johnny_pane Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Γεια σας παιδιά και καλή χρονιά *είμαι λίγο άσχετος με το όλο θέμα έχω ένα nissan almera το οποίο θα κάθεται λογικά για το επόμενο 5 μηνο και λογικά η μπαταρία δεν θα ανέξει. η μπαταρία του τώρα είναι cmf κλειστού τύπου ... premium eagle παραθέτω και τα χαρ/κα της μπαταρίας : Μπαταρία EAGLE, 60 Ah, + δεξιά, σειράς PREMIUM για αυτοκίνητα κατασκευής ευρωπαϊκών εργοστασίων Κωδικός προϊόντος:eg56030-prem Χαρακτηριστικά • Τάση (Volt):12V • Αμπερώρια (Ah):60 • Αμπέρ εκκίνησης (A/EN):520 • Τύπος:CMF (κλειστού τύπου) • Διαστάσεις mm (μήκος x πλάτος x ύψος):246x175x190 • Πόλοι (διάταξη + / προδιαγραφές):+ δεξιά / χοντροί πόλοι • Βάση (προσαρμογή στήριξης):και στις τέσσερις πλευρές • Πρόσθετα χαρακτηριστικά:«έξυπνο μάτι» παρακολούθησης λειτουργίας (smart eye), ειδικά προσαρμοσμένη χειρολαβή Υπάρχει τρόπος να την συντηρώ με κάποιο από τα γνωστά μικρά μηχανάκια όπως για παράδειγμα αυτό : https://www.skroutz.gr/s/22487806/Einhell-Φορτιστής-Μπαταρίας-Αυτοκινήτου-12V-CE-BC-4-M-1002225.html Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από johnny_pane
Dantε Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Ναι μπορεις να το βαλεις πανω για συντηρηση αυτο. Η μονιμα ή καθε βδομαδα για μια μερα πχ. Σημαντικο! Βγαλε τον αρνητικο πολο της μπαταριας αφου θα το εχεις τοσο καιρο σε ακινησια! 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Θα σου ελεγα να αποσυνδεσης τον αρνητικο πολο πιο καλα Αν δεν κανω λαθος για φορτιση οπως λες πρεπει να βγαζεις την μπαταρια για να την φορτισης στο σπιτι για παραδειγμα Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από Γιάννης Platano