greenpower22 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2023 Καλη χρονια σε ολους. Ειχα αγορασει μια τηλεοραση Samsung το Φλεβαρη του 2022 κι την ειχα ελεγξει σε λευκο φοντο για καμμενα/stuck pixels κι δεν ειχα δει τιποτα οταν την πρωτοπηρα. Σημερα τυχαια καθισα κοντα κι αλλαζα καποιες ρυθμισεις οταν παρατηρησα στο λευκο χρωμα της μπαρας των ρυθμισεων ενα μαυρο/γκρι σημαδακι σαν σκια. Αμεσως εβαλα μονοχρωμα φοντα κι κυριως λευκο κι εκανα εναν ελεγχο κι εντοπισα 4 τετοια σημαδακια κι 2 λιγο μικροτερακι πιο αχνα. Επειδη οι φωτο ισως ειναι πιο θολες λογω του περιορισμου μεγεθους της εχω ανεβασει κι στο imgur. Μπορειτε να τις δειτε εκει καλυτερα απο το λινκ: 1.Imgur: The magic of the Internet 2.Imgur: The magic of the Internet 3.Imgur: The magic of the Internet 4.Imgur: The magic of the Internet Στην τριτη φωτο μοιαζει σαν να ειναι δυο μαζι ενω στην τεταρτη ειναι τα αλλα 2 που αναφερω ως μικροτερα κι πιο αχνα. Ενω φαινονται σαν γκρι σκιες στο λευκο φοντο, αν ζουμαρω παρα πολυ στις φωτο μπορω να δω τα χρωματιστα pixel κι δεν μοιαζει εκει καποιο τελειως μαυρο... Ειναι καμμενα pixel αυτα γιατι δεν εχω προσωπικη εμπειρια κι ειναι πρωτη φορα που μου συμβαινει αυτο. Μπορουν να φυγουν με καποιο τροπο; Γνωριζει κανεις τι πολιτικη εχει η Samsung σχετικα με καμμενα pixel στις τηλεορασεις της; Ευχαριστω εκ των προτερων.
jimakos00 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δοκίμασε σε R, G, B φόντο για να δεις άμα έχεις κάποιο καμένο ή κολλημένο pixel.
greenpower22 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2023 Δοκιμασα κι σε αλλα χρωματα φοντο κι φαινεται ακριβως το ιδιο. Μια γκρι σκια/σημαδι. 1
jimakos00 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Στις 3/1/2023 στις 7:42 ΜΜ, greenpower22 είπε Δοκιμασα κι σε αλλα χρωματα φοντο κι φαινεται ακριβως το ιδιο. Μια γκρι σκια/σημαδι. Red Green Blue είπα, όχι άλλα χρώματα. https://www.ledr.com/colours/multi.htm
greenpower22 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2023 2 ώρες πριν, jimakos00 είπε Red Green Blue είπα, όχι άλλα χρώματα. https://www.ledr.com/colours/multi.htm Μεσα στα αλλα χρωματα ηταν κι τα red green blue. Εβαλα κι διαφορα βιντεο απο youtube που τα ανεφεραν σαν dead pixel tests κι ειχε εναλλαγες χρωματων.
greenpower22 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2023 Για να ζητησω ελεχγο απο τεχνικο κι να κανω χρηση της εγγυησης, επικοινωνω αρχικα με το καταστημα αγορας(Media markt, οπου εκανα κι πενταετη επεκταση SafetyNet) ή με το support της Samsung Greece?
jimzak Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Δεν φαίνεται να έχουν κάποιο πρόβλημα τα πιξελ, σαν να έχει περάσει κόκκος σκόνης και έχει εγκλωβιστει πίσω από το πάνελ μου φαίνεται εμένα.
greenpower22 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 13 ώρες πριν, jimzak είπε Δεν φαίνεται να έχουν κάποιο πρόβλημα τα πιξελ, σαν να έχει περάσει κόκκος σκόνης και έχει εγκλωβιστει πίσω από το πάνελ μου φαίνεται εμένα. Ειναι πολλα αυτα τα μαυρακια τελικα. Μετα απο ελεγχο βρηκα τουλαχιστον 20 μαζι με δυο αλλα δυο προβληματα. Μια μαυριλα στο κεντρο δεξια κι μια κατακορυφη λωριδα με πιο σκουρα φωτεινοτητα σαν banding. Δες εδω τις φωτο ολες κι πες μου τη γνωμη σου αν θες. https://we.tl/t-YXbVxBMgzz
greenpower22 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλημερα σας. Θελω τη βοηθεια σας. Update του θεματος της τηλεορασης μου. Μετα απο καλυτερο ελεγχο ανακαλυψα κι αλλα θεματα. Πανω απο 20 μαυρα σημαδια (καμμενα πιξελ/σκονη), μια μαυρη μουντζουρα στο κεντρο δεξια, μια καθετη περιοχη πιο σκουρας φωτεινοτητας σαν banding στο κεντρο της. Θα ανεβασω σε λιγακι κι λινκ με ολες τις φωτο. https://we.tl/t-4GVG9iCUfi Λοιπον επικοινωνησα με το καταστημα για να το δηλωσω σαν βλαβη στα πλαισια της εγγυησης. Μιλησα με εναν δικο τους τεχνικο που ζητησε φωτογραφιες, τις οποιες του εστειλα σε ενα μειλ. Αφου τα ειδαν ξαναεπικοινωνησε μαζι μου κι μου ειπε οτι βλεπουν το προβλημα κι οτι θα στειλουν μεταφορικη να την παραλαβει κι οτι θα την στειλουν μετα σε κεντρικο service της Samsung στην Αθηνα. Εγω σημερα πηγα να την συσκευασω κι βλεπω οτι ο πατερας μου εχει πεταξει τα εσωτερικα φελιζολ που στηριζουν την τηλεοραση, οποτε δεν μπορω να την ξαναβαλω στο κουτι της με ασφαλεια. Αμεσως επικοινωνω με το καταστημα να τους ενημερωσω για να μου πουν τι να κανω. Κι εκει προκυπτουν διαφορα θεματα με τη συνομιλια που ειχα. 1. Του δινω τα στοιχεια μου κι του εξηγω το θεμα. Μου λεει ναι βλεπω εδω την περιπτωση σας. Με το ΧΤΥΠΗΜΑ της τηλεορασης. Αμεσως του λεω οχι ποιο χτυπημα? Κατασκευαστικο θεμα του πανελ ειναι που δεν ειχα παρατηρησει. Κι μου λεει ναι καμμενα πιξελ τα οποια καμια φορα ειναι ειτε απο κατασκευη ειτε απο χτυπημα... 2. Του εξηγω το θεμα με το πακεταρισμα της τηλεορασης. Μου λεει οτι εμεις δεν μπορουμε να την πακεταρουμε κι ουτε ο κουριερ. Οτι πρεπει εγω να παω να αγορασω αμπαλαζ κι να την πακεταρω. Κι μου λεει οτι την ευθυνη για την ασφαλη μεταφορα την εχει ο κουριερ ΑΝ ΕΓΩ την εχω πακεταρει σωστα.... 3. Τον ρωταω τι ακριβως θα γινει απο δω κι περα. Μου απανταει οτι η Samsung θα αποφασισει αν θα την επισκευασει με νεο πανελ ή θα εγκρινει πιστωτικο. Του λεω οτι επιθυμω αντικατασταη με νεα απο επισκευη με ισως ανακατασκευασμενο πανελ (οπως αναφερει η ιδια η Samsung στους ορους της εγγυησης της) κι μου απαντα οχι μονο νεα υλικα βαζουν κι οχι refurbished. Μετα του λεω οτι με βαση τη δικη τους εγγυηση κι την επεκταση SafetyNet (αλλα κι στου κατασκευαση) δεν γινεται πουθενα λογος για πιστωτικο αλλα για αντικατασταση με νεα ειτε με το ιδιο μοντελο ειτε 'με ομοια κι σαφως οχι χειροτερα χαρακτηριστικα'. Μου λεει οτι η αντικατασταση γινεται στην ουσια μεσω χρησης πιστωτικου. Του λεω οτι η δικη μου τηλεοραση αξιας 2000 ευρω 65QN95A δεν ειναι πλεον διαθεσιμη προς πωληση κι υπαρχει το περσινο μοντελο το 65QN95B που ειναι στην ουσια αυτο με τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου (πλην υποστηριξη Dolby Atmos) το οποιο αυτη τη στιγμη το εχουν 2300. Μου λεει λοιπον οτι αυτο το μοντελο ειναι νεοτερο κι δεν εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου κι οτι σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να πληρωσω 300 ευρω διαφορα. Γιατι δεν εχουν τον ιδιο κωδικο προιοντος! Του λεω στην εγγυηση σας δεν λεει απαραιτητα τον ιδιο κωδικο προιοντος αλλα παρομοια χαρακτηριστικα. Οχι ειναι νεοτερη κι θα πρεπει να πληρωσετε τη διαφορα... Επειδη ειμαι καινουργιος σε ολα αυτα κι ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει να εχω θεμα με κατι και να χρειαζομαι την εγγυηση κι δεν γνωριζω πληρως και τα δικαιωματα μου σαν καταναλωτης, σας παρακαλω μια βοηθεια. Ισχουν ολα αυτα που μου ειπε ο εκπροσωπος του καταστηματος κι τι μπορω να κανω εγω απο τη μερια μου? Πως να το προχωρησω απο δω κι περα? Να μιλησω παραλληλα προσωπικα με τη Samsung? Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2023 από greenpower22
andreas1gr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2023 Στις 20/1/2023 στις 10:54 ΠΜ, greenpower22 είπε Καλημερα σας. Θελω τη βοηθεια σας. Update του θεματος της τηλεορασης μου. Μετα απο καλυτερο ελεγχο ανακαλυψα κι αλλα θεματα. Πανω απο 20 μαυρα σημαδια (καμμενα πιξελ/σκονη), μια μαυρη μουντζουρα στο κεντρο δεξια, μια καθετη περιοχη πιο σκουρας φωτεινοτητας σαν banding στο κεντρο της. Θα ανεβασω σε λιγακι κι λινκ με ολες τις φωτο. https://we.tl/t-4GVG9iCUfi Λοιπον επικοινωνησα με το καταστημα για να το δηλωσω σαν βλαβη στα πλαισια της εγγυησης. Μιλησα με εναν δικο τους τεχνικο που ζητησε φωτογραφιες, τις οποιες του εστειλα σε ενα μειλ. Αφου τα ειδαν ξαναεπικοινωνησε μαζι μου κι μου ειπε οτι βλεπουν το προβλημα κι οτι θα στειλουν μεταφορικη να την παραλαβει κι οτι θα την στειλουν μετα σε κεντρικο service της Samsung στην Αθηνα. Εγω σημερα πηγα να την συσκευασω κι βλεπω οτι ο πατερας μου εχει πεταξει τα εσωτερικα φελιζολ που στηριζουν την τηλεοραση, οποτε δεν μπορω να την ξαναβαλω στο κουτι της με ασφαλεια. Αμεσως επικοινωνω με το καταστημα να τους ενημερωσω για να μου πουν τι να κανω. Κι εκει προκυπτουν διαφορα θεματα με τη συνομιλια που ειχα. 1. Του δινω τα στοιχεια μου κι του εξηγω το θεμα. Μου λεει ναι βλεπω εδω την περιπτωση σας. Με το ΧΤΥΠΗΜΑ της τηλεορασης. Αμεσως του λεω οχι ποιο χτυπημα? Κατασκευαστικο θεμα του πανελ ειναι που δεν ειχα παρατηρησει. Κι μου λεει ναι καμμενα πιξελ τα οποια καμια φορα ειναι ειτε απο κατασκευη ειτε απο χτυπημα... 2. Του εξηγω το θεμα με το πακεταρισμα της τηλεορασης. Μου λεει οτι εμεις δεν μπορουμε να την πακεταρουμε κι ουτε ο κουριερ. Οτι πρεπει εγω να παω να αγορασω αμπαλαζ κι να την πακεταρω. Κι μου λεει οτι την ευθυνη για την ασφαλη μεταφορα την εχει ο κουριερ ΑΝ ΕΓΩ την εχω πακεταρει σωστα.... 3. Τον ρωταω τι ακριβως θα γινει απο δω κι περα. Μου απανταει οτι η Samsung θα αποφασισει αν θα την επισκευασει με νεο πανελ ή θα εγκρινει πιστωτικο. Του λεω οτι επιθυμω αντικατασταη με νεα απο επισκευη με ισως ανακατασκευασμενο πανελ (οπως αναφερει η ιδια η Samsung στους ορους της εγγυησης της) κι μου απαντα οχι μονο νεα υλικα βαζουν κι οχι refurbished. Μετα του λεω οτι με βαση τη δικη τους εγγυηση κι την επεκταση SafetyNet (αλλα κι στου κατασκευαση) δεν γινεται πουθενα λογος για πιστωτικο αλλα για αντικατασταση με νεα ειτε με το ιδιο μοντελο ειτε 'με ομοια κι σαφως οχι χειροτερα χαρακτηριστικα'. Μου λεει οτι η αντικατασταση γινεται στην ουσια μεσω χρησης πιστωτικου. Του λεω οτι η δικη μου τηλεοραση αξιας 2000 ευρω 65QN95A δεν ειναι πλεον διαθεσιμη προς πωληση κι υπαρχει το περσινο μοντελο το 65QN95B που ειναι στην ουσια αυτο με τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου (πλην υποστηριξη Dolby Atmos) το οποιο αυτη τη στιγμη το εχουν 2300. Μου λεει λοιπον οτι αυτο το μοντελο ειναι νεοτερο κι δεν εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου κι οτι σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να πληρωσω 300 ευρω διαφορα. Γιατι δεν εχουν τον ιδιο κωδικο προιοντος! Του λεω στην εγγυηση σας δεν λεει απαραιτητα τον ιδιο κωδικο προιοντος αλλα παρομοια χαρακτηριστικα. Οχι ειναι νεοτερη κι θα πρεπει να πληρωσετε τη διαφορα... Επειδη ειμαι καινουργιος σε ολα αυτα κι ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει να εχω θεμα με κατι και να χρειαζομαι την εγγυηση κι δεν γνωριζω πληρως και τα δικαιωματα μου σαν καταναλωτης, σας παρακαλω μια βοηθεια. Ισχουν ολα αυτα που μου ειπε ο εκπροσωπος του καταστηματος κι τι μπορω να κανω εγω απο τη μερια μου? Πως να το προχωρησω απο δω κι περα? Να μιλησω παραλληλα προσωπικα με τη Samsung? Το πιο σοβαρό σου πρόβλημα αυτή την στιγμή είναι το πως θα κάνεις σωστή συσκευασία της tv, από την στιγμή που δεν έχεις τα φελιζολ… Ότι και αν συμβεί κατά την μεταφορά (κτύπημα κλπ κλπ), αντιλαμβάνεσαι ότι ΔΕΝ θα έχει κανένας άλλος ευθύνη εκτός από εσένα που αθέτησες αυτό που λέει η εταιρία, ότι για την επισκευή το προϊόν πρέπει να μπει στην αρχική συσκευασία… Όσο για τα υπόλοιπα μην αγχώνεσαι με τον κάθε άσχετο υπάλληλο… Έχεις συμβόλαιο στα χέρια σου. Εκεί αναφέρονται τα πάντα. Μην ασχολείσαι με τους άσχετους…
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα