Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Taoustaoys είπε

Για την Toyota είναι ένα βήμα παραπάνω για ένα διάστημα να συνυπάρχει σε αμάξια με βενζίνη η πετρέλαιο και σε αμάξια με μπαταρίες, αυτό κάνει το έργο τους πιο δύσκολο . 

Ναι, το κάνει πιο δύσκολο αλλά η Toyota εσκεμμένα δεν μπαίνει στον χορό.

Μπορείς να δεις πχ τις κινήσεις που έχουν κάνει VW, Volvo (Polestar), KIA, Hyundai, Ford, κτλ.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Taoustaoys είπε

Όντως το βγάζει πρώτο αποτέλεσμα αλλά νομίζω λέει για τον μήνα Οκτώβριο του 2022 ότι πούλησε τόσα για έναν μόνο μήνα. Τώρα για τα 18εκκατομυρια που λέει αυτοί τα λένε, τι λένε και τι εννοούν αυτοί ξέρουν.

 

Λέει Through October, άρα δεν είναι μόνο γι αυτό τον μήνα αλλά μέχρι τον καιρό που γράφτηκαν αυτές οι λέξεις.

Τέλος πάντων. Πολλά ή λίγα, εγώ βλέπω ότι πρακτικά ότι τώρα το 2023 πάλι σε υβριδικά κατά κύριο λόγο στοχεύει
https://www.toyota.com/electrified/

Όταν αλλάξει στάση, σταματήσει να βγάζει να κουβάδες στις μικρές κατηγορίες και φυσικά υπάρχει aftersales για τους κουβάδες της, ειδικά στο κομμάτι των ηλεκτρικών, τότε ίσως αναθεωρήσω. Προς το παρόν θα κοιτάω εταιρείες που δίνουν μία 7ετία εγγύησης στο αμάξι, την οποία και καλύπτουν και όχι εταιρείες που το παίζουν αξιόπιστες με 2 και 3 χρόνια εγγύησης.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, manolis940 είπε

Μα τι να συγκρίνεις; Την αξιοπιστία των ηλεκτρικών της toyota που ούτε 15000 δεν έχει πουλήσει;

 Το πρώτο υβριδικό drivetrain το έχει φτιάξει η ...Toyota με το Prius. Απείρως πιο περίπλοκο σχέδιο σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό, απίστευτη αξιοπιστία ...30 χρόνια πριν!

Επίσης, ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας!  Είναι ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ: πόρτες, παράθυρα,  αναρτήσεις, ποιότητα εσωτερικού, βαφή, συναρμογή κλπ.   (βασικά η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας είναι τα μόνα που δεν χρειάζονται σέρβις!!!)

Αντιθέτως, ψάξε λίγο στο youtube, θα δεις Tesla με πόρτες και παράθυρα που δεν ανοίγουν, θορύβους από τις αναρτήσεις, βαφή που φεύγει, πόρτες πορτ μπαγκάζ που είναι στραβές και χίλια άλλα.  


Πρέπει να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα να υποστηρίζουμε μία αουτσάιντερ καινούργια εταιρεία με φοβερή τεχνολογία, και άλλο όταν μας ζητάει να δώσουμε 60,000+ ευρώ για ένα αμάξι με στραβές πόρτες (ιδιαίτερα μάλιστα όταν έχει τόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους).

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Επίσης, ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας!  Είναι ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ: πόρτες, παράθυρα,  αναρτήσεις, ποιότητα εσωτερικού, βαφή, συναρμογή κλπ.   (βασικά η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας είναι τα μόνα που δεν χρειάζονται σέρβις!!!)

car-brands-customer-satisfaction.JPG

https://insideevs.com/news/592600/tesla-owner-satisfaction-tops-rivals-multiple-rating-sites/

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, grayden είπε

Το τι οριζει ο καθε πελατης ως customer satisfaction και ποια κριτηρια θετει ειναι εντελως υποκειμενικο. Δεν μπορω να δεχτω οτι η Land Rover ειναι πιο πανω απο την Mercedes οταν ξερουν και οι πετρες ποσο ζημιαρικα ειναι τα πρωτα. Αυτο ομως που δεν ειναι υποκειμενικο ειναι η ποιοτητα κατασκευης στην οποια ΟΛΑ τα Tesla ειναι απαραδεκτα στα χρηματα αυτα παντα παρολο που εχουν βελτιωθει ειδικα οσα παραγονται σε Βερολινο και USA. Πορτες ανευθυγραμμιστες, προφυλακτηρες/φτερα με κενα, δαγκανες χωρις τακακια σε νεα αυτοκινητα, πλαστικα με οψη, υφη που ανηκουν σε σαλονι αυτοκινητου μεσαιας κατηγοριας επιεικως, τιμονια που ξεφλουδιζουν, τριγμοι παντου στην καμπινα απο τα πρωτα χιλιομετρα, καθισματα που τα νοιωθεις σαν καρεκλα κουζινας με φτηνη δερματινη, συναρμογη/φινιρισμα καμπινας περασμενης δεκαετιας. Και δεν ειναι μονο αυτα, μιλαω εκ πειρας σε καποια. Επισης η Τεσλα διατεινεται πως ειναι εταιρεια τεχνολογιας και οχι αυτοκινητοβιομηχανια οσο παραλογο και αν ακουγεται. Οταν δημιουργηθει σημαντικο προβλημα (οχι σπανιο) εχεις να αντιμετωπισεις αυτην την λογικη στο service. Ολα αυτα ειναι απορροια μιας παραγωγης τραβηγμενης απο τα μαλλια για να πιασουν shipment στοχους. Μια λογικη supermarket που δεν συναδει με τον premium χαρακτηρα που ευαγγελιζεται η εταιρεια για τα προιοντα της. Πουλανε ακομα καλα γιατι ο ανταγωνισμος τωρα εχει αρχισει να φερνει προτασεις σοβαρες. Αν μεινουν στασιμοι, θα εχουν προβλημα και η πορεια της μετοχης της αυτη ακριβως την νευρικοτητα των επενδυτων καταγραφει τελευταια.

Στον αντιποδα εχεις μια εταιρεια που εφερε εξελιγμενους ηλεκτροκινητηρες, καλοστημενα μηχανικα μερη ειδικα στο ηλεκτρικο κομματι και μπαταριες με πολυ καλη αυτονομια πριν απο οποιονδηποτε αλλον στον κοσμο και ενα λογισμικο Autopilot που ειναι πολυ ικανο (παρολο που μου τραβηξε αντιστροφα απο την φορα που ειχα το τιμονι σε εξοδο της Αττικης Οδου χωρις λογο) σε αυτοκινητοδρομους ειδικα αν και οχι τοσο μπροστα πλεον σε συγκριση με αντιστοιχα ανταγωνιστικα συστηματα. Για FSD ουτε λογος, ειναι ουτοπικο και εκτος πραγματικοτητας για πολυ καιρο ακομα, εκτος και αν καποιος εχει τασεις αυτοκτονιας ειδικα στην Ελλαδα. Στον δρομο απο εμπειρια οδηγησης Model 3 και Model Y, εχω μονο καλα πραγματα να πω. Στοιβαρο πατημα, σπορτιφ συμπεριφορα λογο χαμηλου κεντρου βαρους με λιγο μονο κοστος στην ανεση απο την αναμενομενα σκληροτερη αναρτηση. Η αμεσοτητα στην μεταδοση κινησης, ο τροπος που ερχεται η επιταχυνση και η αναγεννητικη πεδηση ειναι πραγματικα game changers δυνατα μονο σε EV και δη σε Tesla που οι κινητηρες της ειναι πολυ ικανοι. Ωστοσο η προιοντικη της γκαμα εχει απο τους μεγαλυτερους μεσους ορους ηλικιας στην βιομηχανια και αυτο εχει αρχισει να φαινεται. Επιπλεον ο ανταγωνισμος εχει ανεβει κατακορυφα και η ψαλιδα εχει σχεδον κλεισει. Ν. Κορεατες, Αμερικανοι και Ευρωπαιοι παραδοσιακοι κατασκευαστες εχουν παρουσιασει πολυ αξιολογα EV με πολλα περισσοτερα να ερχονται, ενω με πολυ φορα και βαθιες τσεπες ερχονται ποιοτικοι Κινεζοι κατασκευαστες (BYD / XPENG / NIO κ.α.) με μοντελα εξελιγμενα στα στανταρ των Δυτικων αγορων και μοντερνα πλανα χρησης/ιδιοκτησιας.

Το αν ειναι ομορφος ο εσωτερικος ακραια μινιμαλιστικος διακοσμος ειναι εντελως θεμα γουστου του καθενος οποτε δεν το ζυγιζω. Προσωπικα θελω τις καμπινες πιο γεματες διοτι θα την βαρεθω πολυ γρηγορα μονο μια κεντρικη οθονη και μαλιστα χωρις κανεναν ατμοσφαιρικο φωτισμο να μαλακωνει την εικονα το βραδυ. Ωραιο το Sentry mode για παρακολουθηση και καταγραφη τεκτενομαινων του αυτοκινητου απο αποσταση.

Με ελαχιστες και ως εναν βαθμο αυτονοητες παρεμβασεις/ανανεωση μπορουν να συνεχισουν να ηγουνται στα EVs αλλα δεν θα ειναι πλεον ευκολο αφου δεν παιζουν πια μονοι τους.

Επεξ/σία από Bluedive
  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Bluedive είπε

Το τι οριζει ο καθε πελατης ως customer satisfaction και ποια κριτηρια θετει ειναι εντελως υποκειμενικο.

Finbold%20graph%20one.png

https://www.autofile.co.nz/vehicle-recalls-top-13m-in-2020-

Δίνει πόνο η Toyota.

 

Rueckrufe-2021-980x489.png

https://auto-institut.de/en/automotiveperformance/rueckruf-trends-der-globalen-automobilhersteller-im-langfristvergleich-2011-2021-referenzmarkt-usa/

Δημοσ.

Ενώ την ίδια στιγμή στην Ελλάδα, κάποιοι περιμένουν μήνες την επιδότηση για το... ηλεκτρικό πατίνι το οποίο έχουν εξοφλήσει. Ανάπτυξη και οικολογία a la Greca.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το big asset της Tesla είναι οι μπαταρίες της και μετά το software της. Όλα τα άλλα μπορούν να τα φτιάξουν οι ανταγωνιστές της πολύ καλύτερα από την Τesla.

Συνεπώς πραγματικός ανταγωνιστής της. Tesla δεν είναι η Toyota γιατί αυτή δεν θέλει να μπει για τους δικούς της λόγους στα χωράφια της μπαταριοκίνησης για να ξέρουμε τι λέμε ακριβώς. Ανταγωνιστής της Tesla είναι μια εταιρεία που ξεκίνησε να φτιάχνει μπαταρίες εκείνη την μακρινή εποχή των 90s για τα κινητά της Νokia που ήταν στη κορυφή των πωλήσεων διεθνώς. Η εταιρεία αυτή τώρα έχει leading edge τεχνολογία μπαταριών για την κίνηση των αυτοκινήτων που είναι ευθέως ανταγωνιστική ακόμα και με τις 4680 της Tesla. Εδώ μάλιστα στη μέση του βίντεο του μπαταριοκίνητου αυτοκινήτου της στη Γερμανία δείχνει τί θα συμβεί αν ένα καρφί τρυπήσει το πάτωμα και της μπαταρία του Tesla και τί θα συμβεί αν το ίδιο καρφί τρυπήσει την δικιά της blade battery.

 

Επεξ/σία από Aprile
  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Aprile είπε

Η εταιρεία αυτή τώρα έχει leading edge τεχνολογία μπαταριών για την κίνηση των αυτοκινήτων που είναι ευθέως ανταγωνιστική ακόμα και με τις 4680 της Tesla.

Η Tesla αγοράζει μπαταρίες από Panasonic, Samsung, LG, BYD και φτιάχνει και τις δικές της.

Αυτά περί ανταγωνισμού είναι άγνοια της κατάστασης, ειδικά από την στιγμή που η BYD πουλάει με μηδαμινά περιθώρια και πολλά από τα μοντέλα της είναι "κινέζικα" (κουβάς χωρίς ιδιαίτερη ασφάλεια).

Ο μεγάλος ανταγωνισμός δεν θα έρθει από τις γνωστές εταιρείες του χώρου (που οι περισσότερες θα ξεπουληθούν όπως Volvo, LR, κτλ) αλλά από Huawei, Xiaomi, Apple, κτλ.

Το αυτοκίνητο αλλάζει εποχή και μετατρέπεται σε πλατφόρμα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, grayden είπε

Δεν βρισκω καποιον συσχετισμο αναμεσα σε αυτους τους πινακες και το σχολιο μου αφενος και αφετερου οι πινακες ειναι λαθος. Δεν υπαρχει καμια απολυτως συγκριση μεταξυ ICE και EV αυτοκινητων ως προς την πολυπλοκοτητα και τα μηχανικα μερη. Σαφως και τα ICE δυναται να παρουσιασουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο τα EV αφου μηχανικα τα EV ειναι απλουστερες κατασκευες. Η συγκριση θα πρεπει να γινει αποκλειστικα αναμεσα στα EVs.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, grayden είπε

Η Tesla αγοράζει μπαταρίες από Panasonic, Samsung, LG, BYD και φτιάχνει και τις δικές της.

Αυτά περί ανταγωνισμού είναι άγνοια της κατάστασης, ειδικά από την στιγμή που η BYD πουλάει με μηδαμινά περιθώρια και πολλά από τα μοντέλα της είναι "κινέζικα" (κουβάς χωρίς ιδιαίτερη ασφάλεια).

Ο μεγάλος ανταγωνισμός δεν θα έρθει από τις γνωστές εταιρείες του χώρου (που οι περισσότερες θα ξεπουληθούν όπως Volvo, LR, κτλ) αλλά από Huawei, Xiaomi, Apple, κτλ.

Το αυτοκίνητο αλλάζει εποχή και μετατρέπεται σε πλατφόρμα.

Αγοράζει μπαταρίες από την Panasonic ?

Last Year φίλε μου έχεις χάσει επεισόδια

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Aprile είπε

Last Year φίλε μου έχεις χάσει επεισόδια

Δεν έχω χάσει κανένα επεισόδιο.

Η Tesla αγοράζει από παντού μπαταρίες για να μπορέσει ν' ανταπεξέλθει στην ζήτηση.

Οι 4680 είναι επιπλέον των όσων αγοράζει.

Δημοσ.
Στις 4/1/2023 στις 12:47 ΜΜ, hyperspaced είπε

 Το πρώτο υβριδικό drivetrain το έχει φτιάξει η ...Toyota με το Prius. Απείρως πιο περίπλοκο σχέδιο σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό, απίστευτη αξιοπιστία ...30 χρόνια πριν!

Επίσης, ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας!  Είναι ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ: πόρτες, παράθυρα,  αναρτήσεις, ποιότητα εσωτερικού, βαφή, συναρμογή κλπ.   (βασικά η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας είναι τα μόνα που δεν χρειάζονται σέρβις!!!)

Αντιθέτως, ψάξε λίγο στο youtube, θα δεις Tesla με πόρτες και παράθυρα που δεν ανοίγουν, θορύβους από τις αναρτήσεις, βαφή που φεύγει, πόρτες πορτ μπαγκάζ που είναι στραβές και χίλια άλλα.  


Πρέπει να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα να υποστηρίζουμε μία αουτσάιντερ καινούργια εταιρεία με φοβερή τεχνολογία, και άλλο όταν μας ζητάει να δώσουμε 60,000+ ευρώ για ένα αμάξι με στραβές πόρτες (ιδιαίτερα μάλιστα όταν έχει τόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους).

Έκανες skip τα υπόλοιπα μου μηνύματα γιατί ; Και εκεί εξηγώ ότι η Toyota έχει προβλήματα στα πάντα εκτός τον κινητήρα. Ηλεκτρικά, βαφές, εσωτερικό κτλ κτλ.
Να ξαναπούμε ότι βγάζει τετράτροχους κουβάδες; Και φυσικά δεν μιλάω για τα Yaris και Aygo μόνο. Μετά το 2008 και μεγαλύτερα σκάφη όπως Prius Και Auris, είναι φτερό στον αέρα. Ειδικά με το Auris που έχω και την πιο μεγάλη εμπειρία δεν ένιωσα ποτέ ότι κάθομαι σε ένα αμάξι 1300 κιλά.

Να μιλήσουμε και για τα τελευταία Hiluχ που είναι μονίμως στο πνεύμα των Χριστουγέννων με τα DPF Errors ;  Είναι μεγάλη η λίστα γενικά.

Η Toyota στο θέμα αμάξι είναι 20 έτη πίσω και το Aftersales ανύπαρκτο! Για την εγγύηση που δεν έχεις πρέπει να δίνεις ένα κάρο λεφτά σε service, τύπου 300-400€ για αλλαγή λαδιών σε yaris, οπότε δεν βρίσκω λόγο να προτιμήσω την εταιρεία αυτή όσο κρατάει αυτή την πολιτική.

Τώρα αν το tesla έχει όλα τα παραπάνω προβλήματα αλλά έχει aftersales, δεν σημαίνει ότι αύριο θα πάω να το αγοράσω αλλά είναι +1 για μένα παραπάνω απ' την Toyota.

Σου έχω υπέροχα νέα καθώς δεν θα χρειαστεί να δώσεις 60000 καθώς με 19αρες ζάντες ένα model 3 κοστίζει λιγότερο χωρίς βεβαίως την κρατική επιδότηση.

image.png.3f27e7634ca67d3ceda3f87f878fd54f.png

 

23 ώρες πριν, Aprile είπε

Το big asset της Tesla είναι οι μπαταρίες της και μετά το software της. Όλα τα άλλα μπορούν να τα φτιάξουν οι ανταγωνιστές της πολύ καλύτερα από την Τesla.

Συνεπώς πραγματικός ανταγωνιστής της. Tesla δεν είναι η Toyota γιατί αυτή δεν θέλει να μπει για τους δικούς της λόγους στα χωράφια της μπαταριοκίνησης για να ξέρουμε τι λέμε ακριβώς. Ανταγωνιστής της Tesla είναι μια εταιρεία που ξεκίνησε να φτιάχνει μπαταρίες εκείνη την μακρινή εποχή των 90s για τα κινητά της Νokia που ήταν στη κορυφή των πωλήσεων διεθνώς. Η εταιρεία αυτή τώρα έχει leading edge τεχνολογία μπαταριών για την κίνηση των αυτοκινήτων που είναι ευθέως ανταγωνιστική ακόμα και με τις 4680 της Tesla. Εδώ μάλιστα στη μέση του βίντεο του μπαταριοκίνητου αυτοκινήτου της στη Γερμανία δείχνει τί θα συμβεί αν ένα καρφί τρυπήσει το πάτωμα και της μπαταρία του Tesla και τί θα συμβεί αν το ίδιο καρφί τρυπήσει την δικιά της blade battery.

 

Σε πιο ακριβώς σημείο λέει ότι αυτή είναι η μπαταρία ενός Tesla ;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, manolis940 είπε

Έκανες skip τα υπόλοιπα μου μηνύματα γιατί ; Και εκεί εξηγώ ότι η Toyota έχει προβλήματα στα πάντα εκτός τον κινητήρα. Ηλεκτρικά, βαφές, εσωτερικό κτλ κτλ.
Να ξαναπούμε ότι βγάζει τετράτροχους κουβάδες; Και φυσικά δεν μιλάω για τα Yaris και Aygo μόνο. Μετά το 2008 και μεγαλύτερα σκάφη όπως Prius Και Auris, είναι φτερό στον αέρα. Ειδικά με το Auris που έχω και την πιο μεγάλη εμπειρία δεν ένιωσα ποτέ ότι κάθομαι σε ένα αμάξι 1300 κιλά.

Να μιλήσουμε και για τα τελευταία Hiluχ που είναι μονίμως στο πνεύμα των Χριστουγέννων με τα DPF Errors ;  Είναι μεγάλη η λίστα γενικά.

Η Toyota στο θέμα αμάξι είναι 20 έτη πίσω και το Aftersales ανύπαρκτο! Για την εγγύηση που δεν έχεις πρέπει να δίνεις ένα κάρο λεφτά σε service, τύπου 300-400€ για αλλαγή λαδιών σε yaris, οπότε δεν βρίσκω λόγο να προτιμήσω την εταιρεία αυτή όσο κρατάει αυτή την πολιτική.

Τώρα αν το tesla έχει όλα τα παραπάνω προβλήματα αλλά έχει aftersales, δεν σημαίνει ότι αύριο θα πάω να το αγοράσω αλλά είναι +1 για μένα παραπάνω απ' την Toyota.

Μην το κουράζουμε. Έχεις κάποιο ΕΠΙΣΗΜΟ link για την αξιοπιστία της Tesla υπέρ της Toyota? Επίσημο εννοώ από κάποια επίσημη/γνωστή πηγή, όχι ...teslarati.  Με ένα απλό googlάρισμα βρίσκω αυτό εδώ από what car. Toyota/Lexus/ασιάτες κορυφή.

 

6 ώρες πριν, manolis940 είπε

Σου έχω υπέροχα νέα καθώς δεν θα χρειαστεί να δώσεις 60000 καθώς με 19αρες ζάντες ένα model 3 κοστίζει λιγότερο χωρίς βεβαίως την κρατική επιδότηση.

image.png.3f27e7634ca67d3ceda3f87f878fd54f.png

Εντάξει, δεν θα δώσω 60,000 ευρώ για να τρίζει η πόρτα. Θα δώσω 58,565 ευρώ για να τρίζει η πόρτα. Αν είναι έτσι συμφέρει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...