Προς το περιεχόμενο

Ρήξη συμβολαίου Vodafone υπόλοιπο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum. Λίγο πολύ ότι λέει ο τίτλος.

Η ιστορία αρχίζει όταν πήρα προσφορά, τηλεφωνικά, από Cosmote (μία από τις πολλές φορές, αλλά τότε όντως άξιζε). Μέχρι τότε ήμουν στη Cyta -> Vodafone (για πάρα πολλά χρόνια και με πολύ χάλια internet). Όταν πήρα την προσφορά είχε περάσει λιγότερο από 1 χρόνος από την τελευταία ανανέωση συμβολαίου με τη Vodafone (σε συμβόλαιο 2ετίας). Στην προσφορά τους είπα ότι δε γίνεται αφού είμαι στη Vodafone και αν το σπάσω πρέπει να πληρώσω ~70€. Από την cosmote μου είπαν ότι "δε χρειάζεται να το πληρώσετε" το οποίο μου φάνηκε περίεργο και όταν ρώτησα τι εννοούνε μου εξήγησαν ότι "μένει το χρωστούμενο στην εταιρεία αλλά οφείλετε να το πληρώσετε μόνο όταν επιστρέψετε στη Vodafone".
Και επειδή πορφανώς δεν εμπιστεύτηκα την Cosmote πήρα τηλέφωνο τον συνήγορο του καταναλωτή για να το επιβεβαιώσω και όντως το επιβεβαίωσαν: Τα χρωστούμενα τοκίζονται μεν αλλά οφείλεις να τα πληρώσεις μόνο όταν ξαναγυρίσεις στην εταιρεία.

Τα περίεργα:

Η Vodafone μέ έχει πάρει τηλέφωνο 4 φορές στη διάρκεια 9 μηνών  για να γίνει διακανονισμός/κούρεμα του χρέους όπου εμέσως πλην σαφώς με απειλεί και δε μου εξηγεί τίποτα. Μόνο στο πρώτο τηλεφώνημα (όπου είχαν βάλει απλή υπάλληλο μάλλον) μου παραδέχτηκε ότι όντως δε χρειάζεται να το πληρώσω παρά μόνο όταν επιστρέψω (αφού της είπα ότι πήρα τον συνήγορο).

Από το 2ο τηλεφώνημα και μετά με παίρναν από το νομικό τμήμα και δεν υπάρχει κουβέντα όταν προσπαθώ να τους ρωτήσω και να μου εξηγήσουν την κατάσταση παρά  μόνο μονόλογος και απειλές για διακανονισμό/κούρεμα και ότι το θέμα θα πάει σε εξωτερικό δικηγορικό και "να μιλήσετε με αυτούς" κτλ.

 

Ερωτήματα:

1) Έχω σίγουρα εμπιστοσύνη στο συνήγορο του καταναλωτή και όχι στη vodafone (και στην κάθε εταιρεία) όμως θέλω να είμαι απόλυτα διασφαλισμένος, οπότε αν κάποιος έχει κάποια παρόμοια εμπειρία ας τη μοιραστεί να μπορέσω να καταλάβω καλύτερα τι γίνεται.

2) Έστω ότι ο συνήγορος του καταναλωτή έχει δίκιο και δεν υπωχρεούμαι να το πληρώσω τώρα και έστω ότι εγώ δεν έχω σκοπό να γυρίσω στη vodafone ποτέ (όντως δεν έχω),  παρόλα αυτά το ποσό τοκίζεται. μετά από 20 χρόνια όταν το ποσό θα έχει πάει 1000+ ευρώ θα έρθει η vodafone/δικηγόρος να μου πει "Κύριε μου έχετε ένα υπέρογκο ποσό που πρέπει να εξοφληθεί άμεσα βάσει αυτού και αυτού του νόμου που ασχέτως υποχρεώσεων μετά από ένα συγκεκριμένο ποσό πρέπει να αποπληρωθεί κτλ κτλ" ή όχι και μπορώ να παραμείνω ως ιδιότητης με ένα υπόλοιπο σε μία εταιρεία 10000€ μέχρι να πεθάνω;

(φυσικά θα ξαναπάρω τον συνήγορο να ρωτήσω για το 2 όμως θα ήθελα να ακούσω τι εμπειρίες έχετε)

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για τις απαντήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εσύ έβαλες την υπογραφή σου σε ένα συμβόλαιο (γραπτώς ή τηλεφωνικώς, ο τρόπος δεν έχει σημασία) και δεν τήρησες τους όρους του (ως προς την διάρκεια) όποτε ενεργοποιήθηκε η σχετική ρήτρα. 

Αυτή τη στιγμή έχεις ένα χρέος προς μια ιδιωτική εταιρεία. Δεν πρόκειται να το διεκδικήσει (δεν τους συμφέρει) και γι αυτό είσαι ασφαλής, όπως σου είπε η Cosmote και ο ίδιος ο συνήγορος. 

Το χρέος υπάρχει είτε γυρίσεις στην Vodafone είτε όχι. Απλά η vodafone δεν θα σε δεχτει ξανα σαν πελατη αν δεν το αποπληρωσεις (δεν τους αδικω).

Τον τοκισμο πώς τον σκέφτηκες; δεν νομίζω ότι προβλέπεται στο συμβόλαιο κάτι τέτοιο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποσό το χρωστάς ήδη, δεν έχει σημασία αν γυρίσεις στη Vodafone ή όχι. Επίσης ακόμη και αν δεν αναφέρεται στη σύμβαση (που πιθανώς να αναφέρεται) λογικά μπορούν να χρεώνουν το νόμιμο τόκο υπερημερίας όσο δεν πληρώνεις.

Πρακτικά για μικρά ποσά μπορεί να μην κάνουν περισσότερες ενέργειες από το να σε παίρνουν τηλέφωνο καμιά φορά, αλλά είναι δικαίωμα τους να το κυνηγήσουν περισσότερο αν και όταν θελήσουν.

Λογικά το χρέος παραγράφεται σε 5 χρόνια εκτός αν κάνουν άλλες ενέργειες σε αυτή την περίοδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπι τη ευκαιρία... όποιος είναι πελάτης Nova κι έχει χρέη σε Wind/Tellas ή όποιος είναι πελάτης Wind κι έχει χρέη σε Forthnet/Nova... θα γίνουν απαιτητά τώρα που εταιρίες θα συγχωνευτούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω σπαω πλακα ,που καθε φορα σε παρομοιο θεμα , καποιοι προσπαθουν να μην πληρωσουν αυτα που με την υπογραφη τους συμφωνησαν,αρχιζουν με το ποσα χαλια ιντερνετ ειχαν επι χρονια.

Αφου εχεις χαλια ιντερνετ επι χρονια,γιατι δε φευγεις οταν ληξει το αρχικο συμβολαιο;

Αλλα ντρεπομαστε λιγουλακι ,να πουμε οτι δε θελουμε να πληρωσουμε αυτα που συμφωνησαμε και ψαχνουμε για αστειες δικαιολογιες.

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 11
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άτομο που εργαζόταν σε Wind μου είχε πει ότι φορητότητες αριθμών (που σπάνε συμβόλαιο σε άλλη εταιρεια) τις αναλάμβανε η ίδια για να μπορέσει να πάρει τον πελάτη..και να του δώσει τον αριθμό. Αλλά δε μπορώ να ξέρω αν είναι αλήθεια η οχι..μηπως έχει παιχτεί κατι τέτοιο στην περίπτωση σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Π πατε κ μπλέκεται για 70ε αν δεν προκειτε να εχετε πολλαπλάσια γ την στραβή . αν υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή υπάρχει λύση για αποδέσμευση αζημίως...

Εδω κ χρονια υπαρχει τειρεσιας για γραμμες κινητης/σταθερης με ονομα Τηλεγνούς

Επεξ/σία από kage
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, kage είπε

Π πατε κ μπλέκεται για 70ε αν δεν προκειτε να εχετε πολλαπλάσια γ την στραβή . αν υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή υπάρχει λύση για αποδέσμευση αζημίως...

Εδω κ χρονια υπαρχει τειρεσιας για γραμμες κινητης/σταθερης με ονομα Τηλεγνούς

Εντύπωση θα μου κάνει αν ασχολούνται να ελέγξουν οικιακές και προσωπικές αιτήσεις σε αυτό το σύστημα πάντως, ειδικά αφού εν γνώσει τους οι εξωτερικοί (και πιθανώς εσωτερικοί) πωλητές τους προτρέπουν να μην πληρώσεις τη ρήτρα για να σε τραβήξουν.

Ίσως να το χρησιμοποιούν για εταιρικές συνδέσεις, π.χ. μισθωμένα κυκλώματα, που τα φέσια μπορούν να γίνουν πολύ μεγαλύτερα γρήγορα και έχουν και μεγαλύτερο κόστος για τον πάροχο.

Επεξ/σία από cb_papi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, cb_papi είπε

Εντύπωση θα μου κάνει αν ασχολούνται να ελέγξουν οικιακές και προσωπικές αιτήσεις σε αυτό το σύστημα πάντως, ειδικά αφού εν γνώσει τους οι εξωτερικοί (και πιθανώς εσωτερικοί) πωλητές τους προτρέπουν να μην πληρώσεις τη ρήτρα για να σε τραβήξουν.

Ίσως να το χρησιμοποιούν για εταιρικές συνδέσεις, π.χ. μισθωμένα κυκλώματα, που τα φέσια μπορούν να γίνουν πολύ μεγαλύτερα γρήγορα και έχουν και μεγαλύτερο κόστος για τον πάροχο.

Δεν είναι δύσκολο να ψάχνει μονο του όταν καταχωρείς στοιχεία νεου πελάτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δεν αφηνουν πλεον τα χρέη, θα το στειλουν σε εισπρακτική 100%, οποτε θα αναγκαστεί να τα δώσει

Αν δεν έχεις δώσει εγγραφή συγκατάθεση για να δώσουν τα στοιχεία σου σε εισπρακτική απαγορεύεται να σε πάρουν. Αν δεν πάει το καντήλι σύννεφο κι ας με ηχογραφούν... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, μεταξύ του να δώσω 70€ για χρέος συμβολαίου που έσπασα μόνος μου και να έχω τον κάθε παπάρα να με παίρνει να με απειλεί και να με πρήζει για 70€..θα πλήρωνα το χρέος μου να ησυχάσω.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, cumulus είπε

Εγω σπαω πλακα ,που καθε φορα σε παρομοιο θεμα , καποιοι προσπαθουν να μην πληρωσουν αυτα που με την υπογραφη τους συμφωνησαν,αρχιζουν με το ποσα χαλια ιντερνετ ειχαν επι χρονια.

Αφου εχεις χαλια ιντερνετ επι χρονια,γιατι δε φευγεις οταν ληξει το αρχικο συμβολαιο;

Αλλα ντρεπομαστε λιγουλακι ,να πουμε οτι δε θελουμε να πληρωσουμε αυτα που συμφωνησαμε και ψαχνουμε για αστειες δικαιολογιες.

Αυτά που συμφωνήσαμε ή αυτά που ανγκαστήκαμε να συμφωνήσουμε;
Με γεια σου με χαρά σου να σπας πλάκα όμως για μένα αυτά τα νταβατζιλίκια δεν είναι καθόλου αστεία.
Κι αν έχουμε συνηθίσει να αυτομαστιγονόμαστε και να αυτοαποκαλούμαστε μίζεροι που δεν πληρώνουμε 70 ευρώ γιατι "τι είναι 70 ευρώ" τότε τι είναι οι εταιρείες που σε απειλούν και σε κυνηγάνε για 70 ευρώ;

3 ώρες πριν, kage είπε

Π πατε κ μπλέκεται για 70ε αν δεν προκειτε να εχετε πολλαπλάσια γ την στραβή . αν υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή υπάρχει λύση για αποδέσμευση αζημίως...

Εδω κ χρονια υπαρχει τειρεσιας για γραμμες κινητης/σταθερης με ονομα Τηλεγνούς

Το πρόβλημα στη γραμμή φαντάζομαι εννοείς αν η ταχύτητα σου είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τα υπόλοιπα στη γειτονιά σωστά;

Το θέμα δεν είναι ότι η ταχύτητα/ποιότητα μου ήταν χειρότερη από τους γείτονες αλλά που συνολικά είναι χάλια και χωρίς φως στο τούνελ.

Ένας λόγος που ήθελα να πάω cosmote είναι γιατι θεωρητικά τουλάχιστον στην cosmote υπάρχει μια ελπίδα να αναβαθμιστεί το δίκτυο.

5 ώρες πριν, cb_papi είπε

Το ποσό το χρωστάς ήδη, δεν έχει σημασία αν γυρίσεις στη Vodafone ή όχι. Επίσης ακόμη και αν δεν αναφέρεται στη σύμβαση (που πιθανώς να αναφέρεται) λογικά μπορούν να χρεώνουν το νόμιμο τόκο υπερημερίας όσο δεν πληρώνεις.

Πρακτικά για μικρά ποσά μπορεί να μην κάνουν περισσότερες ενέργειες από το να σε παίρνουν τηλέφωνο καμιά φορά, αλλά είναι δικαίωμα τους να το κυνηγήσουν περισσότερο αν και όταν θελήσουν.

Λογικά το χρέος παραγράφεται σε 5 χρόνια εκτός αν κάνουν άλλες ενέργειες σε αυτή την περίοδο.

Ενδιαφέρον πληροφορία αυτή με τα 5 χρόνια, θα τη ρωτήσω στο συνήγορο του καταναλωτή να το επιβεβαιώσω

6 ώρες πριν, JakeKaufman είπε

Εσύ έβαλες την υπογραφή σου σε ένα συμβόλαιο (γραπτώς ή τηλεφωνικώς, ο τρόπος δεν έχει σημασία) και δεν τήρησες τους όρους του (ως προς την διάρκεια) όποτε ενεργοποιήθηκε η σχετική ρήτρα. 

Αυτή τη στιγμή έχεις ένα χρέος προς μια ιδιωτική εταιρεία. Δεν πρόκειται να το διεκδικήσει (δεν τους συμφέρει) και γι αυτό είσαι ασφαλής, όπως σου είπε η Cosmote και ο ίδιος ο συνήγορος. 

Το χρέος υπάρχει είτε γυρίσεις στην Vodafone είτε όχι. Απλά η vodafone δεν θα σε δεχτει ξανα σαν πελατη αν δεν το αποπληρωσεις (δεν τους αδικω).

Τον τοκισμο πώς τον σκέφτηκες; δεν νομίζω ότι προβλέπεται στο συμβόλαιο κάτι τέτοιο.

 

Τον τόκο δεν τον σκέφτηκα εγώ, όπως τίποτα από όλα αυτά μιας και δεν ξέρω από τέτοια. Ο συνήγορος του καταναλωτή μου το είπε και η ίδια η Vodafone (η cosmote προφανώς δεν μου το 'πε).

Vodafone δεν πρόκειται να γυρίσω έτσι κι αλλιώς. Και αν τελικά αναγκαστώ να το αποπληρώσω δε θα είναι γιατι θέλω να γυρίσω αλλά γιατι δε θέλω να μπλέξω παραπάνω

5 ώρες πριν, andreoulios είπε

Άτομο που εργαζόταν σε Wind μου είχε πει ότι φορητότητες αριθμών (που σπάνε συμβόλαιο σε άλλη εταιρεια) τις αναλάμβανε η ίδια για να μπορέσει να πάρει τον πελάτη..και να του δώσει τον αριθμό. Αλλά δε μπορώ να ξέρω αν είναι αλήθεια η οχι..μηπως έχει παιχτεί κατι τέτοιο στην περίπτωση σου?

Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρχε τρόπος να σπάσεις το συμβόλαιο πριν γίνει όλο αυτό ατελώς !!! …Απλά πρέπει να προσέξεις γιατί και η Cosmote μπορεί πλέον να σου αρνηθεί ακόμα και την ανανέωση αλλά και να μην την αρνηθεί θα είναι μονόδρομος αφού δε θα σε δεχτεί άλλη εταιρία… Πλέον τα ελέγχουν

Οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητών ηλεκτρονικών επικοινωνιών (εταιρείες κινητών επικοινωνιών), που δραστηριοποιούνται σήμερα στην ελληνική αγορά, κατόπιν της υπ’ αριθμ. 1/2015 σχετικής θετικής γνωμοδότησης (Αριθ. Πρωτ. Γ/ΕΞ/2148/16-03-2017) και της υπ’ αριθμ. 28/2017 απόφασης (Aριθ. Πρωτ. Γ/ΕΞ/2837/18-05-2015) της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας με την επωνυμία «ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ – ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία», με στόχο την προστασία της καταναλωτικής πίστης και συνακόλουθα την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας. Σκοπός της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ είναι η σύσταση και λειτουργία αρχείου δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) πελατών των εταιρειών κινητών επικοινωνιών (ΑΦΜ, ΑΔΤ, αριθμός διαβατηρίου/άλλου επίσημου εγγράφου ταυτότητας, ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, χώρα έκδοσης, κατηγορία οικονομικής συμπεριφοράς), ώστε να καθίσταται δυνατός από την κάθε εταιρεία και σε καμία περίπτωση από το Φορέα, ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη σε κάθε νέα αίτηση σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας ή αίτημα φορητότητας.

Έναρξη λειτουργίας του Φορέα 24η Ιουλίου 2017.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...