Προς το περιεχόμενο

Αγορά 1ου μεταχειρισμένου αμαξιού


Rebel17711

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ανεβαινουν τα τεκμηρια αγορας. Το 1400cc εχει 5200 και το 1800cc 7600. Επισης και η καταναλωση συνηθως. Ειδικα σε παλιοτερα αυτοκινητα. Αλλα αν τα ψαξει και μπορει να τα υποστηριξει, sky is the limit :D 

Αυτά τα τεκμήρια ισχύουν για αυτοκίνητα 5ετίας τα οποία προφανώς δεν τα βρίσκεις με 2Κ. Ο φίλος με αυτά τα λεφτά θα πάρει 20ετίας και βάλε οπότε τα τεκμήρια είναι στο 50%. Οπότε μια χαρά παίρνει και 1800αρι αλλά αυτά τα κυβικά σε τέτοια ηλικία δεν είναι και πολύ οικονομικά στην κατανάλωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Επομένως αν κατάλαβα σωστά από τα όσα διάβασα, τα οποία και εκτιμώ, κρατάω τα εξής :
1.  Δεν ενδιαφερόμαστε για μάρκες και μοντέλα ιδιαίτερα, αρκεί να είναι αξιόπιστο και όπου κι αν καταλήξω καλό είναι να είναι ο γνώστης αυτής της συγκεκριμένης επιλογής ο Μηχανικός μου ++++ να παίζουν πολλά ανταλλακτικά.

2. Ναι το αυτοκίνητο που θα επιλέξω θα είναι 20ετιας σίγουρα και με τίποτα μικρότερο αυτής της ηλικίας. Οι λόγοι αυτού είναι :

  • Eίναι το 1ο αυτοκίνητο μου μετά την απόκτηση του διπλώματος εδώ και καιρό, οπότε θέλω να μπω σε όχημα όχι "τέλειο" και "καινούριο" για να ξεκινήσω να μαθαίνω πάνω σε αυτό.
  • Στην διάρκεια αυτής της προσπάθειας αν προκύψει κάποιο πρόβλημα πχ στουκαρισμα (όχι μεγάλα δράματα), να μην χαλαστεί ιδιαίτερα η "καρδιά" μου, γιατί ακριβώς ο σκοπός αυτού είναι να το έχω για 1-2 χρόνια να κάνω τις εργασίες μου και να μπορώ να το κυκλοφορώ που και που. Από εκεί και ύστερα βλέποντας και κάνοντας.
  • Επίσης για να μπορεί να είναι προσιτή η αγορά του οχήματος και εκ των υστέρων τα πιθανά έξοδα σε κατανάλωση, ασφάλειας, συντήρησης που θα παρουσιαστούν για να μπορώ να το αξιοποιώ σε καθημερινή βάση.

Κάτι επιπλέον, για το ετήσιο φετινό εισόδημα, αν λέω αν λάβουμε αυτό ως κριτήριο, τα 9-10Κ καθαρό εισόδημα, και θεωρήσουμε δεδομένο για τα επόμενα έτη ότι θα έχω αυτό το εισόδημα θα μπορώ, χωρίς να έχω μπλεξίματα με το κράτος, να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου μέχρι τι κυβισμού?  Και έστω, ότι από το 2023 δεν τα κατάφερα όπως το 2022, άλλαξα δουλειά και βγάλω τα μισά από το 2022, θα έχω μπλεξίματα με το κράτος? Οπότε η κατοχή αυτοκινήτου πχ 1600 με 1800 κυβικά το καθιστούν απαγορευτικό, και εφόσον θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσω το πρόστιμο και να προχωρήσω με την ζωή μου.

Πάντως στην παρούσα δεδομένη στιγμή δεν είμαι σε φάση να ασχοληθώ πολύ πολύ σοβαρά με αυτοκίνητο. Αυτό θα γίνει σε άλλη φάση της ζωής μου όπου θα κοιτάξω για πιο σοβαρά την αγορά ενός αυτοκίνητου στα ~7Κ και άνω, δεν είμαι για τέτοια τώρα. Στο τέλος τέλος αν δω ότι δεν συμφέρει το αυτοκίνητο, αφού το έχω στην κατοχή μου, το πολύ πολύ να το πάω για κόψιμο... και επιστροφή πάλι στα ΜΜΜ & ποδαράτο. Τώρα για σκουτερ, μοτοσυκλέτες κοκ για εμένα αποκλείεται, καλύτερα με τα Μέσα.

Επεξ/σία από Rebel17711
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Rebel17711 είπε

Κάτι επιπλέον, για το ετήσιο φετινό εισόδημα, αν λέω αν λάβουμε αυτό ως κριτήριο, τα 9-10Κ καθαρό εισόδημα, και θεωρήσουμε δεδομένο για τα επόμενα έτη ότι θα έχω αυτό το εισόδημα θα μπορώ, χωρίς να έχω μπλεξίματα με το κράτος, να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου μέχρι τι κυβισμού?  Και έστω, ότι από το 2023 δεν τα κατάφερα όπως το 2022, άλλαξα δουλειά και βγάλω τα μισά από το 2022, θα έχω μπλεξίματα με το κράτος? Οπότε η κατοχή αυτοκινήτου πχ 1600 με 1800 κυβικά το καθιστούν απαγορευτικό, και εφόσον θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσω το πρόστιμο και να προχωρήσω με την ζωή μου.

Σε άλλη φάση της ζωής μου θα κοιτάξω για πιο σοβαρά αγορά ενός αυτοκίνητου στα ~7Κ και άνω, δεν είμαι για τέτοια τώρα. Στο τέλος τέλος αν δω ότι δεν συμφέρει το αυτοκίνητο, αφού το έχω στην κατοχή μου, το πολύ πολύ να το πάω για κόψιμο... και επιστροφή πάλι στα ΜΜΜ & ποδαράτο. Τώρα για σκουτερ, μοτοσυκλέτες κοκ για εμένα αποκλείεται, καλύτερα με τα Μέσα.

Εφόσον δεν είσαι ιδιοκτήτης κάποιου ακίνητου και 1600 κυβικά δεν σε πιάνει το τεκμήριο ακόμα και καινούργιου (6400+3600 το δικο σου). 

Ακομα και μικροτερο να ειναι το εισόδημα, μιλάμε για ελάχιστες διαφορές. Αν συνεχίζεις να μην έχεις κατοικία και έχεις όχημα με τεκμήριο 6400, λογου χάρη, απλά αντί να φορολογηθείς για το πραγματικό σου εισόδημα θα φορολογηθείς για 3600 τεκμαρτό + 6400.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Rebel17711 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Επομένως αν κατάλαβα σωστά από τα όσα διάβασα, τα οποία και εκτιμώ, κρατάω τα εξής :
1.  Δεν ενδιαφερόμαστε για μάρκες και μοντέλα ιδιαίτερα, αρκεί να είναι αξιόπιστο και όπου κι αν καταλήξω καλό είναι να είναι ο γνώστης αυτής της συγκεκριμένης επιλογής ο Μηχανικός μου ++++ να παίζουν πολλά ανταλλακτικά.

2. Ναι το αυτοκίνητο που θα επιλέξω θα είναι 20ετιας σίγουρα και με τίποτα μικρότερο αυτής της ηλικίας. Οι λόγοι αυτού είναι :

  • Eίναι το 1ο αυτοκίνητο μου μετά την απόκτηση του διπλώματος εδώ και καιρό, οπότε θέλω να μπω σε όχημα όχι "τέλειο" και "καινούριο" για να ξεκινήσω να μαθαίνω πάνω σε αυτό.
  • Στην διάρκεια αυτής της προσπάθειας αν προκύψει κάποιο πρόβλημα πχ στουκαρισμα (όχι μεγάλα δράματα), να μην χαλαστεί ιδιαίτερα η "καρδιά" μου, γιατί ακριβώς ο σκοπός αυτού είναι να το έχω για 1-2 χρόνια να κάνω τις εργασίες μου και να μπορώ να το κυκλοφορώ που και που. Από εκεί και ύστερα βλέποντας και κάνοντας.
  • Επίσης για να μπορεί να είναι προσιτή η αγορά του οχήματος και εκ των υστέρων τα πιθανά έξοδα σε κατανάλωση, ασφάλειας, συντήρησης που θα παρουσιαστούν για να μπορώ να το αξιοποιώ σε καθημερινή βάση.

Κάτι επιπλέον, για το ετήσιο φετινό εισόδημα, αν λέω αν λάβουμε αυτό ως κριτήριο, τα 9-10Κ καθαρό εισόδημα, και θεωρήσουμε δεδομένο για τα επόμενα έτη ότι θα έχω αυτό το εισόδημα θα μπορώ, χωρίς να έχω μπλεξίματα με το κράτος, να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου μέχρι τι κυβισμού?  Και έστω, ότι από το 2023 δεν τα κατάφερα όπως το 2022, άλλαξα δουλειά και βγάλω τα μισά από το 2022, θα έχω μπλεξίματα με το κράτος? Οπότε η κατοχή αυτοκινήτου πχ 1600 με 1800 κυβικά το καθιστούν απαγορευτικό, και εφόσον θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσω το πρόστιμο και να προχωρήσω με την ζωή μου.

Πάντως στην παρούσα δεδομένη στιγμή δεν είμαι σε φάση να ασχοληθώ πολύ πολύ σοβαρά με αυτοκίνητο. Αυτό θα γίνει σε άλλη φάση της ζωής μου όπου θα κοιτάξω για πιο σοβαρά την αγορά ενός αυτοκίνητου στα ~7Κ και άνω, δεν είμαι για τέτοια τώρα. Στο τέλος τέλος αν δω ότι δεν συμφέρει το αυτοκίνητο, αφού το έχω στην κατοχή μου, το πολύ πολύ να το πάω για κόψιμο... και επιστροφή πάλι στα ΜΜΜ & ποδαράτο. Τώρα για σκουτερ, μοτοσυκλέτες κοκ για εμένα αποκλείεται, καλύτερα με τα Μέσα.

Δεν είναι απαγορευτικό το τεκμήριο για όχημα 20ετίας. Και 2λιτρο που λέει ο λόγος να πάρεις έχει τεκμήριο 4,5Κ. Το 1800 έχει 3,6Κ και το 1400 έχει 2,6Κ. Αν δεν έχεις ακίνητο τότε είσαι οκ.

Ιδανικά θέλεις μέχρι 1400 για να έχεις καλύτερη κατανάλωση και μικρότερο όγκο. Αλλά περισσότερες πιθανότητες έχεις να βρεις 1800άρι με 2 χιλιάρικα σε καλή κατάσταση παρά 1400άρι.

Επίσης μην πάρεις 1400άρι με μεγάλο σκάφος τύπου Focus, Golf, 307 κλπ. Βαριά με λίγα άλογα, υψηλή κατανάλωση και αν βρουν ανηφόρα τη βγάζουν με το ζόρι. Καλύτερα 1600 σε τέτοιο σκάφος.

Τέλος, μην απογοητευτείς αν σου φανεί ασύμφορο. Λογικά ένα αυτοκίνητο 20+ ετών θα είναι ασύμφορο γιατί όλο και κάτι θα ζητάει. Αν αργότερα πας σε πιο καινούριο τότε θα ζητάει μόνο καύσιμο και πολύ λιγότερο από αυτό που θα έχεις συνηθίσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Rebel17711 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Επομένως αν κατάλαβα σωστά από τα όσα διάβασα, τα οποία και εκτιμώ, κρατάω τα εξής :
1.  Δεν ενδιαφερόμαστε για μάρκες και μοντέλα ιδιαίτερα, αρκεί να είναι αξιόπιστο και όπου κι αν καταλήξω καλό είναι να είναι ο γνώστης αυτής της συγκεκριμένης επιλογής ο Μηχανικός μου ++++ να παίζουν πολλά ανταλλακτικά.

2. Ναι το αυτοκίνητο που θα επιλέξω θα είναι 20ετιας σίγουρα και με τίποτα μικρότερο αυτής της ηλικίας. Οι λόγοι αυτού είναι :

  • Eίναι το 1ο αυτοκίνητο μου μετά την απόκτηση του διπλώματος εδώ και καιρό, οπότε θέλω να μπω σε όχημα όχι "τέλειο" και "καινούριο" για να ξεκινήσω να μαθαίνω πάνω σε αυτό.
  • Στην διάρκεια αυτής της προσπάθειας αν προκύψει κάποιο πρόβλημα πχ στουκαρισμα (όχι μεγάλα δράματα), να μην χαλαστεί ιδιαίτερα η "καρδιά" μου, γιατί ακριβώς ο σκοπός αυτού είναι να το έχω για 1-2 χρόνια να κάνω τις εργασίες μου και να μπορώ να το κυκλοφορώ που και που. Από εκεί και ύστερα βλέποντας και κάνοντας.
  • Επίσης για να μπορεί να είναι προσιτή η αγορά του οχήματος και εκ των υστέρων τα πιθανά έξοδα σε κατανάλωση, ασφάλειας, συντήρησης που θα παρουσιαστούν για να μπορώ να το αξιοποιώ σε καθημερινή βάση.

Κάτι επιπλέον, για το ετήσιο φετινό εισόδημα, αν λέω αν λάβουμε αυτό ως κριτήριο, τα 9-10Κ καθαρό εισόδημα, και θεωρήσουμε δεδομένο για τα επόμενα έτη ότι θα έχω αυτό το εισόδημα θα μπορώ, χωρίς να έχω μπλεξίματα με το κράτος, να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου μέχρι τι κυβισμού?  Και έστω, ότι από το 2023 δεν τα κατάφερα όπως το 2022, άλλαξα δουλειά και βγάλω τα μισά από το 2022, θα έχω μπλεξίματα με το κράτος? Οπότε η κατοχή αυτοκινήτου πχ 1600 με 1800 κυβικά το καθιστούν απαγορευτικό, και εφόσον θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσω το πρόστιμο και να προχωρήσω με την ζωή μου.

Πάντως στην παρούσα δεδομένη στιγμή δεν είμαι σε φάση να ασχοληθώ πολύ πολύ σοβαρά με αυτοκίνητο. Αυτό θα γίνει σε άλλη φάση της ζωής μου όπου θα κοιτάξω για πιο σοβαρά την αγορά ενός αυτοκίνητου στα ~7Κ και άνω, δεν είμαι για τέτοια τώρα. Στο τέλος τέλος αν δω ότι δεν συμφέρει το αυτοκίνητο, αφού το έχω στην κατοχή μου, το πολύ πολύ να το πάω για κόψιμο... και επιστροφή πάλι στα ΜΜΜ & ποδαράτο. Τώρα για σκουτερ, μοτοσυκλέτες κοκ για εμένα αποκλείεται, καλύτερα με τα Μέσα.

δες αυτα που σου εγραψα πιο πανω και αν μιλησεις με καποιο μηχανικο, τα ιδια πανω κατω θα σου προτεινει..

Σχεδον ολοι απο κατι παρομοια αυτοκινητα ξεκινησαμε, δε θα δεις κατα κανονα νεους οδηγους με αυτοκινητο του κουτιου ή 5ετιας εκτος αν το φυσανε το χρημα.

Οτι αλλο θες πμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με 2,5κ αυτά που κυκλοφορούν τώρα ειναι οχήματα που πήγαν για απόσυρση και τελικά άλλαξαν γνώμη και ειπαν να βγάλουν κάνα φράγκο (αν μου έλεγες πριν από το covid άλλα θα απαντούσα)

η αλλιώς θα θέλεις άλλα 3  για να γίνει αμάξι με το οποίο δεν θα σκοτωθείς και δεν θα είσαι ανά 12 ωρες συνεργείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Black Demis είπε

με 2,5κ αυτά που κυκλοφορούν τώρα ειναι οχήματα που πήγαν για απόσυρση και τελικά άλλαξαν γνώμη και ειπαν να βγάλουν κάνα φράγκο (αν μου έλεγες πριν από το covid άλλα θα απαντούσα)

η αλλιώς θα θέλεις άλλα 3  για να γίνει αμάξι με το οποίο δεν θα σκοτωθείς και δεν θα είσαι ανά 12 ωρες συνεργείο

Καλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα 

Ναι αυτοκίνητα αξίας 600-800€ μπορεί να τα βλέπεις στο car να τα δίνουν 1500€-2000€ αλλά σίγουρα ψάχνοντας μπορείς να βρεις κάτι να κανείς την δουλειά σου 

Το καλοκαίρι πήραμε για τον αδερφό μου ένα mazda 323F 500€ 

Το είχε ο γείτονας παραδώσει πινακίδες κάνα 2-3 χρόνια 

Με χαρτιά, αλλαγή λάδια, φίλτρα, αντί ψυκτικά, υγρά φρενών, υγρά αντλίας τιμονιού, καθάρισμα πεταλούδας και δυο αμορτισέρ για το πορτμπαγκάζ κάνει ο αδερφός μου την δουλειά του μια χαρά 

Κοντα στο χιλιάρικο μας βγήκε με όλα όλα 

Φυσικά όλα τα άλλαξα μόνος όχι σε συνεργείο 


Αν ψάξεις και με λίγο υπομονή κάτι θα βρεις αξιόλογο να κανείς την δουλειά σου 

Απο εκεί και πέρα παλιά αυτοκίνητα είναι, κάθε χρόνο πρέπει να υπολογίζεις ότι θέλουν 100-200€ σε αναλώσιμα σίγουρα 

Μια χρόνια ένα ψαλίδι, ένα σινεμπλοκ, την άλλη χρόνια κάτι άλλο, την άλλη κάτι άλλο 

 

Εναν θερμοστάτη άλλαξα εχθές με κόστος 10€ και λίγα αντί ψυκτικά όλα μαζί 15€

Απλα αν πας συνεργείο εκεί ανεβαίνει το ποσό 

Σιγουρα θα με έπαιρναν 50€

Κατα την άποψη μου αν θες να συνεχίσεις να έχεις παλιό αμάξι, για να το συντηρείς, πρέπει να πιάνουν τα χέρια σου και έστω τα 5 βασικά να τα κανείς μόνος να μην δίνεις πολλά λεφτά στα συνεργεία γιατί όλο κάτι χρειάζεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανα peguet 206 βρισκεις με αυτα τα λεφτα ,κανα σε καλη κατασταση στα 2000 εχει και καλοδιατηρημενα .Καλα μην ψαξεις για χιλλιομετρα κατω απο 150 χιλλιαδες σε αυτοκινητα 20ετιας ετσι

Η κανα c2-c3 2-2500 χιλλαδες

Δεν εχεις πολλες επιλογες και το ρισκο να σου βγαλουν κατι ειναι μεσα στα σχεδια ,20 χρονια αυτοκινητο ,ειναι 20 χρονια αυτα

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες κανα hyundai getz του 05 σε αυτα εχει πολυ φθηνα ανταλλακτικα και ειναι σκυλια και με χωρους. Εχει 3-4 στο car μεχρι τα 2300 

 

Μην κοιτας σε γαλλικα σε αυτα τα λεφτα και τοσο παλια προς θεου

Επεξ/σία από gerrybezhani
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Phoenix7 είπε

Σε αυτά τα λεφτά για κανα Hyundai Accent θα κοίταγα ή και κανένα Suzuki Baleno. Αυτοκίνητα σκυλιά. 

Αν είναι να κοιτάει πρώτα συγκεκριμένα μοντέλα  σαν βασικό κριτήριο στα 2 χιλιάρικα τότε θα είναι άξιος της μοίρας του.

Δεν υπάρχει αμάξι σκυλί,μόνο σωστή συντήρηση και καλός οδηγός που κάνουν ένα αμάξι σκυλί.

Και σε 15-20 ετών αμάξι δεν θα κοιτούσα με τίποτα οτιδήποτε κορεατικό.Οτιδήποτε άλλο ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Hyundai Accent είναι πλέον τα αγαπημένα των γύφτων, οπότε ας έχει στο μυαλό του ότι κάποια στιγμή ίσως να το κλαίει...

καλύτερα απο το να κλαίει επειδή θέλει άλλα τόσα για φτιάξιμο , τουλάχιστον θα πάρει και κάτι απο την ασφάλεια για χαρτομάντιλα

accent (σε νορμάλ κατάσταση) και υγραέριο την επόμενη πέρα θα πήγαινα ή κανα Punto σε παραπάνω λεφτά (νεότερο μοντέλο) για πιο εμφανίσιμο

4 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν υπάρχει αμάξι σκυλί,μόνο σωστή συντήρηση και καλός οδηγός που κάνουν ένα αμάξι σκυλί.

υπάρχουν όμως αμάξια με γνωστές ευπάθειες που ότι και να κάνεις θα σου βγάλει θέμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...