PanBall88 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Καλησπέρα σας! Έχω το OnePlus 8 pro αγορασμενο από bangood έχω και 2 χρόνια περίπου. Απ'την ημέρα που αναβαθμίστηκε στο Android 13 δεν μπορώ να κάνω καμιά πληρωμή από το ndf σε τερματικά. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει;
Λύση Donalhioy Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 Λύση Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, PanBall88 είπε Καλησπέρα σας! Έχω το OnePlus 8 pro αγορασμενο από bangood έχω και 2 χρόνια περίπου. Απ'την ημέρα που αναβαθμίστηκε στο Android 13 δεν μπορώ να κάνω καμιά πληρωμή από το ndf σε τερματικά. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει; σε πειραιως εβγαλε καινουργιο εικονιδιο για να πληρωσεις...εκει λιγο πριν βαλεις το PIN δεν ειναι η ιδια διαδικασια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα