alexandrataf Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετό καιρό με ένα μαγαζί το οποίο το έχω ενοικιάσει εδώ και δυο μήνες κλεισμένους, δεν έχω καταφέρει να το λειτουργήσω και τα ενοίκια τα δίνω κανονικά. Το μαγαζί εκ πρώτης όψεως ήταν σε καλή κατάσταση και βιάστηκα πάρα πολύ να το νοικιάσω γιατί χρειαζόμουν τη δουλειά. Εν τέλει, το κατάστημα δεν είχε ουτε μια μπρίζα, δεν είχε γραμμές τηλεφώνου, δεν είχε ρελιέ (για το οποίο δεν ενημερώθηκα ποτέ) όπως επίσης έχει σάπιο ρολόι. Πριν το ενοικιάσουν σε εμένα το κατάστημα ήταν διπλό - ενιαίο με το διπλανό- και είχε δεύτερο ρολόι το οποίο λειτουργούσε για την ηλεκτροδότηση και αυτό στη δική μου πλευρά ήταν κλειστό. Στην συνέχεια αφού έφυγε εκείνος που το νοίκιαζε, χώρισαν τα δυο μαγαζιά με γυψοσανίδα και το μισό μαγαζί με το καλό και λειτουργικό ρολόι, τις μπρίζες και όλα τα συναφή το πουλάνε. Το άλλο μισό τώρα, το οποίο το νοικιάζουν σε εμένα, δεν έχει τίποτα απο αυτά μιας και τα ξήλωσαν όλα, μαζί και με την ψευδροφή που έιχε, με αποτέλεσμα το μαγαζί τώρα να είναι 7 μέτρα ψηλό και να πρεπει να βαλω εγώ νεο ταβάνι. Να σημειώσω εδώ λοιπόν, πως γνωρίζοντας πως έχει αρκετή δουλειά σε οτι αφορά τις μπρίζες και τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και γυψοσανίδες, συμφωνήσαμε να δώσω τον Νοέμβριο μόνο την εγγύηση ( 2 ενοίκια ) και οχι το τρέχον, δηλαδη να της δωσω 900 ευρω. Οι κύριοι που μου το νοικιάζουν, στο συμβόλαιο έχουν εξασφαλίσει και αναφέρονται μόνον σε οτι αφορά τα χρήματα και το μίσθωμα, δεν υπάρχει ρήτρα σε περίπτωση που χρειαστεί να αποχωρήσω. Αφού μου έδωσαν το συμβόλαιο, αφού υπογράψαμε, μαθαίνω πως δεν είχαν βγάλει πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου για να μπορέσει να γίνει επανασύνδεση του ρεύματος, πράγμα που δεν ήξερα οτι πρέπει να εχει γίνει απο πριν γιατί ειμαι 25 χρονών και όλο αυτό ειναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμενα. Επικοινωνώ και μου λένε, "α το ρολοι αυτό είναι κλεισμένο 15 χρόνια και δεν θα υπάρχει ούτε στα αρχεία της ΔΕΗ. Θα βαλεις καινουργιο". Τους εξηγώ πως πρέπει να κινηθούν άμεσα γιατι έρχονται Χριστούγενννα και δεν θέλω να χάσω τις γιορτές, μου λένε "θα βγάλει ο ηλεκτρολόγος μας πιστοποιητικό και Υ.Δ.Ε (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση σε πάροχο για ηλεκτροδότηση". Περνάνε οι μέρες, κάνω αίτηση στον πάροχο εφόσουν μου είπαν πως την έκαναν αλλά η αίτησή μου συνεχώς απορρίπτεται καθώς δεν υπάρχει σε ισχύ σχέδιο ηλεκτρολόγου και εγω δεν εχω στα χερια μου κανενα αριθμο πρωτοκόλλου απο τον ηλεκτρολογο τους. Να τους καλώ κάθε μέρα χωρίς καμία ουσιαστικά ανταπόκριση και η απάντηση τους να είναι "τρέχτο και εσύ και πλήρωσε άλλον ηλεκτρολόγο να κάνει σχέδιο του μαγαζιού καθώς εμείς είμαστε πολύ μεγάλοι άνθρωποι και το κάναμε αυτό ήδη μια φορά για να σε βοηθήσουμε". Να σημειώσω κάπου εδώ πως αυτό το χαρτί μένει για 15 χρόνια στο μαγαζί και είναι καθαρά υποχρέωση των ιδιοκτητών αλλά επειδή ειναι ανδρόγυνο άνω των 70 ετών τους λυπήθηκα και είπα να μην έρθω σε αντιπαράθεση. Περνάνε οι μέρες και με καλούν απο την εταιρεία παροχής ρεύματος και μου λένε πως το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου έληξε γιατί πέρασαν 40 μέρες και πρέπει να γίνει καινούργιο. Τους παίρνω χίλια τηλέφωνα και τους παρακαλάω να επικοινωνήσουν με τον ηλεκτρολόγο τους γιατί πρέπει να μπω στο μαγαζί , πλησιάζουν γιορτές. Εν τελει απλώς μου δινουν το τηλεφωνο για να τον καλέσω εγω. Τον παίρνω και απαντάει με πλήρη απροθυμία να με βοηθήσει και εγώ για να τον κινήσω κάπως του λεω σας παρακαλώ ελάτε να με ενημερώσετε και να δείτε το χωρο μήπως μου δώσετε και εσεις μια προσφορα να το φτιαξουμε. Μονο και μονο τοτε, φιλοτιμηθηκε και μου ειπε οτι τελικα θα ερθει. Ερχόμενος λοιπον μου λεει οτι "ξερετε το μαγαζί σας δεν έχει ρελιέ, εσεις εδώ θελετε να κάνετε εργασίες και αν κάποιος ψηθεί θα είναι δικη μου ευθύνη και οι ιδιοκτήτες με έφεραν εδώ να υπογραψω με το ζόρι και μου έταξαν πως θα αναλάβω εγω τις εργασίες του χώρου". Εγω σαφως έκπληκτη του εξηγώ πως δεν θα εγγυηθώ να πάρει τη δουλειά, οτι δεν εχω καταλήξει, επίσης μπηκαν μεσα στο μαγαζί μου χωρίς εγω να το ξέρω και χωρίς να με ειδοποιήσουν πως έχουν και τα αντικλείδια. Εν τέλει μου λεει επειδή εισαι μικρη και σε λυπηθηκα θα σου βάλω πίνακα νεό με ρελε και θα σου κανω την δηλωση ξανά. Δεν το έκανε ποτέ, τον επαιρνα καθε μερα και ήταν αφαντος, πηραμε την εταιρείου που δουλευει και δεν απαντησαν ποτε, πηρα τους ιδιοκτητες και μου ειπαν "δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο, αν θελεις πληρωσε αλλο ηλεκτρολόγο να σου κάνει αυτη τη δουλειά". Όπως επίσης και για τον πίνακα του μαγαζιού που πρέπει να μπει νεος, ουτε λόγος να συμβάλλουν, η εστω να το αφαιρεσουν απο τα ενοίκια. Εγω να τονίσω πως έδωσα το ενοίκιο του Δεκέμβρη κανονικά γιατί "ειχαν αναγκες". Τώρα, περιμένουν απο 1η Ιανουαρίου το νέο νοίκι αλλά τους ειπα πως εφόσον δεν έχω δουλεψει και θέλω να πληρώσω τους εργάτες γιατι το μαγαζί έχει σοβαρές δουλειές μεσα, δεν θα μπορέσω να τους τα δώσω τουλάχιστον μέχρι τις δεκαπέντε. Ο Δεκέμβρης πέρασε, έχασα τις γιορτές και ακομα τιποτα. Μεσα σε όλη την ατυχία μου , ευτυχώς, μια πελάτισσά μου δούλευε στην ΔΕΔΔΗΕ και με έφερε σημερα σε επαφή με το διευθυντή στα κεντρικά ο οποίος με ενημέρωσε πως πιθανα υπάρχουν οφειλές προηγούμενων τελών και οτι οι ιδιοκτητες πρεπει να πληρώσουν Τ.Α.Π (ΤΕΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) και περα απο αυτό πρέπει να δηλώσουν στην πολεοδομία πως το μαγαζί πλέον έχει χωριστεί και δεν είναι ενιαίο καθώς στα αρχεία της ΔΕΗ και της ΔΕΔΔΗΕ το κατάστημα και ηλεκτροδότηση αφορούσαν χώρο 100 τετραγωνικά και τώρα ξαφνικά είναι 30 τμ το μαγαζί. Τους πηρα να τους ενημερώσω και μου ειπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν κατι, να τα τρεξω ολα εγώ. Εγω λοιπον, θελω να ρωτήσω. Μπορώ να προχωρήσω σε λυση συμβολαίου και να φυγω; Την εγγύησή μου θα την πάρω; Το συμβόλαιο το έχουμε δει όλο, υπεραναλυτικά και δεν υπάρχει καμία ρήτρα που να με δεσμεύει για να μη φυγω. Αλλά μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο τόσο νωρίς; Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων.
takoulou Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, alexandrataf είπε Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετό καιρό με ένα μαγαζί το οποίο το έχω ενοικιάσει εδώ και δυο μήνες κλεισμένους, δεν έχω καταφέρει να το λειτουργήσω και τα ενοίκια τα δίνω κανονικά. Το μαγαζί εκ πρώτης όψεως ήταν σε καλή κατάσταση και βιάστηκα πάρα πολύ να το νοικιάσω γιατί χρειαζόμουν τη δουλειά. Εν τέλει, το κατάστημα δεν είχε ουτε μια μπρίζα, δεν είχε γραμμές τηλεφώνου, δεν είχε ρελιέ (για το οποίο δεν ενημερώθηκα ποτέ) όπως επίσης έχει σάπιο ρολόι. Πριν το ενοικιάσουν σε εμένα το κατάστημα ήταν διπλό - ενιαίο με το διπλανό- και είχε δεύτερο ρολόι το οποίο λειτουργούσε για την ηλεκτροδότηση και αυτό στη δική μου πλευρά ήταν κλειστό. Στην συνέχεια αφού έφυγε εκείνος που το νοίκιαζε, χώρισαν τα δυο μαγαζιά με γυψοσανίδα και το μισό μαγαζί με το καλό και λειτουργικό ρολόι, τις μπρίζες και όλα τα συναφή το πουλάνε. Το άλλο μισό τώρα, το οποίο το νοικιάζουν σε εμένα, δεν έχει τίποτα απο αυτά μιας και τα ξήλωσαν όλα, μαζί και με την ψευδροφή που έιχε, με αποτέλεσμα το μαγαζί τώρα να είναι 7 μέτρα ψηλό και να πρεπει να βαλω εγώ νεο ταβάνι. Να σημειώσω εδώ λοιπόν, πως γνωρίζοντας πως έχει αρκετή δουλειά σε οτι αφορά τις μπρίζες και τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και γυψοσανίδες, συμφωνήσαμε να δώσω τον Νοέμβριο μόνο την εγγύηση ( 2 ενοίκια ) και οχι το τρέχον, δηλαδη να της δωσω 900 ευρω. Οι κύριοι που μου το νοικιάζουν, στο συμβόλαιο έχουν εξασφαλίσει και αναφέρονται μόνον σε οτι αφορά τα χρήματα και το μίσθωμα, δεν υπάρχει ρήτρα σε περίπτωση που χρειαστεί να αποχωρήσω. Αφού μου έδωσαν το συμβόλαιο, αφού υπογράψαμε, μαθαίνω πως δεν είχαν βγάλει πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου για να μπορέσει να γίνει επανασύνδεση του ρεύματος, πράγμα που δεν ήξερα οτι πρέπει να εχει γίνει απο πριν γιατί ειμαι 25 χρονών και όλο αυτό ειναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμενα. Επικοινωνώ και μου λένε, "α το ρολοι αυτό είναι κλεισμένο 15 χρόνια και δεν θα υπάρχει ούτε στα αρχεία της ΔΕΗ. Θα βαλεις καινουργιο". Τους εξηγώ πως πρέπει να κινηθούν άμεσα γιατι έρχονται Χριστούγενννα και δεν θέλω να χάσω τις γιορτές, μου λένε "θα βγάλει ο ηλεκτρολόγος μας πιστοποιητικό και Υ.Δ.Ε (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση σε πάροχο για ηλεκτροδότηση". Περνάνε οι μέρες, κάνω αίτηση στον πάροχο εφόσουν μου είπαν πως την έκαναν αλλά η αίτησή μου συνεχώς απορρίπτεται καθώς δεν υπάρχει σε ισχύ σχέδιο ηλεκτρολόγου και εγω δεν εχω στα χερια μου κανενα αριθμο πρωτοκόλλου απο τον ηλεκτρολογο τους. Να τους καλώ κάθε μέρα χωρίς καμία ουσιαστικά ανταπόκριση και η απάντηση τους να είναι "τρέχτο και εσύ και πλήρωσε άλλον ηλεκτρολόγο να κάνει σχέδιο του μαγαζιού καθώς εμείς είμαστε πολύ μεγάλοι άνθρωποι και το κάναμε αυτό ήδη μια φορά για να σε βοηθήσουμε". Να σημειώσω κάπου εδώ πως αυτό το χαρτί μένει για 15 χρόνια στο μαγαζί και είναι καθαρά υποχρέωση των ιδιοκτητών αλλά επειδή ειναι ανδρόγυνο άνω των 70 ετών τους λυπήθηκα και είπα να μην έρθω σε αντιπαράθεση. Περνάνε οι μέρες και με καλούν απο την εταιρεία παροχής ρεύματος και μου λένε πως το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου έληξε γιατί πέρασαν 40 μέρες και πρέπει να γίνει καινούργιο. Τους παίρνω χίλια τηλέφωνα και τους παρακαλάω να επικοινωνήσουν με τον ηλεκτρολόγο τους γιατί πρέπει να μπω στο μαγαζί , πλησιάζουν γιορτές. Εν τελει απλώς μου δινουν το τηλεφωνο για να τον καλέσω εγω. Τον παίρνω και απαντάει με πλήρη απροθυμία να με βοηθήσει και εγώ για να τον κινήσω κάπως του λεω σας παρακαλώ ελάτε να με ενημερώσετε και να δείτε το χωρο μήπως μου δώσετε και εσεις μια προσφορα να το φτιαξουμε. Μονο και μονο τοτε, φιλοτιμηθηκε και μου ειπε οτι τελικα θα ερθει. Ερχόμενος λοιπον μου λεει οτι "ξερετε το μαγαζί σας δεν έχει ρελιέ, εσεις εδώ θελετε να κάνετε εργασίες και αν κάποιος ψηθεί θα είναι δικη μου ευθύνη και οι ιδιοκτήτες με έφεραν εδώ να υπογραψω με το ζόρι και μου έταξαν πως θα αναλάβω εγω τις εργασίες του χώρου". Εγω σαφως έκπληκτη του εξηγώ πως δεν θα εγγυηθώ να πάρει τη δουλειά, οτι δεν εχω καταλήξει, επίσης μπηκαν μεσα στο μαγαζί μου χωρίς εγω να το ξέρω και χωρίς να με ειδοποιήσουν πως έχουν και τα αντικλείδια. Εν τέλει μου λεει επειδή εισαι μικρη και σε λυπηθηκα θα σου βάλω πίνακα νεό με ρελε και θα σου κανω την δηλωση ξανά. Δεν το έκανε ποτέ, τον επαιρνα καθε μερα και ήταν αφαντος, πηραμε την εταιρείου που δουλευει και δεν απαντησαν ποτε, πηρα τους ιδιοκτητες και μου ειπαν "δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο, αν θελεις πληρωσε αλλο ηλεκτρολόγο να σου κάνει αυτη τη δουλειά". Όπως επίσης και για τον πίνακα του μαγαζιού που πρέπει να μπει νεος, ουτε λόγος να συμβάλλουν, η εστω να το αφαιρεσουν απο τα ενοίκια. Εγω να τονίσω πως έδωσα το ενοίκιο του Δεκέμβρη κανονικά γιατί "ειχαν αναγκες". Τώρα, περιμένουν απο 1η Ιανουαρίου το νέο νοίκι αλλά τους ειπα πως εφόσον δεν έχω δουλεψει και θέλω να πληρώσω τους εργάτες γιατι το μαγαζί έχει σοβαρές δουλειές μεσα, δεν θα μπορέσω να τους τα δώσω τουλάχιστον μέχρι τις δεκαπέντε. Ο Δεκέμβρης πέρασε, έχασα τις γιορτές και ακομα τιποτα. Μεσα σε όλη την ατυχία μου , ευτυχώς, μια πελάτισσά μου δούλευε στην ΔΕΔΔΗΕ και με έφερε σημερα σε επαφή με το διευθυντή στα κεντρικά ο οποίος με ενημέρωσε πως πιθανα υπάρχουν οφειλές προηγούμενων τελών και οτι οι ιδιοκτητες πρεπει να πληρώσουν Τ.Α.Π (ΤΕΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) και περα απο αυτό πρέπει να δηλώσουν στην πολεοδομία πως το μαγαζί πλέον έχει χωριστεί και δεν είναι ενιαίο καθώς στα αρχεία της ΔΕΗ και της ΔΕΔΔΗΕ το κατάστημα και ηλεκτροδότηση αφορούσαν χώρο 100 τετραγωνικά και τώρα ξαφνικά είναι 30 τμ το μαγαζί. Τους πηρα να τους ενημερώσω και μου ειπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν κατι, να τα τρεξω ολα εγώ. Εγω λοιπον, θελω να ρωτήσω. Μπορώ να προχωρήσω σε λυση συμβολαίου και να φυγω; Την εγγύησή μου θα την πάρω; Το συμβόλαιο το έχουμε δει όλο, υπεραναλυτικά και δεν υπάρχει καμία ρήτρα που να με δεσμεύει για να μη φυγω. Αλλά μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο τόσο νωρίς; Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων. Πες του ότι φεύγεις ότι τελικά όπως ήρθαν τα πράγματα για να το ενοικιάσεις.. Πόσα χρόνια έχεις υπογράψει; Λάθος σου που δεν τα κοίταξες όλα αυτά.. Μάλλον η εγγύηση τέλος... Δυστυχώς.. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2023 από takoulou
alexandrataf Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, takoulou είπε Πες του ότι φεύγεις ότι τελικά όπως ήρθαν τα πράγματα για να το ενοικιάσεις.. Πόσα χρόνια έχεις υπογράψει; Λάθος σου που δεν τα κοίταξες όλα αυτά.. Μάλλον η εγγύηση τέλος... Δυστυχώς.. Υπέγραψα για 3 χρόνια και κάθε χρόνο έχω αυξηξη του ενοικίου. Δυστυχώς βιάστηκα γιατί το σημείο ήταν καλό και τα χρήματα σχετικά καλά για το σημείο και δυστυχώς δεν είχα εμπειρία πάνω σε όλα αυτα ποτέ. Τωρα θα πάθω και θα μαθω...
takoulou Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, alexandrataf είπε Υπέγραψα για 3 χρόνια και κάθε χρόνο έχω αυξηξη του ενοικίου. Δυστυχώς βιάστηκα γιατί το σημείο ήταν καλό και τα χρήματα σχετικά καλά για το σημείο και δυστυχώς δεν είχα εμπειρία πάνω σε όλα αυτα ποτέ. Τωρα θα πάθω και θα μαθω... Εκτός και κάνεις υπομονή λίγο καιρό και λυθούν τα προβληματα που έχεις.. Φώναξες δικό σου ηλεκτρολόγο; Κοίταξες από μεριά σου;
alexandrataf Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, takoulou είπε Εκτός και κάνεις υπομονή λίγο καιρό και λυθούν τα προβληματα που έχεις.. Φώναξες δικό σου ηλεκτρολόγο; Κοίταξες από μεριά σου; Πήρα ναι! Εγώ από μεριά μου το μόνο που μπορώ να κανω και αυτό απλά για να κάνω πιο γρήγορα , να πληρώσω εγώ να βγάλω το χαρτι τους…
takoulou Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, alexandrataf είπε Πήρα ναι! Εγώ από μεριά μου το μόνο που μπορώ να κανω και αυτό απλά για να κάνω πιο γρήγορα , να πληρώσω εγώ να βγάλω το χαρτι τους… Αν σε συμφέρει... Αν το θέλεις να συνεχίσεις.. Συνεπώς από εσένα εξαρτάται.. Πές του ότι θα πληρώσεις εσύ και θα τα αφαιρέσεις από το ενοίκιο.. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2023 από takoulou
alexandrataf Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, takoulou είπε Αν σε συμφέρει... Αν το θέλεις να συνεχίσεις.. Συνεπώς από εσένα εξαρτάται.. Πές του ότι θα πληρώσεις εσύ και θα τα αφαιρέσεις από το ενοίκιο.. το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν να αφαιρέσουν τίποτα από τα ενοίκια ούτε να βάλουν εκείνοι αυτά που οφείλουν! Έχω σκεφτεί να απευθυνθώ και σε κάποιο δικηγόρο!
takoulou Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, alexandrataf είπε το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν να αφαιρέσουν τίποτα από τα ενοίκια ούτε να βάλουν εκείνοι αυτά που οφείλουν! Έχω σκεφτεί να απευθυνθώ και σε κάποιο δικηγόρο! Κάντο να πας σε δικηγόρο.. 1
dtk-386 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, alexandrataf είπε το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν να αφαιρέσουν τίποτα από τα ενοίκια ούτε να βάλουν εκείνοι αυτά που οφείλουν! Έχω σκεφτεί να απευθυνθώ και σε κάποιο δικηγόρο! Και τι θέλουν να νοικιάζουν; 4 ντουβαρια που δεν μπορούν να αξιοποιηθούν ως κατάστημα;
SabotazNic Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Αυριο πρωι σε εναν δικηγορο, μαζι με συμβολαιο που εχεις υπογραψει. 3 1
soteras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Αν δεν θέλουν να αφαιρεθεί απο ενοίκιο τα φτιάχνεις αν μπορείς αλλά τους λες όταν φύγω θα πάω μέχρι και τη χέστρα άν την έχω πληρώσει και δεν θέλετε να γίνει αφαίρεση από το ενοίκιο Βέβαια το ΤΑΠ εσύ δεν μπορεις να το φτιάξεις κάπως μόνο ο κάτοχος μπορεί 1
Ringo106 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Αν πας σε δικηγόρο καλό και του ζητήσεις να βάλει στην απαίτηση και την αμοιβή του ... κανε και ένα ανοιχτό party μετά για εμάς ... θα σου περισσέψουν
GREGORYMO Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, alexandrataf είπε Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετό καιρό με ένα μαγαζί το οποίο το έχω ενοικιάσει εδώ και δυο μήνες κλεισμένους, δεν έχω καταφέρει να το λειτουργήσω και τα ενοίκια τα δίνω κανονικά. Το μαγαζί εκ πρώτης όψεως ήταν σε καλή κατάσταση και βιάστηκα πάρα πολύ να το νοικιάσω γιατί χρειαζόμουν τη δουλειά. Εν τέλει, το κατάστημα δεν είχε ουτε μια μπρίζα, δεν είχε γραμμές τηλεφώνου, δεν είχε ρελιέ (για το οποίο δεν ενημερώθηκα ποτέ) όπως επίσης έχει σάπιο ρολόι. Πριν το ενοικιάσουν σε εμένα το κατάστημα ήταν διπλό - ενιαίο με το διπλανό- και είχε δεύτερο ρολόι το οποίο λειτουργούσε για την ηλεκτροδότηση και αυτό στη δική μου πλευρά ήταν κλειστό. Στην συνέχεια αφού έφυγε εκείνος που το νοίκιαζε, χώρισαν τα δυο μαγαζιά με γυψοσανίδα και το μισό μαγαζί με το καλό και λειτουργικό ρολόι, τις μπρίζες και όλα τα συναφή το πουλάνε. Το άλλο μισό τώρα, το οποίο το νοικιάζουν σε εμένα, δεν έχει τίποτα απο αυτά μιας και τα ξήλωσαν όλα, μαζί και με την ψευδροφή που έιχε, με αποτέλεσμα το μαγαζί τώρα να είναι 7 μέτρα ψηλό και να πρεπει να βαλω εγώ νεο ταβάνι. Να σημειώσω εδώ λοιπόν, πως γνωρίζοντας πως έχει αρκετή δουλειά σε οτι αφορά τις μπρίζες και τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και γυψοσανίδες, συμφωνήσαμε να δώσω τον Νοέμβριο μόνο την εγγύηση ( 2 ενοίκια ) και οχι το τρέχον, δηλαδη να της δωσω 900 ευρω. Οι κύριοι που μου το νοικιάζουν, στο συμβόλαιο έχουν εξασφαλίσει και αναφέρονται μόνον σε οτι αφορά τα χρήματα και το μίσθωμα, δεν υπάρχει ρήτρα σε περίπτωση που χρειαστεί να αποχωρήσω. Αφού μου έδωσαν το συμβόλαιο, αφού υπογράψαμε, μαθαίνω πως δεν είχαν βγάλει πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου για να μπορέσει να γίνει επανασύνδεση του ρεύματος, πράγμα που δεν ήξερα οτι πρέπει να εχει γίνει απο πριν γιατί ειμαι 25 χρονών και όλο αυτό ειναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμενα. Επικοινωνώ και μου λένε, "α το ρολοι αυτό είναι κλεισμένο 15 χρόνια και δεν θα υπάρχει ούτε στα αρχεία της ΔΕΗ. Θα βαλεις καινουργιο". Τους εξηγώ πως πρέπει να κινηθούν άμεσα γιατι έρχονται Χριστούγενννα και δεν θέλω να χάσω τις γιορτές, μου λένε "θα βγάλει ο ηλεκτρολόγος μας πιστοποιητικό και Υ.Δ.Ε (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση σε πάροχο για ηλεκτροδότηση". Περνάνε οι μέρες, κάνω αίτηση στον πάροχο εφόσουν μου είπαν πως την έκαναν αλλά η αίτησή μου συνεχώς απορρίπτεται καθώς δεν υπάρχει σε ισχύ σχέδιο ηλεκτρολόγου και εγω δεν εχω στα χερια μου κανενα αριθμο πρωτοκόλλου απο τον ηλεκτρολογο τους. Να τους καλώ κάθε μέρα χωρίς καμία ουσιαστικά ανταπόκριση και η απάντηση τους να είναι "τρέχτο και εσύ και πλήρωσε άλλον ηλεκτρολόγο να κάνει σχέδιο του μαγαζιού καθώς εμείς είμαστε πολύ μεγάλοι άνθρωποι και το κάναμε αυτό ήδη μια φορά για να σε βοηθήσουμε". Να σημειώσω κάπου εδώ πως αυτό το χαρτί μένει για 15 χρόνια στο μαγαζί και είναι καθαρά υποχρέωση των ιδιοκτητών αλλά επειδή ειναι ανδρόγυνο άνω των 70 ετών τους λυπήθηκα και είπα να μην έρθω σε αντιπαράθεση. Περνάνε οι μέρες και με καλούν απο την εταιρεία παροχής ρεύματος και μου λένε πως το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου έληξε γιατί πέρασαν 40 μέρες και πρέπει να γίνει καινούργιο. Τους παίρνω χίλια τηλέφωνα και τους παρακαλάω να επικοινωνήσουν με τον ηλεκτρολόγο τους γιατί πρέπει να μπω στο μαγαζί , πλησιάζουν γιορτές. Εν τελει απλώς μου δινουν το τηλεφωνο για να τον καλέσω εγω. Τον παίρνω και απαντάει με πλήρη απροθυμία να με βοηθήσει και εγώ για να τον κινήσω κάπως του λεω σας παρακαλώ ελάτε να με ενημερώσετε και να δείτε το χωρο μήπως μου δώσετε και εσεις μια προσφορα να το φτιαξουμε. Μονο και μονο τοτε, φιλοτιμηθηκε και μου ειπε οτι τελικα θα ερθει. Ερχόμενος λοιπον μου λεει οτι "ξερετε το μαγαζί σας δεν έχει ρελιέ, εσεις εδώ θελετε να κάνετε εργασίες και αν κάποιος ψηθεί θα είναι δικη μου ευθύνη και οι ιδιοκτήτες με έφεραν εδώ να υπογραψω με το ζόρι και μου έταξαν πως θα αναλάβω εγω τις εργασίες του χώρου". Εγω σαφως έκπληκτη του εξηγώ πως δεν θα εγγυηθώ να πάρει τη δουλειά, οτι δεν εχω καταλήξει, επίσης μπηκαν μεσα στο μαγαζί μου χωρίς εγω να το ξέρω και χωρίς να με ειδοποιήσουν πως έχουν και τα αντικλείδια. Εν τέλει μου λεει επειδή εισαι μικρη και σε λυπηθηκα θα σου βάλω πίνακα νεό με ρελε και θα σου κανω την δηλωση ξανά. Δεν το έκανε ποτέ, τον επαιρνα καθε μερα και ήταν αφαντος, πηραμε την εταιρείου που δουλευει και δεν απαντησαν ποτε, πηρα τους ιδιοκτητες και μου ειπαν "δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο, αν θελεις πληρωσε αλλο ηλεκτρολόγο να σου κάνει αυτη τη δουλειά". Όπως επίσης και για τον πίνακα του μαγαζιού που πρέπει να μπει νεος, ουτε λόγος να συμβάλλουν, η εστω να το αφαιρεσουν απο τα ενοίκια. Εγω να τονίσω πως έδωσα το ενοίκιο του Δεκέμβρη κανονικά γιατί "ειχαν αναγκες". Τώρα, περιμένουν απο 1η Ιανουαρίου το νέο νοίκι αλλά τους ειπα πως εφόσον δεν έχω δουλεψει και θέλω να πληρώσω τους εργάτες γιατι το μαγαζί έχει σοβαρές δουλειές μεσα, δεν θα μπορέσω να τους τα δώσω τουλάχιστον μέχρι τις δεκαπέντε. Ο Δεκέμβρης πέρασε, έχασα τις γιορτές και ακομα τιποτα. Μεσα σε όλη την ατυχία μου , ευτυχώς, μια πελάτισσά μου δούλευε στην ΔΕΔΔΗΕ και με έφερε σημερα σε επαφή με το διευθυντή στα κεντρικά ο οποίος με ενημέρωσε πως πιθανα υπάρχουν οφειλές προηγούμενων τελών και οτι οι ιδιοκτητες πρεπει να πληρώσουν Τ.Α.Π (ΤΕΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) και περα απο αυτό πρέπει να δηλώσουν στην πολεοδομία πως το μαγαζί πλέον έχει χωριστεί και δεν είναι ενιαίο καθώς στα αρχεία της ΔΕΗ και της ΔΕΔΔΗΕ το κατάστημα και ηλεκτροδότηση αφορούσαν χώρο 100 τετραγωνικά και τώρα ξαφνικά είναι 30 τμ το μαγαζί. Τους πηρα να τους ενημερώσω και μου ειπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν κατι, να τα τρεξω ολα εγώ. Εγω λοιπον, θελω να ρωτήσω. Μπορώ να προχωρήσω σε λυση συμβολαίου και να φυγω; Την εγγύησή μου θα την πάρω; Το συμβόλαιο το έχουμε δει όλο, υπεραναλυτικά και δεν υπάρχει καμία ρήτρα που να με δεσμεύει για να μη φυγω. Αλλά μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο τόσο νωρίς; Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων. Πιστοποιητικό ΠΕΑ υπήρχε? Στο μισθωτηριο γράφει αριθμό παροχής?
Basilhs23___ Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, alexandrataf είπε Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και αρκετό καιρό με ένα μαγαζί το οποίο το έχω ενοικιάσει εδώ και δυο μήνες κλεισμένους, δεν έχω καταφέρει να το λειτουργήσω και τα ενοίκια τα δίνω κανονικά. Το μαγαζί εκ πρώτης όψεως ήταν σε καλή κατάσταση και βιάστηκα πάρα πολύ να το νοικιάσω γιατί χρειαζόμουν τη δουλειά. Εν τέλει, το κατάστημα δεν είχε ουτε μια μπρίζα, δεν είχε γραμμές τηλεφώνου, δεν είχε ρελιέ (για το οποίο δεν ενημερώθηκα ποτέ) όπως επίσης έχει σάπιο ρολόι. Πριν το ενοικιάσουν σε εμένα το κατάστημα ήταν διπλό - ενιαίο με το διπλανό- και είχε δεύτερο ρολόι το οποίο λειτουργούσε για την ηλεκτροδότηση και αυτό στη δική μου πλευρά ήταν κλειστό. Στην συνέχεια αφού έφυγε εκείνος που το νοίκιαζε, χώρισαν τα δυο μαγαζιά με γυψοσανίδα και το μισό μαγαζί με το καλό και λειτουργικό ρολόι, τις μπρίζες και όλα τα συναφή το πουλάνε. Το άλλο μισό τώρα, το οποίο το νοικιάζουν σε εμένα, δεν έχει τίποτα απο αυτά μιας και τα ξήλωσαν όλα, μαζί και με την ψευδροφή που έιχε, με αποτέλεσμα το μαγαζί τώρα να είναι 7 μέτρα ψηλό και να πρεπει να βαλω εγώ νεο ταβάνι. Να σημειώσω εδώ λοιπόν, πως γνωρίζοντας πως έχει αρκετή δουλειά σε οτι αφορά τις μπρίζες και τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και γυψοσανίδες, συμφωνήσαμε να δώσω τον Νοέμβριο μόνο την εγγύηση ( 2 ενοίκια ) και οχι το τρέχον, δηλαδη να της δωσω 900 ευρω. Οι κύριοι που μου το νοικιάζουν, στο συμβόλαιο έχουν εξασφαλίσει και αναφέρονται μόνον σε οτι αφορά τα χρήματα και το μίσθωμα, δεν υπάρχει ρήτρα σε περίπτωση που χρειαστεί να αποχωρήσω. Αφού μου έδωσαν το συμβόλαιο, αφού υπογράψαμε, μαθαίνω πως δεν είχαν βγάλει πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου για να μπορέσει να γίνει επανασύνδεση του ρεύματος, πράγμα που δεν ήξερα οτι πρέπει να εχει γίνει απο πριν γιατί ειμαι 25 χρονών και όλο αυτό ειναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμενα. Επικοινωνώ και μου λένε, "α το ρολοι αυτό είναι κλεισμένο 15 χρόνια και δεν θα υπάρχει ούτε στα αρχεία της ΔΕΗ. Θα βαλεις καινουργιο". Τους εξηγώ πως πρέπει να κινηθούν άμεσα γιατι έρχονται Χριστούγενννα και δεν θέλω να χάσω τις γιορτές, μου λένε "θα βγάλει ο ηλεκτρολόγος μας πιστοποιητικό και Υ.Δ.Ε (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση σε πάροχο για ηλεκτροδότηση". Περνάνε οι μέρες, κάνω αίτηση στον πάροχο εφόσουν μου είπαν πως την έκαναν αλλά η αίτησή μου συνεχώς απορρίπτεται καθώς δεν υπάρχει σε ισχύ σχέδιο ηλεκτρολόγου και εγω δεν εχω στα χερια μου κανενα αριθμο πρωτοκόλλου απο τον ηλεκτρολογο τους. Να τους καλώ κάθε μέρα χωρίς καμία ουσιαστικά ανταπόκριση και η απάντηση τους να είναι "τρέχτο και εσύ και πλήρωσε άλλον ηλεκτρολόγο να κάνει σχέδιο του μαγαζιού καθώς εμείς είμαστε πολύ μεγάλοι άνθρωποι και το κάναμε αυτό ήδη μια φορά για να σε βοηθήσουμε". Να σημειώσω κάπου εδώ πως αυτό το χαρτί μένει για 15 χρόνια στο μαγαζί και είναι καθαρά υποχρέωση των ιδιοκτητών αλλά επειδή ειναι ανδρόγυνο άνω των 70 ετών τους λυπήθηκα και είπα να μην έρθω σε αντιπαράθεση. Περνάνε οι μέρες και με καλούν απο την εταιρεία παροχής ρεύματος και μου λένε πως το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου έληξε γιατί πέρασαν 40 μέρες και πρέπει να γίνει καινούργιο. Τους παίρνω χίλια τηλέφωνα και τους παρακαλάω να επικοινωνήσουν με τον ηλεκτρολόγο τους γιατί πρέπει να μπω στο μαγαζί , πλησιάζουν γιορτές. Εν τελει απλώς μου δινουν το τηλεφωνο για να τον καλέσω εγω. Τον παίρνω και απαντάει με πλήρη απροθυμία να με βοηθήσει και εγώ για να τον κινήσω κάπως του λεω σας παρακαλώ ελάτε να με ενημερώσετε και να δείτε το χωρο μήπως μου δώσετε και εσεις μια προσφορα να το φτιαξουμε. Μονο και μονο τοτε, φιλοτιμηθηκε και μου ειπε οτι τελικα θα ερθει. Ερχόμενος λοιπον μου λεει οτι "ξερετε το μαγαζί σας δεν έχει ρελιέ, εσεις εδώ θελετε να κάνετε εργασίες και αν κάποιος ψηθεί θα είναι δικη μου ευθύνη και οι ιδιοκτήτες με έφεραν εδώ να υπογραψω με το ζόρι και μου έταξαν πως θα αναλάβω εγω τις εργασίες του χώρου". Εγω σαφως έκπληκτη του εξηγώ πως δεν θα εγγυηθώ να πάρει τη δουλειά, οτι δεν εχω καταλήξει, επίσης μπηκαν μεσα στο μαγαζί μου χωρίς εγω να το ξέρω και χωρίς να με ειδοποιήσουν πως έχουν και τα αντικλείδια. Εν τέλει μου λεει επειδή εισαι μικρη και σε λυπηθηκα θα σου βάλω πίνακα νεό με ρελε και θα σου κανω την δηλωση ξανά. Δεν το έκανε ποτέ, τον επαιρνα καθε μερα και ήταν αφαντος, πηραμε την εταιρείου που δουλευει και δεν απαντησαν ποτε, πηρα τους ιδιοκτητες και μου ειπαν "δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο, αν θελεις πληρωσε αλλο ηλεκτρολόγο να σου κάνει αυτη τη δουλειά". Όπως επίσης και για τον πίνακα του μαγαζιού που πρέπει να μπει νεος, ουτε λόγος να συμβάλλουν, η εστω να το αφαιρεσουν απο τα ενοίκια. Εγω να τονίσω πως έδωσα το ενοίκιο του Δεκέμβρη κανονικά γιατί "ειχαν αναγκες". Τώρα, περιμένουν απο 1η Ιανουαρίου το νέο νοίκι αλλά τους ειπα πως εφόσον δεν έχω δουλεψει και θέλω να πληρώσω τους εργάτες γιατι το μαγαζί έχει σοβαρές δουλειές μεσα, δεν θα μπορέσω να τους τα δώσω τουλάχιστον μέχρι τις δεκαπέντε. Ο Δεκέμβρης πέρασε, έχασα τις γιορτές και ακομα τιποτα. Μεσα σε όλη την ατυχία μου , ευτυχώς, μια πελάτισσά μου δούλευε στην ΔΕΔΔΗΕ και με έφερε σημερα σε επαφή με το διευθυντή στα κεντρικά ο οποίος με ενημέρωσε πως πιθανα υπάρχουν οφειλές προηγούμενων τελών και οτι οι ιδιοκτητες πρεπει να πληρώσουν Τ.Α.Π (ΤΕΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) και περα απο αυτό πρέπει να δηλώσουν στην πολεοδομία πως το μαγαζί πλέον έχει χωριστεί και δεν είναι ενιαίο καθώς στα αρχεία της ΔΕΗ και της ΔΕΔΔΗΕ το κατάστημα και ηλεκτροδότηση αφορούσαν χώρο 100 τετραγωνικά και τώρα ξαφνικά είναι 30 τμ το μαγαζί. Τους πηρα να τους ενημερώσω και μου ειπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν κατι, να τα τρεξω ολα εγώ. Εγω λοιπον, θελω να ρωτήσω. Μπορώ να προχωρήσω σε λυση συμβολαίου και να φυγω; Την εγγύησή μου θα την πάρω; Το συμβόλαιο το έχουμε δει όλο, υπεραναλυτικά και δεν υπάρχει καμία ρήτρα που να με δεσμεύει για να μη φυγω. Αλλά μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο τόσο νωρίς; Ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων. Διάβασα περιπου το μισό post που γράφεις. Ένα πράγμα δεν κατάλαβα. Τι εννοεις ότι βιαζόμουν να νοικιάσω επειδή χρειαζόμουν την δουλειά; Αν έχεις ανσγκη να δουλέψεις όπως λες δεν βιάζεσαι να γίνεις επιχειρηματίας και να ανοίξεις μαγαζί. Επίσης, εισαι 25, πρωτόγνωρη εμπειρία λες. Περίμενες κάτι διαφορετικό; Με μαγαζιά και επιχειρήσεις θα εμπλακεις όταν έχεις δουλέψει σε ενα αντικείμενο για Χ χρόνια και το ξέρεις από μέσα, πας τώρα και πας να πέσεις μέσα στον λακο με τα λεονταρια... Στα υπολποπα. Σε όλα τα μαγαζιά σχεδόν ο καθένας που ανοίγει την επιχείρηση αναλαμβάνει και τα κόστη διαμόρφωσης, επισκευων κτλ, επειδη ο κάθε ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ξέρει να εμπλακεί και να αναλαμβάνει την διακόσμηση και την διαμόρφωση που γουστάρει ο κάθε επιχειρηματίας. Συνεπως, όλα αυτά τα αναλαμβάνεις εσύ εκτός αν ορίζει διαφορετικά το συμβόλαιο. Πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου, θεωρητικά βαραίνει τον ιδιοκτήτη. Αν όμως εσύ θες να κάνεις αλλαγές στο δίκτυο η και επαύξηση ισχύος, τοτε δεν παίζει να στο πληρώσει ο ιδιοκτήτης, θα το πληρώσεις εσύ μαζί με όλες τις υπόλοιπες εργασίες που θα κάνει ο ηλεκτρολόγος σου και απλά ο ιδιοκτήτης θα βάλει μια υπογραφή ότι έλαβε γνώση των αλλαγών. Ρελε πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικά σε όλες τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις. Για διαχωρισμό μαγαζιών πωλήσεις και ότι άλλο λες, περιπλέκεις την κατάσταση η οποία έτσι κι αλλιώς δεν είχε τις προϋποθέσεις για να ξεκινήσει με αισιοδοξία Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2023 από Basilhs23___ 1
alexandrataf Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, Basilhs23___ είπε Διάβασα περιπου το μισό post που γράφεις. Ένα πράγμα δεν κατάλαβα. Τι εννοεις ότι βιαζόμουν να νοικιάσω επειδή χρειαζόμουν την δουλειά; Αν έχεις ανσγκη να δουλέψεις όπως λες δεν βιάζεσαι να γίνεις επιχειρηματίας και να ανοίξεις μαγαζί. Επίσης, εισαι 25, πρωτόγνωρη εμπειρία λες. Περίμενες κάτι διαφορετικό; Με μαγαζιά και επιχειρήσεις θα εμπλακεις όταν έχεις δουλέψει σε ενα αντικείμενο για Χ χρόνια και το ξέρεις από μέσα, πας τώρα και πας να πέσεις μέσα στον λακο με τα λεονταρια... Στα υπολποπα. Σε όλα τα μαγαζιά σχεδόν ο καθένας που ανοίγει την επιχείρηση αναλαμβάνει και τα κόστη διαμόρφωσης, επισκευων κτλ, επειδη ο κάθε ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ξέρει να εμπλακεί και να αναλαμβάνει την διακόσμηση και την διαμόρφωση που γουστάρει ο κάθε επιχειρηματίας. Συνεπως, όλα αυτά τα αναλαμβάνεις εσύ εκτός αν ορίζει διαφορετικά το συμβόλαιο. Πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου, θεωρητικά βαραίνει τον ιδιοκτήτη. Αν όμως εσύ θες να κάνεις αλλαγές στο δίκτυο η και επαύξηση ισχύος, τοτε δεν παίζει να στο πληρώσει ο ιδιοκτήτης, θα το πληρώσεις εσύ μαζί με όλες τις υπόλοιπες εργασίες που θα κάνει ο ηλεκτρολόγος σου και απλά ο ιδιοκτήτης θα βάλει μια υπογραφή ότι έλαβε γνώση των αλλαγών. Για διαχωρισμό μαγαζιών πωλήσεις και ότι άλλο λες, περιπλέκεις την κατάσταση η οποία έτσι κι αλλιώς δεν είχε τις προϋποθέσεις για να ξεκινήσει με αισιοδοξία Ίσως ήταν κάπως λάθος η διατύπωσή μου. Εχω κάνει έναρξη απο το 19 και έιχα eshop, μαζί με παράλληλη εργασία σε γραφείο. Είχα μαζέψει ένα κεφάλαιο ώστε πλέον να μπορέσω να νοικιάσω ένα κατάστημα - 30 τετραγωνικών ώστε να τρέξει και απο κοντά και να είναι η μόνη μου δουλειά καθώς παραιτήθηκα απο την άλλη μου δουλειά για να το κάνω, εφόσον το eshop πήγαινε καλα. Πρώτη μου φορά είναι που ενοικιάζω φυσικό κατάστημα και ειδικά χωρίς κάποιον να με καθοδηγήσει. Όσον αφορά τις εργασίες του χώρου, προφανώς όλα όσα έχουν να κάνουν με αναδιάταξη και διαμόρφωση του χώρου είναι καθαρά δική μου υπόθεση, δεν "φταίει" ο ιδιοκτήτης για το τι θέλω εγώ να αλλάξω στο μαγαζί και ουδέποτε θα το ζητούσα. Αναφέρομαι καθαρά στο γραφεικρατικό κομμάτι των τελών προηγούμενων ετών, τον ΤΑΠ και το κομμάτι της πολεοδομίας, οπού πρέπει να δηλωθεί οτι το κατάστημα πλεον έχει χωριστεί στη μέση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις