nikosmakos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπερα, χρονια πολλα σε ολους. Θα ηθελα μια δευτερη αποψη, αν και πιστευω οτι η εταιρια οτι θελει κανει. Εχθες (28/12) το πρωι τσεκαρα στο σκρουτζ για μια βαση οθονης, αρχικη τιμη 19 ευρω, φαινεται ομως οτι καναν καποιο λαθος και κατεβασαν την τιμη στο 1 ευρω. Εκανα και εγω την παραγγελεια μου κυριος, το καταστημα που και καλα συνεργαζοταν δεν την δεχτηκε και με ενημερωσαν οτι ψαχνουν για εναλλακτικο καταστημα. Σημερα το πρωι τσεκαρα και μου ηρθε ενημερωση οτι η παραγγελεια ακυρωθηκε επειδη δεν βρεθηκε καταστημα (λογικο κιολας αφου καναν λαθος στην τιμη). Θα ηθελα μια δευτερη αποψη αν μπορω να κανω κατι, να τους πιεσω με καποιον τροπο ή αδικος κοπος? Ευχαριστω. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2022 από nikosmakos
Haldol Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Να πιέσεις για τι πράγμα; Που θεωρείες ότι "αδικήθηκες", δε κατάλαβα; Ή απλά ελπίζεις να σου δώσουν το προϊόν με 1€; 2
Engimek Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Φίλε, μου θυμίζεις αυτό το θρέντ όπου μετά βλέπαμε παράπονα από άτομα που τους έγινε ακύρωση αγοράς και επιστροφή χρημάτων. Και μιλάμε για Microsoft που δεν τα έχει ανάγκη... Λες το κάθε μικρό μαγαζάκι να σου δώσει τζάμπα προιόν λόγω λάθους?
nikosmakos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, Haldol είπε Να πιέσεις για τι πράγμα; Που θεωρείες ότι "αδικήθηκες", δε κατάλαβα; Ή απλά ελπίζεις να σου δώσουν το προϊόν με 1€; δεν αδικηθηκα, αλλα δεν φταιω εγω που ειναι μακακες και δεν βαζουν την τιμη σωστα, δικο τους το προβλημα, πριν 10 χρονια φιλος μου πηρε λαπτοπ απο τετοια λαθη με 2,5 ευρω. Απο ποτε εχουν οι εταιριες το δικαιωμα, να ακυρωνουν οταν απλα εκανα αυτοι το λαθος επειδη εβαλαν τιμη πολυ χαμηλη? Μόλις τώρα, GnsP είπε Ψάξου με δικηγόρο. στον αριο παγο λοιπον, μην σου πω και στο CAS. Απλα ειπα μηπως στειλω καποιο email στον συνηγορο του καταναλωτη, γι αυτο εγραψα εδω μηπως καποιος ειχε παρομοιο θεμα και προχωρησε σε καποια ενεργεια.
Bitbit Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 φίλε αν εσύ έκανες λάθος και έκανες ας πούμε κατάθεση σε λάθος λογαριασμό ή λάθος ποσό θα έλεγες όλα καλά; Θα τα ζητούσες πίσω ή θα έλεγες αφού είμαι μακάκας καλά να πάθω; Ρε μερικοί δε παίζεστε με τίποτα. 1
Haldol Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, nikosmakos είπε δεν αδικηθηκα, αλλα δεν φταιω εγω που ειναι μακακες και δεν βαζουν την τιμη σωστα, δικο τους το προβλημα, πριν 10 χρονια φιλος μου πηρε λαπτοπ απο τετοια λαθη με 2,5 ευρω. Απο ποτε εχουν οι εταιριες το δικαιωμα, να ακυρωνουν οταν απλα εκανα αυτοι το λαθος επειδη εβαλαν τιμη πολυ χαμηλη? Άσε τις "πονηριές". Φυσικά και θ' ακυρώσει παραγγελία μία εταιρεία όταν έχει κάνει λάθος (λάθος τιμή, λάθος διαθεσιμότητα, κ.λπ). Δε πρόκειται για σύμβαση παροχής έργου, όπου υπάρχουν δεσμεύσεις που πρέπει να τηρηθούν. Απλή λιανική πώληση (θα) ήταν. Ψάξου αν θες με συνήγορο, αλλά θα τους προσφέρεις άφθονο γέλιο (και προφανώς και δε θα πάρεις το προϊόν με 1€).
nikosmakos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Bitbit είπε φίλε αν εσύ έκανες λάθος και έκανες ας πούμε κατάθεση σε λάθος λογαριασμό ή λάθος ποσό θα έλεγες όλα καλά; Θα τα ζητούσες πίσω ή θα έλεγες αφού είμαι μακάκας καλά να πάθω; Ρε μερικοί δε παίζεστε με τίποτα. οχι δεν ειμαι μακακας, δεν στελνω σε λαθους λογαριασμους λεφτα και επειδη εχω βρεθει σε τραπεζα που καποιος ειχε στειλει, η τραπεζα του ειπε οχι δεν μπορουμε να κανουμε κατι που εστειλε το εμβασμα, αυτα.
Bitbit Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 εντάξει τρολλάρει ο τύπος. τζάμπα ασχολούμαστε.
ekrepali Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Aν ένα κατάστημα δεν εκτελέσει μια παραγγελία, αναλαμβάνει την αποστολή το αμέσως επόμενο κατάστημα (στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει) και το skroutz καλύπτει το επιπλέον κόστος. Αν όμως είναι μεγάλη η διαφορά τιμής, ακυρώνει το skroutz τη παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση πάντως όταν ακυρώνεται μια παραγγελία, στέλνουν εκπτωτικό κουπόνι (τσέκαρε το mail σου). 1
Haldol Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, nikosmakos είπε δεν ειναι θεμα ποσου αλλα, νοοτροπιας. Η δική σου νοοτροπία είναι το πρόβλημα εδώ. 1
nikosmakos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Haldol είπε Η δική σου νοοτροπία είναι το πρόβλημα εδώ. εγω απλα εκανα μια ερωτηση, οι περισσοτεροι πεσαν να με φαν, λες και τους εβρισα την οικογενεια κανουν ή τους ανηκει το σκρουτζ. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2022 από nikosmakos
Προτεινόμενες αναρτήσεις