NiKoSmile Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 9 ώρες πριν, lector είπε Εγραψα παραπανω το εξης, αλλα μαλλον σου διεφυγε: Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα. Χρησιμοποιώ και εγώ το ελληνικό Amazon (συνδρομή Plus 😉). Κάθε φορά που η παραγγελία που έχω προπληρώσει (με κάρτα πάντα) δεν είναι διαθέσιμη, την ψάχνουν στην ίδια τιμή σε άλλο κατάστημα. Αν δε βρεθεί στην ίδια τιμή, μου στέλνουν αποδεικτικό επιστροφής και τα χρήματα επιστρέφουν με αντιλογισμό άμεσα, επίσης πάντα μου δίνουν και μία δωροεπιταγή 5€ που ισχύει τρεις μήνες. Χίλιες φορές να πληρώνω στην πλατφόρμα και να μη μπλέκω με τα εκάστοτε καταστήματα. 3
iwnas28 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 17 ώρες πριν, lector είπε Καλησπερα σε ολους, ανοιγω αυτο το θεμα για να επισημανω μια περιεργη συμπεριφορα που εχω παρατηρησει σε καποια πλατφορμα που λειτουργει ως διαμεσολαβητης για διαφορα e-shop. Ονοματα δε θα αναφερω για ευνοητους λογους ουτε δημοσιως ουτε ιδιωτικως. Φυσικο καταστημα διατηρει και e-shop το οποιο συνεργαζεται με πλατφορμα μεσω της οποιας μπορεις να παραγγειλεις προϊοντα, να τα πληρωσεις και η πλατφορμα να αναλαβει τη διεκπεραιωση και την αποστολη της παραγγελιας σου απο το καταστημα. Εχει παρατηρηθει καποιες φορες ομως η πλατφορμα να στελνει παραγγελιες στο καταστημα, τις οποιες ο αγοραστης εχει προπληρωσει, για προϊοντα που δεν υπαρχουν στο καταστημα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα ο αγοραστης να εχει προπληρωσει ενα προϊον το οποιο δε μπορει να παραλαβει, καθως δεν υπαρχει (τουλαχιστον αμεσα) διαθεσιμοτητα σε αυτο το προϊον, ουτε ενημερωση για προβλεπομενο ανοιγμα διαθεσιμοτητας. Τελικα ο αγοραστης ειτε θα χρειαστει να περιμενει αν και οταν υπαρξει διαθεσιμοτητα οποτε και θα του αποσταλει το προϊον, ειτε θα χρειαστει να ζητησει τα χρηματα του πισω απο την πλατφορμα, κατι το οποιο δεν πραγματοποιειται αμεσα. Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα. Αν δε αυτη η πρακτικη δεν οφειλεται σε σφαλμα, ειναι σχετικα συστηματικη και μιλαμε για ενα σεβαστο πληθος πελατων που αντιμετωπιζει αυτο το θεμα, θα μπορουσε να υποθεσει καποιος οτι προκειται για εναν ογκο χρηματος ο οποιος δανειζεται για καποιο χρονικο διαστημα ατοκως. Αν εχει καποιος παρατηρησει τετοιου ειδους συμπεριφορες θα ηταν ενδιαφερον να τις παραθεσει. Σε καθε περιπτωση, γενικα θεωρω οτι ειναι καλο να ειμαστε προσεκτικοι ολοι οσοι χρησιμοποιουμε το ιντερνετ για τις αγορες μας προκειμενου να αποφυγουμε καταστασεις σαν και αυτη, οπου προπληρωνουμε ενα προϊον χωρις να ειμαστε απολυτως βεβαιοι οτι θα το παραλαβουμε στο προβλεπομενο χρονικο διαστημα. 17 ώρες πριν, lector είπε Καλησπερα σε ολους, ανοιγω αυτο το θεμα για να επισημανω μια περιεργη συμπεριφορα που εχω παρατηρησει σε καποια πλατφορμα που λειτουργει ως διαμεσολαβητης για διαφορα e-shop. Ονοματα δε θα αναφερω για ευνοητους λογους ουτε δημοσιως ουτε ιδιωτικως. Φυσικο καταστημα διατηρει και e-shop το οποιο συνεργαζεται με πλατφορμα μεσω της οποιας μπορεις να παραγγειλεις προϊοντα, να τα πληρωσεις και η πλατφορμα να αναλαβει τη διεκπεραιωση και την αποστολη της παραγγελιας σου απο το καταστημα. Εχει παρατηρηθει καποιες φορες ομως η πλατφορμα να στελνει παραγγελιες στο καταστημα, τις οποιες ο αγοραστης εχει προπληρωσει, για προϊοντα που δεν υπαρχουν στο καταστημα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα ο αγοραστης να εχει προπληρωσει ενα προϊον το οποιο δε μπορει να παραλαβει, καθως δεν υπαρχει (τουλαχιστον αμεσα) διαθεσιμοτητα σε αυτο το προϊον, ουτε ενημερωση για προβλεπομενο ανοιγμα διαθεσιμοτητας. Τελικα ο αγοραστης ειτε θα χρειαστει να περιμενει αν και οταν υπαρξει διαθεσιμοτητα οποτε και θα του αποσταλει το προϊον, ειτε θα χρειαστει να ζητησει τα χρηματα του πισω απο την πλατφορμα, κατι το οποιο δεν πραγματοποιειται αμεσα. Σημειωτεον, η πληρωμη δεν πραγματοποιειται απευθειας στο καταστημα-πωλητη, αλλα στην πλατφορμα. Αν δε αυτη η πρακτικη δεν οφειλεται σε σφαλμα, ειναι σχετικα συστηματικη και μιλαμε για ενα σεβαστο πληθος πελατων που αντιμετωπιζει αυτο το θεμα, θα μπορουσε να υποθεσει καποιος οτι προκειται για εναν ογκο χρηματος ο οποιος δανειζεται για καποιο χρονικο διαστημα ατοκως. Αν εχει καποιος παρατηρησει τετοιου ειδους συμπεριφορες θα ηταν ενδιαφερον να τις παραθεσει. Σε καθε περιπτωση, γενικα θεωρω οτι ειναι καλο να ειμαστε προσεκτικοι ολοι οσοι χρησιμοποιουμε το ιντερνετ για τις αγορες μας προκειμενου να αποφυγουμε καταστασεις σαν και αυτη, οπου προπληρωνουμε ενα προϊον χωρις να ειμαστε απολυτως βεβαιοι οτι θα το παραλαβουμε στο προβλεπομενο χρονικο διαστημα. Χωρις διαθεση ειρωνιας, ποιος ο λογος αυτου του θεματος οταν δεν παρεχεις κανενα ουσιαστικο στοιχειο ? Να προσπαθουμε να μαντεψουμε σε ποια πλατφορμα αναφερεσε ή κανουμε φιλοσοφικη συζητηση γι ατην κατασταση των ελληνικων eshops κτλ? 3
Artman13 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Αν αναφέρεστε στο γνωστό marketplace για εμένα αυτή η τακτική ήταν αποδεκτή γιατί ήταν φτηνό ΑΛΛΑ τους τελευταίους μήνες έχω παρατηρήσει πως έπαψε πλέον να είναι. Αυτό που κάνω είναι να βρίσκω το προϊόν που θέλω απο την πλατφόρμα του να βλέπω το ιστορικό τιμών ώστε να ξέρω μέχρι ποια χαμηλή τιμή μπορεί να φτάσει και έπειτα να το ψάχνω στο google σε ελληνικά eshop. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πως μπορείτε να το βρείτε φτηνότερα έτσι. Μόνο αντικαταβολή έτσι εννοείτε.
triplex1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, makis269 είπε πριν δυο μέρες έκανα παραγγελία 500+ ευρώ , πήραν ( δέσμευσαν ) αμέσως χωρίς να είναι διαθέσιμα σε εμένα τα δικά μου χρήματα, και σε μισή ώρα μου έστειλαν μήνυμα ότι έγινε λάθος , και θα μου επιστρέψουν τα δικά μου χρήματα που προπλήρωσα για κάτι λανθασμένα άμεσα διαθέσιμο μέσα σε 5-7 εργάσιμες. Αυτό κι αν είναι Απάτη. μόνο αντικαταβολή ξανά . Οτι λεει παραπανω ο φιλος μακης ισχυει , απλα μαθετε να ψωνιζετε , σας παιρνουν το χρημα σε χρονο ντε τε και περιμενετε ποτε θα τα παρετε πισω. Αν μπορειτε να καταλαβετε πολλοι απο δω μεσα που δεν γνωριζετε τι χρημα μαζευουν καθε μερα και πως διαχειριζονται την ολη κατασταση θα τραβατε τα μαλλια σας (αν εχετε) Μακρια απο τους περισσοτερους και ειδικα τις πλατφορμες ( και να ερθει αυτο που θελατε , στο μεγαλυτερο ποσοστο θα ειναι ελαττωματικο) καντε ερευνα αγορας αυτο που θελετε και ψωνιστε απο τα 5-6 μαγαζια που ειναι αξιολογα και εμπιστοσυνης , ολοι οι αλλοι να'χαμε να λεγαμε ειναι 1
NiKoSmile Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, triplex1 είπε Μακρια απο τους περισσοτερους και ειδικα τις πλατφορμες ( και να ερθει αυτο που θελατε , στο μεγαλυτερο ποσοστο θα ειναι ελαττωματικο) καντε ερευνα αγορας αυτο που θελετε και ψωνιστε απο τα 5-6 μαγαζια που ειναι αξιολογα και εμπιστοσυνης , ολοι οι αλλοι να'χαμε να λεγαμε ειναι Ποιες πλατφόρμες εννοείς; Από γνωστή πλατφόρμα που παρέλαβα ελαττωματικό προϊόν μου επέστρεψαν τα χρήματα χωρίς να χρειαστεί να το επιστρέψω ή να το ελέγξουν οι ίδιοι. Βέβαια μετά από λίγες μέρες το επισκεύασα μόνος . Το μόνο πρόβλημα είναι ότι η επικοινωνία γίνεται μόνο με "μηνύματα" που παίρνουν κάποιες ώρες/μέρες να απαντηθούν. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2023 από NiKoSmile
triplex1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 4 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Ποιες πλατφόρμες εννοείς; Από γνωστή πλατφόρμα που παρέλαβα ελαττωματικό προϊόν μου επέστρεψαν τα χρήματα χωρίς να χρειαστεί να το επιστρέψω ή να το ελέγξουν οι ίδιοι. Βέβαια μετά από λίγες μέρες το επισκεύασα μόνος . Το μόνο πρόβλημα είναι ότι η επικοινωνία γίνεται μόνο με "μηνύματα" που παίρνουν κάποιες ώρες/μέρες να απαντηθούν. τα λες μονος σου φιλε τι ρωτας να σε πω εγω , αν αρχισουμε τα ονοματα θα αρχισουμε και τις μηνυσεις και το Ελλαδισταν το χειροτερο πραγμα που εχει ειναι οι δικαστες και οι εισαγγελεις ........μη το ψαχνεις παραπερα
NiKoSmile Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, triplex1 είπε τα λες μονος σου φιλε τι ρωτας να σε πω εγω , αν αρχισουμε τα ονοματα θα αρχισουμε και τις μηνυσεις και το Ελλαδισταν το χειροτερο πραγμα που εχει ειναι οι δικαστες και οι εισαγγελεις ........μη το ψαχνεις παραπερα Αν μιλάμε ήρεμα, ευγενικά και πολιτισμένα κανείς δε θα μας κάνει μήνυση. Έχουμε ελευθερία λόγου!
triplex1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, NiKoSmile είπε Αν μιλάμε ήρεμα, ευγενικά και πολιτισμένα κανείς δε θα μας κάνει μήνυση. Έχουμε ελευθερία λόγου! δεν το καταλαβες καλα , εμεις θα πρεπει να αρχισουμε τις μηνυσεις φιλε μου
NiKoSmile Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, triplex1 είπε δεν το καταλαβες καλα , εμεις θα πρεπει να αρχισουμε τις μηνυσεις φιλε μου Αυτά τα γενικά και αόριστα υπονοούμενα θέλω να τα αποφεύγω. Πρέπει να αναφέρουμε συγκεκριμένα προβλήματα για να ξέρουν και οι υπόλοιποι τι να κάνουν σε ανάλογες περιπτώσεις. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2023 από NiKoSmile
triplex1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, NiKoSmile είπε Αυτά τα γενικά και αόριστα υπονοούμενα θέλω να τα αποφεύγω. Πρέπει να αναφέρουμε συγκεκριμένα προβλήματα για να ξέρουν και οι υπόλοιποι τι να κάνουν σε ανάλογες περιπτώσεις. ξυνεσαι φιλε , μη το συνεχιζεις και επι ελευθεριας λογου αν νομιζεις οτι οτι λες εσυ και κανεις πως εισαι ελευθερος σε γελάσανε
Nera1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 23 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Αυτά τα γενικά και αόριστα υπονοούμενα θέλω να τα αποφεύγω. Πρέπει να αναφέρουμε συγκεκριμένα προβλήματα για να ξέρουν και οι υπόλοιποι τι να κάνουν σε ανάλογες περιπτώσεις. παρακολουθώ το θεμα μονο για να δω αν η κουβεντα θα παει στο ψεκασμα απο αεροπλανα.
kormos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 6 ώρες πριν, makis269 είπε πριν δυο μέρες έκανα παραγγελία 500+ ευρώ , πήραν ( δέσμευσαν ) αμέσως χωρίς να είναι διαθέσιμα σε εμένα τα δικά μου χρήματα, και σε μισή ώρα μου έστειλαν μήνυμα ότι έγινε λάθος , και θα μου επιστρέψουν τα δικά μου χρήματα που προπλήρωσα για κάτι λανθασμένα άμεσα διαθέσιμο μέσα σε 5-7 εργάσιμες. Αυτό κι αν είναι Απάτη. μόνο αντικαταβολή ξανά . Το ποσό δεν το δεσμεύει το κατάστημα αλλά το τραπεζικό σύστημα. Σε άλλη περίπτωση πως θα μπορούσε κάποιος να κάνει συναλλαγές με "άδειες τσέπες"? Η καθυστέρηση αποδέσμευσης είναι θέμα του λογιστηρίου της επιχείρησης όπου αυτό επειδή δεν θα είσαι ο μοναδικός πελάτης δυστυχώς ναι μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 30 ημέρες. Θέλει προσοχή σε κινήσεις/αγορές από 3ο-4α καταστήματα Μφχ 2
makis269 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, kormos είπε Το ποσό δεν το δεσμεύει το κατάστημα αλλά το τραπεζικό σύστημα. Σε άλλη περίπτωση πως θα μπορούσε κάποιος να κάνει συναλλαγές με "άδειες τσέπες"? Η καθυστέρηση αποδέσμευσης είναι θέμα του λογιστηρίου της επιχείρησης όπου αυτό επειδή δεν θα είσαι ο μοναδικός πελάτης δυστυχώς ναι μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 30 ημέρες. Θέλει προσοχή σε κινήσεις/αγορές από 3ο-4α καταστήματα Μφχ ναι αλλά το κατάστημα έλεγε διαθέσιμο και με άφησε να το παραγγείλω, αν δεν μπορούν να διαχειριστουν το e-shop τους ή ακόμα χειρότερα αν βάζουν ψεύτικες διαθεσιμοτητες καλύτερα να το κλείσουν και να πάνε να βρούνε καμιά άλλη δουλειά. το τραπεζικό σύστημα δεν δεσμεύει ποσά για 5-7 εργάσιμες όπως μου απάντησαν. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2023 από makis269 1
NiKoSmile Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 35 λεπτά πριν, makis269 είπε το τραπεζικό σύστημα δεν δεσμεύει ποσά για 5-7 εργάσιμες όπως μου απάντησαν. Δεν τα δεσμεύουν, απλά οι ταχύτητες μεταφοράς των τραπεζών είναι δεκαετίες πίσω. Λίγες είναι οι τράπεζες που υποστηρίζουν άμεσες συναλλαγές. Για μια τυπική συναλλαγή μεταξύ διαφορετικών τραπεζών μέσω visa χρειάζονται από μία έως αρκετές ημέρες. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχεις στα χέρια σου το αποδεικτικό συναλλαγής με την εντολή, ώστε να γνωρίζεις πότε το κατάστημα πραγματοποίησε την επιστροφή. Από εκεί και πέρα είναι ευθύνη των τραπεζών.
lector Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 15 ώρες πριν, thanosbrt είπε Από εκεί και πέρα δεν θα συμμετέχω άλλο στο κρυφτό του ποια πλατφόρμα έχεις στο μυαλό σου και τι σε προβληματίζει. Δεν ειναι θεμα κρυφτου ουτε θελω να βαζω γριφους. Ειναι θεμα οτι διατυπωνω μια καταγγελια για "υποπτη" συμπεριφορα για την οποια εχω μονο ενδειξεις και οχι αποδειξεις οποτε δε θελω να με κατηγορησει εμενα κανεις για συκοφαντικη δυσφημιση. Στο κατω κατω, οποιος εχει παθει αυτα που περιγραφω θα καταλαβει. Φαινεται εδω δυο συμφορουμιτες ο @makis269 και ο @triplex1 εχουν παρει πρεφα για τι πραγμα μιλαω. 7 ώρες πριν, iwnas28 είπε Χωρις διαθεση ειρωνιας, ποιος ο λογος αυτου του θεματος οταν δεν παρεχεις κανενα ουσιαστικο στοιχειο ? Να προσπαθουμε να μαντεψουμε σε ποια πλατφορμα αναφερεσε ή κανουμε φιλοσοφικη συζητηση γι ατην κατασταση των ελληνικων eshops κτλ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα