Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρε μανια, πολύ πολυ φιλικά, ξεκινάς προκατειλημμένος ότι θα σε κοροϊδεψουν. Είχες ποτέ εμπειρία από T/S και έχεις βγάλει εκ προοιμίου αρνητικά συμπέρασματα;

Μη ξεχνάς ότι αν δεν το είχες βάλει θα είχες καλέσει σέρβις και αμφιβάλλω αν θα άκουγες κάτω από 60 ευρώ (χωρίς απόδειξη εννοείται και ασχέτως αν εσύ βρίσκεις ανταλλακτικό 5 ευρω).

Άλλους θα μπορούσαν κιόλας να τους βάλουν σε διαδικασία να πάρουν καινούριο γιατί "δεν αξίζει" aka δεν έχω χρόνο, δεν αξίζει τον κόπο, δε βρίσκω ανταλλακτικά κτλ. ή να περιμένουν χρονικό διάστημα απροσδιόριστο για Χ,ψ λόγους πάλι.

Τα σέρβις και οι έξτρα εγγυήσεις δεν κοιτάζουν να καλύψουν όσους πιάνουν τα χέρια τους όπως εσύ που έκανες κ διάγνωση μόνος σου (που δε ξέρω κ αν είναι 100% σωστή, μπορεί κ να υπάρχει κάτι ακόμη ισως) Να είμαστε 10% ? Οι υπόλοιποι εξασφαλίζουν ότι για τρία χρόνια (μετά το πέρας της εργοστασιακής) δε θα αγοράσουν άλλο λόγο βλάβης κ τη δικλείδα ότι για 5 χρόνια (εξαρχής) θα έχουν καινούρια συσκευή εάν δε γίνει επισκευή σε 20 εργάσιμες.

Έναν αστερισκο μόνο για παλιά κ νέα συμβολαια που ίσως βασίζονται σε ασφαλιστική. (Δε γνωρίζω πότε έγινε η σχετική μετάβαση).

Τι να ευχηθώ; Να γίνει αλλαγή ή όχι; (Εγώ θα το προτιμούσα να πάρω νεότερη τεχνολογία) αν θες το ίδιο αναγκαστικά απλά πάρε τηλ. Κ πες τους Ντιν Ντον περνάνε οι μέρες, θα μου δώσετε άλλο; (Και τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους)

  • Thanks 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 3/1/2023 στις 12:00 ΠΜ, Αντώνης Τ. είπε

Λογικά υπάρχει δικλείδα αν σε 20 εργάσιμες δεν έχεις τη συσκευή σου λειτουργική  δικαιούσαι αντικατάσταση.

Διάβασε το συμβόλαιό σου και κινήσου αναλόγως. Κάλεσε τη γραμμή και δήλωσε ότι παρέλαβες χωρίς να έχει αποκατασταθεί η βλάβη οπότε δε πρέπει ο χρόνος να αρχίσει να κυλά από την αρχή.

Ο μονος λογος που το επιστρεψαν αφτιαχτο ειναι ακριβως αυτος. Για να μην γίνει αντικατασταση της συσκευής στις 4 εβδομαδες.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

Ο μονος λογος που το επιστρεψαν αφτιαχτο ειναι ακριβως αυτος. Για να μην γίνει αντικατασταση της συσκευής στις 4 εβδομαδες.

 

Και γιατί όταν στο φέρνουν δεν λες..."δεν παραλαμβάνω/δεν υπογράφω παραλαβή παρά μόνο με δοκιμή πως λειτουργεί όπως πρέπει";

Δημοσ.
Μόλις τώρα, _Biohazard_ είπε

Και γιατί όταν στο φέρνουν δεν λες..."δεν παραλαμβάνω/δεν υπογράφω παραλαβή παρά μόνο με δοκιμή πως λειτουργεί όπως πρέπει";

Που να φανταστω δηλαδη οτι , οταν το επιστρεψαν , το επιστρεψαν επιτουτου χαλασμενο απλα για να σταματησουν να μετρανε μέρες? Ειμαι καχυποπτος στην ζωη μου, αλλα δεν μπορω να το φτασω σε αυτο το επιπεδο. Θα κανω κακο στον εαυτο μου.

Απορω πραγματικα. Αυτος ο ανθρωπος, αυτο το φυσικο προσωπο που το οργανωνει με τοση μαεστρια και λεει "δεν γαμιεται. Χαλασμενο, πηγαινε το πισω", δεν εχει τυψεις? η μανα του τι ανατροφη του εδωσε? να κοροιδευει τον κοσμο?

Ντροπή πραγματικα!

Και δεν ειναι απαντηση οτι "εχει αναγκη απο δουλεια". Να βρει μια αξιοπρεπη δουλεια , και οχι να κοροιδευει τον κοσμο.

 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Αν εξαιρέσουμε το καψώνι δηλαδή είσαι ευχαριστημένος;

τελικα... αφου εγινε αντικατασταση μιας συσκευης 5ετιας με καινουργιο, δεν ειναι και κακο. Απορω βεβαια ολες οι πολυεθνικες τι εχουν αυτα τα τηλεφωνικα κεντρα. Αφου το μονο που κανουν ειναι να εκνευριζουν τον κοσμο. Δεν χρειαζονται. Δεν προσφερουν κατι.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Προσπαθούν να σε κάνουν να παραιτηθείς.

Είχα βάλει ανάλογο "σαπόρτ" στον κώτσο για έναν αφυγραντήρα  εκθεσιακό. Σύνολο εξακολουθούσε να βγαίνει φτηνότερος από καινούργιο.  

Χάλασε νομίζω στην τριετία και έπρεπε να πάω να τον τσεκάρουν σε κατάστημα. Πριν τον δουν άρχισαν τα σχετικά έχει ξηρασία αυτές τις μέρες γι'αυτό δεν μαζεύει νερό, δεν έχει νόημα να το κοιτάξουμε κλπ, επέμενα ότι στην περιοχή μου έχω υγρασία και ότι τσεκάρω με υγρασιόμετρο κλπ,  με τα πολλά τον έκλεισαν σε ένα διαφανές ντουλάπι  που τροφοδοτούνταν με έναν ανεμιστήρα υδρονέφωσης που έπιανε υποτιθεται 100% αλλά χάρη στη λειτουργία του αφυγραντήρα το έριχνε στο 98% (δηλ γι'αυτούς δεν είχε πρόβλημα!) , κόβουν την παροχή υδρονέφωσης και το ποσοστό υγρασίας παρέμενε αγέρωχο στο 98% προφανώς λόγω φυσιολογικών απωλειών του ντουλαπιού!

Αφού αλληλοκοιτάχτηκαν είπαν ότι με καλύπτει το πρόγραμμα και να συννενοηθώ με τον προϊστάμενο του τμηματος για να πάρω έναν ανάλογο όπερ και εγένετο! 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Maurikycli είπε

Προσπαθούν να σε κάνουν να παραιτηθείς.

Δεν ξερω αν ειναι αυτος ο σκοπός. Το κρινω οχι μονο απο τον Κωτσοβολο αλλα γενικα με ολες τις εταιριες που εχουν αυτο το στυλ τηλεφωνικου κεντρου. Χαμηλομισθοι υπαλληλοι που δεν λυνουν κανενα προβλημα αλλα απλα δημιουργουν προβληματα.  Δεν εχουν καμια εξουσια. Απλα κοιτανε την οθονη.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ηρθε τελικα εντολη για αντικατασταση με το 

Whirlpool FFT M11 82B EE 
https://www.kotsovolos.gr/household-appliances/washing-machines/dryers/237602-στεγνωτηριο-8k-whirlpool-fft-m11-82b-ee 

μη το κάνεις ζήτα το παλιό!!!

αστειεύομαι βέβαια, αντε καλοδούλευτο 😃 Το συμβόλαιό σου τηρήθηκε κατά γράμμα. Έτσι για την κουβέντα, όταν σου ήριε πίσω πρώτη φορά στο έφερε το σέρβις-συνεργάτης του Κώτσου για χ,ψ λόγους. Δεν κάθεται κανένας agent καλο ή κακοπληρωμένος να μετράει αντίστροφα τις μέρες για το αν θα περάσει το 28ήμερο(20 εργάσιμες).

Αν πάρεις τηλ. και τους πεις πλησιάζει η ώρα τρέχουν τους σερβισάδες τότε αλλά αν είναι αργά δε ψαχνουν δικαιολογίες για αντικατάσταση. Καμιά φορά καιοι σερβισάδες δεν αποκλείεταινα κάνουν λάθος, ακόμη και περισσότερη ζημιά. άνθρωποι είναι.

Για αυτό υπάρχουν τα συμβόλαια ;) Απλά πρόσεχε τη συσκευή σου (όλοι μας) για να μην εγείρονται αμφιβολίες κακής χρήσης.

Αντε cheers στην υγεία του κώτσου!😂

Δημοσ.

Βασικα το συμβολαιο λεει για μεταχειρισμενη συσκευη... Τεσπα.

Αυτο που με σοκαρε ειναι οτι δεν τους συμφερει οικονομικα να το ξαναπαρουν για επισκευη εκ νεου. Η Service Net και οχι One οπως αναγραφω λανθασμενα στο thread, ισχυριζεται οτι καθαρισε και αλλαξε τρομπα που βγαζει τα νερα. 

Φαντασου τι χρεωνουν την ασφαλιστικη εταιρια για αυτο το σερβις που κανουν.

Δημοσ.

Ο κωτσόβολος πάει από το κακό στο χειρότερο. Είμαι σίγουρος ότι προσπαθούσαν να σε κάνουν να παραιτηθείς.

Εμένα πάντως τα κατάφεραν: 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, DragonFighter είπε

Ο κωτσόβολος πάει από το κακό στο χειρότερο. Είμαι σίγουρος ότι προσπαθούσαν να σε κάνουν να παραιτηθείς.

Εμένα πάντως τα κατάφεραν: 

 

Πήγες σε κανενα κεντρικο καταστημα? Εγω βρηκα ακρη απο το καταστημα στο Ν.Ηρακλειο που απο πανω ειναι τα γραφεια τους. Αν δεν εβρισκα ακρη, εννοειται ότι θα επαιρνα το ασανσερ για πιο πανω. Περνα μια βολτα απο εκει. Εχει μια μικροκαμωμένη υπευθυνη καταστηματος που ειναι τσακαλάκι!

 

Δημοσ.

Στεγνωτηριο απο Κοτσοβολο με επεκταση εγγυησης 5 ετη χαλασε στα 4 χρονια και 8 μηνες . Το πηραν το κρατησαν 1 εβδομαδα με πηραν τηλεφωνο οτι δεν μπορουν να το επισκευασουν και μου εφεραν την αλλη μερα καινουργιο μεσα στα φελιζολ του και τις ζελατινες του . Η εγγυηση 2 ετη νεα της αντιπροσωπειας μετανιωσα που δεν εκανα παλι επεκταση στα 5 . 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...