Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, NickTG είπε

Γενικά δεν πάει έτσι. 

Αν βάλεις 2 οθόνες τη μία δίπλα στην άλλη η οριζόντια ανάλυση μεγαλώνει. Η κάθετη παραμένει ίδια. 

Σωστά , αρα εδω τι εχουμε που υποτίθεται βλεπεις μια εικονα ?  αθροίζει την οριζόντια σαν σύνολο και το κανει 4000x2040  ?  

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
11 ώρες πριν, dstilio είπε

Τα μαθηματικά δουλεύουν έτσι, δεν είναι θέμα μάρκετινγκ.

το 4k είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη ανάλυση από το HD 1080p.

1) 1920x1080=2x1=2

2) 4096x2160=4x2=8

3) 8/2=4

Επίσης:

α) το 4k το λένε και 2160p

β) το 4k είναι πιο συχνά 3840x2160, όχι 4096.

Κατα την γνωμη μου ειναι ξεκαθαρα λογο μαρκετινγκ και οχι οτι δεν ειναι σωστο το 4Κ να το λεει καποιος εφοσον υπαρχει σαν καθετη αναλυση . 

Αυτο που ειναι θεμα Μαρκετινγκ ξεκαθαρα ειναι τοσα χρονια να μετρανε οι παντες το Οριζόντιο .

640x480p =    480p

1280x720p =  720p

1920 x1080 = 1080p

2560x1440 = 1440p 

Και ξαφνικα ερχοναι και βαζουν μια αναλυση   ας πουμε  3840χ 2.160p και μου μετρανε το καθετο και το λενε 4Κ αντι για  2.160p μετα απο τοσα χρονια στανταρ ονομασιας ... (αν δεν ειναι αυτο μαρκετινγκ δεν ξερω τι ειναι ) 

Και αυτο που λετε οτι το 4Κ ειναι 4 φορες μεγαλυτερη αναλυση (πολυ σωστα) τι σχεση εχει με την ονομασια ??? Δλδ και το 8Κ που ειναι σχεδον 4 Φορες περισσοτερα Pixels απο το 4Κ πως πρεπει να το λεμε και αυτο 4Κ ?  Εγω λεω για την ονομασια ξεκαθαρα που αν και οχι λαθος , το ειπαν ετσι γιατι εκανε μπαμ να μετρησουν ετσι ξαφνικα το καθετο .

3 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Η valve με το half life alyx έχει αποδείξει ότι μια χαρά μπορείς να κινείσαι εικονικά στο VR χωρίς ναυτία. Απλά για τα επιτευχθεί αυτό πρέπει ο σχεδιασμός να είναι άψογος και πλήρως ελεγχόμενος κάτι που δυστυχώς δεν ευνοεί τα open world παιχνίδια που είναι της μόδας.

Πρέπει δλδ οι εταιρίες να δαπανήσουν λεφτά και χρόνο για τον σχεδιασμό μιας άψογης εμπειρίας 10-20 ωρών που θα τους επιστρέψει τα λεφτά μόνο της αγοράς του τίτλου. Σε μια περίοδο που μπορούν να φτιάξουν ένα open world παιχνίδι που θα παίζει ο κοσμος για μηνες δίνοντας λεφτά μέχρι και για εικονικά καπέλα του ήρωα. Προφανως θα κάνουν το δεύτερο.

Το μικρό κοντεντ στο VR δεν είναι τόσο τεχνικό ζήτημα πλέον, είναι κυριως οικονομικό.

 

Αυτο... το Half Life ALyx πως ξαφνικα ειναι παιχνιδαρα VR , και ολοι λενε τα καλυτερα και ειναι τρομερή εμπειρια . Εχει να κανει και με το πως ο καθε Developer φτιαχνει κατι , οπως και τα κανονικα παιχνιδια υπαρχουν σαβουρες και καλοφτιαγμενα . Απλα στο VR κοσμο δυστηχως τα περισσοτερα ειναι σαβουρες. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Η valve με το half life alyx έχει αποδείξει ότι μια χαρά μπορείς να κινείσαι εικονικά στο VR χωρίς ναυτία. Απλά για τα επιτευχθεί αυτό πρέπει ο σχεδιασμός να είναι άψογος και πλήρως ελεγχόμενος κάτι που δυστυχώς δεν ευνοεί τα open world παιχνίδια που είναι της μόδας.

Πρέπει δλδ οι εταιρίες να δαπανήσουν λεφτά και χρόνο για τον σχεδιασμό μιας άψογης εμπειρίας 10-20 ωρών που θα τους επιστρέψει τα λεφτά μόνο της αγοράς του τίτλου. Σε μια περίοδο που μπορούν να φτιάξουν ένα open world παιχνίδι που θα παίζει ο κοσμος για μηνες δίνοντας λεφτά μέχρι και για εικονικά καπέλα του ήρωα. Προφανως θα κάνουν το δεύτερο.

Το μικρό κοντεντ στο VR δεν είναι τόσο τεχνικό ζήτημα πλέον, είναι κυριως οικονομικό.

 

Εγω επειδη έτυχε να ειμαι σε εταιρια που ανεπτυσαν και VR και AR και δοκίμαζα και το πιο ακριβο oculus αλλα και το AR hololens των 3500, ειχαμε ολοι ναυτια. Παραδοξως εμενα το hololens με τσακισε σε μονο 3 λεπτά χρήσης για πάνω απο μία ώρα με τρελη ζαλαδα και εντονη ταση για εμετο παρόλο που βλέπεις κανονικά το περιβάλλον.  Με το δε VR εισαι τυφλος τελειος δεν μπορεις καν να δεις το gamepad ή πληκτρολογιο , αυτά που κρατας ειναι σαν ψηφιακα πατον του σκι και προσπαθεις με αυτά να πατησεις τα εικονικά πληκτρα. 

Δεν ειναι τυχαίο οτι και στο facebook το προσωπικό ειναι κάθετα ενάντια στο VR και το εξαναγκάζουν να το δοκιμάζουν όπως έγινε και σχετική είδηση ή οτι το facebook έχασε το 75% της αξίας του λόγω αυτου του φίασκου. Εχω μια τελευταία ελπιδα για την apple ή αν το AR αποκτήσει γυαλιά της προκοπής αλλιώς θα είναι σαν τις 3D τηλεοράσεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα καλό που είχε η πρώτη γενιά psvr ήταν οι φακοί του , τώρα στη δεύτερη γενιά πήγαν στους πλαστικούς φακούς Fresnel με ότι προβλήματα έχουν και με το μέγεθος του headset να είναι τεράστιο, σε σχέση με τα άλλα headset που χρησιμοποιούν φακούς pancake και το μέγεθος τους πλέον είναι πολύ μικρό! Άπατο θα πάει με αυτή τη τιμή στις πιο πολλές χώρες , αν ήταν πιο φθηνό και ήταν και pc compatible θα ήταν καλύτερα! Το pico 4 να πωλείται 420 ευρώ με τόσο hardware μέσα του, ως αυτόνομο headset και το psvr2 που είναι σκέτο μόνιτορ 600 ευρώ!

Επεξ/σία από absoluteblade
Δημοσ.

απο την στιγμη που δεν θα το κανουν PC Compatible...... δεν θα τραβηξει το θεμα. Θα το παρει παλι ενα niche μαξ 4-5% του player base (και αν καθως το κοστος ειναι μεγαλο) και μετα θα βριζουν γτ δεν θα βγαζουν τιτλους. Η sony δεν θα ριχνει λεφτα για ποιοτικους τιτλους vr γτ δεν θα εχει player base , το player base θα βριζει κοκ. Φαυλος κυκλος. Ο μονος τροπος να σπασει αυτο ηταν να το κανουν συμβατο με PC σαν hardware για να ανεβει το adoption rate και πραγματικα θα επιαναν πολυ κοσμο καθως λενε πολυ καλα λογια για το hardware. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...