Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Χρόνια πελάτης της COSMOTE και λόγου του ακριβού συμβολαίου που είχα στο Unlimited και μιας και το πακέτο μου έληγε είπα να δεχτώ την αρκετά χαμηλότερη τιμή της VODAFONE.

5/12: Ερχεται ο Courier και υπογράφω τα χαρτιά.

14/12: Κάνω ακυρώση της αίτησης μέσο του 13894 επιλογή 2, διότι έλαβα λίγο καλύτερη τιμή από αυτή που είχα στην COSMOTE (αρκετά ακριβότερη από της VODAFONE) . Μέσα σε 5 λεπτά λαμβάνω ένα SMS:

H ΠPOΘEΣH ΣAΣ ΓIA AKYPΩΣH TOY AITHMATOΣ ΦOPHTOTHTAΣ KATAXΩPHΘHKE EΠITYXΩΣ. ΘA ENHMEPΩΘEITE ΓIA THN EΞEΛIΞH. APIΘMOΣ AITHΣHΣ = 1-9-------1, HM/NIA=2/12/2022

ΔΕΝ ΛΑΜΒΆΝΩ ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΑΠΌ ΠΛΕΥΡΆΣ VODAFONE ΟΎΤΕ COSMOTE.

Εφόσον έλαβα το μήνυμα της VODAFONE δέχτηκα την προσφορά της COSMOTE την ίδια μέρα 14/12.

21/12 (Σήμερα): Κλήση από την COSMOTE για νέα προσφορά σε φοβερή τιμή για το ίδιο πακέτο που έχω ανανέωση πριν λίγες μέρες. Μου λέει όμως θα πρέπει να ακυρώσετε την αίτηση σας σήμερα έως τις 7 το απόγευμα. Λέω μάλιστα (δεν είπα ότι είχα κάνει αίτηση, μήπως και χάσω την προσφορά) έτσι πάω και ξανά κάνα την ίδια διαδικασία με το 13894 και λαμβάνω το ίδιο μήνυμα.

Καλώ την VODAFONE να δω τι παίζει και μου λένε κλασικά οι τηλεφωνήτριες ότι θα προωθήσουν το αιτημά μου (γελάμε). Λέω κάτσε να στείλω στο Chat. Μιλάω με έναν κύριο και εν τέλη μου λέει ότι δεν μπορώ να ακυρώσω διότι η αίτηση έγινε αποδεκτή σήμερα από ΕΒΔΑΦ. Τοθ λέω ορίστε; Έχω κάνει ακύρωση από 14/12. Μου λέει θα προωθήσει το αίτημα σας.

Τελευταία μου ευκαιρία να βγάλω άκρη ήταν να καλέσω σε ένα κατάστημα VODAFONE. Επο εκεί με ενημέρωσαν πως οι αιτήσεις ακύρωσης πλέον χρειάζονται 1 μήνα για να φανούν και ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω λάβει κάποιο άλλο μήνυμα από την VODAFONE και πως φυσικά η αίτηση μου δεν έχει προχωρήσει και παραμένω συνδρομητής της COSMOTE. Αύριο θα καλέσω και το τμήμα που μου έκανε την Super προσφορά για το Unlimited να δω τι παίζει.

Παιδια τα φώτα σας. Τι στο καλό ισχύει τελικά; Τι ισχύει όταν κάνεις ακυρώση φορητότητας;

Δημοσ.

Για να σου δώσω λίγες ελπίδες, το καλοκαίρι έκανα φορητότητα για WIND και άλλαξα γνώμη και την ακύρωσα. Πέρα από το μήνυμα για το ότι καταχωρήθηκε το αίτημα ακύρωσης φορητότητας, δεν είχα *καμία* άλλη επικοινωνία ως... τώρα! Φυσικά, παραμένω στην COSMOTE.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Για να σου δώσω λίγες ελπίδες, το καλοκαίρι έκανα φορητότητα για WIND και άλλαξα γνώμη και την ακύρωσα. Πέρα από το μήνυμα για το ότι καταχωρήθηκε το αίτημα ακύρωσης φορητότητας, δεν είχα *καμία* άλλη επικοινωνία ως... τώρα! Φυσικά, παραμένω στην COSMOTE.

Να είσαι καλά φίλε μου. Το βλέπω και το πρωί με την COSMOTE. 

Δημοσ.
On 21/12/2022 at 20:59, ThanosR92 said:

Καλησπέρα. Χρόνια πελάτης της COSMOTE και λόγου του ακριβού συμβολαίου που είχα στο Unlimited και μιας και το πακέτο μου έληγε είπα να δεχτώ την αρκετά χαμηλότερη τιμή της VODAFONE.

5/12: Ερχεται ο Courier και υπογράφω τα χαρτιά.

14/12: Κάνω ακυρώση της αίτησης μέσο του 13894 επιλογή 2, διότι έλαβα λίγο καλύτερη τιμή από αυτή που είχα στην COSMOTE (αρκετά ακριβότερη από της VODAFONE) . Μέσα σε 5 λεπτά λαμβάνω ένα SMS:

H ΠPOΘEΣH ΣAΣ ΓIA AKYPΩΣH TOY AITHMATOΣ ΦOPHTOTHTAΣ KATAXΩPHΘHKE EΠITYXΩΣ. ΘA ENHMEPΩΘEITE ΓIA THN EΞEΛIΞH. APIΘMOΣ AITHΣHΣ = 1-9-------1, HM/NIA=2/12/2022

ΔΕΝ ΛΑΜΒΆΝΩ ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΑΠΌ ΠΛΕΥΡΆΣ VODAFONE ΟΎΤΕ COSMOTE.

Εφόσον έλαβα το μήνυμα της VODAFONE δέχτηκα την προσφορά της COSMOTE την ίδια μέρα 14/12.

21/12 (Σήμερα): Κλήση από την COSMOTE για νέα προσφορά σε φοβερή τιμή για το ίδιο πακέτο που έχω ανανέωση πριν λίγες μέρες. Μου λέει όμως θα πρέπει να ακυρώσετε την αίτηση σας σήμερα έως τις 7 το απόγευμα. Λέω μάλιστα (δεν είπα ότι είχα κάνει αίτηση, μήπως και χάσω την προσφορά) έτσι πάω και ξανά κάνα την ίδια διαδικασία με το 13894 και λαμβάνω το ίδιο μήνυμα.

Καλώ την VODAFONE να δω τι παίζει και μου λένε κλασικά οι τηλεφωνήτριες ότι θα προωθήσουν το αιτημά μου (γελάμε). Λέω κάτσε να στείλω στο Chat. Μιλάω με έναν κύριο και εν τέλη μου λέει ότι δεν μπορώ να ακυρώσω διότι η αίτηση έγινε αποδεκτή σήμερα από ΕΒΔΑΦ. Τοθ λέω ορίστε; Έχω κάνει ακύρωση από 14/12. Μου λέει θα προωθήσει το αίτημα σας.

Τελευταία μου ευκαιρία να βγάλω άκρη ήταν να καλέσω σε ένα κατάστημα VODAFONE. Επο εκεί με ενημέρωσαν πως οι αιτήσεις ακύρωσης πλέον χρειάζονται 1 μήνα για να φανούν και ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω λάβει κάποιο άλλο μήνυμα από την VODAFONE και πως φυσικά η αίτηση μου δεν έχει προχωρήσει και παραμένω συνδρομητής της COSMOTE. Αύριο θα καλέσω και το τμήμα που μου έκανε την Super προσφορά για το Unlimited να δω τι παίζει.

Παιδια τα φώτα σας. Τι στο καλό ισχύει τελικά; Τι ισχύει όταν κάνεις ακυρώση φορητότητας;

μια λεπτομερεις σχετικα με την ΕΒΔΑΦ εκτος αν εχει αλλαξει κατι.

αλλο εγινε αποδεκτη η φορητοτητα αλλο εγινε η φορητοτητα. γινετε αιτησης φορητοτητας απο τον παροχο .η εβδαφ λεει οτι ειναι οκ.ο παροχος εχει νομιζω ενα μηνα για να πει οτι οκ θελω την φορητοτητα.αν δεν το κανει τοτε μετα απο ενα μηνα ή οσο ειναι το διαστημα ακυρωνεται η αιτηση φορητοτητας.αν θελει ο παροχος πρεπει να την ξαναζητησει.το ενα ειναι Np ready καπως ετσι το λενε.οτι δηλαδη το αιτημα εγινε δεκτο.δεν σημαινε οτι ο παροχος πηρε την φορητοτητα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...