Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπράβο στο Γερμανό ο  οποίος σε σχέση με άλλες αλυσίδες δεν κάνει συχνές ´´ακυρωσεις´´ στις παραγγελίες….

Δημοσ.
1 ώρα πριν, george.ls είπε

Είχα καταφέρει να κάνω παραγγελία στις 10 Ιανουαρίου αλλά μόλις με ενημέρωσαν ότι δυστυχώς θα πάει για ακύρωση :(

Θα ήταν λάθος του συστήματος γιατί είχε εξαντληθεί από τις 9 Ιανουαρίου. Όσοι παρέλαβαν πάντως πολύ τυχεροί!

Δημοσ.

Παραγγελία 3 τεμαχίων, "έσπασε" σε 3 υποπαραγγελίες.

Οι 2 εστάλησαν αυθημερόν (από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας). Η τρίτη εμφανιζόταν ως ολοκληρωμένη χωρίς να έχω λάβει κάποια ενημέρωση.

Έστειλα email στις 12/1, δεν πήρα κάποια απάντηση. Μετά από δική μου επικοινωνία, σήμερα, μου είπαν ότι η τρίτη υποπαραγγελία δεν θα μπορέσει να εξυπηρετηθεί οπότε και θα γίνει επιστροφή χρημάτων.

Θα πήγαινε και αυτή για δώρο αλλά στάθηκα πραγματικά τυχερός. 😄

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...