dtk-386 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) ποιο κορεάτικο μοτέρ θα επιλέγατε και γιατί? Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από dtk-386
emperor4her Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Προσωπικα παντα παω σε μεγαλα κυβικα... δεν εμπιστευομαι για την παροδο χρονου μικρα μοτερ με μεγαλη πιεση.. επισης, αλλη ροπη εχει ενα μεγαλυτερου κυβισμου στα χαμηλα σε σχεση με ενα μικροτερου..
Sakiz105 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 1.5 dpi. Η ακόμη καλύτερα το 1.5 tgdi τρομερό για οικονομία
dtk-386 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Kι εγώ για το ατμοσφαιρικό 1.5 λέω, λιγότερα πράγματα να χαλάσουν.
dpolal Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε ποιο κορεάτικο μοτέρ θα επιλέγατε και γιατί? Ανάλογα το αυτοκίνητο και τις συνθήκες κίνησης. Αν έχεις να κινήσεις 4θέσιο σεντάν μαούνα ή κάνα μεγάλο suv καλύτερα θα είναι τα περισσότερα κυβικά από άποψη ροπής. Από την άλλη 1.500cc ατμοσφαιρικά φαίνονται ποιό «ψόφια» σε απόκριση σε σχέση με ένα 1.000ρι τουρμπάτο για κίνηση εντός πόλης αλλά πιθανότατα να είναι ποιο αποδοτικά σε κατανάλωση σε κίνηση με σταθερή ταχύτητα σε εθνική. Για τα περί αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο όλα έχουν να κάνουν περισσότερο με την συντήρηση και τον τρόπο χρήσης. Έχουμε ήδη κλείσει δεκαετία+ που κυκλοφορούν μικροί σε κυβικά κινητήρες με τούρμπο και δεν έχουν δείξει σημάδια ότι πεθαίνουν ποιο γρήγορα. Πρέπει να τα μετρήσεις όλα για να καταλήξεις.
dpolal Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε σε i30 αναφέρομαι. Το κατάλαβα. Καταρχήν θα πρότεινα να πας να τα οδηγήσεις, αν και εφόσον υπάρχουν και οι 2 εκδόσεις, για να δεις ποιο σου «ταιριάζει» καλύτερα. Μετά βάλε κάτω την χρήση που θα κάνεις και σύγκρινε καταναλώσεις και τέλη κυκλοφορίας, βάζε στην άκρη την διαφορά στα έξοδα για μια μελλοντική πιθανή βλάβη αν και με την εγγύηση που σου παρέχει klain main.
dtk-386 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Για τα τέλη κάτι τώρα: λέει για ρύπους WLTP 1.5 137-153 και το 1.0Τ 123-141 Γιατί υπάρχει διακύμανση? Για τι ποσά μιλάμε?
Dantε Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Δε ξερω που τη βλεπετε τη μεγαλυτερη ροπη του 1.5 παντως: Ονομαστική ροπή του κινητήρα 144 Nm @ 3500 σ.α.λ. Ονομαστική ροπή του κινητήρα 172 Nm @ 1500-4000 σ.α.λ. Εγω θα προτιμούσα το τουρμπάτο. Εκτος και εάν προορίζεται για χρήση με αρκετό ταξίδι. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2023 από Dantε 2 1
dtk-386 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Για την σύζυγο προορίζεται. Για Αθήνα και γενικά Αττική κυρίως και ίσως κάποιο ταξίδι βόρεια Ελλάδα 1-2 φορές το χρόνο.
tutuyo Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μα φυσικα το τουρμπο, καθως εχει και μεγαλυτερη ιπποδύναμη, πιο ροπατος, λιγοτερη καταναλωση και ρυπους Τα ατμοσφαιρικα πλεον ειναι παρωχημενη τεχνολογία Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2023 από tutuyo 1 1
Haldol Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Προφανώς το 1.0Τ. Μ' αρέσει που σκέφτεσαι σοβαρά και το 1.5 ατμόσφαιρα. Ζούμε στο 2023 παιδιά. 3 ώρες πριν, emperor4her είπε επισης, αλλη ροπη εχει ενα μεγαλυτερου κυβισμου στα χαμηλα σε σχεση με ενα μικροτερου.. Το συγκεκριμένο, έχει λιγότερη 1
emperor4her Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 2 ώρες πριν, Dantε είπε Δε ξερω που τη βλεπετε τη μεγαλυτερη ροπη του 1.5 παντως: Ονομαστική ροπή του κινητήρα 144 Nm @ 3500 σ.α.λ. Ονομαστική ροπή του κινητήρα 172 Nm @ 1500-4000 σ.α.λ. Εγω θα προτιμούσα το τουρμπάτο. Εκτος και εάν προορίζεται για χρήση με αρκετό ταξίδι. 2 λεπτά πριν, Haldol είπε Προφανώς το 1.0Τ. Μ' αρέσει που σκέφτεσαι σοβαρά και το 1.5 ατμόσφαιρα. Ζούμε στο 2023 παιδιά. Το συγκεκριμένο, έχει λιγότερη Σωστα τα λετε, εγω δεν το εθεσα σωστα.. επειδη πηγα προσφατα σε 1.6 diesel renault κινητηρα με τα 130ps, ενω ολα τα προηγουμενα χρονια ημουν με αμαξια 2000cc + παρατηρω οτι μεχρι να ανοιξει το turbo ειναι ψωφιο (για τα δικα μου δεδομενα παντα).. και ειπα ποτε ξανα χαμηλου κυβισμου.. τελος, ξαναλεω.. αυτα 1000cc με 180ps.. θα αντεξει στο χρονο? αναρωτιεμαι.. δεν ξερω..
tutuyo Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 4 λεπτά πριν, emperor4her είπε τελος, ξαναλεω.. αυτα 1000cc με 180ps.. θα αντεξει στο χρονο? αναρωτιεμαι.. δεν ξερω.. Ποιο μοτερ ειναι αυτο?
Haldol Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, emperor4her είπε επειδη πηγα προσφατα σε 1.6 diesel renault κινητηρα με τα 130ps, ενω ολα τα προηγουμενα χρονια ημουν με αμαξια 2000cc + παρατηρω οτι μεχρι να ανοιξει το turbo ειναι ψωφιο (για τα δικα μου δεδομενα παντα).. και ειπα ποτε ξανα χαμηλου κυβισμου.. τελος, ξαναλεω.. αυτα 1000cc με 180ps.. θα αντεξει στο χρονο? αναρωτιεμαι.. δεν ξερω.. Ναι, αλλά να συγκρίνουμε μήλα με μήλα. Τα παλιά 2.0 (που συνήθως, λόγω κυβικών, ήταν κι ένα τσακ πιο "ανεβασμένα" σε σχέση με τις οικονομικότερες εκδόσεις) τι σχέση έχουν με ένα οικονομικό - παύλα - ψόφιο 1.5; Είναι +1/3 (!) μεγαλύτερο μοτέρ Τα 1.0Τ είναι τα παλιά οικογενειακά 1.6 - 1.8. Απλά πιο δυνατά και πιο οικονομικά. Btw 1.0Τ με 180 PS δεν έχω δει... νομίζω ότι το πιο δυνατό είναι το Fiesta με 140 PS; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα