Etokounoapoepae_77 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 Καλησπέρα και καλή χρονιά, Επειδή είμαι άσχετος θα ήθελα την βοήθεια σας, αγόρασα προ ημερων ένα laptop (Lenovo IdeaPad 3 15ITL05 Notebook (39.62 cm/15.6 inch, Intel Pentium Gold 7505, UHD) το αγόρασα από Γερμανία και όταν το άνοιξα πέρα από το ότι το πληκτρολόγιο έχει γερμανικούς χαρακτήρες φυσικά και ολα ήταν εγκατεστημένα στα γερμανικά μετά από την αρχική εγκατάσταση προσπάθησα και κατάφερα να αλλάξω την γλώσσα στα ελληνικά. Έχω όμως ένα θέμα ότι η γλώσσα που μου εμφανίζεται όταν ανοίγω ένα πρόγραμμα πχ YouTube όλα είναι στα γερμανικά. Υπάρχει τρόπος να αλλάξει αυτό? Και αν ναι πως? Θα ήθελα οριστική διαγραφή της γερμανικής γλώσσας. ευχαριστώ πολύ εκ τόν προτέρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Guten morgen ! η καλύτερη λύση είναι το format και καθαρή εγκατάσταση με αγγλικά ή ελληνικά win η άλλη λύση στις ρυθμίσεις θα βάλεις πρώτα τα ελληνικά, θα τη βάλεις κ ως γλώσσα πιο πάνω κ να εμφανίζεται έτσι ο υπολογιστής μου, θα κάνεις κ τις ρυθμίσεις για περιοχή κλπ regional settings Ελλάδα ενδεχομένως να έχεις κ novo button (μια τρυπίστα στο πλάι ή από κάτω , να μπεις σε restore menu, να τα σβήσεις όλα κ να ξαναστήσεις από την αρχή τα windows σαν OOBE (out of box experience), όπου θα διαλέξεις περιοχή Ελλάδα, γλώσσα κλπ σωστά πάρε κ αυτοκόλλητα για το πληκτρολόγιο, στο ινσομνια στις αγγελίες θα βρεις σωστά κ φθηνά Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2023 από Kthulhou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Etokounoapoepae_77 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Σε ευχαριστώ πολύ, με έσωσες γιατί ήμουν στο τσακ να το σπάσω.... Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2023 από Etokounoapoepae_77 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις