Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

@adversus μόλις ξανά πηρα, και με ενημέρωσαν ότι ολοκληρώθηκε το αίτημα από το λογιστήριο και το έστειλαν στο "ταμείο" (αυτό κατά λέξη).

Ανέφερα ότι χθες είχα αιτηθεί να μου στείλουν το αποδεικτικό πληρωμής, που προφανώς ακόμα δεν έχω λάβει. 

Γνωρίζεις αν το "ταμείο" είναι ουσιαστικά όταν στέλνουν το έμβασμα? Μου είπαν πάλι 3-5 εργάσιμες μέρες, οι οποίες ξέρω ότι δεν στέκουν αν έχει φύγει όντως το έμβασμα. 

Κανε λιγες μερες ακομα υπομονη.Αν σου ειπαν αληθεια το αργοτερο μεχρι την αλλη παρασκευη θα εχουν μπει τα χρηματα.Για να τα χασεις δεν τα χανεις αλλα δυστυχως οι μεγαλες αλυσιδες καταστηματων οταν ειναι να επιστρεψουν χρηματα σου βγαζουν τον καρκινο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

και με δικηγόρους (50-100€ ταρίφα)

κάνεις καταγγελία μέσω ΣτΚ αρχικά

Έχω κάνει 3 στο συγκεκριμένο κατάστημα. 1 για λανθασμένη διαθεσιμότητα, 1 για τον διαγωνισμό GoW που δεν κοινοποίησε τα αποτελέσματα όπως οι υπόλοιπες αλυσίδες, και άλλη μια για αυτό το θέμα. Έχω λάβει ως απάντηση έναν αριθμό πρωτοκόλλου στο email, και μόλις σήμερα έλαβα μια επιστολή για κοινοποίηση προς public με καινούργιο αριθμό πρωτοκόλλου. 

Το παλιό το έχει ως "αρ. πρωτ. Εισερχόμενου (εδώ παλιός αριθμός) /(ημερομηνία αποστολής αναφοράς = 6/12). Ο καινούργιος αριθμός αναγράφεται πάνω δεξιά, κάτω από Αθήνα και ημερομηνία της επιστολής (22/12). 

Και με αυτούς δεν ξέρω τι παίζει. Υπάρχει πιθανότητα τις 3 αναφορές να τις έκαναν 1, και για αυτό έχω λάβει μόνο έναν αριθμό πρωτοκόλλου? Τα public έχουν 10 μερες να απαντήσουν από την ώρα που λάβουν την επιστολή? Την έλαβαν και αυτοί σήμερα ή απλά καθυστέρησε σε εμένα? 

5 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Κανε λιγες μερες ακομα υπομονη.Αν σου ειπαν αληθεια το αργοτερο μεχρι την αλλη παρασκευη θα εχουν μπει τα χρηματα.Για να τα χασεις δεν τα χανεις αλλα δυστυχως οι μεγαλες αλυσιδες καταστηματων οταν ειναι να επιστρεψουν χρηματα σου βγαζουν τον καρκινο.

2 μήνες πάρα είναι μεγάλο χρονικό διάστημα για να έχω υπομονή. Όχι τίποτα άλλο, αλλά τα άκουσε η άλλη στο τηλέφωνο, και έτσι θα συνεχίσω και την Δευτέρα μου φαίνεται. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Και με αυτούς δεν ξέρω τι παίζει. Υπάρχει πιθανότητα τις 3 αναφορές να τις έκαναν 1, και για αυτό έχω λάβει μόνο έναν αριθμό πρωτοκόλλου? Τα public έχουν 10 μερες να απαντήσουν από την ώρα που λάβουν την επιστολή? Την έλαβαν και αυτοί σήμερα ή απλά καθυστέρησε σε εμένα? 

δε θυμάμαι τις χρονικές διαδικασίες αλλά σε μια υπόθεση που καθυστερούσε είχα ρωτήσει λεπτομέρειες δίνοντας τον αρ. πρωτ. και μου απάντησαν

βασικά κάνε ένα απλό τηλεφώνημα να ρωτήσεις

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

δε θυμάμαι τις χρονικές διαδικασίες αλλά σε μια υπόθεση που καθυστερούσε είχα ρωτήσει λεπτομέρειες δίνοντας τον αρ. πρωτ. και μου απάντησαν

βασικά κάνε ένα απλό τηλεφώνημα να ρωτήσεις

Οχι, δεν ρωτάω συγκεκριμένα μόνο τις χρονικές διαδικασίες, αλλά και αν μπορούν σε 3 αναφορές να δώσουν τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου επειδή αφορά τα ίδια πρόσωπα. 

Φαντάζομαι για τηλ, το ξεχνώ τώρα και καθημερινές πρωί (ωράριο υπηρεσιών), σωστά? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Φαντάζομαι για τηλ, το ξεχνώ τώρα και καθημερινές πρωί (ωράριο υπηρεσιών), σωστά? 

αν δεν απαντάνε ρώτα τους μέσω email

αλλά για τα

14 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

1 για λανθασμένη διαθεσιμότητα, 1 για τον διαγωνισμό GoW που δεν κοινοποίησε τα αποτελέσματα όπως οι υπόλοιπες αλυσίδες

δεν είναι αρμόδιος ο ΣτΚ αφού δεν απαιτείς κάτι απο τη στιγμή που δεν είχες οικονομική διαφορά για επίλυση ,

αρμόδια είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (υποθέτω το προώθησε εκεί)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

 

δεν είναι αρμόδιος ο ΣτΚ αφού δεν απαιτείς κάτι απο τη στιγμή που δεν είχες οικονομική διαφορά για επίλυση ,

αρμόδια είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (υποθέτω το προώθησε εκεί)

Ααα δεν το γνώριζα. Δηλαδή ο ΣτΚ είναι για θέματα που αφορούν ολοκληρωμένες συναλλαγές (όπως στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων), και λες για αυτό να έχω λάβει μόνο 1 αριθμό πρωτοκόλλου? 

Οκ θα δω μετά και για την ΓΓΚ

Δοκίμασα τηλ, δεν το σηκώνουν. Είδα και στην σελίδα 9:30-13:00

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

@adversus μόλις ξανά πηρα, και με ενημέρωσαν ότι ολοκληρώθηκε το αίτημα από το λογιστήριο και το έστειλαν στο "ταμείο" (αυτό κατά λέξη).

Ανέφερα ότι χθες είχα αιτηθεί να μου στείλουν το αποδεικτικό πληρωμής, που προφανώς ακόμα δεν έχω λάβει. 

Γνωρίζεις αν το "ταμείο" είναι ουσιαστικά όταν στέλνουν το έμβασμα? Μου είπαν πάλι 3-5 εργάσιμες μέρες, οι οποίες ξέρω ότι δεν στέκουν αν έχει φύγει όντως το έμβασμα. 

Καλά το 3-5 εργάσιμες είναι ουτοπικό αλλά ναι το ταμείο είναι όταν στέλνουν το έμβασμα

Επεξ/σία από adversus
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, adversus είπε

Καλά το 3-5 εργάσιμες είναι ουτοπικό αλλά ναι το ταμείο είναι όταν στέλνουν το έμβασμα

Αρα εστειλαν τα χρηματα επιτελους. Σκεφτομαι Δευτερα να κανω δοκιμη πρωτα Πειραιως να μου πουν αν υπαρχει εκκρεμης εμβασμα, αν και λογικα αν εχω θα το εχω λαβει μεχρι τοτε. Και στο messenger τα ιδια ειπαν. Απλα πραγματικα, μιας και ηδη μια φορα εγινε επιστροφη σε λαθος Iban/πελατη, θα ηθελα αυτο το αποδεικτικο. 

image.png.bb07f8752a263d5abb0504cd3f0283a3.png

Δημοσ.
Στις 9/1/2023 στις 8:04 ΜΜ, lector είπε

Μακαρι να λεω βλακειες αλλα το πιθανοτερο ειναι οτι αν παει σε καταστημα το μονο που θα καταφερει θα ειναι να ταλαιπωρησει καποιον φουκαρα 20χρονο υπαλληλακο των 500€ ο οποιος δε θα εχει την παραμικρη ιδεα για το πως να διαχειριστει το ζητημα...

Σε τέτοιες περιπτώσεις φωνάζουν κατευθείαν τον manager του καταστήματος. Εγώ όταν είχα παρόμοιο πρόβλημα, ήρθε ο μάνατζερ του καταστήματος στο Mall και με εξυπηρέτησε κατευθείαν. Δεν είναι μόνο οι υπάλληλοι στο μαγαζί. Υπάρχουν και άτομα που μπορούν να πάρουν σοβαρές αποφάσεις.

Δημοσ.

Σχεδόν 2.5 μήνες μετά, επιτέλους έστειλαν τα χρήματα. Είχα αρχίσει να στέλνω κάπως πιο επιθετικά και απαιτητικά μηνύματα στο messenger (τύπου δεν έχω λάβει ακόμα ούτε το αποδεικτικό, ούτε τα λεφτά, επικοινωνία με υπεύθυνο κτλ) και ίσως να βοήθησε το ότι υπήρχαν αυτά γραπτά κάπου. 

Εν τω μεταξύ και η υπεύθυνη πληρωμών που με πήρε τηλέφωνο, μου είπε ότι τα έστειλαν από τις 13/01. Στο αντίγραφο που έστειλαν στο email μου από το αποδεικτικό πληρωμής, γράφει ξεκάθαρα ημερομηνία εντολής και τοκοφορος 18 Ιανουαρίου. Τι τυχαίο, πάνω που απαιτησα επικοινωνία από υπεύθυνο και όχι από το τμήμα υποστήριξης. 

bowl-girl.gif

 

 

Screenshot_20230118_152547_Messenger.jpg

Δημοσ.

Μπα και με υπεύθυνο να επέμενες να μιλούσες απλά θα σου μιλούσε/έπερνε τηλ άλλος agent, στη καλύτερη team leader 😅
Πάλι καλά τα πήρες τουλάχιστον.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, adversus είπε

Μπα και με υπεύθυνο να επέμενες να μιλούσες απλά θα σου μιλούσε/έπερνε τηλ άλλος agent, στη καλύτερη team leader 😅
Πάλι καλά τα πήρες τουλάχιστον.

Τι να σου πω, μου ειπε ειμαι η ταδε απο το τμημα πληρωμων. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...