Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειχα παρει απο εκει την GoW Ragnarok Collectors, αφου ειχε γινει αλλαγη απο την jotnar (στις 15 Αυγουστου) αφου δεν προλαβα διαθεσιμο τεμαχιο (1η μερα προ παραγγελιων τον Ιουλιο, 14? 15?). Fast forward στις 9/11 οπου παω acs να παραλαβω και βλεπω τιμη αντικαταβολης 269.99. Λεω οκ, σοβαρο καταστημα ειναι, σε 1-2 εβδομαδες θα τα εχω τα χρηματα. Η collectors κανονικα κοστιζε 214.99, και μαλλον το λαθος εγινε απο την αλλαγη σε Jotnar. Η ηλεκτρονικη αποδειξη του public γραφει την σωστη στιμη, ενω οι αποδειξεις του orpheas μεταφορικη και acs γραφουν την τιμη της jotnar (μεσα στις αποδειξεις φαινεται ξεκαθαρα ο αριθμος παραγγελιας και οτι πλεον αντιστοιχει σε collectors το τεμαχιο).

Ακομα λιγο Fast forward, και ενω εχω κανει 1-2 τηλ, παιρνω στις 6/12 και μου λενε στειλαμε τα χρηματα, λεω οκ θα περιμενω 5 εργασιμες. Στο μεταξυ καλω και Πειραιως, κανενα εμβασμα προς εμενα. Στις 12-13/12 ξανα παιρνω και τελικα διαπιστωσαμε στην αποδειξη πληρωμης λαθος iban/στοιχεια πελατη. 

Απο τοτε με εχουν σε "υψηλη" προτεραιοτητα, και ολο θα σας τα βαλουμε συντομα. Στο μεταξυ, το τηελφωνικο τους κεντρο αρνειται να με συνδεσει με καποιον προισταμενο ή whatever.

Αν και μολις 55 ευρω, δεν υπαρχει καποιος λογος να τους τα αφησω. Στο μεταξυ σε μια απαντηση στο αιτημα που εχω ανοικτο, τους λεω "περιμενετε να πιστωθουν οι τοκοι για να τα στειλετε?" (ποτε μπαινουν οι τοκοι btw?)

Εστω οτι παω σε δικηγορο που εχω και γνωστο, αν ξεκινησουμε καποια διαδικασια, τα εξοδα του δικηγορου θα τα παρω ή τα βαζω απο την τσεπη? Αν ναι, για τι ποσα μιλαμε?

Δημοσ.

Άσε τα τηλέφωνα και στείλε email για να έχεις γραπτές αποδείξεις. 

Γράψε το ιστορικό και όλες τις κινήσεις με ημερομηνίες και έγγραφα. 

Να καταλήξεις ότι εφόσον δεν πιστωθουν άμεσα τα χρήματα σου τις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες, θα κινήσεις τις απαραίτητες διαδικασίες μέσω καταγγελιών στα αρμόδια όργανα 

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, christos4 είπε

Άσε τα τηλέφωνα και στείλε email για να έχεις γραπτές αποδείξεις. 

Γράψε το ιστορικό και όλες τις κινήσεις με ημερομηνίες και έγγραφα. 

Να καταλήξεις ότι εφόσον δεν πιστωθουν άμεσα τα χρήματα σου τις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες, θα κινήσεις τις απαραίτητες διαδικασίες μέσω καταγγελιών στα αρμόδια όργανα 

Δυστυχώς δεν έχουν email επικοινωνίας. Μόνο τηλ ή αίτημα, εκτός αν στείλω και στο [email protected] μιας και για τις παραγγελίες στέλνουν από ένα no reply. 

Δημοσ.

Μπορείς να στείλεις κανονικά και στο info. Προσωπικά εκτός από το email που συμφωνώ επίσης για να τα έχεις όλα εγγράφως θα πήγαινα επίσης σε κάποιο κατάστημα απ'το να παίρνω τηλ. Δυστυχώς το τηλεφωνικό κέντρο δε δίνει τη κατάλληλη εξυπηρέτηση ποτέ και πολλές φορές έφερνε και τα καταστήματα σε δύσκολη θέση, όσοι πελάτες είχαν πρόβλημα έστω απ'το site κι ερχόντουσαν στο κατάστημα που δούλευα όλο και κάπως τους βοηθούσε γρήγορα η διεύθυνση, δε χάνεις κάτι αν έχεις κάποιο κοντά σου.

  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, adversus είπε

Μπορείς να στείλεις κανονικά και στο info. Προσωπικά εκτός από το email που συμφωνώ επίσης για να τα έχεις όλα εγγράφως θα πήγαινα επίσης σε κάποιο κατάστημα απ'το να παίρνω τηλ. Δυστυχώς το τηλεφωνικό κέντρο δε δίνει τη κατάλληλη εξυπηρέτηση ποτέ και πολλές φορές έφερνε και τα καταστήματα σε δύσκολη θέση, όσοι πελάτες είχαν πρόβλημα έστω απ'το site κι ερχόντουσαν στο κατάστημα που δούλευα όλο και κάπως τους βοηθούσε γρήγορα η διεύθυνση, δε χάνεις κάτι αν έχεις κάποιο κοντά σου.

Δυστυχώς δεν έχω κοντά μου. Σε κάνα 10 μερες θα βρεθώ Θεσσαλονίκη, αν μέχρι τότε δεν έχω νέα... 

Έστειλα στο info, είδα ότι ανανεώθηκε και το αίτημα που έχω ενεργό αυτόματα. 

Θα δούμε... 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, adversus είπε

Μπορείς να στείλεις κανονικά και στο info. Προσωπικά εκτός από το email που συμφωνώ επίσης για να τα έχεις όλα εγγράφως θα πήγαινα επίσης σε κάποιο κατάστημα απ'το να παίρνω τηλ. Δυστυχώς το τηλεφωνικό κέντρο δε δίνει τη κατάλληλη εξυπηρέτηση ποτέ και πολλές φορές έφερνε και τα καταστήματα σε δύσκολη θέση, όσοι πελάτες είχαν πρόβλημα έστω απ'το site κι ερχόντουσαν στο κατάστημα που δούλευα όλο και κάπως τους βοηθούσε γρήγορα η διεύθυνση, δε χάνεις κάτι αν έχεις κάποιο κοντά σου.

Μακαρι να λεω βλακειες αλλα το πιθανοτερο ειναι οτι αν παει σε καταστημα το μονο που θα καταφερει θα ειναι να ταλαιπωρησει καποιον φουκαρα 20χρονο υπαλληλακο των 500€ ο οποιος δε θα εχει την παραμικρη ιδεα για το πως να διαχειριστει το ζητημα...

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, lector είπε

Μακαρι να λεω βλακειες αλλα το πιθανοτερο ειναι οτι αν παει σε καταστημα το μονο που θα καταφερει θα ειναι να ταλαιπωρησει καποιον φουκαρα 20χρονο υπαλληλακο των 500€ ο οποιος δε θα εχει την παραμικρη ιδεα για το πως να διαχειριστει το ζητημα...

Γιατι, στην τηλεφωνικη υποστηριξη πιο πολλα παιρνουν? Οπως και να εχει, δεν με νοιαζει ποσα παιρνουν, αυτοι ειναι δυστυχως το προσωπο της εταιρειας, αυτοι θα τα ακουσουν στο τελος, αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα επικοινωνιας με προισταμενο/υπευθυνο.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Γιατι, στην τηλεφωνικη υποστηριξη πιο πολλα παιρνουν? Οπως και να εχει, δεν με νοιαζει ποσα παιρνουν, αυτοι ειναι δυστυχως το προσωπο της εταιρειας, αυτοι θα τα ακουσουν στο τελος, αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα επικοινωνιας με προισταμενο/υπευθυνο.

Νομίζω πως εκεί ακόμα χειρότερα 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, lector είπε

Μακαρι να λεω βλακειες αλλα το πιθανοτερο ειναι οτι αν παει σε καταστημα το μονο που θα καταφερει θα ειναι να ταλαιπωρησει καποιον φουκαρα 20χρονο υπαλληλακο των 500€ ο οποιος δε θα εχει την παραμικρη ιδεα για το πως να διαχειριστει το ζητημα...

Γι'αυτό και ανέφερα ''η διεύθυνση'' κι όχι να πάει να μιλήσει με τους υπαλλήλους. 
Η Τηλεφωνική εξυπηρέτηση έχει μαύρα μεσάνυχτα, πόσες φορές είχαν έρθει πελάτες στο κατάστημα που δούλευα επειδή είχαν πληροφορηθεί λάθος απ'το τηλεφωνικό κέντρο και τα ακούγαμε εμείς.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, adversus είπε

Γι'αυτό και ανέφερα ''η διεύθυνση'' κι όχι να πάει να μιλήσει με τους υπαλλήλους. 
Η Τηλεφωνική εξυπηρέτηση έχει μαύρα μεσάνυχτα, πόσες φορές είχαν έρθει πελάτες στο κατάστημα που δούλευα επειδή είχαν πληροφορηθεί λάθος απ'το τηλεφωνικό κέντρο και τα ακούγαμε εμείς.

Δηλαδη αν καταληξω σε καταστημα, ποιον ζηταω? Υπευθυνο καταστηματος? Για λογο, "προβλημα με το e-shop/τηλ εξυπηρετηση, το οποιο δεν εχει λυθει εδω και 2 μηνες"?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Δηλαδη αν καταληξω σε καταστημα, ποιον ζηταω? Υπευθυνο καταστηματος? Για λογο, "προβλημα με το e-shop/τηλ εξυπηρετηση, το οποιο δεν εχει λυθει εδω και 2 μηνες"?

Tον διευθυντή του καταστήματος, αν και πολύ πιθανόν παίζει να σου έρθει υποδιευθυντής γιατί δεν είναι και οι δύο όλες τις ώρες ( υπόψιν παίζει να σου πει κάποιος team leader του τμήματος που θα απευθυνθείς πρώτα πως μπορεί να σε βοηθήσει αυτός αλλά απλά ζήτα τη διεύθυνση ) για πρόβλημα με παραγγελία που δεν έχει λυθεί εδώ και δύο μήνες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, adversus είπε

Tον διευθυντή του καταστήματος, αν και πολύ πιθανόν παίζει να σου έρθει υποδιευθυντής γιατί δεν είναι και οι δύο όλες τις ώρες ( υπόψιν παίζει να σου πει κάποιος team leader του τμήματος που θα απευθυνθείς πρώτα πως μπορεί να σε βοηθήσει αυτός αλλά απλά ζήτα τη διεύθυνση ) για πρόβλημα με παραγγελία που δεν έχει λυθεί εδώ και δύο μήνες.

Αυτό πάντως είναι τρελό σπάσιμο νεύρων. Απλά ενημερώθηκε σήμερα χωρίς να λένε τι και πως 🤦

 

Screenshot_20230110_150037_Opera.jpg

Screenshot_20230110_145945_Opera.jpg

Δημοσ.

Καθε μερα "ενημερωθηκε", χωρις καμια ενημερωση. Ε σημερα πηρα παλι τηλ, καταλαβε τον τονο μου η τηλεφωνητρια, και μετα απο μια αναμονη 5-7 λεπτων, μου ανεφερε οτι με την βοηθεια της υπευθυνης (που μεχρι τωρα κανεις αλλος δεν ανεφερε οτι ζητησε βοηθεια απο καποιον ανωτερο του/της), το εστειλαν και παλι με υψηλη προτεραιοτητα στο τμημα πληρωμων.

 

 

Δημοσ.

@adversus μόλις ξανά πηρα, και με ενημέρωσαν ότι ολοκληρώθηκε το αίτημα από το λογιστήριο και το έστειλαν στο "ταμείο" (αυτό κατά λέξη).

Ανέφερα ότι χθες είχα αιτηθεί να μου στείλουν το αποδεικτικό πληρωμής, που προφανώς ακόμα δεν έχω λάβει. 

Γνωρίζεις αν το "ταμείο" είναι ουσιαστικά όταν στέλνουν το έμβασμα? Μου είπαν πάλι 3-5 εργάσιμες μέρες, οι οποίες ξέρω ότι δεν στέκουν αν έχει φύγει όντως το έμβασμα. 

Δημοσ.
Στις 8/1/2023 στις 9:04 ΜΜ, SabotazNic είπε

Ακομα λιγο Fast forward, και ενω εχω κανει 1-2 τηλ, παιρνω στις 6/12 και μου λενε στειλαμε τα χρηματα, λεω οκ θα περιμενω 5 εργασιμες. Στο μεταξυ καλω και Πειραιως, κανενα εμβασμα προς εμενα. Στις 12-13/12 ξανα παιρνω και τελικα διαπιστωσαμε στην αποδειξη πληρωμης λαθος iban/στοιχεια πελατη. 

Απο τοτε με εχουν σε "υψηλη" προτεραιοτητα, και ολο θα σας τα βαλουμε συντομα. Στο μεταξυ, το τηελφωνικο τους κεντρο αρνειται να με συνδεσει με καποιον προισταμενο ή whatever.

γιατί μπλέκεστε με τηλέφωνα

Στις 8/1/2023 στις 9:04 ΜΜ, SabotazNic είπε

Εστω οτι παω σε δικηγορο που εχω και γνωστο, αν ξεκινησουμε καποια διαδικασια, τα εξοδα του δικηγορου θα τα παρω ή τα βαζω απο την τσεπη? Αν ναι, για τι ποσα μιλαμε?

και με δικηγόρους (50-100€ ταρίφα)

κάνεις καταγγελία μέσω ΣτΚ αρχικά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...