω πως είναι συνδυασμός 1) ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια της λήψης, 2) μη αποτελεσματικής αξιοποίησης της κατεύθυνσης του φωτός και 3) για τις βραδινές λήψεις αυτό το φαινόμενο που έχει εμφανιστεί λόγω κινητών να θέλει αρκετός κόσμος να είναι υπερβολικά φωτεινές.                                                                                                                                                  

    Ανοίγεις μεγάλη πληγή ........ το ότι δεν παίρνει κάποιος μία καλή λήψη ( ισχύει ) σημαίνει πολλά πράγματα . 

   Κυρίως έχει να κάνει με γεγονός ότι πολύς κόσμος φαντάζεται ότι μία καλή λήψη έχει να κάνει απλά με το μέσον και τίποτε άλλο . Γι' αυτό πολλοί ρωτάνε ποιά είναι μία " καλή " μηχανή . Άρα αυτή θα είναι καλή και φυσικά όλες οι άλλες κακές .

   

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ με τα παραπάνω και εννοείται πάντα τον πρώτο λόγο τον έχει ο φακός. Απλώς αρνούμαι να πιστέψω πως κάποιος δεν παίρνει καλά αποτελέσματα εξαιτίας ενός μέτριου κιτ φακού. Δηλαδή να είναι χειρότεροι οι σημερινοί κιτ από τους τυπικούς helios 58mm που κυκλοφορούν κατά κόρον και προφανώς παράγουν πολύ τίμια αποτελέσματα ; Απορία είναι αυτή δεν έχω τεχνικές γνώσεις πάνω στους φακούς.

Πιστεύω πως είναι συνδυασμός 1) ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια της λήψης, 2) μη αποτελεσματικής αξιοποίησης της κατεύθυνσης του φωτός και 3) για τις βραδινές λήψεις αυτό το φαινόμενο που έχει εμφανιστεί λόγω κινητών να θέλει αρκετός κόσμος να είναι υπερβολικά φωτεινές.                                                                                                                                                  

αν ειχες μια ε mount sony θα σου στελνα δωρεαν τον 28-70 κιτ (370) που δινει με την α7ιι με τη προυποθεση να βγαλεις μια ικανοποιητικη φωτογραφία στα 50 μμ .

καπακια να βγαλεις μια με το 50 μμ -> 200 ε.

Μετα θα ανοιξεις μονος σου νημα εδω στο φορουμ :-)

για τον pan-cake Που δινει στις κροπ δε μπαινω καν στη διαδικασια να πω τα ιδια. Ειναι οτι πρεπει για σταθεροποιηση τραπεζιου που κουνιεται !!

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, decentintocerberon είπε

αν ειχες μια ε mount sony θα σου στελνα δωρεαν τον 28-70 κιτ (370) που δινει με την α7ιι με τη προυποθεση να βγαλεις μια ικανοποιητικη φωτογραφία στα 50 μμ .

καπακια να βγαλεις μια με το 50 μμ -> 200 ε.

Μετα θα ανοιξεις μονος σου νημα εδω στο φορουμ :-)

για τον pan-cake Που δινει στις κροπ δε μπαινω καν στη διαδικασια να πω τα ιδια. Ειναι οτι πρεπει για σταθεροποιηση τραπεζιου που κουνιεται !!

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει περισσότερα μπινελίκια για φακό από αυτόν χαχα (28-70). Ωστόσο θα επικαλεστώ το site που παραθέτει συχνά πυκνά ο @Dr_73  γιατί παρόλα αυτά έχει αρκετές ωραίες από αυτόν τον φακό. Τώρα αν είναι στα 50mm δεν το ξέρω, φαντάζομαι όλο και κάποια θα είναι. Σίγουρα δεν είναι σα φακός στο επίπεδο ενός G, GM αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για να δημιουργήσει κάποιος. Κατασκευαστικά βέβαια σε μαγαζί που τον έπιασα μου θύμισε πάρα πολύ τον επίσης απαράδεκτο κατασκευαστικά (αλλά για μένα μια χαρά οπτικά) 18-55mm που έδινε στις παλιές crop DSLR τύπου α230. 

https://www.juzaphoto.com/statistiche.php?l=en&m=ricerca&r2=1452620&show=1

Δημοσ.

κατασκευαστικα ηταν κακος ο παλιος σονυ κιτ ,οπτικα ομως αξιοπρεπεστατος !

Για τον 28-70 θα σου πω το εξης, ειναι ο μονος φακός που εχω χρησιμοποιησει ως τωρα οπου με manual focus +peaking ,εδειχνε εστιασμενο απο το 1 μετρο εως τα 200 μετρα ,ολα με κοκκινο peaking .

Εννοειται οτι αν τραβηξεις εκεινη τη στιγμη ,ψαχνεις ολοκληρο το καδρο για να βρεις που εστιασε και πολλες φορες δεν εστιαζε πουθενα...

Είναι φακός κινητού ,βγαζεις ωραιο καδρο αλλα μη τολμησεις να κανεις ενα ζουμ-κροπ.

Μακρυα απο αυτα τα σκατα και δε καταλαβαινω με τη μουρη τον πουλανε σκετο 300+ ε ή πακετο με τις α7.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ με τα παραπάνω και εννοείται πάντα τον πρώτο λόγο τον έχει ο φακός. Απλώς αρνούμαι να πιστέψω πως κάποιος δεν παίρνει καλά αποτελέσματα εξαιτίας ενός μέτριου κιτ φακού. Δηλαδή να είναι χειρότεροι οι σημερινοί κιτ από τους τυπικούς helios 58mm που κυκλοφορούν κατά κόρον και προφανώς παράγουν πολύ τίμια αποτελέσματα ; Απορία είναι αυτή δεν έχω τεχνικές γνώσεις πάνω στους φακούς.

Πιστεύω πως είναι συνδυασμός 1) ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια της λήψης, 2) μη αποτελεσματικής αξιοποίησης της κατεύθυνσης του φωτός και 3) για τις βραδινές λήψεις αυτό το φαινόμενο που έχει εμφανιστεί λόγω κινητών να θέλει αρκετός κόσμος να είναι υπερβολικά φωτεινές.                                                                                                                                                  

Kit με kit έχει διαφορά. Ο τωρινός μου κιτ, είναι πολύ τίμιος φακός. Ένας 12-60 της Panasonic. Όχι ο ακριβός σε συνεργασία με την leica, ο απλός. Καλό sharpness απο το κέντρο, έως και τις άκρες, σε όλα τα κοινά χρησιμοποιήσιμα διαφράγματα σε μια M4/3. Δηλαδή απο f/4 έως και f/8 πολύ καλός, απο f/9 έως και f/13 τίμιος για την τιμή του, και μετά έως το f/16 αποδεκτός. Πάει και πιο πάνω, αλλά απο και πέρα...δεν. Τον θωρώ όμως πολύ καλό κιτ φακό

Αντίθετα στην προηγούμενη μηχανη μου με πιο μεγάλο σένσορα και περισσότερα μεγαπίξελ απο την τωρινή, την Μ50 της canon, είχα ένα υπέροχο σώμα με πολλές advanced δυνατότητες σε χαμηλή τιμή, αλλά με έναν κιτ φακό άθλιο. Σκουπίδι. Μόλις αγόρασα τον 18-150mm βελτιώθηκαν τα πράγματα και διαπίστωσα πως δεν είναι μάπα η μηχανή αλλά ο φακός. 

Σχετικά με τον helios που επίσης έχω και τον φορούσα στην M50 με αντάπτορα, εχω να πω πως προτιμούσα τον helios απο τον κιτ της. Ναι μεν και αυτος έχανε στα άκρα οξύτητα, αλλά:

1. Ήταν f/2

2. Είχε αυτό το vintage look που έχουν όλοι οι φακοί του '70

3. Το swirly bokeh του είναι μοναδικό και δύσκολα το βρισκεις σε άλλους φακούς (σημερινούς δεν το βρίσκεις)

το δύσκολο με τον helios ηταν το εστιακό του μηκος. Δεν μπορείς να έχεις πάνω στην μηχανη καρφωμενο έναν 93mm φακό (σε αντιστοιχία FF) μόνιμα. Δύσκολο μηκος για καθημερινό.

Τον helios σαφώς και τον έχω ακόμα. Τον κιτ τον σκότωσα για 35-40 ευρώ στο mpb και νομίζω μου δώσανε και πολλά.

Αρα δεν έχει να κάνει μονο με την οξύτητα του γυαλιού. Αλλά όταν δεν έχεις αυτη την οξύτητα σαν φακός, τότε τι προσφέρεις; Ο helios προσφέρει "χαρακτήρα". Ξέρω, ακούγεται λίγο σαν κάτι που δεν υπάρχει, αλλά εσύ σαν κάτοχος fuji καταλαβαίνεις ακριβώς τι θέλω πω. Ο κιτ EF-M και μάπα ηταν και χαρακτήρα δεν είχε.

Κι εγώ δεν είμαι ειδικός στους φακούς, τους κρίνω απο το αποτέλεσμα που βλέπω. Πρέπει να έχουν κάτι να δώσουν σε κάποιον τομέα.

Η Μ50 άριστη μηχανή (αν μπορείς να κάνεις δουλειά με τους μόλις 5 σοβαρούς φακούς στο σύστημα της)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, highpriest είπε

Kit με kit έχει διαφορά. Ο τωρινός μου κιτ, είναι πολύ τίμιος φακός. Ένας 12-60 της Panasonic. Όχι ο ακριβός σε συνεργασία με την leica, ο απλός. Καλό sharpness απο το κέντρο, έως και τις άκρες, σε όλα τα κοινά χρησιμοποιήσιμα διαφράγματα σε μια M4/3. Δηλαδή απο f/4 έως και f/8 πολύ καλός, απο f/9 έως και f/13 τίμιος για την τιμή του, και μετά έως το f/16 αποδεκτός. Πάει και πιο πάνω, αλλά απο και πέρα...δεν. Τον θωρώ όμως πολύ καλό κιτ φακό

Αντίθετα στην προηγούμενη μηχανη μου με πιο μεγάλο σένσορα και περισσότερα μεγαπίξελ απο την τωρινή, την Μ50 της canon, είχα ένα υπέροχο σώμα με πολλές advanced δυνατότητες σε χαμηλή τιμή, αλλά με έναν κιτ φακό άθλιο. Σκουπίδι. Μόλις αγόρασα τον 18-150mm βελτιώθηκαν τα πράγματα και διαπίστωσα πως δεν είναι μάπα η μηχανή αλλά ο φακός. 

Συμφωνώ εν γένει. Δεν έχω εμπειρία με τον 15-45 της Canon που αναφέρεσαι εκτός από κάτι φωτογραφίες από Σλοβενία που είχα επεξεργαστεί για έναν φίλο (είχα βάλει και στο thread περί επεξεργασίας αν θυμάσαι). Όντως δεν είναι κάτι εξαιρετικό αλλά από τις περίπου 30 που είδα δε θα τον έλεγα σκουπίδι. Σε κλειστά διαφράγματα ~6.4 και πέρα όπως τις κοίταζα στην οθόνη (κάτι που δεν κάνει κάποιος τρίτος όταν χαζεύει φωτογραφίες) μου φαίνονταν οκ. Άνοιξα π.χ. ξανά μια τώρα που είναι στα 23mm f/4.5 και μου φαίνεται αξιοπρεπής. Θα μου πεις τι να το κάνεις όταν στα πιο ανοιχτά δεν... ναι οκ. 

1 ώρα πριν, highpriest είπε

Σχετικά με τον helios που επίσης έχω και τον φορούσα στην M50 με αντάπτορα, εχω να πω πως προτιμούσα τον helios απο τον κιτ της. Ναι μεν και αυτος έχανε στα άκρα οξύτητα, αλλά:

1. Ήταν f/2

2. Είχε αυτό το vintage look που έχουν όλοι οι φακοί του '70

3. Το swirly bokeh του είναι μοναδικό και δύσκολα το βρισκεις σε άλλους φακούς (σημερινούς δεν το βρίσκεις)

το δύσκολο με τον helios ηταν το εστιακό του μηκος. Δεν μπορείς να έχεις πάνω στην μηχανη καρφωμενο έναν 93mm φακό (σε αντιστοιχία FF) μόνιμα. Δύσκολο μηκος για καθημερινό.

Τον helios σαφώς και τον έχω ακόμα. Τον κιτ τον σκότωσα για 35-40 ευρώ στο mpb και νομίζω μου δώσανε και πολλά.

Αρα δεν έχει να κάνει μονο με την οξύτητα του γυαλιού. Αλλά όταν δεν έχεις αυτη την οξύτητα σαν φακός, τότε τι προσφέρεις; Ο helios προσφέρει "χαρακτήρα". Ξέρω, ακούγεται λίγο σαν κάτι που δεν υπάρχει, αλλά εσύ σαν κάτοχος fuji καταλαβαίνεις ακριβώς τι θέλω πω. Ο κιτ EF-M και μάπα ηταν και χαρακτήρα δεν είχε.
 

 

Λαμβάνοντας πάντα υπόψιν το τι είναι, δηλαδή ένας φοβερά μαζεμένος φακός που αναγκαστικά θέλει διορθώσεις κατά την επεξεργασία και λόγω μεγέθους δε θα είναι ποτέ καλός στα άκρα. Οπότε θεωρώ πως προσφέρει την ευκολία μεταφοράς πρωτίστως παρότι zoom. Για τον τυπικό ταξιδιώτη δηλαδή δε θα τον έλεγα κακό. Μπορεί βέβαια αν τον χρησιμοποιούσα τόσο σύχνα όσο εσύ πριν αλλάξεις να είχα άλλη γνώμη. Δεδομένου πάντα πως μιλάμε για καλό κομμάτι χωρίς εγγενές κατασκευαστικό πρόβλημα. Δηλαδή πιο πολύ θα με εκνεύριζε ο πτυσσόμενος μηχανισμός του παρά η οξύτητα.

Συμφωνώ για τον Helios ναι. 

 

1 ώρα πριν, highpriest είπε

Κι εγώ δεν είμαι ειδικός στους φακούς, τους κρίνω απο το αποτέλεσμα που βλέπω. Πρέπει να έχουν κάτι να δώσουν σε κάποιον τομέα.

Η Μ50 άριστη μηχανή (αν μπορείς να κάνεις δουλειά με τους μόλις 5 σοβαρούς φακούς στο σύστημα της)

Για κλείσιμο να πω πως για αυτόν τον λόγο δε θα επέλεγα ποτέ Canon, Sony, Nikon  aps-c τουλάχιστον σε mirrorless σύστημα. Δεν υπάρχουν φακοί, όσοι υπάρχουν δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο εκτός των third party. Δεν ενδιαφέρονται να ασχοληθούν γιατί έχουν τα FF συστήματα τους και καλά κάνουν βέβαια. Βλέπω και facebook που ρωτάνε να πάρουν Nikon Z50 - Canon R7 με σκοπό να βάλουν αντάπτορα για τους DSLR φακούς τους και κλαίω. Τους λένε πάρε Olympus και γράφουν " ε αυτό έχει πεθάνει". Ακόμα και έτσι να είναι - που δεν είναι - καλύτερα ημιθανές παρά ανύπαρκτο στην κυριολεξία σύστημα. 

  • Like 2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ εν γένει. Δεν έχω εμπειρία με τον 15-45 της Canon που αναφέρεσαι εκτός από κάτι φωτογραφίες από Σλοβενία που είχα επεξεργαστεί για έναν φίλο (είχα βάλει και στο thread περί επεξεργασίας αν θυμάσαι). Όντως δεν είναι κάτι εξαιρετικό αλλά από τις περίπου 30 που είδα δε θα τον έλεγα σκουπίδι. Σε κλειστά διαφράγματα ~6.4 και πέρα όπως τις κοίταζα στην οθόνη (κάτι που δεν κάνει κάποιος τρίτος όταν χαζεύει φωτογραφίες) μου φαίνονταν οκ. Άνοιξα π.χ. ξανά μια τώρα που είναι στα 23mm f/4.5 και μου φαίνεται αξιοπρεπής. Θα μου πεις τι να το κάνεις όταν στα πιο ανοιχτά δεν... ναι οκ. 

 

Λαμβάνοντας πάντα υπόψιν το τι είναι, δηλαδή ένας φοβερά μαζεμένος φακός που αναγκαστικά θέλει διορθώσεις κατά την επεξεργασία και λόγω μεγέθους δε θα είναι ποτέ καλός στα άκρα. Οπότε θεωρώ πως προσφέρει την ευκολία μεταφοράς πρωτίστως παρότι zoom. Για τον τυπικό ταξιδιώτη δηλαδή δε θα τον έλεγα κακό. Μπορεί βέβαια αν τον χρησιμοποιούσα τόσο σύχνα όσο εσύ πριν αλλάξεις να είχα άλλη γνώμη. Δεδομένου πάντα πως μιλάμε για καλό κομμάτι χωρίς εγγενές κατασκευαστικό πρόβλημα. Δηλαδή πιο πολύ θα με εκνεύριζε ο πτυσσόμενος μηχανισμός του παρά η οξύτητα.

Συμφωνώ για τον Helios ναι. 

 

Για κλείσιμο να πω πως για αυτόν τον λόγο δε θα επέλεγα ποτέ Canon, Sony, Nikon  aps-c τουλάχιστον σε mirrorless σύστημα. Δεν υπάρχουν φακοί, όσοι υπάρχουν δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο εκτός των third party. Δεν ενδιαφέρονται να ασχοληθούν γιατί έχουν τα FF συστήματα τους και καλά κάνουν βέβαια. Βλέπω και facebook που ρωτάνε να πάρουν Nikon Z50 - Canon R7 με σκοπό να βάλουν αντάπτορα για τους DSLR φακούς τους και κλαίω. Τους λένε πάρε Olympus και γράφουν " ε αυτό έχει πεθάνει". Ακόμα και έτσι να είναι - που δεν είναι - καλύτερα ημιθανές παρά ανύπαρκτο στην κυριολεξία σύστημα. 

Αυτο το καημένο το Μ4/3 σύστημα όλο πεθαίνει και όλο καινούριες μηχανές και φακούς βγάζει!😝

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, decentintocerberon είπε

φίλος τραβάει με μια νικον 3300 + νικον 105 2.8 .

Βλέπεις εικόνες ,κλαίς και μετα ρωτάς "εχει καλή αποδοση η 3300 στις νυχτερινες λήψεις ;" .

Είναι ανίκητη η ανοησία.

Δε το λεω για το φίλο που ανοιξε το θεμα ,δε ξερει ο ανθρωπος και ρωταει .

Στα λεγα @highpriestγια το γαμπρό μου με d3200 και 105 2.8 Νίκον του 1000αρικου. Άψογο αποτέλεσμα. 

@decentintocerberon

Μετά έδωσε το σετ και πήρε 5d mark ii αλλά με ποιο οικονομικό φακό canon 105 macro πάλι 2.8 (των 500ων ευρώ) και το αποτέλεσμα είναι χειρότερο.

ΥΓ: είναι οδοντίατρος το θέλει για τη δουλειά του, βγάζει δόντια ασθενή τους δείχνει το πρόβλημα πέραν από το μικροσκόπιο και έχει και αρχείο για πριν και μετά. Δεν βγάζει δηλαδή γενικά φωτό.

 

8 ώρες πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ με τα παραπάνω και εννοείται πάντα τον πρώτο λόγο τον έχει ο φακός. Απλώς αρνούμαι να πιστέψω πως κάποιος δεν παίρνει καλά αποτελέσματα εξαιτίας ενός μέτριου κιτ φακού. Δηλαδή να είναι χειρότεροι οι σημερινοί κιτ από τους τυπικούς helios 58mm που κυκλοφορούν κατά κόρον και προφανώς παράγουν πολύ τίμια αποτελέσματα ; Απορία είναι αυτή δεν έχω τεχνικές γνώσεις πάνω στους φακούς.

Πιστεύω πως είναι συνδυασμός 1) ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια της λήψης, 2) μη αποτελεσματικής αξιοποίησης της κατεύθυνσης του φωτός και 3) για τις βραδινές λήψεις αυτό το φαινόμενο που έχει εμφανιστεί λόγω κινητών να θέλει αρκετός κόσμος να είναι υπερβολικά φωτεινές.                                                                                                                                                  

Συμφωνώ, οι νεότεροι φακοί είναι καλύτεροι από τους helios που λες κλπ απλά για εκείνοι χρησιμοποιούνται για να βγάλουν ένα λίγο διαφορετικό αποτέλεσμα και είναι και πιο φωτεινοι μπορείς να δημιουργήσεις περισσότερα πράγματα. 

Παντως εγώ με Nikon 18-55 δεν πήρα το αποτέλεσμα που είχα με sigma 17-50 σε f8 και άνω μιλάμε πάντα. Και μάλιστα τον 18-55 τον είχα στην d7500 ενώ τον sigma στην παλαιότερη d7100.

 

7 ώρες πριν, decentintocerberon είπε

κατασκευαστικα ηταν κακος ο παλιος σονυ κιτ ,οπτικα ομως αξιοπρεπεστατος !

Για τον 28-70 θα σου πω το εξης, ειναι ο μονος φακός που εχω χρησιμοποιησει ως τωρα οπου με manual focus +peaking ,εδειχνε εστιασμενο απο το 1 μετρο εως τα 200 μετρα ,ολα με κοκκινο peaking .

Εννοειται οτι αν τραβηξεις εκεινη τη στιγμη ,ψαχνεις ολοκληρο το καδρο για να βρεις που εστιασε και πολλες φορες δεν εστιαζε πουθενα...

Είναι φακός κινητού ,βγαζεις ωραιο καδρο αλλα μη τολμησεις να κανεις ενα ζουμ-κροπ.

Μακρυα απο αυτα τα σκατα και δε καταλαβαινω με τη μουρη τον πουλανε σκετο 300+ ε ή πακετο με τις α7.

Κακός φακός το έχω ξαναπει. Τον είχα στην α7. Κακός με όλη τη σημασία της λέξης. Καλή φωτο βγάζεις με οτιδήποτε βέβαια αλλά για το συγκεκριμένο πρέπει να το αναφέρουμε ότι δεν κάνει..

ΥΓ. Ούτε ο 24-70 f4 είναι αξιόλογος φακός της Σόνυ.. αντίστοιχα με όλους τους άλλους 24-70 f4 των άλλων εταιρειών είναι πολύ πολύ μέτριος..

Επεξ/σία από stratigos24
Δημοσ.
3 ώρες πριν, stratigos24 είπε

για το γαμπρό μου με d3200 και 105 2.8 Νίκον του 1000αρικου. Άψογο αποτέλεσμα. 

@decentintocerberon

Μετά έδωσε το σετ και πήρε 5d mark ii αλλά με ποιο οικονομικό φακό canon 105 macro πάλι 2.8 (των 500ων ευρώ) και το αποτέλεσμα είναι χειρότερο.

Είναι πολλοί οι παράγοντες εδώ. Η 5D MKII είναι full frame . Οπότε ο 105 f/2.8 macro , είναι 105mm . 

Στην D3200 , o αντίστοιχος nikon , ισοδυναμούσε με 150mm . Πολύ καλύτερη εστιακή , για μάκρο και μάλιστα μικρά αντικείμενα ! Στους φακούς, είναι μικρή η διαφορά . Τον canon macro που λες, μπορεί να τον πήρε 500€ μεταχειρισμένο , αν ήταν ο πρώτης γενιάς, αυτός .  Θα είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα , ειδικά για τη δουλειά που αναφέρεσαι , αν συνδιαζόταν με μια 7D , που είναι crop . Κορυφαίοι macro , είναι σε ακόμη μεγαλύτερη εστιακή απόσταση ,  ο canon 180mm f/3.5L και σε nikon ο 200mm f/4 AFD (που θέλει όμως μηχανές με af μοτέρ) ή το nikon 70-180mm 4.5 - 5.6 macro , που είναι μάλλον και ο μοναδικός ζουμ μάκρο φακός !

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Είναι πολλοί οι παράγοντες εδώ. Η 5D MKII είναι full frame . Οπότε ο 105 f/2.8 macro , είναι 105mm . 

Στην D3200 , o αντίστοιχος nikon , ισοδυναμούσε με 150mm . Πολύ καλύτερη εστιακή , για μάκρο και μάλιστα μικρά αντικείμενα ! Στους φακούς, είναι μικρή η διαφορά . Τον canon macro που λες, μπορεί να τον πήρε 500€ μεταχειρισμένο , αν ήταν ο πρώτης γενιάς, αυτός .  Θα είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα , ειδικά για τη δουλειά που αναφέρεσαι , αν συνδιαζόταν με μια 7D , που είναι crop . Κορυφαίοι macro , είναι σε ακόμη μεγαλύτερη εστιακή απόσταση ,  ο canon 180mm f/3.5L και σε nikon ο 200mm f/4 AFD (που θέλει όμως μηχανές με af μοτέρ) ή το nikon 70-180mm 4.5 - 5.6 macro , που είναι μάλλον και ο μοναδικός ζουμ μάκρο φακός !

Σωστό αυτό που λες όσον αφορά την αποσταση.

Για το φακό δε θυμάμαι τώρα ποιον είχε πάρει αλλά νομίζω είχε η Canon 2 φακούς macro 105mm 2?8, έναν ακριβό και έναν πιο φθηνό που καινούριο τον είχε πάρει 500-600 ευρώ. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stratigos24 είπε

Για το φακό δε θυμάμαι τώρα ποιον είχε πάρει αλλά νομίζω είχε η Canon 2 φακούς macro 105mm 2?8, έναν ακριβό και έναν πιο φθηνό που καινούριο τον είχε πάρει 500-600 ευρώ. 

Σε ef mount, έχει 3 105 f/2.8 . 

Τον πρώτο Canon EF 100mm f/2.8 Macro (1990-2000) ,

το δεύτερο  Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM (2000-2021)

και τον L :   Canon EF 100mm f/2.8L IS USM Macro .

Τώρα έβγαλε και RF mount . 

3 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Αυτός είναι ο φακός: Του τον είχε αφήσει καινούριο τότε κατάστημα στο κέντρο επίσημος μεταπωλητής 520 ευρώ.

Καλός φακός και καλή τιμή για φακό του κουτιού , αν και παλιό μοντέλο . Με crop κάμερα, θα ήταν όλα πολύ καλύτερα. Στη nikon είχε κάνει πολύ αποδοτικότερο συνδιασμό φακό 105mm με crop κάμερα. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Καλός φακός και καλή τιμή για φακό του κουτιού , αν και παλιό μοντέλο .

Είναι και κάποια χρόνια που τον έχει πάρει. Σίγουρα τον έχει πριν το 2018.

Αν είναι αυτός:

https://www.skroutz.gr/s/2436340/Canon-Full-Frame-Φωτογραφικός-Φακός-100mm-f-2-8-USM-Telephoto-Macro-για-Canon-EF-Mount-Black.html

..Τότε βλέπουμε στην εξέλιξη τιμής να έπαιζε γύρω στα 600 ευρώ γενικά στους επίσημους.

Κάτι 470 κλπ που γράφει σαν τιμή κάποιο διάστημα το γράφημα της εξέλιξης τιμής, είναι από κάτι μαγαζάκια που ούτε καν απόθεμα δεν είχαν και περίμεναν εσύ να βάλεις παραγγελία και με τα χρήματα σου να τον φέρουν από έξω...

3 ώρες πριν, Dr_73 είπε

 

και τον L :   Canon EF 100mm f/2.8L IS USM Macro .

 

Νομίζω ότι με αυτόν συγκρίνεται ο Νικον που είχε και όχι με αυτόν που έχει τώρα.

Δημοσ.
Στις 9/1/2023 στις 8:03 ΜΜ, makis225 είπε

Καλησπέρα σας. Αποφάσισα να μπω πιο ενεργά στον κόσμο της φωτογραφίας. Έχω ένα blog και προφίλ στο Instagram σχετικά με ταξίδια και θέλω να αναβαθμίσω οσο μπορώ το φωτογραφικό κομμάτι γιατι θέλω μελλοντικά να ασχοληθώ επαγγελματικά με την οργάνωση ταξιδιών.

Θέλω να χρησιμοποιώ την κάμερα για landscape φωτογραφία και πορτραίτα σε ταξίδια μου. Μπορώ να διαθέσω μέχρι 650 ευρώ και προσανατολιζομαι σε κάτι μεταχειρισμένο. Ξέρω κάποιες βασικές διαφορές ανάμεσα σε full frame και mirroless αλλα ακόμα δυσκολεύομαι να καταλήξω σε κάποιες συγκεκριμένες. 

Έχουν γραφεί πολλές καλές απόψεις, θα πω και εγώ τη δική μου λόγω του ότι ταξιδεύω πολύ λόγω δουλειάς και η φωτογραφία είναι το αγαπημένο μου χόμπυ τα τελευταία 15 χρόνια. Για αρχή συμφωνώ με τα παιδιά που πρότειναν μεταχειρισμένη από MPB όπου μπορείς και να την επιστρέψεις εντός 15 ημερών και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Τους έχω χρησιμοποιήσει άπειρες φορές, έχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση (έρχονται και παίρνουν μόνοι τους την κάμερα από το σπίτι σου με DHL!!)

Από εκεί και πέρα και στο budget που αναφέρεις προσωπικά για αρχή θα κοίταγα ακόμα και μια καλή, μικρή και ελαφριά point & shoot με σένσορα 1" και πάνω (π.χ. Sony RX100III, Panasonic LX10, Panasonic LX100, Fuji X100, Canon G5X II κτλ). Θα δώσεις πιθανότατα λιγότερα από αυτά που έχεις υπόψη σου και αν πραγματικά σου αρέσει η φωτογραφία μετά μπαίνεις στα πιο βαθιά με σύστημα με εναλλάξιμους φακούς. Προσωπικά έχω μια RX100VI (με βάρος μολις 300g!!) που χωράει άνετα στην τσάντα ή σε ένα παλτό και μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες (κατά τη γνώμη μου πάντα :-) ) μου τις έχω βγάλει με αυτή γιατί μπορώ και την παίρνω σχεδον παντού!

2018952777__DSC2683-Edit(Large).jpg.4e9cce1d1b1b04f1cb4bc49d3b33a86a.jpg1388525209_P8140579-2(Large).jpg.c90376be1c434138806f57e44ab83cc8.jpg

_DSC3637 (Large).jpg

_DSC3891 (Large).jpg

_DSC1958 (Large).jpg

  • Like 4
  • Thanks 2
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 12/1/2023 στις 10:12 ΠΜ, highpriest είπε

Κιτ φακοι f/3,5 - f/5,6 plastic fantastic και δώσε σάπιο γυαλί στον λαό!

Χίλιες φορές ένας κορυφαίος φακός σε ένα entry level σώμα, παρά το αντίθετο.

Τώρα έχει γίνει ακόμα χειρότερο,  f4 - f7,1, f4,5 - f8!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...