Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, πήρα δώρο σήμερα  στη μητέρα μου το Samsung A13 5G δυστυχώς όμως η κάμερα είναι απαράδεχτη στα χρώματα και γενικά τα χρώματα του κινητού δεν έχουν ζωντάνια (σε σύγκριση με Xiaomi) σε δείχνουν σα νεκρο!! Όμως το πρόβλημα είναι έχουμε βγάλει ζελατίνη και γενικά έχει χρησιμοποιηθεί . Πιστεύετε μπορεί να γίνει επιστροφή και επιλογή άλλου κινητού η το ξεχνάμε ? 

Δημοσ.

Εάν το κουτί ήταν σφραγισμένο με δύο ταινίες ή έστω μία τότε δεν υπάρχει θέμα.

Το ότι η κάμερα και τα χρήματα είναι απαράδεκτα αυτό είναι επειδή έκανες λάθος επιλογή.

Έπρεπε πρώτου το πάρεις να το δεις από κοντά .

Δημοσ.

δύσκολο εφοσον οταν ανοιχθει θεωρείται  μεταχειρισμένο

η υπαναχωρηση των 14 ημερων  ισχύει 

Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, σφραγισμένα όπως παρελήφθησαν,  συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ

συνηθως το αναφερουν οι οροι χρησης στο καθε καταστημα που είναι ίδιοι.

 

Αναφορά σε κείμενο

Υπαναχώρηση

 

- Ακυρώσεις

Υπαναχώρηση 

Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση μέσω mail . Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.




Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει :

·         Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, σφραγισμένα όπως παρελήφθησαν,  συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ

·         Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί

·         Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες

·         Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας

·         Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, mMary είπε

Καλησπέρα, πήρα δώρο σήμερα  στη μητέρα μου το Samsung A13 5G δυστυχώς όμως η κάμερα είναι απαράδεχτη στα χρώματα και γενικά τα χρώματα του κινητού δεν έχουν ζωντάνια (σε σύγκριση με Xiaomi) σε δείχνουν σα νεκρο!! Όμως το πρόβλημα είναι έχουμε βγάλει ζελατίνη και γενικά έχει χρησιμοποιηθεί . Πιστεύετε μπορεί να γίνει επιστροφή και επιλογή άλλου κινητού η το ξεχνάμε ? 

Βασικά γιατί ρωτάς εμάς;  το μαγαζί που το πήρες πρέπει να ρωτήσεις αν δέχονται επιστροφή 😉

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, koutsis είπε

Βασικά γιατί ρωτάς εμάς;  το μαγαζί που το πήρες πρέπει να ρωτήσεις αν δέχονται επιστροφή 😉

Είπα μήπως ξέρει κανεις  

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Εάν το κουτί ήταν σφραγισμένο με δύο ταινίες ή έστω μία τότε δεν υπάρχει θέμα.

Το ότι η κάμερα και τα χρήματα είναι απαράδεκτα αυτό είναι επειδή έκανες λάθος επιλογή.

Έπρεπε πρώτου το πάρεις να το δεις από κοντά .

Έπρεπε , χαζομάρα δικιά μου τωρα άντε να βρεθεί (που δεν νομίζω) λυση

10 λεπτά πριν, aces είπε

δύσκολο εφοσον οταν ανοιχθει θεωρείται  μεταχειρισμένο

η υπαναχωρηση των 14 ημερων  ισχύει 

Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, σφραγισμένα όπως παρελήφθησαν,  συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ

συνηθως το αναφερουν οι οροι χρησης στο καθε καταστημα που είναι ίδιοι.

 

 

- Ακυρώσεις

 

Υπαναχώρηση 

Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση μέσω mail . Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.

 

 

 



 

 

Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει :

 

 

 

·         Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, σφραγισμένα όπως παρελήφθησαν,  συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ

 

 

 

·         Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί

 

 

 

·         Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες

 

 

 

·         Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας

 

 

 

·         Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

Έτσι όπως τα διάβασα αποκλείεται να το δεχτούν πίσω .. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GATE123 είπε

Ούτε DOA δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, εφόσον το προϊόν δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

το doa ειναι 7 ημερων

η υπαναχωρηση επιστροφη 14 ημερων αρκει να ναι σφραγισμένη η συσκευασία 

Μονο αν πει ότι τα χρώματα είναι θολά ίσως πετύχει doa.

Δυσκολο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, aces είπε

 

Μονο αν πει ότι τα χρώματα είναι θολά ίσως πετύχει doa.

Δυσκολο

Με PLS LCD και χωρίς Hz τι περιμένεις!!

Και 400 ppi density.......

Επεξ/σία από GATE123
Δημοσ.
Μόλις τώρα, GATE123 είπε

Με PLS LCD και χωρίς Hz τι περιμένεις!!

το doa ειναι όταν δε ανοίγει καν η συσκευή οπότε πάλι δε στέκει για αλλαγή 

χωρίς hz :lol:

Δημοσ.

Αν το δεχθει το μαγαζι πισω απο τη καλη του τη καρδια (που δε θα το δεχθει και καλα θα κανει) μονον.

Αλλιως βαλτο αγγελια με την αναλογη χασουρα.

Δικο σου σφαλμα ειναι που δε το εψαξες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, mMary είπε

Πιστεύετε μπορεί να γίνει επιστροφή και επιλογή άλλου κινητού η το ξεχνάμε ? 

Δεν γίνεται, σκέψου πως η επιχείρηση θα πρέπει ουσιαστικά να βγει χαμένη χωρίς να φταίει αν το δεχόταν, μιας που δεν θα μπορεί να το πουλήσει ως καινούργιο σε άλλον πελάτη.

Επεξ/σία από LaMereda
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, aces είπε

το doa ειναι όταν δε ανοίγει καν η συσκευή οπότε πάλι δε στέκει για αλλαγή 

χωρίς hz :lol:

Λάθος κάνεις.

Το DOA είναι ελαττωματικό προϊόν.

Οπότε πως θα ξέρει κάποιος εάν δεν το ανοίξει?

https://www.thinkd.gr/warranty-doa 

Όταν λέω χωρίς Hz εννοώ ότι μπορεί να είναι PLS LCD αλλά τουλάχιστον να είχε 90Hz .

Δημοσ.

Απο το 1994 εχω αγορασει αρκετα κινητα με μοναδικο κριτηριο την τιμη.

Δεν υπηρξε ουτε μια περιπτωση που να μην το σκυλομετανιωσα και εδω αργοτερα τα διπλα και παραπανω για να παρω ενα πιο αξιοπρεπες.

Και παλι ξανα απο την αρχη.

Απο εμενα> Αγοραστε, ειδικα στους γονεις σας, καλα κινητα. Καντε οικονομια απο αλλου.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...