Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά με υγεία.

Γράφω εδώ να εκφράσω την αγανάκτησή μου για την εταιρία Κωτσόβολος.

Υπήρχε λοιπόν μια προσφορά για απόκτηση δωροεπιταγής σε όσες αγορές γίνουν 01/01/2023 και 02/01/2023 για χρήση σε επόμενη αγορά.
Οι δωροεπιταγές δίνονταν αναλογικά με το ύψος της αγορας.
Μπορεί οποιοσδήποτε να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου χρησιμοποιώντας το http://web.archive.org/
Παρακάτω και οι εικόνες που είχε χρησιμοποιήσει το εν λόγω κατάστημα.
Αναλυτικούς όρους χρήσης δεν βρήκα πουθενά για την χρήση των δωροεπιταγών και αυτό ήταν το πρώτο καμπανάκι αλλά σκέφτηκα μεγάλο κατάστημα είναι, οπότε και προχώρησα.

Είχα πλάνο να αγοράσω 3 κλιματιστικά, τα 2 μέσω του προγράμματος ανακυκλώνω.
Αρχή του χρόνου λοιπόν, αφού έβαλα τον κωδικό της επιταγής κατά την αγορά καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία προχώρησα με την εισαγωγή 
της πιστωτικής μου κάρτας. Όταν όμως πάτησα το κουμπί ολοκλήρωση, αντί να εμφανιστεί το μήνυμα της επιτυχημένης
συναλλαγής, εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος και δεν μου ήρθε κανένα μήνυμα ή email από τον Κωτσόβολο.
Η χρέωση όμως φάνηκε κανονικά στην κάρτα μιας και την έχω συνδέσει με το κινητό.
Λόγω των ημερών, όπως ήταν φυσικό δεν μπόρεσα να βρω και κανέναν από την εξυπηρέτηση πελατών και στα emails που έστειλα
δεν απάντησε ποτέ κανείς έως και τώρα.

Λέω δεν πειράζει θα κάνω άλλη μια αγορά το ίδιο προϊόν και θα ακυρώσω εκ των υστέρων την προηγούμενη. 
Ωστόσο τώρα το σύστημα των ηλεκτρονικών αγορών δεν άφηνε να εισάγω κωδικό επιταγής από το ανακυκλώνω, βγάζοντας το μήνυμα ότι δεν δέχονται πλέον τέτοιους κωδικούς.
Να επισημάνω ότι ο κωδικός επιταγής που είχα ήδη εισάγει, είχε αποδεσμευτεί από το σύστημά τους μετά από ενημέρωση που ήρθε στο κινητό μου και άρα μπορώ να τον ξαναχρησιμοποιήσω. Έστειλα 2 emails και συμπλήρωσα άλλες 2 φορές την φόρμα επικοινωνίας ώστε να τους ενημερώσω για το πρόβλημα που αντιμετώπιζα.

Την επόμενη μέρα μιας και δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση από τον Κωτσόβολο (email, sms, viber ή τηλ) σκέφτηκα να προβώ και στην αγορά και 2ου κλιματιστικού, αυτή τη φορά χωρίς την χρήση κωδικού επιταγής, μιας και δεν άφηνε ακόμα το σύστημά τους.
Οπότε κάνω την παραγγελία με αντικαταβολή, η οποία και ολοκληρώνεται επιτυχώς.
Αμέσως ήρθαν μηνύματα email και viber για την επιτυχυμένη ολοκλήρωση της παραγγελίας και ότι θα παραδοθεί στις 05/01.

Την επόμενη μέρα (03/01) με κάλεσαν από τον Κωτσόβολο για την 1η παραγγελία ώστε να τους δώσω τον κωδικό επιταγής από το ανακυκλώνω καθώς δεν το είχε κρατήσει το σύστημά τους. Α, σκέφτομαι μια χαρά, κράτησαν τελικά την παραγγελία παρόλο που δεν μου ήρθε κάποια γραπτή ενημέρωση.
Δίνοντάς τους το όμως ρώτησα και για την δωροεπιταγή που δικαιούμαι για την επόμενη αγορά και εντελώς κυνικά ο υπάλληλος μου απαντάει ότι δεν δικαιούμαι καμία δωροεπιταγή. Του λέω, πως δεν υπάρχει, το γράφατε στο site σας. Α μου λέει για αγορές άνω των 1000 ευρώ. Μα είναι άνω των 1000 ευρώ του λέω. Δεν δικαιούστε μου ξαναλέει, δεν βλέπω κάτι στο σύστημά μας. Να σημειώσω ότι στις 03/01 δεν υπήρχε πλέον κανένα ίχνος για απόκτηση δωροεπιταγών… Οπότε στο τέλος του λέω να την ακυρώσουν, καθώς σκέφτηκα έχω και την 2η παραγγελία.

1 ημέρα μετά μου στέλνουν ενημέρωση μέσω viber το δίωρο κατά το οποίο θα παραδοθεί η παραγγελία στις 05/01.
Και έρχεται λοιπόν η Πέμπτη (05/01)...
Το δίωρο περνάει, το τρίωρο περνάει, παίρνω τηλ και ο υπάλληλος μου λέει οτι το φορτηγό επιστρέφει διότι μάλλον δεν με βρήκε στο χώρο παραλαβής. Ουδέποτε όμως εμφανίστηκε κάποιο φορτηγό. 
Αφήνω τα στοιχεία μου ώστε να με καλέσουν για εκ νέου παράδοση.
Με παίρνει μια κυρία, πολύ ευγενική η αλήθεια είναι, ώστε να ενημερώσει ότι το κλιματιστικό που έχω παραγγείλει δεν υπάρχει στην αποθήκη τους!
Αφού την ενημέρωσα ότι έχω μηνύματα από εκείνους ότι όχι μόνο υπάρχει αλλά θα έπρεπε να μου το είχαν παραδώσει, η κυρία εξεπλάγειν αλλά με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει και ότι πρέπει να κάνω εκ νέου παραγγελία και ότι τυχόν δωροεπιταγές που δικαιούμαι δυστυχώς θα χαθούν. Αφού της τα είπα λίγο ένα χεράκι, της το κλείνω χωρίς όμως να της πω ότι θέλω να ακυρώσω την παραγγελία. Μπαίνοντας όμως στο site τους μετά από λίγο με τα στοιχεία εισόδου μου διαπίστωσα ότι η παραγγελία μου είχε ακυρώθηκε.

Οπότε θα ήθελα τη γνώμη σας, πως μπορώ να κινηθώ απένταντι σε τέτοια φαινόμενα.

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το σεντόνι...
 

 

kotsovolos-doroepitagi.png

footer-m-n.png

Δημοσ.

Να κάνεις καταγγελία στο συνήγορο του Πολίτη.. Και γενικά παντού.. Υπουργείο ανάπτυξης.. Εμπορικό σύλλογο..Με αυτά που αναφέρεις παραπάνω.. 

Δημοσ.

Δες μήπως μπορείς να τους καταγγείλεις και από εδώ. 

https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών-2/

Πάντως, μη το πάρεις προσωπικά αυτό που θα πω. Τα θέλουν και τα παθαίνουν ορισμένοι. 

Εγώ είχα αγοράσει από κωτσο ένα κλιματιστικο πριν 2-3 ετη. Η όλη διαδικασία άγχος και ταλαιπωρία σε εισαγωγικά για το αν και πότε θα ισχύσει η δωροεπιταγη και όλες αυτές οι βλακειες, δεν αξίζουν τον κόπο. Γενικά ότι πάρεις κυνήγησε το σε περίοδο εκπτώσεων, ότι τιμή πετύχεις με την αγορά μετά τέλος. 

Με αγορά 1000 ευρώ και ανακύκλωση παλιάς συσκευής παλια πήρα δωροεπιταγη κάπου στα 70-100 ευρώ. Πως γίνεται να μου δώσουν 120 ευρώ με αγορά από τα 400 ευρώ; Απλά θα μπει μέσα το κατάστημα. Σπάει μάτι ότι είναι fake και το έκαναν για να μαζέψουν πελάτες. 

 

Δημοσ.
2 hours ago, Basilhs23___ said:

Σπάει μάτι ότι είναι fake και το έκαναν για να μαζέψουν πελάτες. 

Σε μένα πάντως μια χαρά ήρθε η επιταγή. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είστε ελεύθεροι να καταθέτετε την καλή ή κακή σας εμπειρία για κάθε κατάστημα ή αλυσίδα.

Για πολλοστή φορά, όμως, σας θυμίζουμε να μην χρησιμοποιείτε εκφράσεις που μπορούν να αφήσουν εκτεθειμένους και εσάς, και το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλούμε να προσέχετε το πώς διατυπώνετε την οσοδήποτε κακή εμπειρία είχατε.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, NickTG είπε

Σε μένα πάντως μια χαρά ήρθε η επιταγή. 

Αρα κάτι λάθος γράφει ο ts εφόσον δίνουν κανονικά τις συγκεκριμένες δωροεπιταγες. 

Δημοσ.

Παιδιά δεν αντιλέγω ότι σε κάποιους έδωσαν δωροεπιταγές. Μάλλον όμως δεν είχαν υπολογίσει κάτι καλά και μόλις μαζεύτηκαν πάνω από τον αριθμό των δωροεπιταγων που είχαν υπολογίσει, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ακύρωσαν τις υπόλοιπες παραγγελίες.

 

Δημοσ.

Και εγώ έκανα αγορά τις ίδιες ημερομηνίες με τον ts με δωροεπιταγή 120€. Έβαλα παραλαβή απο το κατάστημα. Πήγα όταν άνοιξαν 3/1 και μου είπαν ότι δικαιούμαι την επιταγή και θα ερθει στο email μου. Ακόμη δεν έχει έρθει κάτι και περιμένω. 

Δημοσ.
11 minutes ago, notist said:

θα ερθει στο email μου

Στην εξυπηρέτηση που είχα μιλήσει για SMS στο κινητό μου είπαν και όντως εκεί ήρθε. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...