Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα, 

Το αμαξι δεν παιρνει μπροστα και ειναι θεμα μπαταρίας. Την εχω 7 χρονια απο τοτε που αγορασα το αμαξι.

Επειδη ειναι υβριδικο μου ειπαν οτι εχει μπαταρια "τζελ". Μιλαω παντα για την μπαταρια εκκινησης (μικρη).

Ο τυπος της ειναι

S34B20R

35Ah

CCA 272A

 

Επειδη αυτη ειναι ακριβη (περιπου 300ε) και δεν τη βρισκω ευκολα. Ξερει κανενας να μου πει αντιστοιχες μπαταριες πιο οικονομικες; αλλα σιγουρα να ταιριαζουν στο αυτοκίνητο. 

 

Yaris 2015 hybrid

 

ευχαριστώ 

Δημοσ.

Σύμφωνα με το παρακάτω site η εργοστασιακή είναι  197 x 129 x 227:

https://www.tayna.co.uk/car-batteries/yuasa/hj-s34b20r/

Οπότε λογικά η παρακάτω σου κάνει μια και έχει σχεδόν ίδιες διαστάσεις (187 x 127 x 227) και ίδια χωρητικότητα:

https://www.skroutz.gr/s/38846130/Energizer-Μπαταρία-Αυτοκινήτου-Plus-EP35JX-TP-με-Χωρητικότητα-35Ah-και-CCA-300A-535119030.html

Δημοσ.
1 ώρα πριν, insoholic είπε

Λογω υβριδικου μου ειπε ο τεχνικος οτι πρεπει να ειναι AGM για να μη δημιουργησει προβλημα

λογω start/stop? μηπως;

Δημοσ.

Start stop δεν εχει με την εννοια οτι σβηνει σε φαναρι. Απλα σε φαναρι μπαινει η υβριδικη μπαταρια και μετα αλλαζει μονο του. Δεν ξερω αν για αυτο θελει μπαταρια start stop

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, insoholic είπε

Start stop δεν εχει με την εννοια οτι σβηνει σε φαναρι. Απλα σε φαναρι μπαινει η υβριδικη μπαταρια και μετα αλλαζει μονο του. Δεν ξερω αν για αυτο θελει μπαταρια start stop

Βασικά η 12βολτη μπαταρία δεν έχει σχέση με τον κινητήρα/ηλεκτροκινητήρα, υπάρχει για να λειτουργούν όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου (φώτα, ηχοσύστημα κτλ).

  • Like 1
Δημοσ.

   Πάντως απο αυτά που έχω διαβάσει για την 12v μπαταρία σε υβριδικό, είναι οτι χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο για να «ξυπνάει» την υβριδική μπαταρία, και μετά όλες οι  λειτουργίες γίνονται απο αυτή. Για αυτό και οι μπαταρίες των υβριδικών είναι μικρές.  Δεν έχουν πολλά πράγματα να κάνουν. Αν δεν είναι αναμμένη η ένδειξη ready στο ταμπλό, τότε μόνο λειτουργούν όλα με την 12v και η διάρκεια ζωης της μειώνεται αισθητά. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Βασικά η 12βολτη μπαταρία δεν έχει σχέση με τον κινητήρα/ηλεκτροκινητήρα, υπάρχει για να λειτουργούν όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου (φώτα, ηχοσύστημα κτλ).

Αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα και με την κινηση, φορτιζει.

Απλα μια μπαταρια start stop εχει καποιες ιδιαιτεροτητες και δεν ξερω αν χρειάζεται τετοια σε υβριδικο. (Αν και νομιζω συτη που εβαλα στο 1ο post δεν πρεπει να ειναι τετοια)

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, insoholic είπε

Αυτο ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα και με την κινηση, φορτιζει.

Απλα μια μπαταρια start stop εχει καποιες ιδιαιτεροτητες και δεν ξερω αν χρειάζεται τετοια σε υβριδικο. (Αν και νομιζω συτη που εβαλα στο 1ο post δεν πρεπει να ειναι τετοια)

Όχι αυτό δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα, στα συμβατικά η 12βολτη μπαταρία παρέχει ρεύμα και για την εκκίνηση του κινητήρα.

Αυτή που έβαλες στο πρώτο post - και όντως είναι η εργοστασιακή στα υβριδικά yaris - όχι μόνο δεν είναι start stop, αλλά δεν είναι ούτε καν εκκίνησης όπως είχες γράψει. Βαθιάς εκφόρτισης είναι οι οποίες είναι φτιαγμένες ώστε να αντέχουν στις εκφορτίσεις, και όχι να μπορούν να δίνουν πολύ ρεύμα σε μικρό χρονικό διάστημα (αυτό το κάνουν οι εκκίνησης).

Τώρα το μόνο σίγουρο είναι ότι μια μπαταρία εκκίνησης θα έχει μικρότερη διάρκεια ζωής, δεν ξέρω κάτι παραπάνω για να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του τεχνικού δλδ αν μια μη agm θα δημιουργήσει πρόβλημα ή όχι.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν δεν ειναι εκκίνησης τότε γιατί το αμάξι δεν παίρνει μπροστά;
Βάζω κλειδί και δεν μπορούν να ανάψουν τα λαμπάκια στο ταμπλό και όταν και αν ανάψουν, γυρνάω τη μίζα αλλά δεν πάει σε κατασταση "ready" δηλαδή να ανάψει.

Οκ, τελικά πήρα μερικές τιμές και μου φαίνεται θα πάω στην αντιπροσωπεία για να είμαι σίγουρος και για την εγγύηση

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, insoholic είπε

Αν δεν ειναι εκκίνησης τότε γιατί το αμάξι δεν παίρνει μπροστά;
Βάζω κλειδί και δεν μπορούν να ανάψουν τα λαμπάκια στο ταμπλό και όταν και αν ανάψουν, γυρνάω τη μίζα αλλά δεν πάει σε κατασταση "ready" δηλαδή να ανάψει.

Οκ, τελικά πήρα μερικές τιμές και μου φαίνεται θα πάω στην αντιπροσωπεία για να είμαι σίγουρος και για την εγγύηση

Μα ο βενζινοκινητήρας μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα και την υβριδική μπαταρία του αυτοκινήτου (κάπου 120-140 volt αν θυμάμαι καλά) δεν είναι εντελώς αυτόνομο σύστημα, συνεργάζεται και με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου που λειτουργούν με 12v, οπότε χωρίς 12v δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα.

Αν θέλεις γράψε πόσα σου ζήτησαν από την αντιπροσωπεία για την μπαταρία τοποθετημένη.

Δημοσ.

179 + 9 για τοποθέτηση 

Επισης μπορω να βρω και με 56ε μπαταρια με εγγυηση ενος ετους αλλα μου ειπαν δεν ειναι αξιόπιστη (δηλ μπορει στα 2 ετη να βγει off)

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, insoholic είπε

179 + 9 για τοποθέτηση 

Επισης μπορω να βρω και με 56ε μπαταρια με εγγυηση ενος ετους αλλα μου ειπαν δεν ειναι αξιόπιστη (δηλ μπορει στα 2 ετη να βγει off)

Άλλο αυτό που λες τώρα δλδ ότι η φτηνή μπορεί να χαλάσει πιο γρήγορα (που όντως θα κρατήσει λιγότερο), και άλλο αυτό που είπες στην αρχή δλδ αν δεν είναι AGM θα δημιουργήσει πρόβλημα.

Με 188€ πάντως και εγώ θα προτιμούσα της αντιπροσωπείας, μόνο να διευκρινίσεις πρώτα το εαν η μπαταρία που θα σου βάλουν θα είναι ίδια μάρκα και κωδικός, το λέω και γιατί πολλές αντιπροσωπείες βάζουν και aftermarket ανταλλακτικά αλλά και γιατί η τιμή φαίνεται πολύ χαμηλή.

Δημοσ.

Ναι κ εγω ετσι σκεφτομαι να παω στην αντιπροσωπεια.

Μου ειπαν οτι εχει 3ετη εγγύηση.

ευχαριστώ για τις πληροφοριες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...