Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Τα υβριδικά αυτοκίνητα πως ακρβιβώς θα μας οδηγήσουν σε μηδενικούς ρύπους?

Αν η τεχωολογία της μπαταρίας δεν εξελιχθεί, τότε πιστεύω το επόμενο βήμα θα είναι το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων. Ας υποθέσουμε ότι καταφέρνουμε την σύντηξη, τότε θα μας συμφέρει την ηλεκτρική ενεέργεια να την έχουμε σε υδρογόνο. Οι μπαταρίες αυτή την στιγμή δεν φαίνονται και τόσο λειτουργικές.

Μια χαρά λειτουργικές είναι με κάποια βελτίωση. Αν μπορούν να βγάλουν, στο αποκορύφωμα αυτού του τύπου, 800 km και να φορτίζουν σε μισή ώρα τότε είναι μια χαρά. Ας φτάσουμε πρώτα εκεί και μετά ζητάμε άλλο τύπο μπαταρίας 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, vasilisbasil είπε

https://www.newsauto.gr/news/stin-kipseli-sto-pagkrati-afti-ine-i-polikatikia-tou-2030/

 

Στην Κυψέλη, στο Παγκράτι: Αυτή είναι η πολυκατοικία του 2030;

Μία εικόνα με πολλούς φορτιστές τον έναν πάνω στον άλλο μας δίνει μια γεύση από την αναρχία που θα μπορούσε να φέρει η ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

221129125728_fortistes-1.webp

σιγουρα βρισκομαι σε τεχνολογικο site?
Ολοι οι συγχρονοι φορτιστες μπορουν να παιξουν με rfid tokens και διαφορετικα προφιλ. Οποτε με τον ιδιο φορτιστη μπορουν να φορτιζουν πχ 5 διαφορετικα EV και να γινεται διαχωρισμος καταναλώσεων. 

Επισης το newsauto ειναι γνωστο για τη λυσσαλέα αποψη του εναντια στα ηλεκτρικα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Macosj είπε

Μια χαρά λειτουργικές είναι με κάποια βελτίωση. Αν μπορούν να βγάλουν, στο αποκορύφωμα αυτού του τύπου, 800 km και να φορτίζουν σε μισή ώρα τότε είναι μια χαρά. Ας φτάσουμε πρώτα εκεί και μετά ζητάμε άλλο τύπο μπαταρίας 

Δεν μιλάω απαραίτητα για τον τρόπο ανεφοδιασμού, απλά με την σημερινή τεχνολογία των μπαταριών δεν είναι λειτουργικές. Πρώτων για τα μέταλλα που χρειάζονται και δεύτερον για το βάρος τους. Δηλαδή σκέψου τα φορτηγά και τι μέγεθος μπαταριών χρειάζονται, τώρα φτιάχνουν και πλοία μικρού μεγέθους βέβαια. 

Προσωπική άποψη είναι ότι στα μικρά αυτοκίνητα θα επικρατήσουν λογικά οι μπαταρίες σε μεγαλύτερα και φορτηγά (ίσως και αεροπλάνα) το υδρογόνο. Στα πολύ μεγάλα μεγέθη όπως πλοία ίσως δούμε λύσεις όπως και της αμμωνίας αλλά σε βάθος χρόνου (αν λυθούν κάποια προβήματα ασφάλειας κυρίως) γίνονται έρευνες για πυρηνικούς αντιδραστήρες μικρού μεγέθους.

Είναι πολύ νωρίς ακόμη και λογικά στις μπαταρίες θα έχουμε κάποια εξέλιξη που μπορεί να αλλάξει τελείως τα δεδομένα.

Επεξ/σία από armagedwnn
Δημοσ.

Οι εταιρείες κινούνται επάνω στην βάση της μείωσης των ρύπων για το περιβάλλον. Οι καταναλωτές από την άλλη κινούνται επάνω στην μείωση του κόστους μετακίνησης και συντήρησης.

Το θέμα είναι αν θα μπορέσουν ποτέ αυτά τα δύο να συνδυαστούν στον επιθυμητό βαθμό γιατί διαφορετικά η έλλειψη ενός και μόνο από τα δύο αφήνει στάσιμη την εξέλιξη. 

Οι εταιρείες δεν κυκλοφορούν ηλεκτρικά οχήματα γιατί δεν έχουν πεισθεί ακόμα για την καθαρότητα τους, οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τέτοια οχήματα γιατί δεν έχουν πεισθεί ότι θα τους κοστίσουν λιγότερο από αυτά που υπάρχουν ήδη. 

Ένα είναι σίγουρο, ότι η ύπαρξη ένα σωρό διαφορετικών τεχνολογιών θα παρατείνει την αβεβαιότητα γύρω από την εξέλιξη τους και θα μπερδέψει για τα καλά τους καταναλωτές στο ποια τελικά είναι η σωστή επιλογή για αυτούς.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, asmilon είπε

Ασυρματη μεταδοση ενεργειας σημαινει εξ ορισμου περισσοτερες απωλειες και μεγαλυτερο χρονο φορτισης. Καθολου πιο ωφελιμο.

το εξ ορισμού απο που προκύπτει ;

δεν αναφέρομαι κάπου σε φόρτιση.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μέλλον είναι λιγότερο ή και καθόλου αυτοκίνητο, και μέσα μαζικής μεταφοράς σε κάθε γωνιά των πόλεων μας και του πλανήτη. Με τα τόσα δισεκατομύρια που δίνονται παγκοσμίως για παραγωγή αυτοκινήτων και κατασκευή δρόμων θα είχαμε ήδη ένα δίκτυο που θα κάλυπτε όλες τις ανάγκες μας. Μέσα να σε πηγαίνουν παντού, με δρομολόγια κάθε 5 λεπτά να ξεχνάς ότι υπάρχουν. ΜΜΜ και ποδήλατο. Αυτό είναι το μόνο βιώσιμο μέλλον.  

Επεξ/σία από MetroStar
  • Like 3
  • Thanks 2
  • Confused 3
Δημοσ.

..έχουν ήδη δεσμευτεί μακροπρόθεσμα για ένα μέλλον αποκλειστικά ηλεκτρικό.

 

Τα R&D των κολοσσών επιβεβαιώνουν τον TOYODA [BMW-->Hydrogen,Stellantis-->Hydrogen,Daimler-->Hydrogen] και κανένας πέραν του V.A.G δεν αποδέχεται τον εξηλεκτρισμό ως αποκλειστικό μέλλον.

 

Μάλιστα, τελευταία και το VAG πήγε προς τα πίσω κατα 5 χρόνια τον στόχο για λήξη παραγωγής ΜΕΚ 

Δημοσ.

Μου θυμίζει λίγο κάτι αναφορές σε παλιά βιβλία για το πόσο άθλια είναι τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης σε σχέση με τα άλογα και τις άμαξες.

  • Είναι πανάκριβα
  • Δεν μπορούν να πάνε μακριά
  • Για να ανεφοδιαστείς πρέπει να βρεις φαρμακείο να αγοράζεις ένα μπιτόνι βενζίνη
  • Χρειάζεται ειδικούς δρόμους για να πατήσει και δεν μπορεί να πάει παντού

 

Χμμμ... βρείτε τα κοινά σημεία και κερδίστε!!

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, CptBill είπε

σιγουρα βρισκομαι σε τεχνολογικο site?
Ολοι οι συγχρονοι φορτιστες μπορουν να παιξουν με rfid tokens και διαφορετικα προφιλ. Οποτε με τον ιδιο φορτιστη μπορουν να φορτιζουν πχ 5 διαφορετικα EV και να γινεται διαχωρισμος καταναλώσεων. 

Επισης το newsauto ειναι γνωστο για τη λυσσαλέα αποψη του εναντια στα ηλεκτρικα. 

λυσσαλέα κιόλας.;;;

 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, james01gr είπε

Πως μπορείς να μεταδώσεις ασύρματα ενέργεια; θα περνάει μέσα από δένδρα, ανθρώπους και ζώα; θα φορτίζει και θα πολωνει τον αέρα; η λύση πρέπει να βρεθεί με κάποιο ανάλογο καύσιμο της βενζίνης που έχει ουδέτερο αποτύπωμα στο περιβάλλον. 

Φίλε μου το πρόβλημα ειναι η μπαταρια. Πρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο να παράγει την ενέργεια και όχι να αποθηκεύεται σε αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με το υδρογόνο άμεσα. Εάν υπάρχει άλλη ιδέα την ακούμε. 

απορρίπτεις κάτι που δε γνωρίζεις ως γνήσιος άνθρωπος .

Αν δε το γνωρίζεις ,δεν υπάρχει.

Εαν υπάρχει το ακούς για λίγο.

Ως δικαστής ; Αν δε πειστείς ,ως δήμιος ;

Το πρόβλημα δεν είναι η μπαταρία αλλά ο τρόπος σκέψης.

Γι αυτο λοιπόν ,συνεχίζουμε να συζητάμε για τρίχες όσο ακόμα μας παίρνει :-)

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, alexandrosbak είπε

λυσσαλέα κιόλας.;;;

 

εχει γινει ηδη ban η παραθεση links  του newsauto  στις διαφορες ομαδες ηλεκτροκινησης.

Εαν εχεις στοιχειώδης γνωσεις και κριτική ικανοτητα καταλαβαίνεις οτι κατι δεν παει καλα στα αρθρα τους. 

Η χαρα του clickbait ειναι. Αλλα δοξα το θεο, ακομα και αυτοι εχουν τους οπαδους τους. Το μεροκαματο να βγαινει.

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lneam είπε

προσωπικα πιστευω πως οταν συνδυασεις 2 προβληματικες τεχνολογιες ....εχεις διπλα προβληματα σε 1 προιον

μπορουν να επιβαλουν οτι θελουν. Το θεμα ειναι εαν οι καταναλωτες θα μπορουν να τα αγορασουν. Σε ποιες τιμες ? στις σημερινες ?

αυτος .... ο το yoda ειναι ... συγγενης του yoda απο τον πολεμο των αστρων ??????

Εινσι epic να εισαι διευθυντης της Toyota και να σε λενε Toyoda, αν ειναι τυχαιο.

η μπαταρια πρεπει να αλλαξει δραμματικα για να εχουμε πρασινα και αξιοπιστα αυτοκινητα.

Με υδρογονο υπαρχει και τεχνολογια που το μοτερ δεν ειναι ηλεκτρικο αλλα πιο κοντα σε εσωτερικης καυσης η δεν εχω καταλαβει καλα;

 

Δημοσ.

το γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα πλασάρουν σαν το μέλλον το καταλαβαίνει κανείς από τον τιμοκατάλογο. θυμάμαι κοίταζα ένα peugeot το οποίο με εσωτερική καύση έκανε 14.000 και αμιγώς ηλεκτρικό 34Κ. συν ότι μετά από λίγα χρόνια θα πρέπει να αλλάξεις τις μπαταρίες που κάνουν όσο ένα αυτοκίνητο. η toyota επειδή ειναι η πιο τιμια εταιρεία απέναντι στον καταναλωτή για αυτό είναι και τόσο αξιόπιστα τα αυτοκίνητα της όταν οι άλλοι αισχροκερδούν από τα ανταλλακτικά και τις συχνές βλάβες λέει την αλήθεια. ήδη στη Νορβηγία που το 80% των πωλήσεων είναι ηλεκτρικά το να φουλάρι στο αμάξι είμαι ρεύμα είναι τα διπλάσια από τη βενζίνη

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...