Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εποχή των ιπτάμενων αυτοκινήτων φαίνεται πως είναι πιο κοντά από ποτέ.

Στην ετήσια έκθεση CES, είδαμε το ASKA A5, ένα όχημα που συνδυάζει την γνώριμη λειτουργία ενός αυτοκινήτου με τις ανέσεις ενός ελικοπτέρου.

Το ASKA A5 έχει τέσσερεις θέσεις για ανθρώπους, σχετικά άνετες, ώστε να χωράει με ευκολία αρκετά άτομα, κάνοντάς το ιδανικό για απλή χρήση μέσα στην πόλη αλλά και για πιο εξειδικευμένη χρήση, όπως μεταφορά ασθενών ή στρατιωτών από τις αντίστοιχες υπηρεσίες.


Ενσωματώνει έναν υβριδικό κινητήρα, με αυτονομία έως και 250 μιλίων πτήσεις με μία φόρτιση και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης για χρήση σε περιπτώσεις εξάντλησης της μπαταρίας. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένους σταθμούς που ήδη υπάρχουν ή ακόμη και στο σπίτι, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Το μέγεθος του θα είναι παρόμοιο με εκείνο ενός SUV, οπότε μπορεί κάλλιστα να οδηγηθεί στους δρόμους της πόλης. Το τιμόνι και τα βασικά όργανα του ταμπλό δεν διαφέρουν από αυτά που υπάρχουν ήδη σε αυτοκίνητα, πέραν του ότι είναι όλα ηλεκτρονικά και εμφανίζονται σε οθόνες. Και οι 4 τροχοί του οχήματος διαθέτουν κίνηση, χάρη σε ένα μοτέρ που υπάρχει σε κάθε τροχό, ουσιαστικά κάνοντάς το τετρακίνητο. Το πρωτότυπο που παρουσιάζει η εταιρεία στην έκθεση είναι όπως αναφέρθηκε πολύ μεγαλύτερο από αυτό που θα κυκλοφορήσει στην αγορά και το οποίο θα είναι πολύ μικρότερο.

image.jpeg.df8327d157c107eb76309327045675d4.jpeg

Μπορεί να απογειωθεί και να μπει σε λειτουργία πτήσης, με κατακόρυφη επιτόπου απογείωση ή ανάπτυξη ταχύτητας σε αεροδιάδρομο προτού αποκτηθεί ύψος. η εταιρεία σημειώνει πως ο πρώτος τρόπος έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κατανάλωση ενέργειας και καυσίμου. Κατά την λειτουργία πτήσης, οι 6 βραχίονες που κρατούν τους έλικες εκτείνονται από το όχημα (έως τότε, είναι μαζεμένοι) και το τιμόνι μετατρέπεται ώστε να θυμίζει αυτά που βρίσκονται σε πιλοτήρια αεροπλάνων και ελικοπτέρων.

Η προσγείωση του οχήματος μπορεί να γίνει σε πάρκινγκ με επαρκή χώρο και φυσικά, σε ελικοδρόμια και ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
Τέλος, η εταιρεία σημειώνει πως σχεδιάζει ένα πρόγραμμα αερομεταφοράς χρησιμοποιώντας εξειδικευμένους πιλότους, προκειμένου το ASKA A5 να χρησιμοποιείται από πολίτες και να εξοικειωθούν με αυτό. 

Η ASKA έχει ανοίξει τις προπαραγγελίες για το ASKA A5 μέσω της ιστοσελίδας της, για όσους θέλουν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους. Το πόσο θα κοστίσει αυτό το πρωτοποριακό όχημα παραμένει ένα μυστήριο για την ώρα


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

αδερφέ, να σε πετάξω κάπου;... 

- μέλος της "κίτρινης φυλής" των ταξιτζηδων σε λίγα χρόνια. 

(και θα αποκτήσει νόημα η προφητική τους ερώτηση τόσα χρόνια) 😉

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

αδερφέ, να σε πετάξω κάπου;... 

- μέλος της "κίτρινης φυλής" των ταξιτζηδων σε λίγα χρόνια. 

(και θα αποκτήσει νόημα η προφητική τους ερώτηση τόσα χρόνια) 😉

Ομοίως θα αποκτήσει νόημα μετά την απάντηση πχ "επί της Λ.Βουλιαγμένης" η 2η ερώτηση: "σε ποιό ύψος;" 😜

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αυτά δε θα γίνουν ποτέ mainstream. Μη τη ψάχνετε. Κατά πάσα πιθανότητα θα κοστίζει τουλάχιστον όσο ένα supercar.

Δημοσ.

Είναι μια χοντροκοπιά. Όταν θα γίνει ιπτάμενος δίσκος το συζητάμε Lol.

Δημοσ.

Η τελεια κατασταση για Ελλαδα λεμε.... Το βλεπω να μου ερχεται στο κεφαλι καμια γιαγια 80φευγα με ξεχασμενα τα γυαλια στο σπιτι κ ληγμενο διπλωμα καμια 15ετια, ιπταμενη στο σαλονι, να παρακολουθησουμε ποδοσφαιρο παρεα.... Να κοιταξω ναχω παντα μπυρες στο ψυγειο, να μην φανω αγενης, η τιποτα....

image.jpeg.390b205379fd7bc2c1584dd0735591d6.jpeg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν είμαστε ακόμη για τέτοια πράγματα δεν υπάρχει η απαραίτητη τεχνολογία και υποδομή (πχ κτίρια στιβαρά που να μην καταστραφούν αν πέσει κάτι τέτοιο πάνω τους έστω κατα λάθος όπως πχ οι δίδυμοι πύργοι) 

Το απλά να κάνεις ένα σκαρίφημα που μπορεί να τσουλάει σε ρόδες και μετά να πετάξει δεν σημαίνει κάτι...  ειναι εκατομμύρια άλλες λεπτομέρειες που λείπουν και που μόνο προβληματική κάνουν αυτή την χρήση αν δεν λυθούν πχ σκεφτείτε να είσαι πεζός (ή ακόμη χειρότερο με μοτοσικλέτα) και να περνάς δίπλα απο αυτό και να σηκώνεται στον αέρα... μόνο η πίεση του αέρα που θα πρέπει να απεμπολήσει κάθετα για να πετάξει θα σε πετάξει και ενδεχομένως να σκοτωθείς επίσης ειναι  και ο θόρυβος. 

Και τέλος η εκπαίδευση αλλά και ικανότητες που χρειάζονται για να πετάνε δεκάδες χιλιάδες (πχ σε μια πόλη)  τα αεροπλάνα ειναι ασφαλή γιατί πέρα ότι οι πιλότοι τους έχουν περάσει μερικά χρόνια σε σχολή  ειναι μεγάλες αποστάσεις και η πυκνότητα "κινήσεις" ειναι σχεδόν ανύπαρκτη με εξαίρεση την προσγείωση και απογείωση (αλλά και εκεί πάλι άλλοι ασχολούνται για να τα βάλουν αυτά σε τάξη οι άνθρωποι στους πύργους των αεροδρομίων)  και τέλος ειναι και όλα αυτόματα περισσότερο έχουμε πιλότους σε περίπτωση που πάθει κάτι το αεροπλάνο ή ο αυτόματος πιλότος... 

Είναι απο την άλλη αυτόματα ακριβώς γιατί ειναι απλές οι διαδρομές τους με μηδενική σχεδόν πυκνότητα κίνησης

Για αυτοκίνητα που πετάμε χρειαζόμαστε πολύ εξελιγμένο AI και εδώ και μια δεκαετία παλεύουμε να κάνουμε AI για "απλά" αυτοκίνητα και δεν τα καταφέραμε ακόμη. 


Τελος το αυτοκίνητο παθαίνει λάστιχο πας στην άκρη του δρόμου το αλλάζεις... αν πάθει κάποια παρόμοια ζημιά ενα ιπτάμενο αυτοκίνητο στον αέρα τι γίνεται; πόσοι θα πεθάνουν μέσα σε μια πυκνοκατοικημένη πόλη όταν πέσει σαν πέτρα πάνω τους; 

Ισως υπάρξουν κάποια στιγμή αλλά δεν νομίζω ούτε τα παιδιά μας να τα προλάβουν .

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...