Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε

όχι , οι ρίψεις μπαλαντέζας απο μπαλκόνι είναι το μέλλον στο Ελλαδιστάν 😁

Το παρόν είναι φίλε, το είδα προχθές σε πολυκατοικία στη γειτονιά μου αλλά ντράπηκα να βγάλω φωτό 😂

2 ώρες πριν, butters είπε

Το ιδανικό θα ήταν να υπάρξει δυνατότητα εναλλακτικών καυσίμων για τους ICE κινητήρες, ώστε να μην αναγκαστεί ο κόσμος να μεταβεί σε ηλεκτρικά. Ακόμα πιο ιδανικά, engine replacement και μετατροπή σε ηλεκτρικά με ένα κόστος που θα είναι π.χ. αντίστοιχο του να βάλεις υγραέριο.

Η θα γράφεις ICE ή θα γράφεις ΙC κινητήρας 

Τώρα η μετατροπή (ή αλλιως conversion ή αλλιως retrofit, αφού σου αρέσουν τα εγγλέζικα) οχήματος με ΜΕΚ σε όχημα με ηλεκτροκινητήρα πρέπει να είναι από τις πιο απλές διαδικασίες που υπάρχουν, απορώ πως δεν εφαρμόζεται ήδη κατά κόρον…

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Το παρόν είναι φίλε, το είδα προχθές σε πολυκατοικία στη γειτονιά μου αλλά ντράπηκα να βγάλω φωτό 😂

Το ξέρω οτι είναι το παρών , κυκλοφορούν ήδη φωτό της κατάντιας , μην ντρέπεσαι , προσωπικά θα την τραβούσα  μέχρι να ξηλωθεί και θα έλεγα σκόνταψα ....

βγήκαν για διακοπές και ψάχνουν να φορτίσουν

Δημοσ.
2 ώρες πριν, michael92 είπε

Μόνο που τα αυτοκίνητα αντικατέστησαν τις άμαξες μέσα σε 15 περίπου χρόνια. Βλέπεις κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει με τα ηλεκτρικά; 

spacer.png

Άνετα. Θεωρώ ότι όχι 15 αλλά σε 10 χρόνια με 13 χιλιάρικα θα αγοράζεις καινούριο ηλεκτρικό. Η βενζίνη θα έχει πάει 5-6 ευρώ το λίτρο για να βγάλει τα σπασμένα. και μόνο κάτι παπουδες και γκάζολαγνοι θα έχουν μείνει να μαρσάρουν τενεκέδες. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Volga είπε

Άνετα. Θεωρώ ότι όχι 15 αλλά σε 10 χρόνια με 13 χιλιάρικα θα αγοράζεις καινούριο ηλεκτρικό. Η βενζίνη θα έχει πάει 5-6 ευρώ το λίτρο για να βγάλει τα σπασμένα. και μόνο κάτι παπουδες και γκάζολαγνοι θα έχουν μείνει να μαρσάρουν τενεκέδες. 

Μόνο που τα ηλεκτρικά δεν ξεκίνησαν να κυκλοφορούν μαζικά το 2022. Αν θεωρήσουμε το Tesla Model S το Ford Model T της εποχής μας, έχει ήδη περάσει μια δεκαετία. Καμία σχέση λοιπόν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Tlykog είπε

Σαν φιλοσοφία είναι σωστή. Ένας ηλεκτροκινητήρας έχει πάρα πολύ καλό συντελεστή απόδοσης σε σχέση με ότι άλλο υπάρχει μέχρι τώρα. Το πρόβλημα βρίσκεται στον τρόπο που αποθηκεύεται η ενέργεια (μπαταρίες και όλα τα "παρελκόμενα", όπως χωρητικότητα, χρόνος φόρτισης, κόστος αντικατάστασης κτλ) και στον τρόπο που παράγεται η ενέργεια. Θα πρέπει να εφαρμοστεί πιο μαζικά η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ώστε να μην υπάρχει μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον και να μην υπάρχει έλλειψη, όταν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα παραχθούν και κυκλοφορήσουν πιο μαζικά. 

το πραγματικο προβλημα στα ηλεκτρικα αμαξια ειναι ο χρονος φορτισης των μπαταριων τους ... μεχρι ωρας αμαξι ηλεκτρικο που να σταματαει σε ταξιδι και να φορτιζει πληρως σε 1,5-2 λεπτα που θελει μια αντλια βενζινης να σου γεμισει το ρεζερβουαρ στο αμαξι με κινητηρα ΜΕΚ , δεν Υπαρχει ... επισης ενα αλλο ΜΕΓΑ προβλημα ειναι οτι ενα ηλεκτρικο αμαξι για να φοτισει σε λιγα λεπτα της ωρας εντελως , χρειαζεται ταχυφορτιστη για να γινει αυτο .... τουτεστιν οτι ενας ταχυφορτιστης σημερα εχει φτασει σε τιμες 120kw μεχρι 350kw .Τα νουμερα αυτα ειναι τεραστια εαν αναλογιστει καποιος οτι για να επανδρωσεις το οδικο σου δικτυο με τετοιους ταχυφορτιστες με καταναλωση τετοιων φορτιων  ,τοτε θα πρπει να σκεφτουμε την χρηση πυρηνικων εργοστασιων για παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας ... απο τον ΑΝΑ στον ΚΑΙΦΑ κοινως .... η ηλεκτροκινηση δεν ειναι το μελλον οπως το σκεφτονται οι περισσοτεροι ουτε μιλαμε για ηλεκτρικα πατινακια . 120kw/hour ειναι σα να εχεις μια μεγαλη  βιοτεχνια να δουλευει μηχανες , τα 350kw ειναι βιομηχανια ....καλο το αφηγημα της ηλεκτροκινησης αλλα για να το υποστηριξεις θελει τεραστια δυσαναλογα ποσα ενεργειας να δωσεις και χιλιαδες ταχυφορτιστες των 120kw και άνω  !

Επεξ/σία από georgetsl
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, georgetsl είπε

η ηλεκτροκινηση δεν ειναι το μελλον οπως το σκεφτονται οι περισσοτεροι ουτε μιλαμε για ηλεκτρικα πατινακια . 120kw/hour ειναι σα να εχεις μια μεγαλη  βιοτεχνια να δουλευει μηχανες , τα 350kw ειναι βιομηχανια ....καλο το αφηγημα της ηλεκτροκινησης αλλα για να το υποστηριξεις θελει τεραστια δυσαναλογα ποσα ενεργειας να δωσεις και χιλιαδες ταχυφορτιστες των 120kw και άνω 

Το «μέλλον» είναι εδώ 

 

https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/oι-πρώτοι-ταχυ-φορτιστές-έως-300-kw-dc-από-τη-δε/

 

στην Ελλάδα εννοώ..

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Τώρα η μετατροπή (ή αλλιως conversion ή αλλιως retrofit, αφού σου αρέσουν τα εγγλέζικα) οχήματος με ΜΕΚ σε όχημα με ηλεκτροκινητήρα πρέπει να είναι από τις πιο απλές διαδικασίες που υπάρχουν, απορώ πως δεν εφαρμόζεται ήδη κατά κόρον…

Εάν έχεις 20 λεπτά δες εδώ. 
 


Σε αρκετές χώρες είναι κάτι που κερδίζει όλο και περισσότερο κοινό. 
Απλώς ακόμη κοστίζει 2.5 φορές το κόστος ενός καλού κιτ Υγραεριοκίνησης αλλά θα πέσουν οι τιμές σε λίγο όταν οι οικονομίες κλίμακος γίνουν μεγαλύτερες. 

Και δεν συζητάμε για hi end conversions όπως αυτό

 

με σημασία στην λεπτομέρεια (βλέπε «τάπα ανεφοδοασμού» ) 

Το video είναι μόλις 3 λεπτά …
Μια ακόμη μάτια και επιλογή στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση. 
Σε λίγο που η τεχνολογία θα εξελιχθεί περισσότερο οι μπαταρίες  θα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, και τα κιτ αυτά θα είναι διαθέσιμη για τα περισσότερα μοντέλα που μέχρι  τώρα  χρησιμοποιούσαν ΜΕΚ. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, decentintocerberon είπε

αντι να αποθηκευεις την ενεργεια θα ηταν πιο οφέλιμο να μπορείς να τη μεταδωσεις ασυρματα.

 

Τρομερή σπατάλη ενέργειας. Τα κινητά που φορτίζουν επαγωγικά απέχουν κάτι χιλιοστά απ'το πηνίο. Το "πάτωμα" σε ένα όχημα απέχει αρκετά εκατοστά απ' την άσφαλτο. Στην καλύτερη 20 εκατοστά, αν σκεφτείς ότι δε μπορεί να'ναι πάνω- πάνω το πηνίο. Εε θα θες κάτι μπόλικα kilo-watt για να πάρει το αμάξι... λίγα watt. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Το «μέλλον» είναι εδώ 

 

https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/oι-πρώτοι-ταχυ-φορτιστές-έως-300-kw-dc-από-τη-δε/

 

στην Ελλάδα εννοώ..

για να εχει μελλον η ηλεκτροκινηση με 300kw ταχυφορτιστη φιλε μου, πρεπει να γεμισεις ολο σου το οδικο δικτυο για ολο τον πληθυσμο σου ολον και οχι μαγαζι γωνια στην Περαιως με ενα ταχυφορτιστη για τον εναν που θα τυχει να περασει με τεσλα , εφοσον εχεις αποφασισει να πας σε ηλεκτροκινηση απο το 2035 και μετα  . Αυτοι οι ταχυφορτιστες θελουν και ικανο δικτυο παραγωγης  να σηκωσουν τετοιες καταναλωσεις ταυτοχρονα σε ολη την επικρατεια και μονο με ΑΠΕ δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει αυτο εκτος και ενα αρχισουμε την κατασκευη πυρηνικων εργοστασιων  ...οπως και το προβλημα ψυξης των μπαταριων κατα την ταχυφορτιση σε τετοια φορτια που ειναι ενας σοβαρος λογος ασφαλειας για αυταναφλεξεις  . παρα κατω ειναι ενας συνδεσμος για να καταλαβει καποιος τι χρειαζεται στην ηλεκτροκινηση και πως λειρτουργει . Το οτι εβαλε η ΔΕΗ ταχυφορτιστη 300kw δεν μπορω νακαταλαβω την σκεπτικη σου περι "μελλον" .. το μονο που ειπες σε ελευθερη μεταφραση ειναι οτι η ΔΕΗ εβαλε ταχυφορτιστη με καταναλωση ρευματος μιας μικρης βιομηχανιας την οποια θα χρειαστει ΕΝΑ μονο αμαξι .. https://www.heliev.gr/τα-μυστικά-της-ταχείας-και-υπερταχεία/

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, georgetsl είπε

για να εχει μελλον η ηλεκτροκινηση με 300kw ταχυφορτιστη φιλε μου, πρεπει να γεμισεις ολο σου το οδικο δικτυο για ολο τον πληθυσμο σου ολον και οχι μαγαζι γωνια στην Περαιως με ενα ταχυφορτιστη για τον εναν που θα τυχει να περασει με τεσλα , εφοσον εχεις αποφασισει να πας σε ηλεκτροκινηση απο το 2035 και μετα  . Αυτοι οι ταχυφορτιστες θελουν και ικανο δικτυο παραγωγης  να σηκωσουν τετοιες καταναλωσεις ταυτοχρονα σε ολη την επικρατεια και μονο με ΑΠΕ δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει αυτο εκτος και ενα αρχισουμε την κατασκευη πυρηνικων εργοστασιων  ...οπως και το προβλημα ψυξης των μπαταριων κατα την ταχυφορτιση σε τετοια φορτια που ειναι ενας σοβαρος λογος ασφαλειας για αυταναφλεξεις  . παρα κατω ειναι ενας συνδεσμος για να καταλαβει καποιος τι χρειαζεται στην ηλεκτροκινηση και πως λειρτουργει . Το οτι εβαλε η ΔΕΗ ταχυφορτιστη 300kw δεν μπορω νακαταλαβω την σκεπτικη σου περι "μελλον" .. το μονο που ειπες σε ελευθερη μεταφραση ειναι οτι η ΔΕΗ εβαλε ταχυφορτιστη με καταναλωση ρευματος μιας μικρης βιομηχανιας την οποια θα χρειαστει ΕΝΑ μονο αμαξι .. https://www.heliev.gr/τα-μυστικά-της-ταχείας-και-υπερταχεία/

Χρησιμοποίησα την λέξη «μέλλον» ορμώμενος από το δικό σου post. 
Αν σήμερα στην Ελλάδα του <1% ηλεκτροκίνησης έχουμε μερικές δεκάδες ταχύ φορτιστές Tesla, και τον πρώτο ταχύ φορτιστή 350 KW DC Ε τ’οτε μέχρι το 2035 ( σε 13 χρόνια) έχουμε αρκετές ελπίδες για ικανοποιητικό δίκτυο. 
Ας σκεφτούμε σε τι σημείο βρισκόταν η ηλεκτροκίνηση 13 χρόνια πριν και θα δούμε το ρυθμό εξέλιξης. 
Άλλωστε τα οχήματα με ΜΕΚ για να όροι μασούν πήραν περισσότερο από 50 χρόνια. 
Οπότε υπομονή. 
Η παραγωγή και τα δίκτυα διανομής αναγκαστικά θα ακολουθήσουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Χρησιμοποίησα την λέξη «μέλλον» ορμώμενος από το δικό σου post. 
Αν σήμερα στην Ελλάδα του <1% ηλεκτροκίνησης έχουμε μερικές δεκάδες ταχύ φορτιστές Tesla, και τον πρώτο ταχύ φορτιστή 350 KW DC Ε τ’οτε μέχρι το 2035 ( σε 13 χρόνια) έχουμε αρκετές ελπίδες για ικανοποιητικό δίκτυο. 
Ας σκεφτούμε σε τι σημείο βρισκόταν η ηλεκτροκίνηση 13 χρόνια πριν και θα δούμε το ρυθμό εξέλιξης. 
Άλλωστε τα οχήματα με ΜΕΚ για να όροι μασούν πήραν περισσότερο από 50 χρόνια. 
Οπότε υπομονή. 
Η παραγωγή και τα δίκτυα διανομής αναγκαστικά θα ακολουθήσουν. 

θα σου αναφέρω απλώς , ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα με την χρήση κλιματιστων σε όλη την επικράτεια  το δίκτυο της χώρας δεν επαρκεί και εισάγει από τρίτες χώρες . δεν συμφωνώ ότι λύση θα υπάρξει σε 13 χρόνια από τώρα εφόσον το υπάρχον δίκτυο της ελλαδας μπλοκάρει σε πολλές περιπτώσεις με  υπερφόρτωση του δικτύου και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επίσης που δεν έχουν πυρηνική ενέργεια ... τα είδαμε και στις ειδήσεις προσφάτως το καλοκαίρι σε πολλές ξένες χώρες που έπεσε το δίκτυο τους ..... η υπαρχον παραγωγή ηλεκτρικης ενέργειας δεν ακολουθεί ήδη τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής πόσο μάλλον να επιφορτιστουν με χιλιάδες ταχυφορτιστες των 300kw με πολλές χώρες μεταξύ αυτών και η Ελλάδα...ήδη οι σχεδιασμοί βγήκαν εκτός χρονοδιάγραμματος και θα βγουν ξανά .

Επεξ/σία από georgetsl
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, verylife78 είπε

οσο η τεχνολογια της "μπαταριας" ως μοναδα αποθηκευσης δεν αλλαζει τεχνολογια ΔΕΝ ειναι καθολου πρασινες!!!
Στοιχιζουν και στην εξορυξη και στην παραγωγη αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι η μολυνση απο την μη δυνατοτητα ανακυκλωσης.
Αρα για τι πρασινο μιλαμε εκτος απο πρασειν αλογα?

Οι μπαταρίες αυτοκινήτων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς μετά τη χρήση τους και όταν χαλάσουν τελείως μπορούν να ανακυκλωθεί το 95% των υλικών τους.

26 λεπτά πριν, georgetsl είπε

θα σου αναφέρω απλώς , ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα με την χρήση κλιματιστων σε όλη την επικράτεια  το δίκτυο της χώρας δεν επαρκεί και εισάγει από τρίτες χώρες . δεν συμφωνώ ότι λύση θα υπάρξει σε 13 χρόνια από τώρα εφόσον το υπάρχον δίκτυο της ελλαδας μπλοκάρει σε πολλές περιπτώσεις με  υπερφόρτωση του δικτύου και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επίσης που δεν έχουν πυρηνική ενέργεια ... τα είδαμε και στις ειδήσεις προσφάτως το καλοκαίρι σε πολλές ξένες χώρες που έπεσε το δίκτυο τους ..... η υπαρχον παραγωγή ηλεκτρικης ενέργειας δεν ακολουθεί ήδη τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής πόσο μάλλον να επιφορτιστουν με χιλιάδες ταχυφορτιστες των 300kw με πολλές χώρες μεταξύ αυτών και η Ελλάδα...ήδη οι σχεδιασμοί βγήκαν εκτός χρονοδιάγραμματος και θα βγουν ξανά .

Κατά σύμπτωση, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιθανόν να δώσουν τη λύση σε τέτοια θέματα στο μέλλον, καθώς με τεχνολογίες τύπου V2G μπορούν να λειτουργούν ως μπαταρίες και να συνδράμουν στο δίκτυο όταν υπάρχει μεγάλος φόρτος. Μια σχετική δοκιμή γίνεται στην Ουτρέχτη.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σαν κινητήρας είναι μονόδρομος (δεν υπάρχει κάτι καλύτερο αυτή την στηγμη από ηλεκτρικό κινητήρα για ένα όχημα από κάθε άποψη)

Αυτό που δεν πείθει είναι η τροφοδοσία τους η αλλιος παροχή ενέργειας, καθος μπαταρίες είναι πολύ πίσω τεχνολογικά κυψέλες υδρογόνου είναι ακριβές και δισκολες σαν σύνολο (από παραγωγή αποθήκευση και μεταφορά υδρογόνου), κλπ

Αν βρεθεί λύση σε αυτό θα αλλάξουν όλα

Δημοσ.

Ηλεκτροκίνηση είναι η ελεγχόμενη μετακίνηση του μετανθρωπου σκλάβου..θα εχετε εκατό χιλιόμετρα αυτονομία άχρηστα γκογιμς των Εβραίων αφεντάδων σας και πολλά σας..α και που στε όπου πάτε θα το ξέρουν..ούτε να το σκάσετε δε θα μπορείτε με τους άχρηστους κουβάδες σάς, θα σταματάτε για φόρτιση και θα σας περνάνε το λουρί αμέσως.. καλή τύχη δούλοι

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, michael92 είπε

Μόνο που τα ηλεκτρικά δεν ξεκίνησαν να κυκλοφορούν μαζικά το 2022. Αν θεωρήσουμε το Tesla Model S το Ford Model T της εποχής μας, έχει ήδη περάσει μια δεκαετία. Καμία σχέση λοιπόν.

Σε μερικές χώρες η μετάβαση έχει ήδη τελειώσει. Κάνε μια βόλτα σε Νορβηγία, Σουηδία κλπ. Παρόλαυτά...

Δεν αλλάζει το γεγονός οτι σε 10 χρόνια θα βρίσκεις καινούριο ηλεκτροκίνητο με 13 χιλιάρικα πανω κάτω (όπως τώρα με τα εσωτερικής καύσης). Όλα τα βενζινάδικα θα έχουν φορτιστές, θα μπορείς και από το σπίτι να φορτίζεις και σε ορισμένες χώρες θα έχουν επαγωγικές λωρίδες φόρτισης για να φορτίζει εν κίνηση.

Τα αυτοκίνητα με κινητήρα ειναι ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ. Στα ηλεκτρικά σχεδόν δεν έχεις Service. Τακάκια αλλάζεις και ένα τσεκάρισμα κάνεις σε κάποια αστεία πράγματα. Αυτό ειναι το Service σου ως πελάτης, ούτε φίλτρα βενζίνης ουτε σασμάν ούτε δισκο πλατώ ούτε τίποτα.

Ο μόνος λόγος που η μάζα δεν έχει παει σε ηλεκτρικό είναι το αρχικό κόστος.

 

 

 

Επεξ/σία από Volga
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...