Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδία, είμαι στο τελευταία βήματα του να βγάλω το δίπλωμα και κοιτάω παράλληλα να πάρω και ένα αμάξι γύρω στα 11κ. Μέχρι στιγμής είμαι μεταξύ Toyota Yaris, Honda Civic Type S και Ford Fiesta.

Μπορείτε να μου πείτε μια άποψη πάνω σε αυτά ή και να προτείνεται κάτι άλλο.

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ε αμα δε γράψεις τι ψάχνεις, τι αμάξι θέλεις κλπ, πώς θα σε βοηθήσουν; Γενικά το μπάτζετ σου δεν ειναι κακό για πρώτο αμάξι. Τα κλασικά που πρέπει να κοιτάξεις ειναι τι συντήρηση του έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, τι πάγια έξοδα έχει και αν ειναι όντως ειλικρινείς για την κατάσταση του αυτοκινήτου (δλδ τα χιλιόμετρα αν είναι πραγματικά)

  • Like 1
Δημοσ.

Να σε διευκολύνω; Με το καλημέρα ξεχνάς το Yaris.

Θα πάρεις πολύ "λιγότερο" αμάξι από τα άλλα 2 μιας και η Toyota στα μεταχειρισμένα στη χώρα μας είναι υπερτιμημένη του κερατά.

Δε μπαίνω στον κόπο να αναφέρω γενιές, εκδόσεις, χλμ, κ.λπ, διότι το παραπάνω ισχύει σε κάθε περίπτωση :P

 

  • Like 4
Δημοσ.

Προτεραιότητες σε ένα αμάξι για να σου κοστίσει φθηνά στο μέλλον

  • Να κυκλοφορεί αρκετά για να υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά
  • Να υπάρχουν πολλά συνεργεία που ασχολούνται με την Μάρκα
  • Σημαντικό να έχεις συνεργείο που ξέρεις ότι ειναι σωστό και καλό.

Με βάση τα παραπάνω, καταλήγεις σε μάρκα κ μοντέλο.

Μετά κοιτάς τα ακόλουθα:

  • Να έχει καλή τιμή μεταπώλησης
  • Να είναι αξιόπιστο
  •  Να είναι το δυνατόν πιο ασφαλές, με περισσότερους αερόσακους κλπ

Και τέλος κοιτάς την έκδοση. Υπάρχουν ίδια μοντέλα που έχουν την ίδια τελική τιμή ως μεταχειρισμένα, αλλά σε επίπεδο εξοπλισμού έχουν τεράστιες διαφορές. 

Απο τα πιο πανω αμάξια που λες, θα έψαχνα yaris. Σαν πρώτο αμάξι να βάλεις ασφάλεια μεικτή και φυσικά αμφίδρομο συναγερμό με δικό του χειριστήριο (πχ Clifford 3305X)

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Σαν πρώτο αμάξι να βάλεις ασφάλεια μεικτή

Σε πρώτο αμάξι (νέος οδηγός, άρα -ίσως- και με επασφάλιστρο-α) άμα βάλει και μεικτή θα του κοστίσει πιο πολύ η ασφάλεια απ' το αμάξι. Μάλιστα σε μεταχειρισμένο 10 ετών, η μεικτή με μία τυπική απαλλαγή 500€ δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.

  • Like 2
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Απο τα πιο πανω αμάξια που λες, θα έψαχνα yaris. Σαν πρώτο αμάξι να βάλεις ασφάλεια μεικτή και φυσικά αμφίδρομο συναγερμό με δικό του χειριστήριο (πχ Clifford 3305X)

Αυτό που είναι πιο πιθανό να κάνει ο νέος οδηγός είναι να φάει κανέναν καθρέφτη ή προφυλακτήρα, οπότε η μεικτή δεν έχει νόημα, καθώς το ποσό της πιθανής ζημιάς είναι κάτω από αυτό της απαλλαγής.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Προτεραιότητες σε ένα αμάξι για να σου κοστίσει φθηνά στο μέλλον

  • Να κυκλοφορεί αρκετά για να υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά
  • Να υπάρχουν πολλά συνεργεία που ασχολούνται με την Μάρκα
  • Σημαντικό να έχεις συνεργείο που ξέρεις ότι ειναι σωστό και καλό.

Με βάση τα παραπάνω, καταλήγεις σε μάρκα κ μοντέλο.

Μετά κοιτάς τα ακόλουθα:

  • Να έχει καλή τιμή μεταπώλησης
  • Να είναι αξιόπιστο
  •  Να είναι το δυνατόν πιο ασφαλές, με περισσότερους αερόσακους κλπ

Και τέλος κοιτάς την έκδοση. Υπάρχουν ίδια μοντέλα που έχουν την ίδια τελική τιμή ως μεταχειρισμένα, αλλά σε επίπεδο εξοπλισμού έχουν τεράστιες διαφορές. 

Απο τα πιο πανω αμάξια που λες, θα έψαχνα yaris. Σαν πρώτο αμάξι να βάλεις ασφάλεια μεικτή και φυσικά αμφίδρομο συναγερμό με δικό του χειριστήριο (πχ Clifford 3305X)

αρα οσοι αγορασαν TESLA στη χωρα μας πριν χρονια ειναι #@ες με τη λογικη αυτη

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και από άλλα άτομα που έχω ρωτήσει, όλοι τείνουν στον Ιάπωνα. Δεν κοιτάω για τίποτα τρελό, γύρω στα 100 άλογα, να μπορώ να πάω και ένα ταξίδι άνετα.

Για τα Ford τι έχετε να πείτε, γιατί οι μισοί μου τα κράζουν και άλλοι τα λένε αξιόπιστα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το honda civic νομιζω οπως εγραψε και καποιος ειναι πιο αμαξι απο τα αλλα 2. Ειναι ενα αυτοκινητο που ανετα μπορει να ξεκινησεις απο βολτα και να πας ταξιδι χωρις να το καταλαβεις. Το εσωτερικο κατα τη γνωμη μου και παρα τα χρονακια του ειναι πιο πλουσιο απο τα αλλα δυο και πιο φουτουριστικο ο πινακας οργανων.

το φορντακι ειναι ενα αυτοκινητο με προσδιορισμο πολης (οπως και το γιαρις) αλλα αν χρειαστει κανει ταξιδια. Εχοντας οδηγησει μερικες μερες μου φανηκε βαρετο (οπως και το αντιστοιχο κορσα) αλλα αν το ειχα στη μεγαλουπολη ή για εταιρικο δε θα ειχα θεμα.

Ο κινητηρας του χοντα ειναι διαμαντακι οποτε σα νεος οδηγος αν του κανεις στην αρχη ενα γερο ελεγχο και σερβις δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα.

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με 11 χιλιάρικα κοιτάς και σε VW Golf,Opel Astra,Audi A3,Citroen C4.

Είναι κρίμα να δώσεις 11 χιλιάρικα και να πάρεις κουβα τύπου Yaris,Fiesta.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός από αυτά που είπαν οι υπόλοιποι διάλεξε και τι κατηγορία αμάξι θες.

Το Civic με τα fiesta/yaris είναι διαφορετική κατηγορία.

Με 11κ σε περίπτωση που πας για το Civic λογικά θα πας στο μοντέλο 2012-2016 (9η γενιά).

Το συγκεκριμένο (όπως και το προηγούμενο) βγαίνει σε 1400 και 1800 κυβικά, στο car τα περισσότερα είναι 1400 απ' όσο θυμάμαι και τέλη κυκλοφορίας υπολογίζεις περίπου 150-160€.

Επεξ/σία από Grim Ripper
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

αρα οσοι αγορασαν TESLA στη χωρα μας πριν χρονια ειναι #@ες με τη λογικη αυτη

Η αγορά ενός tesla είναι απόλυτα λογική, όταν έχεις λεφτά για πέταμα και σίγουρα έχεις 1~2 αμάξια ακόμα. 

Όταν δεν έχεις, βάζεις προτεραιότητες. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...