Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα καινούργια νούμερα να δούμε. Προσωπικά, θεωρώ πως το χρέος της στην Ιστορία το έκανε η Τέσλα: mainstream ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πλέον όλο και περισσότερο (θα) έχουμε πολλές άλλες επιλογές. 

  • Like 3
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, makiskapa είπε

Toyota κέρδη 2021 22.5 δις $, Tesla κέρδη 2021 5.2 δις$ υπάρχει μια κάποια διαφορά. Όσο για την ποιότητα κατασκευής εκεί υπάρχει χάος!!

Δεν είναι τόσο χαώδες!
Και οι δυο προσπαθούν να φτιάξουν πλαστικά που θα τρίζουν πριν χρονιάσει το αμάξι και τα καταφέρνουν περίφημα.

Η διαφορά είναι πως η Tesla τα καλύπτει στην εγγύηση!

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Δεν είναι τόσο χαώδες!
Και οι δυο προσπαθούν να φτιάξουν πλαστικά που θα τρίζουν πριν χρονιάσει το αμάξι και τα καταφέρνουν περίφημα.

Η διαφορά είναι πως η Tesla τα καλύπτει στην εγγύηση!

Συγκρίνεις την Toyota που έχει γράψει το βιβλίο σε θέματα ποιότητας και αξιοπιστίας? 

 

2021010a.JPG?itok=ogvxtpWq

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Ο αριθμός αυτός αποτελεί νέο ρεκόρ για την εταιρεία, αλλά υπολείπεται των εκτιμήσεων της Wall Street."

ο Σεργκέι Μπουμπκα σπάει πάλι το παγκόσμιο ρεκόρ στο άλμα επί κοντό, αλλα οι χοντροι κοιλαραδες εκφωνητές της τηλεόρασης δηλώνουν unimpressed καθώς περίμεναν περισσότερα...

4 ώρες πριν, makiskapa είπε

Toyota κέρδη 2021 22.5 δις $, Tesla κέρδη 2021 5.2 δις$ υπάρχει μια κάποια διαφορά. Όσο για την ποιότητα κατασκευής εκεί υπάρχει χάος!!

έχεις και στο χωριό σου αυτοκινητοβιομηχανια που ξεκίνησε πριν 10 χρόνια το 1ο της εμπορικό μοντελο και πριν 5 χρόνια τo 1ο μαζικής παραγωγής και πέρυσι ηταν στο 1/4 των κερδών της Toyota?

( και ακόμα δεν αναφέρθηκα ούτε που είναι φέτος, ούτε ότι αυτό το κατάφερε πουλώντας μόνο ηλεκτρικά, ούτε στο τι πήρε η toyota όταν πήγε να πουλήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό, ούτε ούτε ούτε....)

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, garfield1984 είπε

Συγκρίνεις την Toyota που έχει γράψει το βιβλίο σε θέματα ποιότητας και αξιοπιστίας? 

Αστειότητες. Το teslarati (ή όπως αλλιώς λέγεται) λέει ότι οι κάτοχοι των Tesla είναι ανώτερη κάστα ανθρώπων με αυξημένες απαιτήσεις, όχι σαν τη πλέμπα με τα Lexus. :)  

Δεν λέω, καταπληκτική εμπειρία τα Tesla σαν interface διαχείρισης με τον οδηγό + autopilot + εσωτερικός μινιμαλισμός, αλλά ας μην το παρατραβάμε και το συγκρίνουμε με την ιαπωνική/κορεάτικη αξιοπιστία.

Θα περιμένω να συνέλθει λίγο ο Ελομάς και να ρίξει τα περιθώρια κέρδους του σε λογικά επίπεδα. Δεν θα πληρώσω τη χασούρα του στο twitter. Αλλιώς υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές.

Δημοσ.

Θα ήθελαν πολλοί να πουλάνε αμάξι με 350 άλογα και κατανάλωση 1,5λτ/100χλμ. Και μιας και μιλάτε για Toyota, η εταιρία είναι εντελώς ανύπαρκτη στα αμιγώς ηλεκτρικά, μετά το φιάσκο με τα BZ4X,

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, spirit)earth)aflame είπε

Θες να σου πω γιατί ή ξέρεις;

Because it’s a Dream.

The Dream is Unknown.

The Dream Is Expensive.

The Dream is always untouchable.

The Dream comes true with a lot of work.

The Dream makes you lose yourself.

Stop acting and follow your Dreams.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, garfield1984 είπε

Συγκρίνεις την Toyota που έχει γράψει το βιβλίο σε θέματα ποιότητας και αξιοπιστίας? 

 

2021010a.JPG?itok=ogvxtpWq

Το τι θεωρεί problems το παραπάνω chart δεν γνωρίζω.... Θέλω να πω ότι ένα αυτοκίνητο προχωράει και με χαλασμένα ηλεκτρικά παράθυρα στα 2 χρόνια που δεν τα καλύπτει η εγγύηση της αντιπροσωπίας. Προχωράει και με χαλασμένα πλαστικά και ξεφτισμένο τιμόνι στον 1 χρόνο. Φυσικά και θα προχωρήσει και όταν πετάξει την μπογιά. Όσο άθλια λαμαρίνα και να βάλεις δεν θα σαπίσει αμέσως.
Σε κάτι τέτοιες γελοιότητες αναφέρομαι!

1 ώρα πριν, hyperspaced είπε

Αστειότητες. Το teslarati (ή όπως αλλιώς λέγεται) λέει ότι οι κάτοχοι των Tesla είναι ανώτερη κάστα ανθρώπων με αυξημένες απαιτήσεις, όχι σαν τη πλέμπα με τα Lexus. :)  

Δεν λέω, καταπληκτική εμπειρία τα Tesla σαν interface διαχείρισης με τον οδηγό + autopilot + εσωτερικός μινιμαλισμός, αλλά ας μην το παρατραβάμε και το συγκρίνουμε με την ιαπωνική/κορεάτικη αξιοπιστία.

Θα περιμένω να συνέλθει λίγο ο Ελομάς και να ρίξει τα περιθώρια κέρδους του σε λογικά επίπεδα. Δεν θα πληρώσω τη χασούρα του στο twitter. Αλλιώς υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές.

Μα τι να συγκρίνεις; Την αξιοπιστία των ηλεκτρικών της toyota που ούτε 15000 δεν έχει πουλήσει;

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, manolis940 είπε

 

Μα τι να συγκρίνεις; Την αξιοπιστία των ηλεκτρικών της toyota που ούτε 15000 δεν έχει πουλήσει;

Δεν έχεις δίκιο, σου παραθέτω παρακάτω τι λέει στο επίσημο site της Toyota

 "Έχοντας σαν βάση την 25ετή εμπειρία στην τεχνολογία μπαταριών, με πάνω από 18 εκατομμύρια πωλήσεις εξηλεκτρισμένων αυτοκίνητων παγκοσμίως ".

το 15000 που το βρήκες?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

το 15000 που το βρήκες?

Πρώτο αποτέλεσμα στην google !

4 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

 "Έχοντας σαν βάση την 25ετή εμπειρία στην τεχνολογία μπαταριών, με πάνω από 18 εκατομμύρια πωλήσεις εξηλεκτρισμένων αυτοκίνητων παγκοσμίως ".

Μιλάμε για το 4ο Τρίμηνο ακόμα; Και το 18M που το βρήκε; Έβαλε μέσα και τα υβριδικά ;
 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Πρώτο αποτέλεσμα στην google !

Μιλάμε για το 4ο Τρίμηνο ακόμα; Και το 18M που το βρήκε; Έβαλε μέσα και τα υβριδικά ;
 

Όντως το βγάζει πρώτο αποτέλεσμα αλλά νομίζω λέει για τον μήνα Οκτώβριο του 2022 ότι πούλησε τόσα για έναν μόνο μήνα. Τώρα για τα 18εκκατομυρια που λέει αυτοί τα λένε, τι λένε και τι εννοούν αυτοί ξέρουν.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Taoustaoys είπε

Όντως το βγάζει πρώτο αποτέλεσμα αλλά νομίζω λέει για τον μήνα Οκτώβριο του 2022 ότι πούλησε τόσα για έναν μόνο μήνα. Τώρα για τα 18εκκατομυρια που λέει αυτοί τα λένε, τι λένε και τι εννοούν αυτοί ξέρουν.

 

Αυτά είναι παπαριές της Toyota. Και κάτι υβριδικά του κ@λου να βάλεις μέσα πρέπει να ξεκινήσεις να μετράς από κάπου στο 1995 για να βγάλεις τέτοιο νούμερο.

Η Toyota δεν πουλάει σχεδόν τίποτα από ηλεκτρικό γιατί δεν έχει ούτε την τεχνολογία ούτε την όρεξη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, grayden είπε

Αυτά είναι παπαριές της Toyota. Και κάτι υβριδικά του κ@λου να βάλεις μέσα πρέπει να ξεκινήσεις να μετράς από κάπου στο 1995 για να βγάλεις τέτοιο νούμερο.

Η Toyota δεν πουλάει σχεδόν τίποτα από ηλεκτρικό γιατί δεν έχει ούτε την τεχνολογία ούτε την όρεξη.

Πέρα από τα νούμερα, η Toyota είναι μια εταιρεία που υπάρχει όσο υπάρχουν τα αμάξια, δεν έχει σχέση καμία με την Τέσλα που ξεκινησε να φτιάχνεις αμάξια μόνο ηλεκτρικά, η Toyota για πάρα πολλά χρόνια φτιάχνει βενζινοκίνητηρες και πετραιλαιοκινητηρες και αμάξια που τους χρησημοποιουν. Η Τέσλα ξεκίνησε με γνώμονα της μπαταρίες. Για την Toyota είναι ένα βήμα παραπάνω για ένα διάστημα να συνυπάρχει σε αμάξια με βενζίνη η πετρέλαιο και σε αμάξια με μπαταρίες, αυτό κάνει το έργο τους πιο δύσκολο . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...