Προς το περιεχόμενο

1.5 DPi 110 hp vs 1.0T-GDi 120hp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποιο κορεάτικο μοτέρ θα επιλέγατε και γιατί?

Επεξ/σία από dtk-386
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Προσωπικα παντα παω σε μεγαλα κυβικα... δεν εμπιστευομαι για την παροδο χρονου μικρα μοτερ με μεγαλη πιεση.. 

επισης, αλλη ροπη εχει ενα μεγαλυτερου κυβισμου στα χαμηλα σε σχεση με ενα μικροτερου.. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

ποιο κορεάτικο μοτέρ θα επιλέγατε και γιατί?

Ανάλογα το αυτοκίνητο και τις συνθήκες κίνησης.

Αν έχεις να κινήσεις 4θέσιο σεντάν μαούνα ή κάνα μεγάλο suv καλύτερα θα είναι τα περισσότερα κυβικά από άποψη ροπής.

Από την άλλη 1.500cc ατμοσφαιρικά φαίνονται ποιό «ψόφια» σε απόκριση σε σχέση με ένα 1.000ρι τουρμπάτο για κίνηση εντός πόλης αλλά πιθανότατα να είναι ποιο αποδοτικά σε κατανάλωση σε κίνηση με σταθερή ταχύτητα σε εθνική.

Για τα περί αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο όλα έχουν να κάνουν περισσότερο με την συντήρηση και τον τρόπο χρήσης.
Έχουμε ήδη κλείσει δεκαετία+ που κυκλοφορούν μικροί σε κυβικά κινητήρες με τούρμπο και δεν έχουν δείξει σημάδια ότι πεθαίνουν ποιο γρήγορα.

Πρέπει να τα μετρήσεις όλα για να καταλήξεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

σε i30 αναφέρομαι.

Το κατάλαβα.

Καταρχήν θα πρότεινα να πας να τα οδηγήσεις, αν και εφόσον υπάρχουν και οι 2 εκδόσεις,  για να δεις ποιο σου «ταιριάζει» καλύτερα.

Μετά βάλε κάτω την χρήση που θα κάνεις και σύγκρινε καταναλώσεις και τέλη κυκλοφορίας, βάζε στην άκρη την διαφορά στα έξοδα για μια μελλοντική πιθανή βλάβη αν και με την εγγύηση που σου παρέχει klain main.

Δημοσ.

Για τα τέλη κάτι τώρα: λέει για ρύπους WLTP 1.5 137-153 και το 1.0Τ 123-141

Γιατί υπάρχει διακύμανση? Για τι ποσά μιλάμε?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε ξερω που τη βλεπετε τη μεγαλυτερη ροπη του 1.5 παντως:

 

Ονομαστική ροπή του κινητήρα 144 Nm @ 3500 σ.α.λ.

 

Ονομαστική ροπή του κινητήρα

172 Nm @ 1500-4000 σ.α.λ.

 

 

Εγω θα προτιμούσα το τουρμπάτο. Εκτος και εάν προορίζεται για χρήση με αρκετό ταξίδι.

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για την σύζυγο προορίζεται. Για Αθήνα και γενικά Αττική κυρίως και ίσως κάποιο ταξίδι βόρεια Ελλάδα 1-2 φορές το χρόνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα φυσικα το τουρμπο, καθως εχει και μεγαλυτερη ιπποδύναμη, πιο ροπατος, λιγοτερη καταναλωση και ρυπους

Τα ατμοσφαιρικα πλεον ειναι παρωχημενη τεχνολογία 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Προφανώς το 1.0Τ. Μ' αρέσει που σκέφτεσαι σοβαρά και το 1.5 ατμόσφαιρα. Ζούμε στο 2023 παιδιά.

3 ώρες πριν, emperor4her είπε

επισης, αλλη ροπη εχει ενα μεγαλυτερου κυβισμου στα χαμηλα σε σχεση με ενα μικροτερου.. 

Το συγκεκριμένο, έχει λιγότερη :P

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dantε είπε

Δε ξερω που τη βλεπετε τη μεγαλυτερη ροπη του 1.5 παντως:

 

Ονομαστική ροπή του κινητήρα 144 Nm @ 3500 σ.α.λ.

 

Ονομαστική ροπή του κινητήρα

172 Nm @ 1500-4000 σ.α.λ.

 

 

Εγω θα προτιμούσα το τουρμπάτο. Εκτος και εάν προορίζεται για χρήση με αρκετό ταξίδι.

 

2 λεπτά πριν, Haldol είπε

Προφανώς το 1.0Τ. Μ' αρέσει που σκέφτεσαι σοβαρά και το 1.5 ατμόσφαιρα. Ζούμε στο 2023 παιδιά.

Το συγκεκριμένο, έχει λιγότερη :P

Σωστα τα λετε, εγω δεν το εθεσα σωστα.. 

επειδη πηγα προσφατα σε 1.6 diesel renault κινητηρα με τα 130ps, ενω ολα τα προηγουμενα χρονια ημουν με αμαξια 2000cc + παρατηρω οτι μεχρι να ανοιξει το turbo ειναι ψωφιο (για τα δικα μου δεδομενα παντα).. 

και ειπα ποτε ξανα χαμηλου κυβισμου.. 

τελος, ξαναλεω.. αυτα 1000cc με 180ps.. θα αντεξει στο χρονο? αναρωτιεμαι.. δεν ξερω.. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, emperor4her είπε

 

 

τελος, ξαναλεω.. αυτα 1000cc με 180ps.. θα αντεξει στο χρονο? αναρωτιεμαι.. δεν ξερω.. 

Ποιο μοτερ ειναι αυτο?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, emperor4her είπε

επειδη πηγα προσφατα σε 1.6 diesel renault κινητηρα με τα 130ps, ενω ολα τα προηγουμενα χρονια ημουν με αμαξια 2000cc + παρατηρω οτι μεχρι να ανοιξει το turbo ειναι ψωφιο (για τα δικα μου δεδομενα παντα).. 

και ειπα ποτε ξανα χαμηλου κυβισμου.. 

τελος, ξαναλεω.. αυτα 1000cc με 180ps.. θα αντεξει στο χρονο? αναρωτιεμαι.. δεν ξερω.. 

Ναι, αλλά να συγκρίνουμε μήλα με μήλα. Τα παλιά 2.0 (που συνήθως, λόγω κυβικών, ήταν κι ένα τσακ πιο "ανεβασμένα" σε σχέση με τις οικονομικότερες εκδόσεις) τι σχέση έχουν με ένα οικονομικό - παύλα - ψόφιο 1.5; Είναι +1/3 (!) μεγαλύτερο μοτέρ :)

Τα 1.0Τ είναι τα παλιά οικογενειακά 1.6 - 1.8. Απλά πιο δυνατά και πιο οικονομικά.

Btw 1.0Τ με 180 PS δεν έχω δει... νομίζω ότι το πιο δυνατό είναι το Fiesta με 140 PS;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...