Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, eko13 είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι η φούσκα του αιώνα (από την άποψη της ενέργειας και οικονομίας). 

Προσωπικά πιστεύω ότι το καλύτερο συστημα είναι το υβριδικό. 

προσωπικα πιστευω πως οταν συνδυασεις 2 προβληματικες τεχνολογιες ....εχεις διπλα προβληματα σε 1 προιον

24 λεπτά πριν, xemis είπε

το θέμα είναι να μην μας τα "επιβάλλουν". Τάρα, αν είναι λύση  ολοκληρωτική ή μερική θα δείξει...

μπορουν να επιβαλουν οτι θελουν. Το θεμα ειναι εαν οι καταναλωτες θα μπορουν να τα αγορασουν. Σε ποιες τιμες ? στις σημερινες ?

4 λεπτά πριν, CptBill είπε

Οχι προς θεου, ειναι πολυ σχετικη η toyota. Για την toyoda δεν ξερω

αυτος .... ο το yoda ειναι ... συγγενης του yoda απο τον πολεμο των αστρων ??????

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η toyota καλο είναι να προσαρμοστεί, διαφορετικά θα πάθει ότι η Νοκια. Και ο τότε CEO νόμιζε οτι το android / ios δεν είναι το μέλλον αλλά το symbian. Εχουν το πλεονέκτημα του ονόματος, πωλήσεων, χρημάτων. 

Επεξ/σία από Macosj
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Η φιλοσοφια ειναι η καταναλωση, αγοραζεις ηλεκτρικο, μπαταρια ενσωματωμενη στο πλαισιο, σε 100Κ χλμ το πετας και παιρνεις καινουργιο. Το περιβάλλον το εχουν ολοι γραμμενο. Η καλυτερη λυση για το περιβαλλον ειναι να κραταμε τα παλια οχηματα περισοτερα χρονια.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.newsauto.gr/news/stin-kipseli-sto-pagkrati-afti-ine-i-polikatikia-tou-2030/

 

Στην Κυψέλη, στο Παγκράτι: Αυτή είναι η πολυκατοικία του 2030;

Μία εικόνα με πολλούς φορτιστές τον έναν πάνω στον άλλο μας δίνει μια γεύση από την αναρχία που θα μπορούσε να φέρει η ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

221129125728_fortistes-1.webp

Επεξ/σία από vasilisbasil
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, decentintocerberon είπε

αντι να αποθηκευεις την ενεργεια θα ηταν πιο οφέλιμο να μπορείς να τη μεταδωσεις ασυρματα.

Θα ξαναερθει αυτη η ωρα,οταν γεμίσουν οι τσέπες αυτών που πρέπει με όσα αυτοί κρίνουν :-)

μεχρι τοτε θα συζητάμε τρίχες .

Πως μπορείς να μεταδώσεις ασύρματα ενέργεια; θα περνάει μέσα από δένδρα, ανθρώπους και ζώα; θα φορτίζει και θα πολωνει τον αέρα; η λύση πρέπει να βρεθεί με κάποιο ανάλογο καύσιμο της βενζίνης που έχει ουδέτερο αποτύπωμα στο περιβάλλον. 

55 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Σαν φιλοσοφία είναι σωστή. Ένας ηλεκτροκινητήρας έχει πάρα πολύ καλό συντελεστή απόδοσης σε σχέση με ότι άλλο υπάρχει μέχρι τώρα. Το πρόβλημα βρίσκεται στον τρόπο που αποθηκεύεται η ενέργεια (μπαταρίες και όλα τα "παρελκόμενα", όπως χωρητικότητα, χρόνος φόρτισης, κόστος αντικατάστασης κτλ) και στον τρόπο που παράγεται η ενέργεια. Θα πρέπει να εφαρμοστεί πιο μαζικά η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ώστε να μην υπάρχει μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον και να μην υπάρχει έλλειψη, όταν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα παραχθούν και κυκλοφορήσουν πιο μαζικά. 

Φίλε μου το πρόβλημα ειναι η μπαταρια. Πρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο να παράγει την ενέργεια και όχι να αποθηκεύεται σε αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με το υδρογόνο άμεσα. Εάν υπάρχει άλλη ιδέα την ακούμε. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, decentintocerberon είπε

αντι να αποθηκευεις την ενεργεια θα ηταν πιο οφέλιμο να μπορείς να τη μεταδωσεις ασυρματα.

Θα ξαναερθει αυτη η ωρα,οταν γεμίσουν οι τσέπες αυτών που πρέπει με όσα αυτοί κρίνουν :-)

μεχρι τοτε θα συζητάμε τρίχες .

Ασυρματη μεταδοση ενεργειας σημαινει εξ ορισμου περισσοτερες απωλειες και μεγαλυτερο χρονο φορτισης. Καθολου πιο ωφελιμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν θα καταντησει σαν την Νοκια θα πειστει αλλα θα ειναι αργα. Ηδη το βλεπει το τραινο να απομακρυνεται ... Οι Κινεζοι ερχονται και σε αυτο τον τομεα να σαρωσουν. Ο προεδρος της toyota δεν παιρνει μαλλον χαμπαρι το τσουναμι που ερχεται απο απεναντι.

  • Like 1
Δημοσ.

Τι στον λουτσο, να γεμισουν οι ρομα ηλεκτρικα hillux.Aυτο να δω και τιποτε αλλο.Εχει να πεσει τις ρευματοκλοπης το καγκελο.Πεταγμα  γυμνης μπαλαντεζας στο καλωδια που περνανε πανω απο τον καταυλισμο, και τα hillux στην σειρα.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
41 minutes ago, geopapa said:

Μ' αρεσει που μιλάμε κάποιοι εδω σαν ο Toyoda να ειναι κανας άσχετος ενω εμείς έχουμε μεταπτυχιακό στην μηχανολογία και στην περιβαντολλογικη τεχνολογία ασουμε..

Αν και υπάρχει τεράστια διαφορά με το παράδειγμα που θα αναφέρω, ούτε την Kodak ή την Nokia έλεγες άσχετη αλλά δες που κατάντησαν. 

Σίγουρα μετά Χριστόν προφήτης, αλλά αν ήταν να έχουν πάντα δίκιο, δεν θα βλέπαμε λουκέτα/εξαγορές/κτλπ.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, CptBill είπε

Οχι προς θεου, ειναι πολυ σχετικη η toyota. Για την toyoda δεν ξερω

Στο μεταξυ διαστημα η πρωτη τους αποπειρα για EV, το bz4x 

α) ειχε μωρε ενα μικρο θεματακι με τις ροδες, απλα εφευγαν. no big deal

β) ειναι τοσο αθλιο σε καταναλωσεις και ταχυτητες φορτισεις που θυμιζει ev του 2018. 

Παντως κ εγω εαν ημουν ceo της τογιοτα και η πρωτη μου αποπειρα ηταν για τα σκουπιδια, θα ημουν επισης εναντια στα ηλεκτρικα. 

Τώρα πραγματικά πιστεύεις πως η Toyota είχε πρόβλημα παραγωγής ηλεκτρικού αυτοκινήτου; δηλαδή το ότι οι ρόδες εφευγαν ήταν πρόβλημα του ηλεκτροκινητηρα και όχι κάτι άλλο; είναι πολύ εύκολο για την toyota να βγάλει άκρη, θα το πληρώσει μεν αλλά άνετα μπορεί να αγοράσει τεχνογνωσία από άλλη βιομηχανία.

ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα παραξει και η κουτσή Μαρία (οι Κινέζοι που είναι άχρηστοι στην παραγωγοί ΜΕΚ, είναι πρωτοπόροι στα ηλεκτρικα, ηλεκτρικό παράγει και ο Ερντογάν) γιατί οι αρχές λειτουργίας του είναι σαν τα τηλεκατευθηνομενα. Δεν υπάρχει διαφορά στα ηλεκτρικα, το όλο θέμα επικεντρώνει στις τεχνολογίες που θα ενσωματώσουν, την αυτόνομη οδήγηση κτλ. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα πως ακρβιβώς θα μας οδηγήσουν σε μηδενικούς ρύπους?

Αν η τεχωολογία της μπαταρίας δεν εξελιχθεί, τότε πιστεύω το επόμενο βήμα θα είναι το υδρογόνο για την κίνηση των αυτοκινήτων. Ας υποθέσουμε ότι καταφέρνουμε την σύντηξη, τότε θα μας συμφέρει την ηλεκτρική ενεέργεια να την έχουμε σε υδρογόνο. Οι μπαταρίες αυτή την στιγμή δεν φαίνονται και τόσο λειτουργικές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, vasilisbasil είπε

https://www.newsauto.gr/news/stin-kipseli-sto-pagkrati-afti-ine-i-polikatikia-tou-2030/

 

Στην Κυψέλη, στο Παγκράτι: Αυτή είναι η πολυκατοικία του 2030;

Μία εικόνα με πολλούς φορτιστές τον έναν πάνω στον άλλο μας δίνει μια γεύση από την αναρχία που θα μπορούσε να φέρει η ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

221129125728_fortistes-1.webp

Clickbate άρθρο καθώς ήδη υπάρχει νομοθεσία για νέες πολυκατοικίες και ανακαινίσεις για να μην κάνει ο καθε ένας του κεφαλιού του. στις δε παλιές πολυκατοικίες αν διαφωνεί το 51% της συνέλευσης δεν μπορείς να βάλεις φορτιστή ακομη και στον χώρο στάθμευσης σου οχι να τον καρφώνεις όπου βρεις...

Επεξ/σία από songless_bird
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, verylife78 είπε

οσο η τεχνολογια της "μπαταριας" ως μοναδα αποθηκευσης δεν αλλαζει τεχνολογια ΔΕΝ ειναι καθολου πρασινες!!!
Στοιχιζουν και στην εξορυξη και στην παραγωγη αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι η μολυνση απο την μη δυνατοτητα ανακυκλωσης.
Αρα για τι πρασινο μιλαμε εκτος απο πρασειν αλογα?

Ακριβώς για αυτό πρέπει όλες οι μεγάλες εταιρίες να εισέλθουν στην ηλεκτροκινηση και μόνο σε συτη, αν δεν πέσει χρήμα τεχνολογία δεν αναπτύσσεται. Στην αρχή και οι βενζινοκινητηρες είχαν ελάχιστη απόδοση και το μόνο που έκανα ήταν μόλυνση του περιβάλλοντος. Αλλά αναπτύχθηκαν, διότι έπεσε πολύ χρήμα. Αν δεν μπούνε εταιρίες να πέσει χρήμα δεν θα αλλάξει ποτέ ο τύπος της μπαταρίας κτλ 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...