Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Γιατί; Υπάρχει κάποια πληροφόρηση; 

Δεδομενου του αρθρου που ποσταρα, αλλα και των συνθηκων, τα πραγματα δεν φαινονται και πολυ καλα. (Κριτικες, κατεβασμα απο skroutz, website με το μηνυμα που αναφερει).

Ενημερωθηκα απο φιλο, περιμενει εδω και πολυ καιρο την παραγγελια και αρχισαμε το ψαξιμο! (1300 η προπληρωμη του!!).

Ειναι πολλοι που εχουν βγαλει ασπρες τριχες φαινεται εδω και μια εβδομαδα.

Ξαναλεω, το αρθρακι τους βγαζει στον "τακο" απο πολυ νωρις, κανε ενα κοπο αν δε το διαβασες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, >>Morpheus>> είπε

Ξαναλεω, το αρθρακι τους βγαζει στον "τακο" απο πολυ νωρις, κανε ενα κοπο αν δε το διαβασες

Η αλήθεια είναι πως δεν το διάβασα, αλλά θα το κάνω. Ρώτησα κυρίως, γιατί το μαγαζί απέχει 5' από το σπίτι μου. Ενδεχομένως να περάσω και απ' έξω να ρίξω μια ματιά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/12/2022 στις 8:08 ΜΜ, Τέρης Α. είπε

Kavatza, Multicopter, Visionstudio

Το Kavatza μετά την εμπειρία που είχα προσωπικά με έναν Intel i7-13700K, δε θα το πρότεινα σε κανέναν. Οι τύποι παραβιάζουν άρθρα του νόμου περί προστασίας καταναλωτή (πχ για τις υπαναχωρήσεις) και λένε και ψέματα για τη διαδικασία των εγγυήσεων. 2 μήνες αναμονή, πρωτάκουστο. 

17 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Η αλήθεια είναι πως δεν το διάβασα, αλλά θα το κάνω. Ρώτησα κυρίως, γιατί το μαγαζί απέχει 5' από το σπίτι μου. Ενδεχομένως να περάσω και απ' έξω να ρίξω μια ματιά.

Κάνε ρε φίλε την παλικαριά και κάνε μια βόλτα να μας πεις, 350 ευρώ μου χρωστάνε από επιστροφή χρημάτων για DOA, να ξέρω να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής ή να περιμένω λίγο ακόμη. Μόνο μέσω e-mail έχουμε επικοινωνία. 

 

20 λεπτά πριν, >>Morpheus>> είπε

Δεδομενου του αρθρου που ποσταρα, αλλα και των συνθηκων, τα πραγματα δεν φαινονται και πολυ καλα. (Κριτικες, κατεβασμα απο skroutz, website με το μηνυμα που αναφερει).

Ενημερωθηκα απο φιλο, περιμενει εδω και πολυ καιρο την παραγγελια και αρχισαμε το ψαξιμο! (1300 η προπληρωμη του!!).

Ειναι πολλοι που εχουν βγαλει ασπρες τριχες φαινεται εδω και μια εβδομαδα.

Ξαναλεω, το αρθρακι τους βγαζει στον "τακο" απο πολυ νωρις, κανε ενα κοπο αν δε το διαβασες.

 

Εγώ την παραγγελία μου την είχα βάλει 27/12, 4/1 είχε σταλεί πάντως. Είχαν κλείσει το site για αναβάθμιση αρχικά, μετά το γύρισαν σε σύντομα κοντά σας. Το Σάββατο μου είχαν πει ότι έδωσαν εντολή πληρωμής, την Τρίτη που ρώτησα που είναι τα λεφτά μου είπαν ότι πάγωσαν οι παραγγελίες, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων γιατί είναι υπό έρευνα από τις αρμόδιες αρχές και κάνουν ό,τι μπορούν σε συνεργασία με αυτούς ώστε να τελειώσουν το συντομότερο και για αυτό δε δέχονται παραγγελίες, σήμερα μου είπαν: 

image.png.fd95d36e4d3b0b4238260c411cb1b9b0.png

 

@MauroPaltoudias @>>Morpheus>>

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Ωχ, τα πράγματα δείχνουν σοβαρά. Βεβαίως και θα σας ενημερώσω.

Πάντως στο κατάστημα σίγουρα κάποιος υπάρχει. Λογικά ο ιδιοκτήτης, γιατί αυτός παρέλαβε τη μητρική όπως και σήμερα "εκλεισε" το τηλεφωνο ενω χτυπουσε για να βγαλει κατειλημμένο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν δέχεται παραγγελίες, φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κλειστά, δεν στέλνει παραγγελίες, είναι υπό έλεγχο από "αρμόδιες" αρχές απλά κάποιος απαντά στα emails με copy paste κείμενα. Στα τηλέφωνα δεν απαντούν.

Πρώτα σου λένε ότι ευθύνεται ο προμηθευτής του εξωτερικού για την καθυστέρηση και θα στα στείλουν μέσα στην εβδομάδα.

Μόλις ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, ότι βρίσκονται υπό "έλεγχο από αρμόδιες αρχές" που τους εμποδίζουν να εκτελέσουν οποιαδήποτε ενέργεια.

Όταν επιμένεις ότι ξεκινούν τις απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή των χρημάτων κλπ.

Το skroutz.gr το έχει σε αναστολή αλλά έχει δημοσιεύσει μια μόνο αρνητική κριτική.

Στις κριτικές στο google υπάρχει πληθώρα καταγγελιών για προπληρωμένες αγορές οι οποίες δεν έχουν αποσταλεί και όλοι λαμβάνουν τις παραπάνω αιτιολογίες σε emails.

Η δική μου παραγγελία είναι από 3.1.2023 έχει την ίδια τύχη φυσικά, πάνε 500 ευρώ.

Στην Ελλάδα είναι τελικά πολλά πράγματα παρεξηγημένα.

Καλή κριτική δεν μπορεί να λαμβάνει κάποιος γιατί απλά σου στέλνει τα πράγματα που πληρώνεις, δηλαδή κάνει αυτό που υποχρεούται να κάνει.

Τα θέματα ξεκινούν από την υποστήριξη. Πόσο γρήγορα αντικαθιστούν προβληματικά προϊόντα. Κάνουν αλλαγές σε λάθος αγορές. Προσφέρουν υποστήριξη. Αν ακυρώσεις παραγγελία επιστρέφουν άμεσα το αντίτιμο. Πόσα χρόνια - δεκαετίες υπάρχει και λειτουργεί αυτή η επιχείρηση. Αυτά είναι σημεία κλειδιά.

Απλά και μόνο πολύ χαμηλές τιμές σε σχέση με την αγορά μάλλον τελικά αιτία για ανησυχία πρέπει να είναι. Διάττοντες αστέρες που κάποια στιγμή πιστολιάζουν όλο τον κόσμο και μένεις στο κενό γιατί μια χ ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών που παίρνει μίζα σε έστειλε να ψωνίσεις από τυχοδιώκτες και μετά ουδεμία ευθύνη φέρει. Και δεν είναι τώρα μόνο όσοι έχασαν τα χρήματά τους γιατί δεν θα παραλάβουν ποτέ, είναι και αυτοί που το προϊόν τους θα πάθει μια βλάβη μέσα στην εγγύηση και δεν θα μπορούν να απευθυνθούν πουθενά, συν τα φέσια σε εφορία, ΕΦΚΑ, υπαλλήλους κλπ.

 

Επεξ/σία από GMKoutsis
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, GMKoutsis είπε

Δεν δέχεται παραγγελίες, φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κλειστά, δεν στέλνει παραγγελίες, είναι υπό έλεγχο από "αρμόδιες" αρχές απλά κάποιος απαντά στα emails με copy paste κείμενα. Στα τηλέφωνα δεν απαντούν.

Πρώτα σου λένε ότι ευθύνεται ο προμηθευτής του εξωτερικού για την καθυστέρηση και θα στα στείλουν μέσα στην εβδομάδα.

Μόλις ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, ότι βρίσκονται υπό "έλεγχο από αρμόδιες αρχές" που τους εμποδίζουν να εκτελέσουν οποιαδήποτε ενέργεια.

Όταν επιμένεις ότι ξεκινούν τις απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή των χρημάτων κλπ.

Το skroutz.gr το έχει σε αναστολή αλλά έχει δημοσιεύσει μια μόνο αρνητική κριτική.

Στις κριτικές στο google υπάρχει πληθώρα καταγγελιών για προπληρωμένες αγορές οι οποίες δεν έχουν αποσταλεί και όλοι λαμβάνουν τις παραπάνω αιτιολογίες σε emails.

Η δική μου παραγγελία είναι από 3.1.2023 έχει την ίδια τύχη φυσικά, πάνε 500 ευρώ.

Στην Ελλάδα είναι τελικά πολλά πράγματα παρεξηγημένα.

Καλή κριτική δεν μπορεί να λαμβάνει κάποιος γιατί απλά σου στέλνει τα πράγματα που πληρώνεις, δηλαδή κάνει αυτό που υποχρεούται να κάνει.

Τα θέματα ξεκινούν από την υποστήριξη. Πόσο γρήγορα αντικαθιστούν προβληματικά προϊόντα. Κάνουν αλλαγές σε λάθος αγορές. Προσφέρουν υποστήριξη. Αν ακυρώσεις παραγγελία επιστρέφουν άμεσα το αντίτιμο. Πόσα χρόνια - δεκαετίες υπάρχει και λειτουργεί αυτή η επιχείρηση. Αυτά είναι σημεία κλειδιά.

Απλά και μόνο πολύ χαμηλές τιμές σε σχέση με την αγορά μάλλον αιτία για ανησυχία είναι. Διάττοντες αστέρες που κάποια στιγμή πιστολιάζουν όλο τον κόσμο και μένεις στο κενό γιατί μια χ ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών που παίρνει μίζα σε έστειλε να ψωνίσεις από τυχοδιώκτες και μετά ουδεμία ευθύνη φέρει. Και δεν είναι τώρα μόνο όσοι έχασαν τα χρήματά τους γιατί δεν θα παραλάβουν ποτέ, είναι και αυτοί που το προϊόν τους θα πάθει μια βλάβη μέσα στην εγγύηση και δεν θα μπορούν να απευθυνθούν πουθενά, συν τα φέσια σε εφορία, ΕΦΚΑ, υπαλλήλους κλπ.

 

Στο φυσικό κατάστημα σίγουρα υπάρχει κάποιος. Βασικά ο ιδιοκτήτης (καταστημα, μια αποθηκη παιζει να ειναι). Εμένα πηραν το ελαττωματικο προϊόν πισω και περίμενω τα χρήματα (αν τα παρω ποτε πισω). Τελευταία ενημέρωση σήμερα αυτή: 

image.png.bc583c29650781594e5c9293608afa5e.png

Και δεν ειναι μόνο το multicopter, είναι και αλλα καταστήματα. Προφανώς έπεσε έλεγχος είτε από Εφορία, είτε από Οικονομική Αστυνομία (το άρθρο του φιλου πισω εξηγει πολλα). 

Επισης χθες που επαιρνα, καποιος σηκωσε και εκλεισε το τηλεφωνο γιατι εδωσε σημα κατειλημμένου. 

Δημοσ.

Στο παρακάτω άρθρο λέει πως έχουν βρεθεί αρκετά  e-shops που απέκρυπταν εισοδήματα και πως τρέχουν πολλοί έλεγχοι. Για κατάστημα με προϊόντα τεχνολογίας μόνο στην Πάτρα βρήκα ένα στη λίστα. Μάλλον σε τέτοιες ελέγχους έχουν πέσει και αυτά τα καταστήματα.

https://www.thestival.gr/eidiseis/oikonomia/thessaloniki-tessera-e-shops-apekryptan-syn/

Δημοσ.

 Ριξτε μια ματια στο RATEDGR, παιδια να δειτε κλαμα, εξ αιτιας μεγαλων επονυμων κατ/των. Οι θετικες μου, εμπειριες ειναι με websupplies, msystem, mgmanager,  απο αυτους συνηθως ψωνιζω, μονταρω μονος μου τα pc μου, πληρωνω μονο με αντικαταβολη και δεν παραλαμβανω αν η συσκευασια ειναι, εστω κι ελλαχιστα ταλαιποριμενη.

 Αν καποιος δεν εχει γνωσεις μοντερισματος Η/Υ, δεν υπαρχει φιλος/γνωστος, απευθινεται σε τεχνικο της γειτωνιας του που με ενα λογικο ποσον θα αναλαβει να το κανει. Ετσι κι αλλιως και το κατ/μα πωλησης δεν θα το κανει δωρεαν

Δημοσ.

Αν συνυπολογίσουμε τις τιμές, τη διαθεσιμότητα, την βέλτιστη παράδοση και γενικότερα την εμπειρία αγοράς θα σου πρότεινα τα εξής:

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...