Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή λάπτοπ Lenovo ολοκαίνουργιου, αλλά όχι σφραγισμένου πίσω στην επίσημη αντιπροσωπεία, γίνεται?


petran66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Κανονικά να ξέρεις νόμιμα οποιοδήποτε προϊόν ακόμα και ανοιχτό είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω !!! Αρκεί όπως είπες να είναι στην αρχική συσκευάσια 👍 είναι υποχρεωμένοι !! Έχω επιστρέψει πράγματα στην Γερμανία που βρίσκομαι πάνω από 40 φορές !! Χωρίς λόγο ακόμα και apple προϊόντα .

 

Στις 2/1/2023 στις 6:12 ΜΜ, petran66 είπε

649 ευρώ με απόδειξη φυσικά, με φυσική παρουσία μου και πληρώνοντας με χρεωστική κάρτα.

Προφανως και δεν μπορουσε να το επιστρεψει

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄ οίκον πωλητή,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Προφανώς και μπορεί να το επιστρέψει πίστεψε με το έχω κανει άπειρες φορές απλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε πιθήκια και δεν θέλουνε να παίρνουνε πίσω τα προϊόντα η έξυπνη μαγαζάτορες γι’ αυτό μονίμως ρίχνουν άκυρα και πουσαι αυτό το έχω κάνει και σε ελληνικό κατάστημα με ανοιχτό προϊόν και δουλεμένο. Και μην ξεχάσω ότι έχω επιστρέψει και προϊόν με γρατζουνιά πίσω εντός 14 ημερών!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Προφανώς και μπορεί να το επιστρέψει πίστεψε με το έχω κανει άπειρες φορές απλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε πιθήκια και δεν θέλουνε να παίρνουνε πίσω τα προϊόντα η έξυπνη μαγαζάτορες γι’ αυτό μονίμως ρίχνουν άκυρα και πουσαι αυτό το έχω κάνει και σε ελληνικό κατάστημα με ανοιχτό προϊόν και δουλεμένο. Και μην ξεχάσω ότι έχω επιστρέψει και προϊόν με γρατζουνιά πίσω εντός 14 ημερών!!!

Το πως θα το διαχειριστεί το κατάστημα είναι άλλο θέμα. Με βάση νόμου, μόνο οι εξ αποστάσεως παραγγελίες έχουν αυτήν την δυνατότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Προφανώς και μπορεί να το επιστρέψει πίστεψε με το έχω κανει άπειρες φορές απλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε πιθήκια και δεν θέλουνε να παίρνουνε πίσω τα προϊόντα η έξυπνη μαγαζάτορες γι’ αυτό μονίμως ρίχνουν άκυρα και πουσαι αυτό το έχω κάνει και σε ελληνικό κατάστημα με ανοιχτό προϊόν και δουλεμένο. Και μην ξεχάσω ότι έχω επιστρέψει και προϊόν με γρατζουνιά πίσω εντός 14 ημερών!!!

Δυστυχώς και μάλιστα κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημα, από τη 2η, η 3η μέρα της αγοράς του, μου είπαν ότι δε το δέχονται πίσω από τη στιγμή που το άνοιξα! Τώρα, αν τους έλεγα ότι θέλω κάτι καλύτερο (πιο ακριβό), προφανώς και θα το δεχόταν!! Αλλά για λεφτά πίσω δε δίνανε, εκτός κι αν η αγορά γινόταν ηλεκτρονικά που λέει κι ο φίλος @SabotazNic...Τέλος πάντων. Έτσι κι αλλιώς, τώρα πέρασαν οι 14 μέρες, οπότε, είτε το κρατάω, είτε το πουλάω, χάνοντας αμέσως-αμέσως, 50-80 ευρώ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Προφανώς και μπορεί να το επιστρέψει πίστεψε με το έχω κανει άπειρες φορές απλά επειδή στην Ελλάδα είμαστε πιθήκια και δεν θέλουνε να παίρνουνε πίσω τα προϊόντα η έξυπνη μαγαζάτορες γι’ αυτό μονίμως ρίχνουν άκυρα και πουσαι αυτό το έχω κάνει και σε ελληνικό κατάστημα με ανοιχτό προϊόν και δουλεμένο. Και μην ξεχάσω ότι έχω επιστρέψει και προϊόν με γρατζουνιά πίσω εντός 14 ημερών!!!

Με λιγα λογια μας λες οτι το "πιθηκι" και ο "εξυπνος" ειναι ο μαγαζατορας που αρνειται να δεχτει πισω ανοιγμενο και δουλεμενο προϊον χωρις βλαβη, και οχι αυτος που το αγορασε το ανοιξε το δουλεψε και κατοπιν εορτης αποφασισε οτι δεν τον βολευει... 

*για να ειμαστε δικαιοι, εξαιρουνται οι περιπτωσεις παραπλανησης ή λανθασμενης πληροφορησης απο το μαγαζι ή τον πωλητη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, lector είπε

Με λιγα λογια μας λες οτι το "πιθηκι" και ο "εξυπνος" ειναι ο μαγαζατορας που αρνειται να δεχτει πισω ανοιγμενο και δουλεμενο προϊον χωρις βλαβη, και οχι αυτος που το αγορασε το ανοιξε το δουλεψε και κατοπιν εορτης αποφασισε οτι δεν τον βολευει... 

*για να ειμαστε δικαιοι, εξαιρουνται οι περιπτωσεις παραπλανησης ή λανθασμενης πληροφορησης απο το μαγαζι ή τον πωλητη.

 

Φίλε μου έχω το δικαίωμα ; Το έχω άρα δεν μπορεί ο πίθηκος Έλληνας να Αρνείται το δικαίωμα μου !! Απλά τα πράγματα !! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, lector είπε

Με λιγα λογια μας λες οτι το "πιθηκι" και ο "εξυπνος" ειναι ο μαγαζατορας που αρνειται να δεχτει πισω ανοιγμενο και δουλεμενο προϊον χωρις βλαβη, και οχι αυτος που το αγορασε το ανοιξε το δουλεψε και κατοπιν εορτης αποφασισε οτι δεν τον βολευει... 

*για να ειμαστε δικαιοι, εξαιρουνται οι περιπτωσεις παραπλανησης ή λανθασμενης πληροφορησης απο το μαγαζι ή τον πωλητη.

 

Κοίτα, επειδή τη κουβέντα την άνοιξα εγώ, σε πληροφορώ, αν δε το έχεις ήδη διαβάσει, όταν το αγόρασα, "το άνοιξα απλώς για να δω αν είναι όλα οκ"!! Εξάλλου, παλαιότερα είχα πάρει πάλι ένα Lenovo-καθαρή σύμπτωση-από το MediaMarkt και,το ΑΝΟΙΞΑ, ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΑ μάλιστα για λίγη ώρα, κάτι όμως με "χάλασε", χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είχα πρόβλημα και το γύρισα πίσω και πήρα τα λεφτά μου όλα πίσω! Βέβαια, αν και κάποιες μεγάλες αλυσίδες κατάστημά των δε δεχόταν επιστροφές εφόσον έχουν ανοιχτεί, το MediaMarkt δεχόταν αρκεί να μην είχαν σημάδια κλπ.και να ήταν κομπλέ, όπως το αγόραζες (με τα σακουλάκια, ζελατίνες κλπ.). Τώρα, απ' όσο γνωρίζω, αν πάρεις ένα λάπτοπ πχ. από κάποιο μεγάλο μαγαζί στην Ευρώπη, έχεις δικαίωμα επιστροφής για 14 μέρες, ακόμα και ανοιχτό φυσικά! Κακά τα ψέματά, η Ελλάδα, ακόμα και σήμερα, είναι πολύ πίσω στο θέμα των αγορών και των όρων συναλλαγών!! Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει!

Επεξ/σία από petran66
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm γράφει ότι εξαιρούνται από επιστροφές εντός 14 ημερών εάν ανοιχτεί η συσκευασία του υπολογιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, CyberCr33p είπε

Στο https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm γράφει ότι εξαιρούνται από επιστροφές εντός 14 ημερών εάν ανοιχτεί η συσκευασία του υπολογιστή.

Πολύ μπέρδεμα πάντως... Εδώ στην Ελλάδα τουλάχιστον...Αλλά όπως αναφέρει και το σάιτ που λες, "Αντίθετα, εάν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας."...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 15/1/2023 στις 5:54 ΜΜ, Just_travel_everywhere είπε

Φίλε μου έχω το δικαίωμα ; Το έχω άρα δεν μπορεί ο πίθηκος Έλληνας να Αρνείται το δικαίωμα μου !! Απλά τα πράγματα !! 

Είναι λίγο παραπλανητικό αυτό που αναφέρεις κατά την άποψη μου.
Στην πράξη όχι δεν έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις προϊόν το οποίο έχει αποσφραγιστεί, για επαλήθευση δεν το βγάζω από το μυαλό μου. (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm)

Το ότι μπορεί να το δέχονται στην Γερμανία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα είναι είναι καθαρά θέμα του εκάστοτε εμπόρου , όπως παίζει ρόλο και το τι ισχύει με τους προμηθευτές τους και επίσης υπάρχει περίπτωση να είναι σε εφαρμογή και κάποια περαιτέρω νομοθεσία εντός της κάθε χώρας για αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην Ελλάδα βάσει νόμου σε περίπτωση αποσφράγισης δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να δεχθεί επιστροφή. Ναι μπορεί να το κάνει αλλά δεν υποχρεώνεται από τον νόμο.
Για αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις αναφέρει η επίσημη σελίδα της Ε.Ε. ότι δεν καλύπτει περιπτώσεις "σφραγισμένων αγαθών που δεν μπορούν να επιστραφούν αφότου αποσφραγιστούν" και το αφήνει έτσι χωρίς διευκρίνηση για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις.

Αν το δούμε και λίγο λογικά δεν είναι δυνατόν ένα κατάστημα να επιβιώσει αν για κάθε Η/Υ που θα στείλει τον δεχτεί πίσω ανοιγμένο το οποίο αμέσως τον καθιστά μεταχειρισμένο εκτός αν με τον ίδιο τον διανομέα έχει συμφωνία για τέτοιες περιπτώσεις. Φυσικά αυτή είναι η γνώμη μου δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε.

Φιλικά πάντα αλλά νομίζω πως είσαι λίγο λάθος, τουλάχιστον ως προς την νομική υποχρέωση του εμπόρου.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, xdelios said:

Είναι λίγο παραπλανητικό αυτό που αναφέρεις κατά την άποψη μου.
Στην πράξη όχι δεν έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις προϊόν το οποίο έχει αποσφραγιστεί, για επαλήθευση δεν το βγάζω από το μυαλό μου. (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm)

Το ότι μπορεί να το δέχονται στην Γερμανία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα είναι είναι καθαρά θέμα του εκάστοτε εμπόρου , όπως παίζει ρόλο και το τι ισχύει με τους προμηθευτές τους και επίσης υπάρχει περίπτωση να είναι σε εφαρμογή και κάποια περαιτέρω νομοθεσία εντός της κάθε χώρας για αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην Ελλάδα βάσει νόμου σε περίπτωση αποσφράγισης δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να δεχθεί επιστροφή. Ναι μπορεί να το κάνει αλλά δεν υποχρεώνεται από τον νόμο.
Για αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις αναφέρει η επίσημη σελίδα της Ε.Ε. ότι δεν καλύπτει περιπτώσεις "σφραγισμένων αγαθών που δεν μπορούν να επιστραφούν αφότου αποσφραγιστούν" και το αφήνει έτσι χωρίς διευκρίνηση για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις.

Αν το δούμε και λίγο λογικά δεν είναι δυνατόν ένα κατάστημα να επιβιώσει αν για κάθε Η/Υ που θα στείλει τον δεχτεί πίσω ανοιγμένο το οποίο αμέσως τον καθιστά μεταχειρισμένο εκτός αν με τον ίδιο τον διανομέα έχει συμφωνία για τέτοιες περιπτώσεις. Φυσικά αυτή είναι η γνώμη μου δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε.

Φιλικά πάντα αλλά νομίζω πως είσαι λίγο λάθος, τουλάχιστον ως προς την νομική υποχρέωση του εμπόρου.


 

Σωστό η λάθος βολεύει πραγματικά το να πάρεις κάτι !!! Και να το επιστρέψεις σε περίπτωση που δεν θες . Έχω πάρει φακό κάμερας πήγα Μαλδίβες και πταν επέστρεψα τον έδωσα πίσω !!! Χαλαρά !!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/2/2023 στις 9:34 ΜΜ, Just_travel_everywhere είπε

Σωστό η λάθος βολεύει πραγματικά το να πάρεις κάτι !!! Και να το επιστρέψεις σε περίπτωση που δεν θες . Έχω πάρει φακό κάμερας πήγα Μαλδίβες και πταν επέστρεψα τον έδωσα πίσω !!! Χαλαρά !!! 

Αυτά στο Amazon.

Στην Ελλάδα κάποιοι δεν δέχονται να καλύψουν τεχνικό πρόβλημα με την εγγύηση όταν δεν υπάρχει πλήρης συσκευασία και εσύ ελπίζεις να το λειτουργήσεις και να το πας πίσω επειδή άλλαξες γνώμη...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, agnostos13 said:

Αυτά στο Amazon.

Στην Ελλάδα κάποιοι δεν δέχονται να καλύψουν τεχνικό πρόβλημα με την εγγύηση όταν δεν υπάρχει πλήρης συσκευασία και εσύ ελπίζεις να το λειτουργήσεις και να το πας πίσω επειδή άλλαξες γνώμη...

αυτο το κανω και στα καταστηματα οπως mediamarkt γερμανια που μενω.. επισεις να πω οτι το ιδιο εκανα Ελλαδα σε public  ... Ελλαδα δεν με νοιαζει τι δεν θελουν να κανουν .. εαν σου πουν οτιδηποτε αναφερεις οτι θα κανεις μυνηση για το ευρωπαικο σου δικαιωμα και να δεις τι ωραια αμεσως τα παιρνουν ολα πισω.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

αυτο το κανω και στα καταστηματα οπως mediamarkt γερμανια που μενω.. επισεις να πω οτι το ιδιο εκανα Ελλαδα σε public  ... Ελλαδα δεν με νοιαζει τι δεν θελουν να κανουν .. εαν σου πουν οτιδηποτε αναφερεις οτι θα κανεις μυνηση για το ευρωπαικο σου δικαιωμα και να δεις τι ωραια αμεσως τα παιρνουν ολα πισω.... 

Μήπως είναι παροχή του εν λόγω καταστήματος;

Εφόσον δεν υπάρχει σχετικός νόμος δεν βλέπω πως θα πιέσεις...

Ο ευρωπαικός κανονισμός αναφέρει μόνο αγορές εξ’ αποστάσεως και μάλιστα ορισμένες εταιρείες απαιτούν να μην έχει ανοιχτεί καθόλου ωστέ να το δεχτούν (πως θα καταλάβεις από το κουτί οτι δεν σε ικανοποιεί κανείς δεν ξέρει).

Ενδεχομένως η Γερμανία να έχει και άλλους σχετικούς νόμους.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, agnostos13 said:

Μήπως είναι παροχή του εν λόγω καταστήματος;

Εφόσον δεν υπάρχει σχετικός νόμος δεν βλέπω πως θα πιέσεις...

Ο ευρωπαικός κανονισμός αναφέρει μόνο αγορές εξ’ αποστάσεως και μάλιστα ορισμένες εταιρείες απαιτούν να μην έχει ανοιχτεί καθόλου ωστέ να το δεχτούν (πως θα καταλάβεις από το κουτί οτι δεν σε ικανοποιεί κανείς δεν ξέρει).

Ενδεχομένως η Γερμανία να έχει και άλλους σχετικούς νόμους.

Και σου λέω ξανά στα public της Δράμας άσχετα με το τι δέχονται και τι δεν δέχονται εμένα μου το πήρανε πίσω μετά από μία βδομάδα παραλαβή από το κατάστημα και ανοιγμένο φυσικά. Όλα είναι θέμα τρόπου ο καθένας όπως θέλει τα βλέπω τα πράγματα. Πριν ένα μήνα πήρα μία τηλεόραση Philips ο Led εδώ που βρίσκομαι στην Γερμανία την πήγα πίσω στις 20 μέρες γιατί βγάλανε την ίδια προσφορά 200 € πιο κάτω την πήρανε και πήρα την ίδια σε καινούργια συσκευασία φυσικά ξανά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...