Προς το περιεχόμενο

Ο CEO της Toyota δεν έχει πειστεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το -μόνο- μέλλον


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda, υποστηρίζει ότι η «σιωπηρή πλειοψηφία» των ηγετών της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως αμφιβάλλει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ο μόνος τρόπος για ένα βιώσιμο μέλλον.

Μιλώντας πρόσφατα με δημοσιογράφους στην Ταϊλάνδη, ο Akio Toyoda εξέφρασε για ακόμη μία φορά την πεποίθησή ότι ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσουμε είναι η ανάπτυξη μίας σειράς από διαφορετικές τεχνολογίες powertrain, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών οχημάτων, των plug-in υβριδικών, των υδρογονοκίνητων και των ηλεκτρικών οχημάτων (με μπαταρία). Οι παραπάνω μάλιστα δηλώσεις έρχονται σε αντίθεση με το γεγονός ότι πολλοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο έχουν ήδη δεσμευτεί μακροπρόθεσμα για ένα μέλλον αποκλειστικά ηλεκτρικό.

Akio-Toyoda-1.webp

Εκείνοι που βρίσκονται εντός της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι σε μεγάλο βαθμό μια σιωπηρή πλειοψηφία» είπε ο Akio Toyoda στους δημοσιογράφους. «Αυτή η σιωπηρή πλειοψηφία αναρωτιέται αν είναι πραγματικά εντάξει να έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα ως μόνη επιλογή. Ωστόσο πιστεύουν ότι αυτή είναι η τάση, οπότε δεν μπορούν και να μιλήσουν δυνατά… Η σωστή απάντηση είναι ακόμα ασαφής, δεν πρέπει να περιοριστούμε σε μία μόνο επιλογή».

Η Akio Toyoda έχει επανειλημμένα διαψεύσει τους ισχυρισμούς σε ολόκληρη τη βιομηχανία ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός. Αναγνώρισε ότι οι προσπάθειές του να μεταφέρει την άποψη του σε ενδιαφερόμενα μέρη και κυβερνητικούς αξιωματούχους έχουν αποδειχθεί άκαρπες και κουραστικές, αλλά είπε στην εφημερίδα Wall Street Journal ότι οι εναλλακτικές λύσεις στα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αρχίσει να τυγχάνουν θερμότερης υποδοχής από κυβερνητικούς αξιωματούχους και μέσα ενημέρωσης. «Πριν από δύο χρόνια, ήμουν το μόνο άτομο που έκανε τέτοιου είδους δηλώσεις» είπε ο κ. Toyoda. Την ώρα που πολλοί μεταξύ των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο έχουν αναλάβει σαρωτικές δεσμεύσεις όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα, οι επιχειρήσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης που διατηρούν παράγουν επί του παρόντος τα περισσότερα από τα χρήματα που απαιτούνται για τη χρηματοδότηση των σχεδίων επέκτασης τους στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Κατά τη διάρκεια μίας εκδήλωσης με εκπροσώπους του Τύπου στην Ταϊλάνδη για την παρουσίαση μίας πλήρους ηλεκτρικής έκδοσης του Toyota Hilux, ο Akio Toyoda εξέφρασε για ακόμη μία φορά την πεποίθησή ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι ο μοναδικός τρόπος για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα.

2023-Toyota-Prius-US-00011.webp

«Για να επιτύχουμε ουδετερότητα άνθρακα, πρέπει να θυμόμαστε ότι ο άνθρακας είναι ο πραγματικός εχθρός, όχι ένα συγκεκριμένο powertrain» είπε. «Και κατά την ειλικρινή άποψη μου, τα BEVs δεν είναι ο μόνος τρόπος για την επίτευξη των στόχων ουδετερότητας άνθρακα παγκοσμίως. Στην Toyota πιστεύουμε στη δημιουργία ενός πλήρους χαρτοφυλακίου με επιλογές μείωσης του άνθρακα για τους πελάτες μας από υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα, plug-in ηλεκτρικά οχήματα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία και οχήματα με κυψέλες καυσίμου».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι η φούσκα του αιώνα (από την άποψη της ενέργειας και οικονομίας). 

Προσωπικά πιστεύω ότι το καλύτερο συστημα είναι το υβριδικό. 

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά οχήματα ΕΙΝΑΙ το μέλλον. Ο τρόπος τροφοδότησης είναι το πρόβλημα. Κυψέλες υδρογόνου; Μπαταρίες; Επίκληση στον Cthulu;

Μία ενδιάμεση λύση είναι οι μικρές μπαταρίες που φορτίζονται από ΜΕΚ, αλλά η οδήγηση γίνεται από ηλεκτροκινητήρες (νομίζω η Honda το έχει κάνει), πράγμα το οποίο καθιστά την μετάβαση σε ηλεκτρικό εύκολη γιατί χρειάζεται μόνο η αλλαγή του τρόπου τροφοδότησης.

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 8
  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν φιλοσοφία είναι σωστή. Ένας ηλεκτροκινητήρας έχει πάρα πολύ καλό συντελεστή απόδοσης σε σχέση με ότι άλλο υπάρχει μέχρι τώρα. Το πρόβλημα βρίσκεται στον τρόπο που αποθηκεύεται η ενέργεια (μπαταρίες και όλα τα "παρελκόμενα", όπως χωρητικότητα, χρόνος φόρτισης, κόστος αντικατάστασης κτλ) και στον τρόπο που παράγεται η ενέργεια. Θα πρέπει να εφαρμοστεί πιο μαζικά η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ώστε να μην υπάρχει μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον και να μην υπάρχει έλλειψη, όταν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα παραχθούν και κυκλοφορήσουν πιο μαζικά. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, eko13 είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι η φούσκα του αιώνα (από την άποψη της ενέργειας και οικονομίας). 

Προσωπικά πιστεύω ότι το καλύτερο συστημα είναι το υβριδικό. 

Ο άνθρακας είναι παρελθόν και όχι η ηλεκτρική ενέργεια. Η ηλεκτροκινηση είναι σίγουρα το μέλλον, από που θα προέρχεται η ενέργεια είναι το ζήτημα, τι απόδοση θα έχει, η αποθήκευση κτλ. Όλα αυτά θα αναπτυχθούν, είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Σαν φιλοσοφία είναι σωστή. Ένας ηλεκτροκινητήρας έχει πάρα πολύ καλό συντελεστή απόδοσης σε σχέση με ότι άλλο υπάρχει μέχρι τώρα. Το πρόβλημα βρίσκεται στον τρόπο που αποθηκεύεται η ενέργεια (μπαταρίες και όλα τα "παρελκόμενα", όπως χωρητικότητα, χρόνος φόρτισης, κόστος αντικατάστασης κτλ) και στον τρόπο που παράγεται η ενέργεια. Θα πρέπει να εφαρμοστεί πιο μαζικά η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ώστε να μην υπάρχει μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον και να μην υπάρχει έλλειψη, όταν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα παραχθούν και κυκλοφορήσουν πιο μαζικά. 

οσο η τεχνολογια της "μπαταριας" ως μοναδα αποθηκευσης δεν αλλαζει τεχνολογια ΔΕΝ ειναι καθολου πρασινες!!!
Στοιχιζουν και στην εξορυξη και στην παραγωγη αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι η μολυνση απο την μη δυνατοτητα ανακυκλωσης.
Αρα για τι πρασινο μιλαμε εκτος απο πρασειν αλογα?

  • Like 19
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντι να αποθηκευεις την ενεργεια θα ηταν πιο οφέλιμο να μπορείς να τη μεταδωσεις ασυρματα.

Θα ξαναερθει αυτη η ωρα,οταν γεμίσουν οι τσέπες αυτών που πρέπει με όσα αυτοί κρίνουν :-)

μεχρι τοτε θα συζητάμε τρίχες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ' αρεσει που μιλάμε κάποιοι εδω σαν ο Toyoda να ειναι κανας άσχετος ενω εμείς έχουμε μεταπτυχιακό στην μηχανολογία και στην περιβαντολλογικη τεχνολογία ασουμε..

Επεξ/σία από geopapa
  • Like 10
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο CEO της Toyota δεν έχει πειστεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το -μόνο- μέλλον

Εγώ πάντως έχω πειστεί. Ό,τι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνα στο μέλλον. Μιας και το πάθος του ανθρώπου να δημιουργήσει ένα μέλλον ηλεκτρικό οδήγησε στο να Εξαλείψει το Είδος του.

Το μέλλον είναι Ηλεκτρικό αλλά ο Άνθρωπος Απών.

  • Like 2
  • Confused 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, verylife78 είπε

οσο η τεχνολογια της "μπαταριας" ως μοναδα αποθηκευσης δεν αλλαζει τεχνολογια ΔΕΝ ειναι καθολου πρασινες!!!
Στοιχιζουν και στην εξορυξη και στην παραγωγη αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι η μολυνση απο την μη δυνατοτητα ανακυκλωσης.
Αρα για τι πρασινο μιλαμε εκτος απο πρασειν αλογα?

Ολως περιεργως είναι πράσινα άλογα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, geopapa είπε

Μ' αρεσει που μιλάμε κάποιοι εδω σαν ο Toyoda να ειναι κανα άσχετος..

Οχι προς θεου, ειναι πολυ σχετικη η toyota. Για την toyoda δεν ξερω

Στο μεταξυ διαστημα η πρωτη τους αποπειρα για EV, το bz4x 

α) ειχε μωρε ενα μικρο θεματακι με τις ροδες, απλα εφευγαν. no big deal

β) ειναι τοσο αθλιο σε καταναλωσεις και ταχυτητες φορτισεις που θυμιζει ev του 2018. 

Παντως κ εγω εαν ημουν ceo της τογιοτα και η πρωτη μου αποπειρα ηταν για τα σκουπιδια, θα ημουν επισης εναντια στα ηλεκτρικα. 

Επεξ/σία από CptBill
  • Thanks 3
  • Confused 3
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...