Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, corsair04 είπε

Υπήρχε τρόπος να σπάσεις το συμβόλαιο πριν γίνει όλο αυτό ατελώς !!! …Απλά πρέπει να προσέξεις γιατί και η Cosmote μπορεί πλέον να σου αρνηθεί ακόμα και την ανανέωση αλλά και να μην την αρνηθεί θα είναι μονόδρομος αφού δε θα σε δεχτεί άλλη εταιρία… Πλέον τα ελέγχουν

Οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητών ηλεκτρονικών επικοινωνιών (εταιρείες κινητών επικοινωνιών), που δραστηριοποιούνται σήμερα στην ελληνική αγορά, κατόπιν της υπ’ αριθμ. 1/2015 σχετικής θετικής γνωμοδότησης (Αριθ. Πρωτ. Γ/ΕΞ/2148/16-03-2017) και της υπ’ αριθμ. 28/2017 απόφασης (Aριθ. Πρωτ. Γ/ΕΞ/2837/18-05-2015) της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας με την επωνυμία «ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ – ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία», με στόχο την προστασία της καταναλωτικής πίστης και συνακόλουθα την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας. Σκοπός της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ είναι η σύσταση και λειτουργία αρχείου δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) πελατών των εταιρειών κινητών επικοινωνιών (ΑΦΜ, ΑΔΤ, αριθμός διαβατηρίου/άλλου επίσημου εγγράφου ταυτότητας, ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, χώρα έκδοσης, κατηγορία οικονομικής συμπεριφοράς), ώστε να καθίσταται δυνατός από την κάθε εταιρεία και σε καμία περίπτωση από το Φορέα, ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη σε κάθε νέα αίτηση σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας ή αίτημα φορητότητας.

Έναρξη λειτουργίας του Φορέα 24η Ιουλίου 2017.

Ποιος άλλος τρόπος δηλαδή; Προφανώς και θα το προτιμούσα αυτό. Αλλά όταν ρωτάς τις εταιρείες η μία (που πρόκειται να σε δεχτεί) στα λέει όλα ωραία και η άλλη (που την αφήνεις) σε απειλεί.

Όσο για τη φερεγγυότητα υπερβολικό το θεωρώ όταν τα πληρώνω κάθε μήνα στην ώρα μου να μη με δεχτούνε για ένα χρωστούμενο. Αυτοί κάνουν κρα άμα πας να φύγεις από πελάτης και σε τρελαίνουν στις "προσφορές" όχι και να μη δεχτούν νέο πελάτη. Αλλά δεν είναι αυτός ο φόβος μου έτσι κι αλλιώς. Όπως είπα και σε μία απάντηση παραπάνω κατά πάσα πιθανότητα θα τα πληρώσω γιατι μόνο στα παραμμύθια νικάει ο Δαυίδ έτσι κι αλλιώς, απλά θέλω να ξέρω τι γίνεται και ποια είναι τα δικαιώματά μας.

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Hommer είπε

απλά θέλω να ξέρω τι γίνεται και ποια είναι τα δικαιώματά μας.

Τα δικαιωματα μας οριζονται απο τα συμβολαια που υπογραφουμε. Αν δεν ησουν ευχαριστημενος με την ταχυτητα, προφανως δεν ηταν λογος για να σπασεις απο μεριας σου το συμβολαιο, χωρις τις καταλληλες καταγγελιες. Και λες οτι ησουν ηδη χρονια πελατης, και ανανεωσες κιολας.

Ισως οντως ο πωλητης να ειχε δικιο και να εβρισκες την οφειλη μπροστα σου μονο σε περιπτωση που ξανα γυρνουσες πισω, αλλα και η voda εχει δικαιωμα να τα διεκδικησει αν πιστευει οτι αξιζει. 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Τα δικαιωματα μας οριζονται απο τα συμβολαια που υπογραφουμε. Αν δεν ησουν ευχαριστημενος με την ταχυτητα, προφανως δεν ηταν λογος για να σπασεις απο μεριας σου το συμβολαιο, χωρις τις καταλληλες καταγγελιες. Και λες οτι ησουν ηδη χρονια πελατης, και ανανεωσες κιολας.

Ισως οντως ο πωλητης να ειχε δικιο και να εβρισκες την οφειλη μπροστα σου μονο σε περιπτωση που ξανα γυρνουσες πισω, αλλα και η voda εχει δικαιωμα να τα διεκδικησει αν πιστευει οτι αξιζει. 

Προφανώς και τα δικαιώματά μας δεν ορίζονται από τα συμβόλαια που υπογράφουμε αλλά από το νόμο (και αν το πάμε και παραπέρα και από βασικές αρχες της ζωής εν πάση περιπτώση) και προφανώς και θα υπογράψω ότι χαρτί μου δώσουν εκείνη την ώρα γιατι είναι μονόδρομος για να έχω internet και τηλέφωνο. Αυτό το νήμα δεν είναι για να αποφύγω τις υποχρεώσεις μου με την όποια vodafone αλλά για να μπορέσω να καταλάβω ακριβώς που αρχίζουν και που τελειώνουν αυτές και αντίστοιχα και οι υποχρεώσεις της εταιρείας απέναντί μου.

Όσο για την καταγγελία, μην λέμε πράματα απλά για χάρην της πολιτικής ή έστω και νομικής ορθότητας. Ξέρεις πολύ καλά ότι αν έκανα κάτι τέτοιο εδώ θα ήμουν πάλι και θα έφτιαχνα θέμα που θα έλεγα "Έκανα καταγγελία στη vodafone για χαμηλή ταχύτητα [...] αλλά επειδή η ταχύτητα μου είναι στα όρια του 10% (ή όποιο είναι το νούμερο) του μέσου όρου της γειτονιάς η vodafone απαλάσεται και η καταγγελία δεν προχωράει" και πάλι θα υπήρχαν τα σχόλια "αφού το συμβόλαιο που υπέγραψες γράφει ότι η ονομαστική ταχύτητα είναι 24 αλλά εσύ μπορεί να πιάνεις ακόμα και 3 και εφόσον το 3 είναι στα φυσιολογικά όρια για τη γειτονιά τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι".

Παρόλα αυτά, γι' αυτό ρωτάω στην αρχική μου ερώτηση για αντιστοιχες εμπειρίες. Οπότε αν όντως έχεις κάνει εσύ ή ξέρεις κάποιον άλλον όπου έκανε καταγγελία και βρήκε(ς) το δίκιο του μοιράσου την για να μαθαίνουμε και δυο πράματα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, ekrepali είπε

Eπι τη ευκαιρία... όποιος είναι πελάτης Nova κι έχει χρέη σε Wind/Tellas ή όποιος είναι πελάτης Wind κι έχει χρέη σε Forthnet/Nova... θα γίνουν απαιτητά τώρα που εταιρίες θα συγχωνευτούν;

Την κάνει με ελαφρά μέχρι 11 Ιανουαρίου και γλιτώνει..

 

22 λεπτά πριν, Hommer είπε

Προφανώς και τα δικαιώματά μας δεν ορίζονται από τα συμβόλαια που υπογράφουμε αλλά από το νόμο (και αν το πάμε και παραπέρα και από βασικές αρχες της ζωής εν πάση περιπτώση) και προφανώς και θα υπογράψω ότι χαρτί μου δώσουν εκείνη την ώρα γιατι είναι μονόδρομος για να έχω internet και τηλέφωνο. Αυτό το νήμα δεν είναι για να αποφύγω τις υποχρεώσεις μου με την όποια vodafone αλλά για να μπορέσω να καταλάβω ακριβώς που αρχίζουν και που τελειώνουν αυτές και αντίστοιχα και οι υποχρεώσεις της εταιρείας απέναντί μου.

Όσο για την καταγγελία, μην λέμε πράματα απλά για χάρην της πολιτικής ή έστω και νομικής ορθότητας. Ξέρεις πολύ καλά ότι αν έκανα κάτι τέτοιο εδώ θα ήμουν πάλι και θα έφτιαχνα θέμα που θα έλεγα "Έκανα καταγγελία στη vodafone για χαμηλή ταχύτητα [...] αλλά επειδή η ταχύτητα μου είναι στα όρια του 10% (ή όποιο είναι το νούμερο) του μέσου όρου της γειτονιάς η vodafone απαλάσεται και η καταγγελία δεν προχωράει" και πάλι θα υπήρχαν τα σχόλια "αφού το συμβόλαιο που υπέγραψες γράφει ότι η ονομαστική ταχύτητα είναι 24 αλλά εσύ μπορεί να πιάνεις ακόμα και 3 και εφόσον το 3 είναι στα φυσιολογικά όρια για τη γειτονιά τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι".

Παρόλα αυτά, γι' αυτό ρωτάω στην αρχική μου ερώτηση για αντιστοιχες εμπειρίες. Οπότε αν όντως έχεις κάνει εσύ ή ξέρεις κάποιον άλλον όπου έκανε καταγγελία και βρήκε(ς) το δίκιο του μοιράσου την για να μαθαίνουμε και δυο πράματα.

Δεν υπάρχει μέσος όρος γειτονιάς.

Εγώ πχ που έκανα πρόσφατα ανανέωση συμβολαίου έως 24, μου γράφει: εγγύηση ταχύτητας από 8

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Την κάνει με ελαφρά μέχρι 11 Ιανουαρίου και γλιτώνει..

 

Δεν υπάρχει μέσος όρος γειτονιάς.

Εγώ πχ που έκανα πρόσφατα ανανέωση συμβολαίου έως 24, μου γράφει: εγγύηση ταχύτητας από 8

Στην ουσία αυτό είναι η εγγύηση. Για σένα η εγγύηση μπορεί να είναι 8 για μένα 5 για άλλον 12. Αυτή η εγγύηση βγαίνει από τις δυνατότητες του δικτύου στην περιοχή

  • Moderators
Δημοσ.

Μην σκέφτεστε σαν ένα άτομο ή voda wind ote κτλ κάνουν ομαδικές αγωγές φίλος έλαβε ραβασάκι για να παραστεί σε δικαστήριο σαν κατηγορουμενος από forthnet (πριν 2 χρόνια), οι κατηγορουμενοι ήταν 50 στο σύνολο, όσοι δεν συμφώνησαν για διακανονισμό τσίμπησαν κάτι μέρες φυλακή (οι περισσότεροι υπογραφαν και φύγαν με αναστολή)

Οπότε η εταιρία με τα λεφτά μιας μυνησης ξεμπλέξε με 50 άτομα οπότε η λογική δεν θα σε κυνηγήσουν για 50 - 70 - 100 κτλ ευρώ δεν στέκει και μπάζει

Επίσης ο τελεγνους λειτουργεί κανονικά στα κινητά τουλάχιστον για χρεοι πάνω από 300 ευρώ σε παλιούς παροχους, αρχίζουν και ζητάνε εγγύηση για να κάνεις νέο συμβόλαιο η να μεταφέρεις σε αυτούς το νούμερο σου με κάποια σύνδεση

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Μην σκέφτεστε σαν ένα άτομο ή voda wind ote κτλ κάνουν ομαδικές αγωγές φίλος έλαβε ραβασάκι για να παραστεί σε δικαστήριο σαν κατηγορουμενος από forthnet (πριν 2 χρόνια), οι κατηγορουμενοι ήταν 50 στο σύνολο, όσοι δεν συμφώνησαν για διακανονισμό τσίμπησαν κάτι μέρες φυλακή (οι περισσότεροι υπογραφαν και φύγαν με αναστολή)

Οπότε η εταιρία με τα λεφτά μιας μυνησης ξεμπλέξε με 50 άτομα οπότε η λογική δεν θα σε κυνηγήσουν για 50 - 70 - 100 κτλ ευρώ δεν στέκει και μπάζει

Επίσης ο τελεγνους λειτουργεί κανονικά στα κινητά τουλάχιστον για χρεοι πάνω από 300 ευρώ σε παλιούς παροχους, αρχίζουν και ζητάνε εγγύηση για να κάνεις νέο συμβόλαιο η να μεταφέρεις σε αυτούς το νούμερο σου με κάποια σύνδεση

Ενδιαφέρον πληροφορία. Όπως είπα, δεν πρόκειται να το φτάσω μέχρι εκεί, αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε τι γίνεται και πως γίνονται τα πράματα. Γιατι μας τρελαίνουν με τυπικότητες και νομικά αντι να μιλάμε σαν άνθρωποι.

Ξαναμίλησα με τον συνήγορο του καταναλωτή και αυτή τη φορά μου είπαν ότι δεν είναι ακριβώς ότι δεν οφείλω να το πληρώσω μέχρι να επιστρέψω απλά ότι οι πιθανότητες να το κυνηγήσει η εταιρεία είναι μικρές (όπως είπαν κάποιοι προηγουμένως και εδώ) όπου κι αυτοί λίγο ότι να 'ναι γιατι την πρώτη φορά που είχα πάρει μου τα είχαν πει πολύ πιο ξεκάθαρα (και επίτηδες είχα ρωτήσει πολλές φορές) αλλά γι' αυτό τα συζητάμε και τα ψάχνουμε.

Δημοσ.

Εμένα πάντως μου φαίνεται ψιλοαπιθανο να υπάρχει γενική γραμμή "φύγετε και μην πληρώνετε" από τον Συνήγορο...

Τι σημαίνει δεν έχω υποχρέωση να το πληρώσω αν δεν ξαναγυρίσω; Θα σου τα χαρίσει η εταιρεία αν δεν ξαναγυρίσεις; Δεν θα ψάξει να βρει τρόπο να σου τα πάρει αν μπορεί;

Δεν σου φάνηκε περίεργο αυτό που σου είπαν αρχικά από τον Συνήγορο;

Εσύ πώς διασφαλίζεσαι νομικά από κάτι που σου είπε τηλεφωνικά κάποιος (έστω και αν είναι από τον Συνήγορο), ειδικά όταν ακούγεται περίεργο με βάση την κοινή λογική;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος ειναι ο σκοπος του θεματος?να σου διαβεβαιωσουμε οτι ειναι νομιμο το πιστολι που τους εριξες? οχι δεν ειναι, το χρωστας και θα τοκιζεται. το αναλαμβανουν εισπρακτικες και ειναι στο χερι τους αν θα σε τρεξουν η οχι, δεν μπορουμε να το ξερουμε.

οσο για τα συμβολαια της σταθερης/κινητης εδω και χρονια αναγραφεται σε ΚΑΘΕ συμβολαιο η χαμηλοτερη, η συνηθης, και η ψηλοτερη ταχυτητα και σε upload και σε download. αυτο δεν εγινε απο την καλη τους την καρδια, εβαλαν χαμηλοτερη τιμη γιατι ειναι αναγκασμενοι αν πεσει η ταχυτητα κατω απο την χαμηλοτερη αναγραφομενη να σου δωσουν εκπτωση στο παγιο.Αυτες τις ταχυτητες τις βλεπεις ΠΡΙΝ υπογραψεις, ξερεις δηλαδη τι θα πιανεις. 

btw και εγω ειχα θεμα με την πρωην cyta-vodafone, και μολις εγινε η εξαγορα της, μας εδιναν αν θυμασαι την δυνατοτητα ΔΩΡΕΑΝ να παμε σε αλλη εταιρια, πραγμα και το οποιο εκανα με τα χιλια. Επρεπε να το εκμεταλλευτεις και εσυ 

Επεξ/σία από Manolo7
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Hommer είπε

Από την cosmote μου είπαν ότι "δε χρειάζεται να το πληρώσετε"

αίτηση στην cosmote για απομαγνητοφώνηση της κλήσης .

όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις καταγράφονται και είναι υπέρ μας σε τέτοιες περιπτώσεις απάτης ή ψεύδους από μεριάς των εταιριών.

αν στο αρνηθούν κάνεις ηλεκτρονικά μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και αναφέρεις ότι θες απομαγνητοφώνηση της συγκεκριμένης κλήσης διότι εξαπατήθηκες.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Hommer είπε

Αυτά που συμφωνήσαμε ή αυτά που ανγκαστήκαμε να συμφωνήσουμε;

Αυτό έχει ενδιαφέρον....τί εννοείς; Πώς "αναγκάστηκες" να συμφωνήσεις;

Ήρθε κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας και σου έβαλε πιστόλι στον κρόταφο να υπογράψεις;

Εάν ναι, το έχεις καταγεγραμμένο από κάποια κάμερα, να μπορείς να το αποδείξεις;

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Hommer είπε

Ενδιαφέρον πληροφορία. Όπως είπα, δεν πρόκειται να το φτάσω μέχρι εκεί, αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε τι γίνεται και πως γίνονται τα πράματα. Γιατι μας τρελαίνουν με τυπικότητες και νομικά αντι να μιλάμε σαν άνθρωποι.

Ξαναμίλησα με τον συνήγορο του καταναλωτή και αυτή τη φορά μου είπαν ότι δεν είναι ακριβώς ότι δεν οφείλω να το πληρώσω μέχρι να επιστρέψω απλά ότι οι πιθανότητες να το κυνηγήσει η εταιρεία είναι μικρές (όπως είπαν κάποιοι προηγουμένως και εδώ) όπου κι αυτοί λίγο ότι να 'ναι γιατι την πρώτη φορά που είχα πάρει μου τα είχαν πει πολύ πιο ξεκάθαρα (και επίτηδες είχα ρωτήσει πολλές φορές) αλλά γι' αυτό τα συζητάμε και τα ψάχνουμε.

Στο τηλέφωνο μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει,ζητά να σου απαντήσουν γραπτώς αν πρέπει να πληρώσεις την οφειλή σου και θα δεις τι απάντηση θα πάρεις.

Επεξ/σία από moure
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hommer είπε

Ενδιαφέρον πληροφορία. Όπως είπα, δεν πρόκειται να το φτάσω μέχρι εκεί, αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε τι γίνεται και πως γίνονται τα πράματα. Γιατι μας τρελαίνουν με τυπικότητες και νομικά αντι να μιλάμε σαν άνθρωποι.

Ξαναμίλησα με τον συνήγορο του καταναλωτή και αυτή τη φορά μου είπαν ότι δεν είναι ακριβώς ότι δεν οφείλω να το πληρώσω μέχρι να επιστρέψω απλά ότι οι πιθανότητες να το κυνηγήσει η εταιρεία είναι μικρές (όπως είπαν κάποιοι προηγουμένως και εδώ) όπου κι αυτοί λίγο ότι να 'ναι γιατι την πρώτη φορά που είχα πάρει μου τα είχαν πει πολύ πιο ξεκάθαρα (και επίτηδες είχα ρωτήσει πολλές φορές) αλλά γι' αυτό τα συζητάμε και τα ψάχνουμε.

εφόσον θέλεις να μιλήσουμε χωρίς νομικά, και να το κάνουμε ανθρώπινα η πραγματικότητα είναι μια:

έκανες μια συμφωνία που δεν τήρησες, και αυτή τη στιγμή αρνείσαι να πληρώσεις και το τίμημα αθέτησης της συμφωνίας.

Οι λύσεις είναι δυο:

1) κανείς το ηθικά σωστό, δηλαδή πληρώνεις αυτά που χρωστάς 

2) αρνείσαι να τηρήσεις την υπογραφή σου και ελπίζεις ότι θα την σκαπουλάρεις.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lunar είπε

Εμένα πάντως μου φαίνεται ψιλοαπιθανο να υπάρχει γενική γραμμή "φύγετε και μην πληρώνετε" από τον Συνήγορο...

Τι σημαίνει δεν έχω υποχρέωση να το πληρώσω αν δεν ξαναγυρίσω; Θα σου τα χαρίσει η εταιρεία αν δεν ξαναγυρίσεις; Δεν θα ψάξει να βρει τρόπο να σου τα πάρει αν μπορεί;

Δεν σου φάνηκε περίεργο αυτό που σου είπαν αρχικά από τον Συνήγορο;

Εσύ πώς διασφαλίζεσαι νομικά από κάτι που σου είπε τηλεφωνικά κάποιος (έστω και αν είναι από τον Συνήγορο), ειδικά όταν ακούγεται περίεργο με βάση την κοινή λογική;

Περίεργο δε μου φάνηκε. Πιο περίεργα γίνονται συνέχεια στα νομικά κατάστοιχα. Το θέμα είναι ότι ήθελα να είμαι 100% σίγουρος, γι' αυτό και προσπάθησα να επιβεβαιώσω την πληροφορία από όσες μεριές μπορούσα που τελικά αποδείχτηκε αναληθής (τουλάχιστον στην μορφή που μου την μετέφεραν όλοι).

57 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Ποιος ειναι ο σκοπος του θεματος?να σου διαβεβαιωσουμε οτι ειναι νομιμο το πιστολι που τους εριξες? οχι δεν ειναι, το χρωστας και θα τοκιζεται. το αναλαμβανουν εισπρακτικες και ειναι στο χερι τους αν θα σε τρεξουν η οχι, δεν μπορουμε να το ξερουμε.

οσο για τα συμβολαια της σταθερης/κινητης εδω και χρονια αναγραφεται σε ΚΑΘΕ συμβολαιο η χαμηλοτερη, η συνηθης, και η ψηλοτερη ταχυτητα και σε upload και σε download. αυτο δεν εγινε απο την καλη τους την καρδια, εβαλαν χαμηλοτερη τιμη γιατι ειναι αναγκασμενοι αν πεσει η ταχυτητα κατω απο την χαμηλοτερη αναγραφομενη να σου δωσουν εκπτωση στο παγιο.Αυτες τις ταχυτητες τις βλεπεις ΠΡΙΝ υπογραψεις, ξερεις δηλαδη τι θα πιανεις. 

btw και εγω ειχα θεμα με την πρωην cyta-vodafone, και μολις εγινε η εξαγορα της, μας εδιναν αν θυμασαι την δυνατοτητα ΔΩΡΕΑΝ να παμε σε αλλη εταιρια, πραγμα και το οποιο εκανα με τα χιλια. Επρεπε να το εκμεταλλευτεις και εσυ 

Ο σκοπός του θέματος ήταν να ξεκαθαρίσω τι ακριβώς συμβαίνει/ισχύει και αν υπάρχουν παρόμοιες εμπειρίες να μάθω πως προχωράνε αυτά τα θέματα, γιατι όπως είπα, καλό είναι να τα ξέρουμε αυτά τα πράματα.

Δωρέαν είχα τη δυνατότητα να φύγω πολλές φορές μια και τα δυμβόλαια είναι διετή, άρα θα μπορούσα να είχα φύγει "κανονικά" γύρω στις 6 φορές.
Όπως είπα η προτίμησή μου ήταν να πάω cosmote όμως ήταν η πιο ακριβή και το συμβόλαιο που είχα στη cyta-vodafone ήταν αρκετά πιο φθηνό από τα τότε τις cosmote.

Όσο για τις ταχύτητες, απάντησα και προηγουμένως. Τι σημαίνει "ξέρεις τι θα πιάνεις". Προφανώς και ήξερα ότι θα πιάνω χάλια, αλλά ποια ήταν η εναλλακτική μου/μας; Τα σήματα καπνού ή τα τενεκεδάκια με κλωστή.

1 ώρα πριν, makis269 είπε

αίτηση στην cosmote για απομαγνητοφώνηση της κλήσης .

όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις καταγράφονται και είναι υπέρ μας σε τέτοιες περιπτώσεις απάτης ή ψεύδους από μεριάς των εταιριών.

αν στο αρνηθούν κάνεις ηλεκτρονικά μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και αναφέρεις ότι θες απομαγνητοφώνηση της συγκεκριμένης κλήσης διότι εξαπατήθηκες.

Δεν έχω σκοπό να τρέχω δικαστικά με καμία εταιρεία ειδικά για θέματα που τα παραθυράκια είναι με το μέρος τους, γι' αυτό και στην περίπτωση αυτή θα το πληρώσω το "πρόστιμο". Όμως όχι απλά μου το είπαν στην cosmote όταν με πήραν για την προσφορά, αλλά μου το είχαν ξαναπεί πριν αρκετά χρόνια όταν είχε έρθει μία κοπέλα (cosmote πάλι) στο σπίτι και μου έκανε πρόταση για προσφορά που ήταν σχετικά δελεαστική αλλά όταν της είπα ότι δεν μπορώ να σπάσω συμβόλαιο λόγω ρήτρας μου είπε ακριβώς το ίδιο. Και επειδή την πίεζα να μου πει τι εννοεί "δε χρειάζεται να το πληρώσεις" γιατι μου είχε φανεί περίεργο, δεν μπορούσε να μου το δικαιολογήσει παραπάνω (προφανώς γιατι της δόλιας απλά της είχαν πει να λέει "δε χρειάζεται να τα πληρώσετε"). Τότε δεν είχα προχωρήσει γιατι δεν την πίστεψα αλλά και γιατι η προσφορά δεν ήταν τόσο φοβερή, τώρα όμως η προσφορά άξιζε και η vodafone με είχε τρελάνει με την ποιότητα του internet και με τα χίλια τηλέφωνα να μου προσφέρει κανάλια στην τηλεόραση που δε θέλω και δε με ένοιαζε να πληρώσω τη ρήτρα.

58 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Αυτό έχει ενδιαφέρον....τί εννοείς; Πώς "αναγκάστηκες" να συμφωνήσεις;

Ήρθε κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας και σου έβαλε πιστόλι στον κρόταφο να υπογράψεις;

Εάν ναι, το έχεις καταγεγραμμένο από κάποια κάμερα, να μπορείς να το αποδείξεις;

3 λαλούν και 2 χορεύουν αδερφέ

 

40 λεπτά πριν, moure είπε

Στο τηλέφωνο μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει,ζητά να σου απαντήσουν γραπτώς αν πρέπει να πληρώσεις την οφειλή σου και θα δεις τι απάντηση θα πάρεις.

ε προφανώς και θα πάρω τη "δεύτερη" εκδοχή. Γι' αυτό και πήρα και δεύτερη φορά (τρίτη φορά βασικά) και άνοιξα και αυτό το θέμα, να ενημερωθώ συνολικά

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Hommer είπε

3 λαλούν και 2 χορεύουν αδερφέ

Right back at you....δεν λέω εγώ φανφάρες για να υποστηρίξω κάτι 1) ανεδαφικό και 2) ενάντια σε κάτι που έχω υπογράψει (χωρίς να μου ασκήσει κάποιος ανώτερα βία, όπως υπονοείς), μάντεψε ποιος το κάνει.

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...